Top zaak

Deskundig

Na al een keer eerder met iemand anders bij de ProBBQ shop geweest te zijn, nu ook voor mijzelf een mooie Kamado met tafel aangeschaft. Bij mijn keuze goed advies gekregen welk type te kiezen en welke accessoires ik erbij nodig zou hebben. Zeker niet opdringerig en advies was ook, ga eerst beginnen en de rest van de accessoires komt vanzelf. Moest er best een eind voor rijden, maar zeker de moeite waard. Levering netjes op tijd en verzorgd.

Deskundig advies

Prettig en klantvriendelijk duo heeft een leuke winkel neergezet. Voor starters en profs, laagdrempelig opgezet.

Persoonlijke boodschap.

Er zijn ontelbaar veel zaken waar je de Meater 2 Plus kunt kopen. Maar nergens staat er handgeschreven op de pakbon: dankjewel voor jouw aankoop! Hartelijke groet, Daan. Dat maakt dat ik de juiste keuze heb gemaakt om juist hier deze probe te kopen. Vandaag voor het eerst uitgeprobeerd: de ossenhaas aan één stuk van de kamado werd door onze gasten en onzelf buitengewoon gewaardeerd! Mooi medium/rare en heerlijk van temperatuur. Super handig in gebruik! Goede aankoop en zeker een aanrader. Ik zou 'm hier kopen, zo'n persoonlijke touch maakt voor mij het verschil!

Traeger Pellet BBQ gekocht, super goed geholpen. Fijne zaak

Prachtige winkel! Echt aanrader om keer naartoe te gaan. Aardige relaxte mensen. Goede prijs betaald en ook nog wat extra’s gekregen. Zo wil je geholpen worden!

Kool was super snel geleverd

Leuke zaak met nette prijzen Bestelling werd snel geleverd en was goed verpakt.

Fijne winkel

Heel goed geholpen daar. Hebben daar een kamado gekocht. Kregen een goede uitleg. Nemen echt de tijd voor je.

Kamado Walhalla

Topwinkel met alle grote merken Kamado's, BBQ's en een zee aan accessoires. Zelfs een ruim assortiment aan vlees! Alles zeer overzichtelijk gepresenteerd met een lekkere mancave vibe. Hier kan men uren dwalen en zal het hart van menig BBQ-er sneller doen slaan. Deskundig advies.

Goede service zowel online als in de winkel.

Kan niet alerter.

Erg servicegericht. Snelle levering

Fijne aankoopervaring, goed advies, aardige eigenaren!

Mooie winkel waar ik de verschillen tussen de diverse Kamado's goed kon zien. Goed geadviseerd nadat ik per mail wat vragen had gesteld. Prettig contact, aardige eigenaren!

Mooie winkel en goed geholpen

Na half youtube door te struinen met filmpjes over een stalen weber summit kamado toch maar eens langs een winkel om ook te kijken naar een keramische kamado. Eenmaal in de winkel heeft Daan mij alles laten zien wat ze in hun kamado arsenaal hebben. Het is toch prettig om de verschillen te zien en zelf te oordelen. Elke hoek van de winkel zijn eigen merk zodat je de verschillen onderling goed kan beoordelen. Na een rondje in de winkel en de heldere uitleg van Daan had ik mijn voorkeur bijgesteld naar een keramische kamado. Alsnog Twijfelde ik tussen 2 verschillende merken, geen probleem we zetten ze even naast elkaar dan kan je nog even goed vergelijken. Zo'n toewijding zie je maar zelden. Ook de service achteraf een belletje of via whatsap het kan allemaal.

De store is top

De winkel en de manier waarop ik geholpen ben is top. Alleen de vervoerder sucks, heb mijn artiekel nog steeds niet, wacht al een week hierop

Super goede gasten

Gastvrijheid 100, punten en de uitleg over de BBQ die we gekochten was ook met de zelfde passie die wij hebben , dus al moet ik er wel een stukje voor rijden ( Drenthe Schoonebeek) ik heb het er graag voor over . MVG Edwin Bos

Via de website e.e.a. besteld en de dag later de goederen al in huis!

Kleine vertraging maar een geweldige afhandeling

Ondanks een klein probleempje met de order kreeg ik snel goed bericht en was de order als nog in een week binnen inclusief een klein extratje. Geweldige service!

Masterbuilt 545 afdekhoes

Via WhatsApp goed advies ontvangen, bestellen en de dag erna in huis met een persoonlijk berichtje. Mooi begin van het bbq seizoen.

Lekker snel

Netjes en op tijd geleverd!

Alles was netjes en op tijd geleverd en nog een persoonlijk bedankje op de bon geschreven al met al ben ik tevreden en zal er zeker in de toekomst nog weer wat bestellen.

Helemaal goed

Betrouwbaar en bestelling snel en netjes geleverd. Product nog niet gebruikt maar dat zal vast wel goed zijn.

Super vriendelijk en duidelijk geholpen, precies wat ik nodig had!

Ik wilde een kamado kopen maar had nog wat vragen. Deze vragen werden duidelijk beantwoord zodat ik kon bepalen of ik een goede keuze zou maken. Al met al prima geholpen dus.

Gewoon, eerlijk advies.

Goed geholpen.

Uiteindelijk goed gekomen

DPD had erg lang werk het pakketje af te leveren. Na een dag of 5, na tussenkomst en hulp van Daan en Dirk uiteindelijk toch bezorgd. Bedankt, de Smokeware Chimney staat al te shinen op de Grill Guru.

Excellent

Fair price and quick delivery to Germany ! Very good.

Goede snelle service voor een uitstekende prijs

6 zakken houtskool besteld. Snel en goed geleverd met als tip van probbq.nl om de volgende keer even te bellen. Gaan we zeker doen. Bedankt!