Good service

very good shoes & good price with discount

Superfijne schoenen.

Ze lopen lekker en zien er goed uit. Ik had ook nog de mazzel dat ik ze kon kopen voor de helft van de prijs!

Vlot besteld, vlot geleverd.

Slechte afhandeling

Ik heb twee paar laarzen besteld omdat ik twijfelde over de maat. 1 Paar heb ik na het passen direct terug gezonden. Dit is ook retour bevestigd door Sacha. De laarzen die ik behouden heb, zijn betaald. Daarna bleef ik betaal herinneringen ontvangen van het terug gezonden paar. Het is nog steeds niet opgelost. Riverty verwijst door naar Sacha en andersom. Betaalbewijzen zijn doorgezonden, klantencontact is doorgestuurd en maar naar elkaar blijven wijzen. Zeker niet bij bestellen, de schoenen zijn het gedoe niet waard.

Besteld, volgende dag geleverd! Super!

Goedddd

Mooie , fijne schoenen levering had iets sneller gekund maar daar kan Sacha niks aan doen

Ik heb een goede ervaring met Sacha

Op zich vind ik de kwaliteit van de schoenen redelijk goed voor de prijzen die worden aangeboden. De leveringstijd vind ik ook echt snel. Maar ik heb toch één opmerking: Als bij product omschrijving staat, dat het materiaal van schoenen binnen EN buiten kant leer is, dan rekent de klant toch, dat het in de realiteit ook zo dient te zijn. Ik heb de Zwarte leren Chelsea boots Zwarte leren Chelsea boots op sale gekocht, waarbij bij het beschrijving duidelijk staat, dat de binnenkant ervan ook leer is, terwijl in feite is het niet zo. Om rechtvaardig te zijn, bij mijn andere aankoop beschrijving van feitelijke product klopte en ik ben steeds super tevreden ervan!

Ik had besteld met een kortingscode. Bij het betalen ging er iets mis waardoor ik opnieuw moest beginnen. Ik kon de code toen niet meer gebruiken. Na een telefoontje met een vriendelijke medewerker van de klantenservice, kreeg ik per e-mail een nieuwe code en kon ik alsnog met korting bestellen. De laarsjes werden zeer snel geleverd, zijn van een goede prijs-kwaliteit verhouding en lopen heerlijk. Chapeau!

AVOID AT ALL COSTS

i will never be shopping at Sacha ever again, I had a missing item from my order and I went onto customer care right away to ask if it was coming separately, the customer care assistant started arguing with me, blaming me, telling me because I didn’t say it was stolen it means I can’t have a refund then she said she will re ship a pair and I have to keep a pair even if they don’t look good with my suit, she said if I return any items there will be a note saying don’t refund me because she thinks I am trying to scam them. Absolutely disgusting

Foute levering en waardeloze klantenservice

Op 28 januari een paar schoenen besteld in de winkel in Nijmegen, omdat van mijn maat enkel de rechterschoen nog op voorraad was. 3 dagen later werden ze thuisbezorgd, maar helaas 2 verschillende maten. De linkerschoen bleek wel mijn maat te zijn. De klantenservice adviseerde met de winkel te bellen, om daar de rechterschoen op te halen. Helaas, deze was al teruggestuurd. De winkel gaf aan dat de klantenservice dit voor mij ging regelen (desnoods vanuit een andere winkel) en dat klanttevredenheid voor iedereen binnen Sacha de hoogste prioriteit heeft. Ik belde opnieuw met de klantenservice, maar helaas konden ze de schoenen die op diverse plekken nog voorradig waren, niet naar mij toesturen. De aardige man uit Nijmegen had mij iets verteld wat blijkbaar niet waar was. Ze adviseerde mij om de schoenen om te wisselen bij het filiaal waar ik geweest was, daar waren ze nog op voorraad…. Nee Sacha, dan had ik ze daar wel meegenomen. De overige filialen waren meer dan 1 uur rijden. Advies van de klantenservice om wel even te bellen van tevoren gezien de voorraadinformatie niet altijd juist was. Na meerdere keren van het kastje naar de muur te zijn gestuurd, besloot ik een klacht in te dienen. Ondanks de beloofde reactietijd van 5 dagen, wacht ik nu al meer dan 1,5 week op antwoord. Jammer Sacha, jullie schijnbaar zo belangrijke “de klant is koning” is nog heel ver te zoeken.

Negatieve ervaring in Sacha winkel Vredenburg Utrecht

Ik heb zilveren dames schoenen gekocht bij Sacha winkel in Utrecht. Toen ik wees op de verkeerde prijs, werd ik sjagerijnig behandeld. Uiteindelijk teveel betaald in vergelijking met de website. Bestel online, dan betaal je tenminste de goede prijs.

Schoenen besteld, maar heb het pakket van iemand anders binnen.

Heb een biker boots besteld bij Sascha, na 3 werkdagen gewacht te hebben krijg ik bij het openen een pakket van iemand anders binnen met haar factuurgegevens en afleveradres in de doos. Deze persoon heeft een dr. Martens schoen besteld, maar op de hoes van SASCHA staat mijn afleveradres. Nu de vraag waar mijn eigen bestelling is en hoe het zo kan zijn dat het daar zo slordig verloopt als het om bestellingen gaat van klanten? Dit is mijn eerste bestelling bij dit bedrijf

Schoenen naar verwachting en snelle levering

Schoenen naar verwachting en snelle levering. Ook kreeg ik meteen track en trace code, dat was fijn.

gewoon goed

gewoon goed

Goede prijs/kwaliteit producten, snelle levering.

Leuke moderne producten voor goede kwaliteit. Snel geleverd.

Prima kwaliteit.

Snellel levering met goede feedback.

Deskundige en prettige hulp in Den Bosch

Ik was op zoek naar Dr Martens schoenen en liep zo maar een winkel van Sacha binnen. Daar trof ik een verkoopster die me eerst lustig liet kijken, passen en zij kwam met goed advies over welke schoen bij mij zou passen. Heel leuk en natuurlijk. ( ze droeg zelf ook Dr Martens). Toen mijn maat er niet bleek te zijn, heb ik een andere kleur gepast en is de juiste maat besteld en die is de volgende dag al thuis afgeleverd in de Achterhoek... Perfect snel en goed.

De levering duurde veel te lang

Na bellen pas in die week verstuurd

Snel bezorgd en de kwaliteit van de slippers is perfect.

Website oké Levering oké Service oké Dus prima geregeld.

Leuke prijs voor een kwalitatief goede schoen

Mooie taupe Chelsea boots gekocht in de sale met 50% korting. Een stevige schoen met een goede zool en een mooi suède buitenkant.

Goede en snelle bezorging.

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en te betalen. Vervolgens werd dezen binnen de aangegeven tijd bezorgd en waren helemaal wat ik zocht en paste perfect

Goede product

Vlotte aflevering,goede betaalmethodes.

Prettige bestel methodes

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!