Bij ProBBQ shop weten ze waar ze over praten Met vragen over producten zijn ze gemakkelijk bereikbaar en ze smeren je niet zomaar het duurste product uit hun zeer ruim assortiment aan Maar het product wat bij je past Duidelijke website gemakkelijk te bestellen en vlot geleverd Voor de liefhebber van BBQ echt een aanrader

Dikke Prima,

Ondanks dat het aanvankelijk om een prijs offerte ging. Is er advies en richting aan gegeven. Dit heeft tot kostenbesparende vervanging geleidt en dat is altijd prettig.

Fijne en leuke winkel.

Altijd vriendelijk geholpen,mooie producten,en de prijs is ook goed.

In een woord super!!!

Ik heb de druippan gisteren ontvangen het is een mooie kwaliteit en hij past precies in de kamado hij is netjes en snel geleverd ik ben er blij mee. Met vriendelijke groet. Hans Smit

Fijne webshop

Veel keus en fijne service. Werd snel verzonden en een persoonlijke noot op de factuur.

Supersnelle levering

Voor de eerste keer besteld en binnen een dag had ik mijn bestelling in huis met een persoonlijke boodschap erbij !

Goede service en zeer scherpe prijs

Ooni 12G pizzaoven op deonderdag besteld. Scherpste prijs in de markt en net na het weekend geleverd. Zeer tevreden mee!

Fijne winkel

Ze hebben een persoonlijke benadering erg fijn. Hebben ook bijna alles...en als ze het niet hebben regelen ze het.

Duidelijke webshop, makkelijk kopen

Na telefonisch overleg levertijd kunnen afspreken. Komen afspraken na.

Geweldige vriendelijke service

Er is moeite gedaan om de producten die even niet op voorraad waren toch tijdig te leveren.

Goede levering en duidelijke communicatie.

Tijdens black Friday een bestelling geplaatst. Vanwege de drukte is er gelijk al aangegeven dat het pakket waarschijnlijk later zou aankomen dan verwacht. I.p.v. 1 werkdag duurde het nu 2 werkdagen, waarbij er per dag een duidelijke mail werd gestuurd met daarin een update over de levering. Bij ontvangst van het pakket zat er een handgeschreven bericht bij. Het product was goed verpakt. Goede ervaring met dit bedrijf.

Bieropener niet meer aanwezig, toen extra handschoen ontvangen. Top service

Goede service snel contact

Ik had een fout gemaakt bij verzendopties. Dat hebben ze snel opgelost

Heb de kamado joe classic 3 besteld en kon de volgende dag al geleverd worden wat een service! Bedankt en tot de volgende keer!

Uitstekende bestelling en snelle levering

Snelle levering en opvolging

De Smokeware Chimney RVS voor de GG Large besteld en de volgende dag in huis. Helaas was het vilt dat er bij zou zitten niet in de doos aanwezig. Melding gemaakt en deze hebben zij netjes nagestuurd. Top!

Top, snelle communicatie, snelle levering!

De Meater 2 Plu, die net op de markt is besteld en deze werd binnen afzienbare tijd geleverd. Wij zijn heel blij!

Helemaal prima

Voor een eerste bestelling helemaal prima. Mooi assortiment en voldoende op voorraad. Snel geleverd in een goede verpakking. Tot een volgende keer.

Super goeie service, bezorging precies op tijd!

Bezorging wordt binnen tijdsbestek van één uur aangekondigd en komt ook in dat uur. Perfecte service.

Probbq shop was de enige webwinkel met de meater 2plus, volgende dag had ik m in huis

Snelle levering en een persoonlijke boodschap ✅

Snelle en goed

Producten snel en compleet geleverd. Website ook duidelijk

Snelle en correcte levering

Levering en product conform afspraak, prima dus

+Prettige mensen om zaken mee te doen

Probbqshop is gelukkig nog een bedrijf waar persoonlijke benadering en aandacht voorop staat. Snel en duidelijk antwoord op vragen. Het bestelde artikel Iin mijn geval een van de eerste Meater 2 plus thermometers) werd snel en goed geleverd.

Goede communicatie

Mijn gekozen product was een soort van pre-order. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer ik het product kon verwachten.

Fruithoeve 21 6846JG Arnhem