super

Snel bezorgd, niets op aan te merken.

Super gave laarzen, snelle levering

Hele mooie en gave laarzen besteld bij sasha, waren snel binnen en zagen er precies uit als op de foto!

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Prima heel vriendelijke dames

Proffesioneel

Afspraak volledig nagekomen!

De maat was niet in de winkel. De vriendelijke medewerker bood aan de schoenen gratis thuis te laten bezorgen. Ik betaalde in de winkel geen bezorgkosten en inderdaad: binnen enkele werkdagen kreeg ik de schoenen keurig verpakt thuis bezorgd.

Leuke hippe spullen en snelle levering

Prima shopervaring. Makkelijk kiezen, leuke spullen, snelle service, goed volgbaar. Niks aan toe te voegen.

Mooi produkt en snelle aflevering

Zeer goede, leuke service en al jaren mooie schoenen die ook nog lekker lopen.

Tevreden.

Ik ben tevreden met het product en de afhandeling.

Ik ben tevreden met het product en de afhandeling.

Supersnelle levering

Bestelling is snel geleverd en de schoenen zijn echt geweldig

Mooie schoenen, communicatie kan beter

Op een zondag schoenen online gekocht, kreeg een melding de schoenen 1 of 2 dagen later te ontvangen, met een link naar om de status te volgen. Als je op de link klikt kom je via je account bij de schoenen die je hebt besteld, klik je daarop is het volgende scherm leeg. Op woensdag nog geen schoenen, toen via chat met de klantenservice gehoord dat ze klaar stonden verstuurd te worden. Op donderdag nog niets te zien in mijn account, toen gebeld en kreeg te horen dat er een voorraadprobleem was en dat ze die dag verstuurd worden. Klopt, vrijdag ontvangen. Wat beter kan is de status in je account, als je op je bestelling klikt, is de pagina daar leeg, je hebt dan het idee dat er iets niet goed is gegaan.

Prima service.

Schoenen besteld en snel geleverd. Prima service dus.

Hele vriendelijk personeel

Goed geholpen

En mooie schoenen.

Mooie schoenen, snel ontvangen.

Ik vind Sascha een fijn schoenenmerk: modern, betaalbaar. Soms te veel hoge hakken bij de damesschoenen, maar deze editie prachtige kittenhakken! Blij mee!

Goede snelle service, binnen 2 dagen in huis.

Snelle en goede levering.

Ben erg tevreden.

Ik kon mijn schoenen omruilen in een ander winkel met korting

Ik had schoenen bij de Sacha in een outlet gekocht, maar een van de schoenen was een beetje kapot. Ik ging naar de Sacha in mijn stad en ik kon ze daar omruilen. En op het moment van omruilen waren hadden deze schoenen korting, dus ik kreeg een beetje geld terug. De schoenen lopen heel goed.

Cadeau au top

J’ai acheté les chaussures pour faire un cadeau et je ne suis pas deçu. Un cadeau au top, une chaussure de bonne qualité

Heel erg blij met de uitstekende service

De medewerker in de winkel in de Koopgoot in Rotterdam was zeer kundig, hulpvaardig en geduldig. Uiteindelijk heeft hij de laarsjes online besteld

Snelle levering. Vind het alleen jammer dat ze nu goedkoper staan op de site. Mooie zilveren slingback alleen is de buitenkant niet van leer hoewel dat wel op de site staat aangegeven!!! Vandaar de 7.

Snelle bezorging

Leuke laarsjes van denim. Zitten top! Ben alleen zoekende naar hoe je textiel beschermt tegen vuil& vocht: daar wat specifieker info over was fijn geweest.

Heel blij met fijne klantenservice en super leuke schoenen voor mooie prijs!

Vriendelijke klantenservice in de winkel, die alle mogelijke kortingen doorberekende en mij niets aan probeerde te smeren (bij het geven van advies over extra producten) en super snelle bezorging aan huis van de producten die in de winkel niet voorradig waren. Schoenen zijn erg mooi en tot nu toe lijkt de kwaliteit ook goed, en dat allemaal voor een mooie prijs, dus super blij mee! Dankjulliewel!

Fijne side en netjes afgehandeld

Prima side / winkel

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!