gewoon goed

gewoon goed

Goede prijs/kwaliteit producten, snelle levering.

Leuke moderne producten voor goede kwaliteit. Snel geleverd.

Prima kwaliteit.

Snellel levering met goede feedback.

Deskundige en prettige hulp in Den Bosch

Ik was op zoek naar Dr Martens schoenen en liep zo maar een winkel van Sacha binnen. Daar trof ik een verkoopster die me eerst lustig liet kijken, passen en zij kwam met goed advies over welke schoen bij mij zou passen. Heel leuk en natuurlijk. ( ze droeg zelf ook Dr Martens). Toen mijn maat er niet bleek te zijn, heb ik een andere kleur gepast en is de juiste maat besteld en die is de volgende dag al thuis afgeleverd in de Achterhoek... Perfect snel en goed.

De levering duurde veel te lang

Na bellen pas in die week verstuurd

Snel bezorgd en de kwaliteit van de slippers is perfect.

Website oké Levering oké Service oké Dus prima geregeld.

Leuke prijs voor een kwalitatief goede schoen

Mooie taupe Chelsea boots gekocht in de sale met 50% korting. Een stevige schoen met een goede zool en een mooi suède buitenkant.

Goede en snelle bezorging.

Bestelling was gemakkelijk te plaatsen en te betalen. Vervolgens werd dezen binnen de aangegeven tijd bezorgd en waren helemaal wat ik zocht en paste perfect

Goede product

Vlotte aflevering,goede betaalmethodes.

Prettige bestel methodes

zeer mooie boots perfecte pasvorm en dat vor zo.n prijsje toppi!!!!!

Fijn winkel en fijn personeel

Fijn vakkundig personeel, geven goede adviezen. Ik kom er altijd graag, Sacha heeft net iets andere schoenen/laarzen dan andere schoenenwinkels. Het is net iets meer bijzonder. Schoenen lopen goed, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Super geholpen klantvriendelijk!

Geweldig geholpen door het personeel waren alle winkelmedewerkers maar zo als hun !

Fijn geholpen

Fijn geholpen door medewerkster Utrecht Vredenburg, hele andere ervaring dan eerder in ander filiaal. De dames in bovenstaand filiaal hebben ons wel super fijn en vriendelijk en behulpzaam geholpen. Daardoor naderhand toch extra aankoop via internet gedaan. Wij waren eerst op Hoog Catharijne maar daar had de verkoopster er geen zin in helaas daarom Vredenburg gegaan, totaal andere ervaring gelukkig.

Slechte klantenservice

Al een aantal keer een order geplaatst, en telkens krijg ik beschadigde laarzen binnen. Aantal keren gemaild, geen gehoor. Contactformulier aantal keer ingevuld, geen gehoor. Terugbelverzoeken, geen gehoor. Op geen enkele manier contact weten te krijgen, dus stuur het maar weer retour. De laatste keer dat ik hier bestel. Jammer want de laarzen zijn prachtig maar natuurlijk niet beschadigd.

Alles hing goed.

De schoenen werden snel geleverd en waren leuk. Een para's te klein en één paar kon ik niet op lopen. Hele leuke blauwe cowboy-laarzen heb ik gehouden. Erg blij mee. Minpunt:als je dingen retourneert krijg je allen een overzicht van wat je geretourneerd hebt en niet wat er nog openstaat. Jammer.

Never experienced such a bad customer support!

Worst customer service ever (and I contact FB support every other week)! I registered at their website in order to receive a discount on my order but it came very late (only after I already placed the order). Therefore, I called their customer service and asked if I can still receive the discount so I don't have to cancel and re-order the items (saves both parties admin work). After 30 mins in the queue the lady was rude and eventually even canceled my order (after I said specifically that I don't want it to be canceled!!!) and then just hung up the next second when she noticed she messed up. Now they don't even have one of the things that I was in my order list (which I would have received if the support didn't cancel my order after I asked them not to). No apology whatsoever!

Prima ontvangen

Goed en op tijd ontvangen

prima sokken goede kwaliteit en pasvorm

snelle levering en degelijk product

Snelle en correcte levering.

Mijn laarzen waren op een snelle en correcte manier geleverd. Daar word ik heel blij van.

Reuze tevreden

Alles klopt!!!!

Saal van Zwanenbergweg 10 5026 RN Tilburg

+31 (0)13 5952121

Over Sacha

Sacha is your best friend als het gaat om on trend schoenen, tassen én accessoires. Deze musthaves heb je morgen al in huis als ze op voorraad zijn. Shop je voor minstens €49,95 (we won't judge!), dan verzenden we je bestelling gratis. Je kunt je aankoop ook gratis ophalen in één van de ruim 50 Sacha winkels verspreid over 4 landen. Helemaal fijn: je mag bij ons achteraf betalen en gratis retourneren. De klantenservice staat op werkdagen tussen 09:00 – 17:30 uur voor je klaar. Je kunt ons bellen, maar mailen of chatten mag ook!