Snel geleverd! Mooie schoenen

Schoenen zien er mooi uit en lopen heerlijk

Goedemiddag, Bedankt voor deze review. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u tevreden bent over de service/producten van Sacha. Dit is uiteraard ons streven!

Topservice

Vanaf begin tot eind service met een glimlach. Toen ik binnenkwam goed geholpen na het kopen van de spray werd alles nog even ingespoten!

Mooie laarzen, de kleur precies als de afbeelding,en ze loen lekker .

Goedemiddag, Bedankt voor uw review! We zijn uiteraard erg verheugd om te lezen dat u tevreden bent over de service/producten van Sacha. Wij zien u graag terug in onze webshop.

Kwaliteit in schoen en service

Website is erg duidelijk en foto's zijn ook niet opgepoetst. Wat je ziet, is wat je krijgt.

Top schoenen en goede service

Witte sneakers en zwarte boots besteld vanuit de sale. Super snelle levering en zeer tevreden over deze producten. Koop bijna al mijn schoeisel bij Sacha.

Goedemiddag, Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen deze review te schrijven. Wij vinden het erg fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service van Sacha. Wij hopen u een volgende keer weer te mogen verwelkomen.

Feestje

Ben al beetje zomerkleren aan het organiseren. Als de zon komt dat ik bam in mijn leuke outfitje kan rond flaneren voordat de avond klok ingaat . Schoenen besteld bij Sacha was de eerst keer ..maar zeker niet de laatste . Mooie schoenen hele leuke prijs ze paste goed. De levering was ook fijn alles volgens afspraak. Ik word er blij van . Anneke Ligtvoet

S avonds besteld ,volgende ochtend in huis ! Top!!

Snelle service, mooie schoenen

Snel bezorgd

Voor hele mooie schoenen gaan wij altijd kijken bij Sasha

Alles in orde

Snel en netjes geleverd!

Super, ik ben goed geholpen in de winkel. Want ik ben later in de winkel gewest en super fijn.

Ik ben super fijn geholpen hartstikke bedankt.

Mooie boots

Het zijn hele mooie boots, maar ze vallen vrij klein en zijn iets lastiger om in te komen dan andere boots die ik heb.

Snelle levering, perfect verpakt en ze zijn beeldschoon!

Goede prijs/kwaliteit verhouding! Ik heb altijd maat 38 en deze maat 38 zit prima!

De dag erop al geleverd!!!

De dag erop al geleverd!!! Het vorige paar was versleten, helaas!!

Snelle levering mooie collectie

Eindelijk de sneakers gevonden die ik zocht en ze vallen ook nog goed op maat. Al meerdere paren naar andere winkels teruggestuurd maar hier gelukkig geslaagd. En ook nog in de sale :-)

Snelle levering en de sneakers zitten heel lekker!

Behalve de verpakking, alles prima

Het werd erg snel geleverd! En afterpay vind ik ook een pluspunt. Maar de laarsjes zaten in een oude en niet originele doos van de laarsjes, en werd ook nog breed plakband bijelkaar gehouden. Dat vond ik echt schandalig. Ook de laarsjes zelf zat verder geen papier omheen of in de schoenen. Die waren duidelijk vaker gepast en terug gestuurd

Alles naar wens

Keurig op tijd en schoenen goed verpakt. In één woord. Tevreden.!!!

Top !

Super vriendelijk personeel mooie aanbiedingen

Nice!

Levering was snel en de schoenen lopen minstens net zo lekker als maxies.

Snelle levering ! Super fijne schoenen!

Super mooie suede cowboylaarzen

Super blij met mijn suede cowboylaarzen.. passen perfect. Hele snelle levering!

De schoenen voldoen aan de verwachting en een snelle levering.

Goede, comfortabele en leuke schoenen, heel scherp geprijsd en snel geleverd. Super.

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!