Super snel, aardig en luisteren naar je!

Sinds ik ben begonnen met het maken van een webshop bij mijndomein heb ik een groot aantal vragen via de mail gesteld. Ik ben pietje precies en wil alles perfect hebben en daarom stelde ik elke dag wel 1 of 2 vragen. Op al die vragen kreeg ik vaak binnen 1 dag antwoord en zelfs in het weekend! Na alle vragen bleven ze aardig en hadden ze voor alles een oplossing. Als ze nog geen oplossing ervoor hadden dan gingen ze samen met collega’s op zoek naar de beste oplossing. Fantastisch hoe ze mij hebben geholpen!!

Snel en correct

Mijn probleem is snel en correct opgelost door mijndomein.

Toppers!

Staan mij altijd snel te woord als ik vragen heb! Echt super mensen ;)

goed bereikbare chat helpdesk met korte wachttijd

mijn vraag werd snel en concreet beantwoord

Goed geholpen via de helpdesk

Ik liep tegen een probleem aan omtrent mijn website die was gehackt en ik ben snel geholpen door de helpdesk.

Op goede en professionele wijze geholpen. Prima!

Via een chatsessie vragen gesteld over het gebruik van Websitemaker en de daarbij behorende kosten. Op goede en professionele wijze geholpen. Prima! TBKing

snel en adequaat geholpen

goed!

Snelle beantwoording en hulp

Snel geholpen met mijn vraag

Vlot en helder

Snelle en duidelijke reactie van Dennis.

Geweldig!!!

Problemen gehad in de dns instellingen. Maar snel opgelost. Super geholpen. Bedankt

De mogelijkheid om alles te kunnen maken in een websitemaker pakket die super gebruiksvriendelijk is. Mocht je er niet uit kunnen komen dan kun je contact opnemen met de helpdesk en regelen zij het voor me.

Hele snelle service via de chat!

Ik had een probleem met een van mijn websites. Via chat kreeg ik in een paar minuten direct reactie én antwoord op mijn vragen. Duidelijk en snel, super geregeld!

Snelle reacties

Snelle reacties

Uitstekende kwaliteit en service

Websitepakket werkt ideaal als je een beetje handig bent.

Fijn en snel geholpen

Direct geholpen!

Vlot geholpen door Demin. Topper!

Snel en vriendelijk

Ik werd meteen geholpen met mijn vraag en er werd verder een ticket voor mij aangemaakt.

Snelle actie

Goed en héél snel geholpen.

Snelle reactie super nice

nice

top help

vind leuk dat zij hier zijn als je contact hebt met hun zij helpen graag ben hier echt blij mee

Hele fijne service!

Ik heb nu een week een domein & hostingspakket bij mijndomein.nl. Via de leuke korting voor een jaar gratis hosting (als je aan de actievoorwaarden voldoet), ben ik een eigen website gaan maken voor mijn webshop. Na een paar vragen werd ik erg goed geholpen en ook gerust gesteld. Ik ben erg tevreden met de snelle en fijne service!

snelle en inhoudelijk zeer bruikbare hulp

De helpdesk/ Christos is zeer snel in de beantwoording van de vragen. Inhoudelijk kan ik er ook zeker wat mee, dus prettige klantervaring en kwalitatief goede hulp.

Makkelijk in gebruik, goede service

Met de websitemaker van mijndomein is het bouwen van een website echt niet moeilijk. Ik had geen ervaring en ben zeker niet de handigste met computers, toch is het gelukt om een website te maken. Ook over de service van mijndomein ben ik zeer tevreden, elke vraag wordt naar wens afgehandeld.

Geweldig geholpen

Ik had de verkeerde domeinnaam geregistreerd. Er is mij netjes geholpen en de site die ik had gemaakt op het verkeerde domein is overgezet naar mijn nieuwe domein. Super hulp!