Snel en goed bedankt!

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling over het contact met onze klantenservice. Fijn dat je snel geholpen bent.

Na een melding van onze kant (in de avond) was ons probleem de volgende ochtend al direct opgelost. Zeer snel en adequaat geholpen.

Goedemiddag, Goed om te lezen dat je probleem snel verholpen is.

Tevreden klant

Ik heb mijn domein en hosting verhuisd, en betaal een derde van wat ik voorheen deed. De klantenservice is niet telefonisch bereikbaar, wat ik heel onhandig vindt, maar ze hebben .e wel heel goed geholpen om mijn 12 jaar oude code op te poetsen en mijn site weer in de lucht te krijgen.

Goedemiddag, Wat fijn om te lezen dat je website weer up to date is en weer goed werkt.

Daniel helpt heel adequaat

Deskunding / nauwkeurig, altijd fijn om geholpen te worden door Daniel.

Goedemiddag, Fijn dat alles weer werkt zoals gewenst. Bedankt voor het geven van een beoordeling.

Ik werd prettig en vriendelijk geholpen via de chat!

Goedemorgen, Bedankt voor je review. Fijn om te lezen dat alles weer naar wens is.

heel erg goed geholpen

Super bedankt Daniël! Voor je goede hulp!

Goedemiddag, Dank je wel voor je review over het contact met onze klantenservice en met name onze Daniël. Fijn dat je snel geholpen bent.

Tip top !

Daniel gaf me een goede duidelijke uitleg, en reageerde vooral heel snel !

Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling, fijn dat het contact met Daniel de juiste oplossing heeft geboden.

Uitstekende klantenservice.

Als non-developer heeft de customer service mij enorm vaak geholpen met technische zaken en problemen.

Dag Lorenzo, Bedank voor je beoordeling, fijn dat je snel weer verder kon met je website.

Perfecte service

Snel en goed geholpen

Goedemiddag Boy, Wat goed dat je snel geholpen bent. Bedankt voor je review.

Snelle en correcte (re)acties

Snelle en correcte acties op een vraag Direct verholpen en opgelost.

Dag Hans, Fijn dat je snel weer verder kon met je producten. Bedankt voor je review

top!

Mijn wordpress liep vast en Daniel heeft direct meegekeken en het opgelost, dankjewel!

Goedemiddag Joy, Die Daniel heeft het er maar druk mee gehad. Fijn dat hij je snel weer verder op weg kon helpen.

In 2e instantie, duidelijk Helder en snel!

In eerste instantie kon ik niet goed worden geholpen en werd het mij niet duidelijk genoeg gemaakt wat ik anders moest doen op wp te installeren. Een andere collega deed dat gelukkig in een keer

Goedemiddag, Excuses dat je vraag niet in 1 keer opgelost kon worden maar uiteindelijk met hulp van een andere collega voor je opgelost is. Bedankt voor je review.

Ik had op een bestaand domein een nieuwe Wordpress site gemaakt, maar dan als test in een subdomein. Omdat ik geen idee had hoe ik die inhoud naar het hoofddomein moest verplaatsen heb ik maar de vraag aan het servicecentrum gesteld. En die hebben dat voor mij snel en vakkundig uitgevoerd.

Goedemiddag, Bedank voor je mooie review over het contact met onze klantenservice. Fijn dat je weer snel verder kon met je domeinnaam.

Snel en goed geholpen

Ik had mijn site offline gezet en kon er zelf niet meer in. Direct opgelost door Daniël en een link gekregen naar een betrouwbare offline-plugin. Geweldig!

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie review, namen Daniel graag gedaan. Fijn dat je weer snel verder kon met je website.

Vlot en helder

Ik ontving vlotte en heldere reacties op mijn vragen.

Goedemiddag, Fijn dat je snel antwoord hebt ontvangen op je vragen. Bedankt voor je beoordeling.

Geweldig snelle service bij probleem website

Mijn website was al enige tijd niet meer zichtbaar. Dat wist ik, omdat ik van MijnDomein had mee gekregen dat mijn website, gebouwd in Wordpress, om veiligheidsredenen niet meer zou worden ondersteund. Ik was al zover om mijn website opnieuw in Websitemaker (een geweldig product van MijnDomein) te gaan bouwen. Toch maar even de helpdesk van MijnDomein benaderd. Binnen 2 dagen was mijn website toch weer zichtbaar en de ondersteuning blijft. Alles goed was heel fijn achter de schermen geregeld. Geweldig! Met dank aan Daniël. Top service!!

Dag Hans, Bedankt voor je review, fijn om te lezen dat je met hulp van Daniel toch nog via Wordpress kon blijven werken.

Prima helpdesk

Vragen worden snel opgelost

Snel vriendelijk meedenkend

Ik ben blij met Daniël hij helpt me voortreffelijk als er problemen zijn met mijn site. Vriendelijk, geduldig, meedenkend en snel. Top een 10 dankjewelllllll

Goedemiddag, Bedankt voor je eerlijke beoordeling, namens Daniel graag gedaan.

Snel en praktisch

Snelle hulp voor een praktisch vraagstuk. Top geregeld!

Goedemiddag, Bedankt voor je mooie beoordeling, Fijn dat je vraag snel beantwoord is.

Bedankt voor je beoordeling, Dank je wel.

Goed geholpen door Mirella!

Bedankt voor je beoordeling, het was graag gedaan.

Ik ben heel goed en snel geholpen.

Bedankt voor je review, Fijn dat je snel geholpen bent.

Snel, efficient, succesvol en aardig

Ik ben snel geholpen door de helpdesk om een foutje te corrigeren en alle informatie die ik nodig had werd vakkundig en op een aardige en begripvolle manier geleverd.

Goedemiddag, bedankt voor je beoordeling, fijn dat het gelukt is om de fout te herstellen.

Goede en kundig geholpen door helpdesk medewerker!

(Y)

Kijk uit! Verschrikkelijke klantenservice

Ze blijven mij factureren zelfs na het opzeggen van mijn pakket. Bas van mijndomein negeert mijn verzoeken, is onvriendelijk en geeft halve antwoorden. Pas op voor dit bedrijf.