Bestelling correct en snel bezorgd

Bestelling geplaatst en de volgende dag binnen. Perfect geregeld en keurig verpakt. Al meerdere malen bij jullie wat besteld en nooit teleurgesteld. Ga zo door.

Snelheid, service, meedenken zoals gewoonlijk superrr. Thnx weer.

Snelheid,service, meedenken zoals gewoonlijk superrr. Thnx weer.

Super webshop

Via de app service super advies gekregen. Top bedrijf!

Vriendelijke gasten die hun passie voor BBQ’n hebben omgezet in een super mooie zaak! Goed advies en nog betere service’s! Kom zeker snel terug!!

Goed, snel en keurig verpakt

Goed, snel en keurig verpakt. Zelfs een persoonlijk bericht op de pakbon, heel attent

'Digitale hulp Daan' stond mij vrolijk en geduldig te woord met goed advies. Goede prijs en zelfs nog korting gekregen omdat ik 2 dezelfde digitale thermometers bestelde. Mijn pakje is de volgende dag bezorgd met nog een persoonlijke noot en kadootje (toffe opener). Ik ben zeer tevreden!

Goed product, snelle levering

Goede website met duidelijke omschrijving. Snelle levering.

Prima webshop

Snel bestellen, snel geleverd

Prima website, snel besteld en betaald, levering prima op orde.

Topshop, zijn zeer behulpzaam!

Mijn gekozen product was niet meer leverbaar. Probbqshop denkt mee en kwam met een passend alternatief. Nu nog de weber smoker adapter en dan ben ik helemaal blij.

Tevreden over het product en de servie

prima betrouwbare webwinkel

Ik ging niet voor de goedkoopste, maar voor een betrouwbare webwinkel. Ik had de producten blijkbaar op afhalen aangevinkt, maar na een telefoontje werd de bestelling gecorrigeerd en werd alles verzonden. Na 1 werkdag werd er bezorgd. Prima service voor een eerlijke prijs.

Thank you for recommendations

Thank you for helping me with a great gift. I really am thankful for your suggestions!

Thermometer BBQ

Fantastische service! Persoonlijke aanpak via mail, bij het product een kaartje met bedankwoord en zeer snelle levering! Top!

Overduidelijk gepassioneerde bbq broers

Er werd alle tijd voor ons genomen en werd niet geprobeerd ons van alles aan te smeren. Juist niet zelfs! Er prettig geholpen. Dikke aanrader! Groeten René Tolhuisen

Was weer prima, fijne webshop voor bbq benodigdheden

Prima, zie boven

top geregeld!

Mijn Masterbuilt werd snel en compleet geleverd, inclusief 'starter pack' zodat ik meteen los kon. Het enige dat ontbrak was het vlees :-). Top geregeld, dankjewel!

Prima webshop en snelle levering

Overzichtelijke webshop en snelle levering van de bestelling. Leuk dat er op de pakbon een kleine handgeschreven boodschap geschreven is, net even dat extra stukje persoonlijke touch.

Prima, snel en juist geleverd.

Besteld, geleverd en gebruikt binnen 2 dagen top !

Goede service afspraken nagekomen precies zoals het staat vermeld. Kunnen veel online bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Goede service!

Goede service!

Prima bbq tegen scherpe prijs

Traeger pro 22 gekocht tegen hele scherpe prijs. Ben er erg tevreden mee. Afhandeling was prima al zou iets meer uitleg over verzending vooraf handiger zijn maar bbq werd binnen de beloofde 5 werkdagen keurig geleverd!

Top service!

Helaas was me drippan niet op voorraad en hierover keurig een mail ontvangen met de keuze of wachten, annuleren en of een andere type drippan. Door drukte zelf geen reactie gegeven en kreeg daarna de melding of ze alternatief mochten leveren. Hiervoor akkoord gegeven en de volgende dag ik huis. Goed geregeld! Rabinder

Producten snel tegen goede prijzen geleverd

Geen opvolging beschadigde verzending

Bij aflevering bestelling bleek door het onjuist verpakken het product beschadigd te zijn. Meteen foto gemaakt en een mail gestuurd, zoals staat vermeld op de site. Na twee weken en een herinnering niets meer vernomen. Niet de service dus waar andere tevreden over zijn.