Top service en snelle levering

Heb een cilinderslot nabesteld. Werd erg snel opgepakt en verzonden.

Prima producten, juiste prijs en goede service

Handvatten besteld. Dat ging super snel en ze zijn van een mooie kwaliteit. Bij een setje ontbrak het rosetje- aangemeld en binnen twee dagen werd dat nagezonden. Prima service

Klantgericht en meedenkend

Communicatie helder en duidelijk, Denken met de klant mee.

Snel en goedkoop

Snelle levering en goedkoop

SUPER!!

Set gelijksluitende cilinders besteld, de beste prijs, de grootste keus, supersnel geleverd!! Zeer zeker een aanrader!

Snelle afhandeling

Goede service, ook wat betreft het meedenken aan een verandering van een bestelde onderdeel, zodat onderdelen beter bij elkaar passen.

Goede webshop en een snelle levering

Ik werd gebeld omdat ze dachten dat mijn bestelling niet compleet was, perfect!

Zeer goed bevallen….

Goede service tegen concurrerende prijs!

Goedkoper dan elders en super snelle levering.

Ik ben uiterst tevreden over de bestelling van een doucheset.

Zeer te vreden over kwaliteit/prijs

Snelle levering en betaalde nog het zelfde als in 2021 ! Perfect

Nabestelling van een slot erg snel binnen!

Goede sevice

Snelle levering en top producten

Snelle levering en topproducten

Goede vriendelijke communicatie, snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding.

Prachtig. Levering zoals afgesproken.

2 cilindersloten op sleutelnummer besteld. Snelle levering na 5 werkdagen voor een zeer schappelijke prijs! Netjes geleverd!

Snel & goed geleverd

Een nieuwe cilinder op nummer besteld. Deze was er snel en goed.

Positief

Ik had een verkeerd onderdeel besteld. Geen probleem, snel gecrediteerd.

Besteld en zeer correct afgehandeld

Totaal behandeld zoals op de side beloofd

Goed aanbod voor een goede prijs, levering was snel en de communicatie duidelijk.

Snelle, goede, betrouwbare en nette service met vriendelijke lach!

Wat fijn dat er bedrijven zijn als Ed en Willem B.V. die snappen dat het fijn is als je snel en goed wordt geholpen met een oprechte glimlach. Toen ik belde dat mijn deur niet meer op slot kon stond Tim dezelfde dag nog op de stoep om mij te helpen. Binnen een korte tijd was het slot vervangen en het probleem verholpen. Zo fijn, alles werd op een nette manier weer achtergelaten en zelfs gestofzuigd. Daarna is hij nog een keer langs geweest om de sluiting van een raam te maken. Ook dit ging weer snel. Met een praktische oplossing werd dit opgelost waardoor ik geen nieuw hang- en sluitwerk hoefde aan te schaffen, terwijl hij daarmee toch meer had kunnen verdienen dan met deze praktische oplossing. Kortom zoals hierboven al aangegeven Ed en Willem B.V. levert een snelle, goede, betrouwbare en nette service met vriendelijke lach. Zeker een aanrader!

Slecht

Heb nog steeds geen sleutel gekregen ben anderhalve week aan t wachten belachelijk

Goedemorgen, Uw bestelling moest bij mijn leverancier worden besteld. Dat duurde even. Er zat ook even tussen uw bestelling en het moment dat u het certificaat had aangeleverd. Ik had dus niet door dat u zo'n haast had met uw bestelling, maar ik heb hem vandaag binnen gehad en hij wordt dus ook vandaag naar u verzonden. Vriendelijke groet, Tim Koetsier Ed en Willem B.V.

Top bedrijf, vriendelijke medewerkers

Geweldige m&c slotenset besteld, super top aanbiedingen 50 procent korting. Helaas kreeg ik een mail dat het feest niet doorging, de slotenset was niet meer te vinden. Ik kreeg na een paar dagen mijn geld terug. Ik heb hier echt super veel aan gehad, volgende keer als ze weer zo'n aanbiedingen hebben koop ik er meteen weer. Ik raad dit bedrijf aan al.mijn vrienden en kennissen aan.

Goedemiddag Richard, Nogmaals onze excuses voor dit misverstand, het was (zoals aangegeven) een opruimingsartikel en die was toevallig net de dag ervoor uitverkocht. Helaas hadden we nog niet de tijd gehad om dit in de webwinkel door te voeren. Ik heb geprobeerd dezelfde dag het geld over te maken maar er was een storing bij Buckaroo, onze betalingsprovider. Graag zou ik van u horen als er nog iets is waardoor ik u kan tegemoetkomen voor het ongemak?! Vriendelijke groet, Tim Koetsier Ed en Willem B.V.

Goede website en snelle verzending

Goede website en snelle verzending. Prijs prestatie prima.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Zie hier boven

top! snel geleverd

product zoals verwacht en snel geleverd

Over Ed en Willem B.V.

Ed & Willem B.V. levert producten voor een veiliger huis/ bedrijf met een mooie afwerking van uw interieur. Zo leveren wij beslagen en cilinders die uw huis beveiligen tegen kerntrekken (momenteel demeest voorkomende manier van inbreken) en andere vormen van inbraak. Ook leveren wij deurkrukken (en accessoires) in veel verschillende stijlen tegen een scherpe prijs. Kunt u iets niet in onze webwinkels vinden kunt u ons altijd e-mailen voor een advies op maat. In de regio's Rotterdam en Den Haag zijn wij ook bereikbaar voor al uw slot- en sleutelproblemen!