Makkelijk besteld en keurig geleverd.

Prima shop, bij levering zelfs met persoonlijke groet op de pakbon, zeer klantvriendelijk.

No nonsense en snel

Na het plaatsen van de bestelling van een kamado + assecoires binnen 10 minuten gebeld met een bedankje en voor het regelen van de levering. Alles keurig op de afgesproken dag geleverd en stevig verpakt. Prima service, dus een vaste klant erbij!

Mooie overzichtelijke website breedscale aan bbq producten

Via ProBBQshop.nl heb ik een chimny cap besteld voor kamado bbq. De levering en communicatie verliep zoals verwacht. Kortom bij eenvolgende aankoop kom ik zeker weer bij jullie terug.

Teleurstellende klantenservice

Ik heb een vervangende aluminium Top Vent voor mijn Kamado Joe Classic. Het kwam snel aan maar paste niet op mijn Classic zonder extra vilt. Ik nam contact op met ProBBQshop die me in principe vertelde dat het niet hun probleem was en dat ik nog eens €25 plus verzendkosten moest betalen voor extra vilt om het passend te maken. Dit is geen goede klantenservice, want ze hadden het probleem gemakkelijk en zonder veel kosten kunnen oplossen. Ik zal nooit meer iets bij ze kopen.

Top communicatie en snelle levering

Klein probleem ondervonden tijdens het plaatsen van de bestelling maar na een mailtje werd dit meteen opgelost. Ook netjes de dag erna geleverf, helemaal top!

Zeer deskundig en geven goed advies

Ze nemen de tijd en zorgen ervoor dat je iets koopt wat bij je past. Professioneel! Bezorging goed geregeld!

Toppie

Geweldige en vriendelijke service. Aanstekers werken perfect

De door mij nestelde rvs top vent voor mijn ksmado werd snel bezorgd met een kleine attentoe en een bedankje van Daan.

Het was eenvoudig om de meater 2 plus te bestellen. Duidelijke instructie om te doorlopen. Leuk om er nog een paar gratis hitte bestendige handschoenen bij te mogen ontvangen. En een snelle levering waarbij ik kon zien wanneer mijn pakket binnen zou komen. Top geregeld, dank jullie wel.

Pakket verkeerd verstuurd

Mijn paket was verwisseld met een andere. Maar zeer goed opgelost.

Goede kwaliteit en hele goede service

Heb al een paar soorten geprobeerd en tegelijk erin en alles smaakt heerlijk. Zuinig met de houtjes en niet teveel rook dat de buren er last van hebben. Met 1 woord dit is een aanrader

Zeer fijn

Fijne zaak. Persoonlijke behandeling. Telefoontje als iets niet klopt. Erg fijn. Dank jullie wel!

Einfache Bestellung, schnelle Lieferung, sehr gute Qualität.

In allen Belangen zufrieden, selbst die Lieferung an unsere Familie in Hamm lief problemlos ab.

Top zaak!

Heren geven goed advies waar je daadwerkelijk wat aan hebt. Gewoon een vakzaak. Super om in de buurt te hebben!

snelle service

Bij het bestellen van mijn bbq onderdeel bleek dat mijn bank mijn kaart had geblokkeerd omdat er een nieuwe bankkaart was aangevraagd door verlies van kaart. Na een mail te hebben gestuurd naar probbqshop ivm mijn betalingsprobleem kreeg ik vrijwel direct een mail terug met een andere oplossing zodat de verzending alsnog kon doorgaan... Dankzij hun goede vlotte service stond de dag erna dus toch de postbode met mijn pakketje voor mijn deur, thx guys voor de goede service, jullie hebben er een tevreden klant bij

Gewoon goed!

Goed assortiment, bestelling super snel binnen. Op de pakbon nog een leuke persoonlijke noot.

Snelle verzending

Leuk dat er bij de pakbon een hand geschreven bericht zat.

Snelle levering, leuke persoonlijke noot erbij

Prima levering qua dag en tijd.

Product correct geleverd op de afgesproken dag en tijd.

Perfekt

Super levering, alles prima!

In één woord, super

Was de enige die de kicks basket op stock hadden en die werd ongelooflijk snel geleverd met een leuke attentie en een bedank briefje erbij. Aangenaam dat de klant nog telt.

"WELL DONE" service

Wederom weer wat besteld vandaag bij pro bbq! Snel antwoord , top service en no hassle ! Mensen ga ook eens kijken in de shop bij Daan en zn broer! Pracht winkel waar een beetje grill goeroe zich thuis voelt!

Superleuke winkel en geweldige service

Daan en Dirk maken er een feestje van om langs te komen! Aanrader!

Goede service, en snelle levering

Perfect product, goed advies en snelle levering

Mooie zaak voor de echte BBQ liefhebbers met erg goede service!

Ga gewoon een keer een kop koffie drinken bij Dirk en Daan.

Fruithoeve 21

6846JG Arnhem