Super snelle levering en perfect product

Nieuwe vuurschaal besteld voor mijn Monolith bbq. Een van de weinige bedrijven die daar producten voor aanbied. Snelle afhandeling en een persoonlijke noot op de pakbon zorgen ervoor dat ik voortaan mijn bbq spullen hier bestel. Mvg Frank

Prima winkel !!

Snelle levering en prima spullen !!

Top kwaliteit houtskool voor een nette prijs, snel geleverd. Persoonlijk briefje bij de levering zorgt ervoor dat je je als klant gewaardeerd voelt.

Snelle levering…goed verpakt..prima

excellent communications and fast delivery

Dirk was very fast to respond to all my questions. The delivery was arranged very quickly, and everything arrived on time. And the price was also competitive. Couldn't ask for more!

Snelle levering, goede producten

Wat je verwacht van een webshop, maar niet altijd krijgt.

Geweldige service voor een mooie prijs

Via Google ben ik ProBBQshop.nl tegengekomen. Ze hebben een goed aanbod voor een mooie prijs. Daarnaast ben ik enthousiast over hun service. Een dag na mijn bestelling werd mijn pakket bezorgd, helemaal volgens wens.

super

alles zoals beloofd

Goede prijs, snelle levering

Goede prijs, snelle levering!

Ik ben prima geholpen met advies en kom graag terug voor het kopen van andere onderdelen die het BBQen leuker maken en/of verbeteren.

Snelle levering en top product .

Zosls beschrijving .

Super vriendelijk. Klant is Koning!

Vorige week een BGE Large en tafel gekocht bij ProBBQshop. Alles op voorraad en met een perfecte service - inclusief een heerlijke koffie - en klantvriendelijkheid geleverd. Daan & Dirk zijn echte liefhebbers en dat merk je aan alles! Nu al één van mijn favoriete winkels.

Professionele advisering

Duidelijk experts op het gebied van buiten koken. Aardig, goed op de hoogte, gewoon top! Kan het iedereen aanbevelen.

Prima, deskundig

We zijn door Dirk prima geholpen met deskundig advies en een snelle afhandeling.

Super ervaring, met persoonlijk touch wat dan echt het verschil maakt.

Genieten begon al in webshop, kwaliteitsproducten tegen eerlijke prijs. Dan krijg je spullen thuis en zit er persoonlijk bericht bij. Kijk daar krijg je een glimlach van. Oprechte passie voor BBQ van begin tot eind. Heerlijk.

Snelle levering, prima prijs

De bestelde artikelen werden snel geleverd, met een handgeschreven bedankje voor de bestelling. Goed gedaan!

Zeer goed en deskundig geholpen

Producten prima verpakt en snel ontvangen.

Top en snel geleverd

Gedaan wat je mag verwachten

Prima geregeld

Goed geadviseerd en prettig geholpen

Een leuke ervaring om met een goed gevoel zoiets speciaals aan te schaffen!

Hartelijke ontvangst, goede deskundige uitleg.

Leuke ondernemende broers met passie voor buiten koken. Zeer breed assortiment wat goed werd uitgelegd.

excellente service

's ochtends besteld en binnen 3 uur thuis geleverd

Gewoon goed

mooie producten, prettige lui en goede service

Online accesoires besteld voor mijn nieuwe Kamado. Deze kwamen netjes en snel binnen. ook een aanrader om in de winkel te kijken. hebben mooie stukken vlees liggen en Daan en Dirk nemen de tijd om hun klanten te woord te staan.