Domeinen gekocht en niet gekregen!

Ik had hier een paar domeinen gekocht, een paar maanden later log ik in op het mijndomein account en zie ik nergens mijn domeinen staan. Ik had wel een orderbevestiging binnengekregen. Na contact opgenomen te hebben met de slechte, onprofessionele klantenservice was mijn betaling blijkbaar niet doorgekomen bij het systeem. Nu heeft iemand anders het domein dat ik gekocht had. Normaal krijg je een mailtje met "betaling mislukt" of iets dergelijks. Blijkbaar niet bij mijndomein, ik koop hier nooit meer een domein en ik raad iedereen dit aan ook niet te doen.

wordt u op een belachelijke manier gefactureerd

Als u na 1 jaar uw domeinnaam naar een andere provider verhuist, wordt u op een belachelijke manier gefactureerd. "Als u uw domeinnaam binnen het eerste jaar na registratie naar een andere provider verhuist, brengen wij € 5,00 exclusief btw aan administratiekosten in rekening. U ontvangt van ons een factuur wanneer uw verhuizing is voltooid." Deze uitleg stond nergens toen ik het domein kocht. Je moet zoeken en het vinden, of je betaalt verrassend genoeg de domeinnaamkosten twee keer, zowel aan de plaats waar je bent verhuisd als aan de oude plaats. Het is eerlijk gezegd niet leuk om zulke belachelijke praktijken van Nederlandse bedrijven te zien. Zal ik met dit bedrijf blijven werken? Nee natuurlijk niet. Ik zal al mijn domeinen één voor één verhuizen als de tijd daar is. Houd hier rekening mee bij het kiezen van dit bedrijf. Kortom, ik raad het af.

Stilzwijgend verlengen met veel hogere kosten 140 euro

Diep teleurgesteld door Mijn Domein! Mijn abonnement is stilzwijgend verlengd met veel hogere kosten. Dit voelt als misleiding en een gebrek aan respect voor klanten. Absoluut onacceptabel!

Slecht bereikbaar, extreem slecht!

Bij problemen en klachten is Mijndomein uitermate slecht bereikbaar. Tijdens afhandeling van een probleem gewoon uit de chat gegooid. Daarna offline.

Effective, speedy advice and assistance when stuck

Daniel M again (advised me a few month's ago) helped me with transferring my new website from the subdomain to the main domain. He gave me advice when I was stuck, and even did the very last step for me when I couldn't do it myself. I couldn't do it without him. Thanks!

Prettig en fijn!

snel en beleefd geholpen. Zelf perongeluk een foutje gemaakt met annueleren. Desondanks de voorwaarden anders waren toch keurig geholpen!

Goedemorgen Sem, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je snel en coulant geholpen bent.

Snel en goede hulp!

Snel en goede hulp!

Goedemorgen Renzo, Fijn om in je review te lezen dan je snel en goed geholpen bent.

efficient

good

Good Morning Jair, Thanks for you review, happy to read that the experience was good.

Heel prettig

Nam de tijd om ons te helpen! Erg prettige ervaring

Goedemorgen Mirjam, Fijn om te lezen dat je probleem verholpen is en dat dit op een prettig tempo gebeurd is. Bedankt voor je gegevens beoordeling.

Snelle support

Goede support van Daniel M. Geen gedoe, snelle en duidelijke hulp. Efficient. Probleem opgelost.

Goedemiddag, Dank je wel voor je beoordeling, wat fijn dat je snel weer in de lucht was.

Super goed en snel geholpen !

Super tevreden , binnen een paar uur was mijn website weer online en ook nog hele nuttige tips gekregen, zodat dit in de toekomst niet weer gebeurd .. bedankt

Goedemiddag, Wat fijn dat je snel geholpen bent en extra informatie hebt ontvangen zodat je het de volgende keer zelf mogelijk kunt verhelpen.

Goed en snel!

Vandaag contact gehad met de klantenservice. Erg prettig, snel en correct geholpen. Telefonisch niet bereikbaar, maar wordt wel snel op verzoek teruggebeld.

Dag William, Fijn dat je snel weer verder kon met je producten.

Snel opgelost

Mijn website was niet benaderbaar en Daniel heeft dit 30 minuten opgelost voor mij. Super service!

Goedemiddag, Wat goed om te lezen dat je snel weer up and running was. Bedankt voor het geven van je beoordeling.

Super professioneel en snel

Ik ben super geholpen door Daniel, er was een probleem met de Wordpress installatie en na een aantal minuten van indiening was Daniel al aanwezig en actief aan het communiceren. Na een aantal gesprekswisselingen is het al opgelost. Zeker een top kerel. Groet, Yassin

Goedemiddag Yassin, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je met hulp van Daniel snel weer met je Wordpress site verder kon gaan.

Daniel bedankt voor je hulp om mijn DNS gegevens aan te passen en mijn domein te koppelen aan mijn website. Dank je!

Beste Jan, Fijn dat je DNS vragen snel beantwoord zijn.

Quick reply and resolution

Daniel M helped me create a subdomein and instal WordPress. I had a quick reply and he immediately offered to do a few technical things for me. I was ready to start creating a new website on a subdomein within minutes.

Good Afternoon Mike, Nice to read that you were very content with the help from Daniel. Thanks for giving us a nice review about this contact.

Gewoon top

In een no-time al reactie, en direct perfect geholpen. 10 punten! (of 5 sterren)

gelijk gefikst

Dit is de 2e keer dat ik contact op neemt met mijndomein. De eerste keer kreeg ik geen antwoord maar de 2e keer wel en hebben ze het gefikst.

Goedemiddag Otis, Jammer om te lezen dat je op je eerste bericht geen reactie hebt ontvangen, maar bij de 2e poging gelukt is om contact te krijgen.

Precies geholpen met wat ik wilde

Ik had een fout gemaakt en hiervoor een backup nodig. Daniel heeft dit gedaan en mij enorm uit de brand geholpen. Binnen vijf minuten was ik van mijn stress af.

Hallo Owen, Wat goed om te lezen dat je snel weer stressvrij was na het contact met mijn collega Daniel.

Prima ondersteuning

Mijndomein werkt heel prettig en mocht je er toch even niet uitkomen dan is support bij de hand. Vandaag weer supergoed geholpen door Daniel M ;-) Er is altijd wel eens een keer wat aan de hand met je website en dan is het fijn om te weten dat je snel en accuraat geholpen kunt worden. Hij stelde zelf voor om een aantal dingen voor me in te stellen en te regelen. Dat is wel zo prettig als je niet elke dag in de materie zit, natuurlijk. Ga zo door!

Deskundig en snel!

Daniel van Mijndomein.nl handelde snel en accuraat toen een van mijn websites door een plug-in issue niet meer online was.

Goedemiddag Marc, Bedankt voor je review, fijn dat je website snel weer up and running was.

Goede en snelle service!

Goede en snelle service!

Goedemorgen Joke, Bedankt voor je review, fijn dat je snel geholpen bent met je vragen.

geweldig

Ik was heel snel geholpen door Daniel.

Goedemorgen Rozita, Wat fijn dat je snel geholpen bent door onze Daniel. Bedankt voor je beoordeling.

Snel en goed opgelost door Daniel

Wordpress installeren vanuit Plesk ging in 1e instantie niet. Pro-actief heeft Daniel aangeboden om het te doen. Erg fijn. Nu kan ik verder.

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat je snel weer verder kon na de hulp vanuit Daniël.

5-sterren klantenservice waar je blij van wordt

Daniël van MijnDomein reageert snel, vriendelijk en concreet. Hij levert een topservice, echt héél fijn, juist vlak vóór het weekend!

Goedemiddag, Bedankt voor het geven van een review, fijn dat je snel weer up and running was.