accuraat

Snelle verzending. goede kwaliteit. en uiteraard het gratis verzenden. Kortom zeer tevreden.

Prima levering

Top service. Really quick deliveries.

As a feedback it would be appreciated if there were photos in the website as it would be a much nicer customer experience. Struggling some times to find the correct article due to that. Overall top service.

Vertrouwd gevoel!

Snel en simpel

Mijn vorige bestelling zijn opgeslagen en me een druk op de knop kan ik de bestelling herhalen. Snel besteld snel geleverd.

Great attitude towards the customer

Fast support response, no useless shipping costs for small items (like the competition), next day delivery. What else can you ask? Just great. Very satisfied with the service.

Service is goed

Snelle levering.

Snel en klantvriendelijk

Altijd op tijd en vriendelijk

Prima afwikkeling van de bestelling

Vlotte afwikkeling van de bestelling

Dag vtv bestellen en vaak de volgende dag in huis, geen verzendkosten top

kreeg meer dan ik besteld had

Wederom supersnel allemaal!

Wederom supersnel allemaal!

Goed en snel

Snel geleverd en een goede prijs. Het wordt verstuurd in een, naar verhouding, grote doos. Maar daar zal misschien een goede reden voor zijn.

Er was iets niet in orde, mail gestuurd en geweldig afgehandeld. Ik bestel zeer zeker weer.

Prima.

Perfect bezorgt op tijd en zoals gevraagd door de brievenbus. Top.

Heel snel geleverd

Gewoon tevreden

Genoeg keuze en snelle levering

Fijn

Fijn bedrijf niet duur en snelle levering ik hou er van!!

Snelle levering, zonder problemen

Goede ervaring

Goede ervaring

Duidelijke site en supersnelle levering.

Snelle levering en nog gratis ook. Super.

Altijd optijd geleverd.

Super snelle levering

Altijd alles op voorraad wat ik nodig heb, en razend snel geleverd. Bovendien zijn de producten die ik bestel ook nog goedkoper dan in de winkel.

Heb onlangs 3 e-sigaretten gekocht. Na een paar dagen al ontvangen. Helaas werkt 1 e-sigaret het niet. Kan niet worden opgeladen. Heb een mail gestuurd met de vraag om deze om te ruilen. Nog geen bericht terug ontvangen. De andere 2 e-sigaretten werken wel goed. Waar ik tevreden mee ben..

Werkmansbeemd 26

4907 EW Oosterhout