Cadeau au top

J’ai acheté les chaussures pour faire un cadeau et je ne suis pas deçu. Un cadeau au top, une chaussure de bonne qualité

Heel erg blij met de uitstekende service

De medewerker in de winkel in de Koopgoot in Rotterdam was zeer kundig, hulpvaardig en geduldig. Uiteindelijk heeft hij de laarsjes online besteld

Snelle levering. Vind het alleen jammer dat ze nu goedkoper staan op de site. Mooie zilveren slingback alleen is de buitenkant niet van leer hoewel dat wel op de site staat aangegeven!!! Vandaar de 7.

Snelle bezorging

Leuke laarsjes van denim. Zitten top! Ben alleen zoekende naar hoe je textiel beschermt tegen vuil& vocht: daar wat specifieker info over was fijn geweest.

Heel blij met fijne klantenservice en super leuke schoenen voor mooie prijs!

Vriendelijke klantenservice in de winkel, die alle mogelijke kortingen doorberekende en mij niets aan probeerde te smeren (bij het geven van advies over extra producten) en super snelle bezorging aan huis van de producten die in de winkel niet voorradig waren. Schoenen zijn erg mooi en tot nu toe lijkt de kwaliteit ook goed, en dat allemaal voor een mooie prijs, dus super blij mee! Dankjulliewel!

Fijne side en netjes afgehandeld

Prima side / winkel

Goede service en gastvrijheid.

Heel behulpzaam en vriendelijk personeel die met de klant meedenken.

Goed schoenen waren er snel

Wel jammer dat na twee keer dragen de schoen al kapot was. Maar omdat ze wel fijn lopen even naar de schoenmaker gebracht, is er wel een vergoeding mogelijk

Mooie laarzen en dat voor een hele mooie sale prijs! Heel blij mee.

Mooie schoenen voor een goede prijs!

Alle schoenen zijn van prima kwaliteit. Voor een mooie prijs gehaald in de sale. Goede service gehad ook in de winkel in Amersfoort!

Fijne ervaring, snelle levering van de Schoenen.

Helaas heb ik mijn aankoop geretourneerd , dus wacht als het in de aanbieding/sale gaat .

Prettig

Heel erg goed lopen de schoenen

Super goed en vriendelijk geholpen

Snel en vlekkeloos!

Proces vanaf bestelling tot en met aflevering super snel en probleemloos verlopen. 10 Met een griffel!

Veel waarde voor een uitstekend bedrag

Twee mooie schoenen besteld online en onder de indruk van de prijs/kwaliteit verhouding. Zeer nette schoenen en precies wat ik zocht. Snel geleverd trouwens!

In de winkel mooie witte afgeprijsde schoenen gevonden die enkel door verlichting verkleurd waren en die dus niet meer overeenkwam met de schoen in de doos. Het personeel stelde voor om de schoenen online dan te bestellen omdat dit het enige paar was in die maat. In de winkel en online was er een prijsverschil en middels een aankoopbon met opmerking van het personeel kon ik het prijsverschil terug te krijgen bij het afhalen in de dichtstbijzijnde winkel. Zonder enig probleem de schoenen een week later afkunnen halen.

Fijne winkel met leuk behulpzaam personeel .

Twee paar schoenen gekocht bij een paar was de zool aan de punt iets los dus die wilde ik niet maar was het laatste paar. Toen kwam de verkoopster met de oplossing deze via de Sasha site te bestellen en op te sturen naar mijn huisadres helemaal top . Zeer tevreden.

Wat je wilt krijg je.

Wat je denkt te krijgen krijg je ook

Zitten fantastisch.

Zou willen dat alle hakken zo zaten. Klinken soms anders.

Mooie laarsjes

Mooie elegante suede laarsjes, die goed zitten. De kleur is licht beige en de hakhoogte is midden-hoog. Voor mij precies goed.

Mooie en goede schoenen

Duidelijke website met mooie producten

Good service

very good shoes & good price with discount

Superfijne schoenen.

Ze lopen lekker en zien er goed uit. Ik had ook nog de mazzel dat ik ze kon kopen voor de helft van de prijs!

Vlot besteld, vlot geleverd.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!