Laden reviews...
Laden reviews...
107 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Uit de recensies blijkt consequent veel tevredenheid over snelle levering, vriendelijk personeel en duidelijke communicatie. Klanten waarderen het ruime assortiment en de persoonlijke touches, zoals handgeschreven bedankjes op de factuur. De betrouwbaarheid en de nazorg versterken het vertrouwen bij bbq-liefhebbers. Samengevat komt de winkel naar voren als een betrouwbare partner voor Kamado en BBQ spullen.
Zeer tevreden van A tot Z. Plustpunt was het klantvriendelijke handgeschreven zinnetje op de factuur. Dit en de perfecte service maken het prettig om online te winkelen.
Beveelt aan
5 May 2026
Nicole
Borsbeek
En een mooie persoonlijk bericht erbij
Beveelt aan
4 May 2026
Richard
Poeldijk
De producten die ik tot nu toe besteld heb zijn keurig afgeleverd. Bij elke stap van je bestelling wordt je geïnformeerd. Bij het uitpakken zit op de paklijst nog een persoonlijke groet bij. Ik ben zeer tevreden.
Beveelt aan
3 May 2026
Marco
Baarle-Nassau
Het is wat jammer dat jullie dpd als bezorger gebruiken heb altijd slechte ervaringen met hun vandaag ook weer pakket voor de deur gedumpt aangebeld en weggelopen en het hek open gelaten. Ik heb een hekel aan dpd dat is de slechtste bezorgdienst die er is
Beveelt niet aan
28 April 2026
Martin
Delfzijl
Klantgericht en korte lijnen!
Beveelt aan
27 April 2026
Ruud
Eibergen
Erg blij mee werkt geweldig, dank je wel jongens.
Beveelt aan
26 April 2026
Andre
Papendrecht
Snelle en vlotte service
Beveelt aan
26 April 2026
Chesney
LANGEMARK
Ik had wat onderdelen voor mijn Primo kamado besteld. Werd netjes gebeld om door te geven dat 1 onderdeel een iets langere levertijd had.
Beveelt aan
16 April 2026
Aad
Den Haag
Altyd een goed advies en prima geholpen
Beveelt aan
16 April 2026
Henk
Driel
ProBBQshop is prima, maar jullie transporteur is ****. Ik kreeg een levertijd en datum, extra mijn plannen aangepast op thuis te zijn en het pakket in ontvangst te kunnen nemen. Komen ze niet, wel een mededeling we hebben je gemist. Dan duurt het nog langer omdat de verpakking beschadigt zou zijn. Inderdaad 1/4 van een zak pellets lag los in de doos. Gelukkig de 2de zak niet. Dus geen klacht voor jullie, maar alleen de transporter is ****
Beveelt aan
15 April 2026
I. W. M.
Ulft
Mooi product, komen hun afspraken netjes na.
Beveelt aan
15 April 2026
Emiel
Zelhem
Tevreden met aankoop, Netjes geleverd binnen eendag
Beveelt aan
12 April 2026
R.
Gorinchem
Bij de zoektocht naar een nieuwe BBQ/Kamado goed voorgelicht over de opties, nut en noodzaak waarbij het uitgangspunt was om de beste match te vinden. Uiteindelijk gekozen voor een Monolith, bij levering bleek 1 poot een beetje scheef te staan. Een berichtje was voldoende en na circa 1,5 week is er een nieuw onderstel geleverd.
Beveelt aan
9 April 2026
Sander
Ede
Recent heb ik een upgrade gekocht voor mijn Egg. Ze zochten goed uit of het paste en waren daarbij netjes in de communicatie. Vervolgens snelle verzending zodat ik paaszaterdag toch nog met de barbecue aan de gang kon.
Beveelt aan
8 April 2026
Gerjan
Eibergen
Zeer positieve ervaring. Na wat onderzoek de barbeque online gekocht. Tijdens telefonisch contact over levering ben ik goed geholpen en geinformeerd en ook nog extra geinformeerd over barbeques en de do's en don'ts.
Beveelt aan
3 April 2026
Jan
Amsterdam
Pro BBQ shop is voor mij de winkel waar ik mijn spullen haal. De gastvrijheid, kennis en de gezellige babbel is daar altijd aan. Maar ook een pluim voor Gozney, deze oven is geweldig. Duur maar elke cent waard. Ciao Bob
Beveelt aan
2 April 2026
Bob
Beuningen
Cap voor mijn gill guru xl. Mooi, past goed en snel geleverd.
Beveelt aan
2 April 2026
Remko
Alkmaar
Goede response op aanvullende vraag over beschikbaarheid en daarna ook goede en snelle verzending.
Beveelt aan
2 April 2026
Sietze
L
Mooie winkel waar rustig de tijd voor je wordt genomen.en Met passie de producten worden vergeleken. Ik heb de Primo Ovale gekozen helemaal blij mee.
Beveelt aan
28 March 2026
Niki
Oss
Goed en netjes verpakt! Plus vond ik dat Dirk een handgeschreven boodschap achter heeft gelaten. Bedankt Dirk ! Mvg Ruud
Beveelt aan
19 March 2026
Ruud
Stompetoren
Perfect!
Beveelt aan
15 March 2026
Joanna
ST.-JACOBIPAROCHIE
.
Beveelt aan
3 March 2026
Michael
Nieuwegein
Heel positief en behulpzaam. Ga zeker terug.
Beveelt aan
28 February 2026
Ineke
Wekerom
Passie en enthousiasme werkt aanstekelijk.
Beveelt aan
28 February 2026
Patricia
De Steeg
gewoon goed
Beveelt aan
26 February 2026
Ronald
Dordrecht
Utrechtseweg 160
6862AT Oosterbeek
Branch
Horeca, Food
Specializations
BBQ, Buitenkoken
Webshops