Prachtige overzichtelijk zaak.

Fantastische zaak met goede keuzemogelijkheden. Gerund door 2 gezellige broers met kennis van zaken.

Snel,top verpakt heerlijk vlees een 9,0

Snelle verzending

Snelle verzending, goed ingepakt met extra gratis sample

Supersnel en vriendelijk

Hele fijne webwinkel en super snelle levering

Ben super goed geholpen alles wat je vraagt overal antwoord op gekregen en tips gehad DIV spullen gekocht volgendedag al binnen ben er supper blij mee bedankt gr ben

Had vraag over BBQ slot Ben hier keurig over gebeld.

Ruime keus makkelijk bestellen

Per toeval ontdekt en moet zeggen niet verkeerd. De site vind ik op de telefoon niet de meest ideale maar doet niet af aan het gemak en het assortiment van wat er te krijgen is. Ik zal hier vast nog wel eens bestellen.

Verkoop door liefhebbers!

Goed geholpen. De mannen zijn zelf liefhebber en dat merk je. Uitgebreid de tijd in de winkel voor je.

Goede service en communicatie

Mooie winkel...goed bereikbaar. Goeie service en aandacht voor de klant

Snelle levering, zelfs telefonische hulp.

Fijn persoonlijk contact, snelle correcte levering

Eigenlijk schrijf ik nooit beoordelingen, maar ProBBQshop.nl verdient de uitzondering. Ik heb een mooi complete BGE combinatie met frames, opties en accessoires gekocht bij ProBBQshop.nl. Een flinke aanschaf waarbij het fijn is dat je serieus wordt genomen en er naar je wordt geluisterd. Ik was duidelijk nieuw in de BGE productlijn en werd goed geadviseerd door Daan. We hadden veel en gezellig mail/app contact, soms tot laat in de avond en weekend. De opgemaakte prijs was juist, Daan belde de dag erna en gaf me nog wat advise. Vrijwel alles was op voorraad en binnen een paar dagen had ik alles keurig in huis (vertraging bij vervoerder). De vervoerder had een kostbaar onderdeel beschadigd en dit werd door ProBBQshop.nl direct vervangen. Ik beveel ProBBQshop.nl van harte aan, kan niets vinden wat ik graag anders hard gezien.

Fantastich

top, met upgrade van de thermometer

Volgens afspraak geleverd.

Goede website overzichtelijk. Afspraak van levering nagekomen.

Fantastische service

Omdat mijn bestelling niet in voorraad was goed meegedacht om het probleem op te lossen.

Duidelijk en snel in huis

Vlotte service

Mijn bestelling werd meteen verzonden en snel geleverd. Precies wat je bestelt en zonder problemen. Top!

Het bleek dat wat ik wilde hebben niet voorradig was; maar de heren dachten mee en kwamen met een goed (betaalbaar) alternatief. Levering was voorspoedig. Kom graag terug om nog iets te bestellen.

Goede en snelle service

Netjes op tijd geleverd, ondanks een aantal pogingen om dit product bij een andere shop te bestellen werd deze keer wel het juiste geleverd.

Snelle levering en goede service

Snel en deskundige hulp bij problemen

Snel geleverd met persoonlijke touch

Erg goed en je voelt je klant. Werd me veel plezier gewenst!

Geweldige ervaring

Wij hebben onze Green Egg ontvangen en zijn heel erg tevreden over de service! Mocht je vragen en/of problemen hebben dan kunnen ze je goed verder helpen. Een mooi bedrijf!

Vakkundig, eerlijk en vriendelijk geholpen met de aankoop van een gave BBQ

Hier een BBQ kopen was voor mij een feest. Daan heeft mij goed geadviseerd, hij was erg vriendelijk en eerlijk over de keuzes die ik kon maken. De BBQ is van zeer hoge kwaliteit en kan de shop iedereen aanbevelen!

1 product was niet voorradig. In overleg een alternatief geleverd. Top! En volgende dag in huis.

Goede service & vriendelijk personeel

Goede service, bij vragen wordt er snel gereageerd (per mail of per app). In de winkel wordt alle tijd voor je genomen. De heren zijn zeer vriendelijk

Alles OK

Alles OK