Heb de kamado joe classic 3 besteld en kon de volgende dag al geleverd worden wat een service! Bedankt en tot de volgende keer!

Uitstekende bestelling en snelle levering

Snelle levering en opvolging

De Smokeware Chimney RVS voor de GG Large besteld en de volgende dag in huis. Helaas was het vilt dat er bij zou zitten niet in de doos aanwezig. Melding gemaakt en deze hebben zij netjes nagestuurd. Top!

Top, snelle communicatie, snelle levering!

De Meater 2 Plu, die net op de markt is besteld en deze werd binnen afzienbare tijd geleverd. Wij zijn heel blij!

Helemaal prima

Voor een eerste bestelling helemaal prima. Mooi assortiment en voldoende op voorraad. Snel geleverd in een goede verpakking. Tot een volgende keer.

Super goeie service, bezorging precies op tijd!

Bezorging wordt binnen tijdsbestek van één uur aangekondigd en komt ook in dat uur. Perfecte service.

Probbq shop was de enige webwinkel met de meater 2plus, volgende dag had ik m in huis

Snelle levering en een persoonlijke boodschap ✅

Snelle en goed

Producten snel en compleet geleverd. Website ook duidelijk

Snelle en correcte levering

Levering en product conform afspraak, prima dus

+Prettige mensen om zaken mee te doen

Probbqshop is gelukkig nog een bedrijf waar persoonlijke benadering en aandacht voorop staat. Snel en duidelijk antwoord op vragen. Het bestelde artikel Iin mijn geval een van de eerste Meater 2 plus thermometers) werd snel en goed geleverd.

Goede communicatie

Mijn gekozen product was een soort van pre-order. Ik werd netjes op de hoogte gehouden wanneer ik het product kon verwachten.

Redelijk

Jammer dat ik geen handschoen kreeg bij mijn meater plus 2. Terwijl bij gewone meater wel.

Goede communicatie

Mijn artikel werd verwacht. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de verwachte levertijd en snel verzonden, zodra deze leverbaar waren.

Artikel snel en goed verzonden met een persoonlijk briefje erbij. Voor mij maakt dat zo’n verschil in de beleving.

Super service!

Snelle service en een snelle levering. Er ging vanuit mijn kant iets fout met het afronden van de bestelling maar ik kreeg vrij snel een mailtje om het op te lossen waardoor ik als nog zeer vlot mijn bestelling kon plaatsen. Daarna was het binnen no time bij mij geleverd!

Geweldige service!

Je wordt heel vriendelijk ontvangen en geholpen in de mooie winkel in Velp, ze staan beiden voor je klaar en nemen uitgebreid de tijd om tot de beste BBQ voor jou te komen, ze pushen niet naar 1 bepaald merk, maar ze geven alle voor- en nadelen van de verschillende merken en daarop kan je je eigen keuze baseren, ik ben geweldig geholpen.

Snel geleverd, top!

Na bestelling snel geleverd. Ik miste wel de bevestiging van bestelling, wellicht omdat ik in het weekend heb besteld.

Top service. Ik wilde een kadobon bestellen maar bleek dat er 6,95 euro verzendkosten zijn bij producten. Na de vraag gesteld via e-mail werd de bon gratis verstuurd. Top service!

Goede en snelle service.

Het bestelde heel goed en de juiste dingen ontvangen.

Erg klantvriendelijk en denken mee. Zeker een aanrader

Stond een leuke persoonlijke note toegevoegd op de afleverbon.

Goed voor een volgende bestelling

Overzichtelijke site. Goede prijs en veel keus. Snelle levering en up to date emails over de verzend status. Persoonlijke noot door een handgeschreven tekst op de verzend factuur

verkeerd advies wat betreft wel/niet passen van spit in Bastard

Voordat we een Joetisserie spit bestelden voor onze Bastard BBQ hebben we ProBBQshop gemaild om te vragen of deze zou passen. Het advies was dat dat wel kon, maar toen we het spit geleverd kregen bleek het te lang en niet afgerond op het deel waar dat wel nodig is om te kunnen draaien. Toen we vervolgens hierover contact opnamen werd er slecht tot niet gereageerd op de mails en moesten we het eigenlijk maar uitzoeken. Daardoor was de retourtermijn inmiddels verstreken en zitten wij nu met een niet passend product, terwijl het oorspronkelijke advies voorafgaand aan de aankoop juist was dat het wel zou passen. ProBBQshop staat zeker niet meer bij onze favorieten.

Fruithoeve 21

6846JG Arnhem