Helemaal goed

Betrouwbaar en bestelling snel en netjes geleverd. Product nog niet gebruikt maar dat zal vast wel goed zijn.

Super vriendelijk en duidelijk geholpen, precies wat ik nodig had!

Ik wilde een kamado kopen maar had nog wat vragen. Deze vragen werden duidelijk beantwoord zodat ik kon bepalen of ik een goede keuze zou maken. Al met al prima geholpen dus.

Gewoon, eerlijk advies.

Goed geholpen.

Uiteindelijk goed gekomen

DPD had erg lang werk het pakketje af te leveren. Na een dag of 5, na tussenkomst en hulp van Daan en Dirk uiteindelijk toch bezorgd. Bedankt, de Smokeware Chimney staat al te shinen op de Grill Guru.

Excellent

Fair price and quick delivery to Germany ! Very good.

Goede snelle service voor een uitstekende prijs

6 zakken houtskool besteld. Snel en goed geleverd met als tip van probbq.nl om de volgende keer even te bellen. Gaan we zeker doen. Bedankt!

Super mooie Kamado BBQ mogen ontvangen. Erg goede service en alles erop en eraan! Kortom perfect!

Fijne winkel

Jaren terug mijn eerste bbq hier gekocht nog steeds veel plezier van en in de loop van de jaren assesoires. Altijd zeer vriendelijk en kundig geholpen door daan en dirk. Zeker een aanrader!

Gewoon geweldig!

Ik was al eens in de winkel geweest en dit zijn aardige mensen met veel verstand van deze business. Ik had bij een online bestelling een fout gemaakt, de zaak was nog niet los toen ik belde maar er werd snel terug gebeld en de bestelling werd aangepast. Ik kan niet anders zeggen dat TOP ZAAK. GR.DIENCO.

Geweldige service!

Ooni borstel besteld, kwam keurig op tijd binnen!

Fijne service, goed advies!

Snelle reactie op de mail, prettige service en goede adviezen! En een mooie winkel waar je als BBQ liefhebber je meer dan thuis voelt!

Klantvriendelijk, behulpzaam en zeer goed advies

Perfect!

Snelle levering, prima kwaliteit

Snelle en correcte levering

Meater 2 Plus besteld, zelfde dag nog verzonden. Verder kan ik de Meater 2 Plus aanraden, zeer gebruiksvriendelijk en goede app met meerdere functionaliteiten.

Mooie winkel en waanzinnige service van Daan en Dirk

Probbqshop heeft een mooi divers assortiment en Daan & Dirk maak het bezoek aan de winkel altijd een feestje. Goede service, informatie en altijd in voor praatje.

Vriendelijk en professioneel

Zeer open en vriendelijke eigenaren, met veel kennis van zaken. Echt een genot om te winkelen.

Goede communicatie - snelle levering - top bbqshop

Eerlijk & betrouwbaar bedrijf. Denk mee met de klant, en service staat hoog in het vaandel.

Snelle levering, mooi product

Snel geleverd goeie prijs

ProBBQ doet wat je van ze verwacht, ik kocht een Meater 2 plus (aanrader): werd snel geleverd goeie prijs

Top producten en levering

Alles perfect!

Snel opgestuurd met attent persoonlijk bericht

Zie hierboven

Snelle levering van een goed product

Het product kwam snel onze kant op. Op tijd om cadeau te doen!

Goede levering van het bestelde product.

Bestelling snel ontvangen en op de hoogte gehouden door de BBQ shop.

Eenvoudige bestelling, goede en snelle levering

Dit was de eerste keer dat ik hier bestelde. Kwam terecht op deze site. Mooie goede producten. Bestelling geplaatst en netjes geleverd met een mooie persoonlijke handgeschreven bedankje!. Kom hier zeker terug en ook in de winkel.

betrouwbaar vriendelijke met een persoonlijke noot

Mijn kennismaking met Dirk en de winkel begon toen ik een MEATER2plus kocht. Bij de bezorging werd ik aangenaam verrast door een persoonlijke noot die was toegevoegd. Deze attentheid en maakte dat ik een maand later terugkeerde naar de winkel, ditmaal voor een Kamado Joe Jr. De vriendelijke benadering en kunnen luisteren naar de klant, waardoor advies op maat wordt gegeven. hebben zeker een blijvende indruk op mij gemaakt en hiervoor rijd ik graag nogeens 80km om.