Mooie laarzen snelle levering

Erg tevreden heb super mooie laarzen gekocht en de levering ging top dus zeer tevreden.

Correcte en snelle afhandeling van de retourzending incl. De terugbetaling

Opmerking: retourpakket afgegeven bij servicepunt. Volledig geautomatiseerd. Op zich prima maar ik kreeg geen bewijsvan de afgifte. De volgende eventuele retourzending geef ik daar niet meer af; liever dus bij een afgiftepunt die een bewijs verstrekt. Met vr.groet

Top !!!

Sacha ....De schoenen winkel bij uitstek !!! Prachtige schoenen en laarzen. Super snelle afhandeling, reactie. Mijn laarzen zijn binnen 1 dag bezorgd En ze zijn Super , kei blij mee Dankjewel Sacha

Snel geleverd en erg mooie laarzen!

Erg snel geleverd, dat vind ik altijd erg fijn! De laarzen zijn erg mooi, goede kwaliteit (het leer ruikt ook erg lekker) en zitten als gegoten!!

Snelle levering mooie laarzen, zitten perfect

Tip goede site zeer overzichtelijk

Netjes op tijd alles afgeleverd top

Prachtig vormgegeven laars met de juiste details

het ging helemaal goed

Leuk en snel en vriendelijk geholpen

Leuk en snel en vriendelijk geholpen

Alles zoals het hoort, dus voor herhaling vatbaar.

Mooie schoenen snelle service

Eerst vergelijkbare schoenen in winkel kunnen passen. Toen besteld Top

Goed service

Ik heb goed en snel service in de winkel en via de post

Hele mooie schoenen

Een collega van mij droeg deze schoenen en ik vroeg gelijk waar ze ze vandaan had, door haar heb ik deze besteld omdat ik ze zo leuk vond! Heel netjes en mooi, lopen ook lekker. Staan heel leuk :)

Goed geholpen in de winkel en daardoor snel kunnen vinden in de webshop

Helaas zaten de schoenen voor mij niet lekker, retour is prima en snel verwerkt, goede service!

Makkelijk te bestellen. Snelle levering. Leuke verassing er zat een vetzorgings product in de schoenen doos.

Ontzettend vriendelijk personeel.

Mijn vrouw wilde suede laarsjes passen. Plotseling zat op een van de laarsjes bloed afkomstig van de hand van mijn vrouw. Geen probleem. U krijgt gewoon een ander paar naar uw huisadres gestuurd. De andere dag kregen we ze al binnen.

attent personeel, snelle service,

Goed en snel geholpen door zeer vriendelijk personeel schoenen waren niet op voorraad in de zaak betaald en, daarna volgende dag schoenen in huis. Week erna terug geweest voormijn man en 2 paar schoenen gekocht.

Prettig en vlot klantcontact en de kwaliteit van de laars volledig waar gemaakt.

Goed bereikbaar en vlotte afhandeling. Laars snel in huis. Product voldoet helemaal aan de verwachting.

Duidelijk over levertijd en goede service

Zeer tevreden goede service levering optijd. Goede kwaliteit ruime keuze.

Gewoon goed!

Snel en duidelijk! Mooie schoenen ook ;)

Keurig afhandeling

Ik had verschillende schoenen in 2 maten besteld. De retourafhandeling was vlot en correct. Jammer genoeg hadden ze van 1 schoen deze niet in mijn maat. De schoenen die ik wel heb gehouden zijn mooi en scherp geprijsd.

Goede kwaliteit en service met verzending

Ben erg tevreden met mijn laarzen

Queen of jetlegs laarsjes met blokhak

Super mooie schoenen, netjes geleverd!

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!