NOOIT in zee gaan met dit bedrijf!!

Klantonvriendelijk, belachelijke tarieven, geen service en niet bereikbaar. Ga nooit in zee met dit bedrijf!

Oplichterij!

Zeer frauduleus bedrijf! Ook onmogelijk om met ze in contact te komen.

Oplichters

Ik heb vorig jaar opgezegd via een mail omdat ik mijn inloggegevens niet had,..nu weer 166 euro afgeschreven. Je komt er niet vanaf,..oppassen

Oplichters

LET OP JE KOMT NOOIT MEER VAN ZE AF!

Al jaren probeer ik van mijn account af te komen. Een telefoonnummer om een medewerker te spreken waarmee je het probleem kan oplossen is er niet. Je kan wel via een chat iemand spreken maar dan krijg je al snel te horen dat er niets aan te doen is. Het idee dat men liever met facturen strooit krijg ik dan ook telkens weer bevestigd! Het is nog steeds niet gelukt om van het abonnement af te komen. Sterker er komt gewoon weer een factuur met een incasso procedure tot gevolg. Op voorstellen om in gesprek te gaan over de factuur op voorwaarde dat er een schriftelijke bevestiging komt van opzegging komt de standaard reactie dat opzegging alleen online kan. Mijn advies: koop hier niets want je komt er nooit meer vanaf!!!

PAS OP! Dit bedrijft jaagt je op de kosten en handelt tegen de wet in!

Ik had een jaar abonnement met korting aangeschaft (á40euro). Vervolgens is deze stilzwijgend verlengt met 1 jaar én het factuurbedrag werd verhoogt (naar á130euro). Toen ik wilde opzeggen was de opzegtermijn verstreken en moest ik voor een heel jaar doorbetalen. Dit verhaal probeerde ze vol te houden met de "reden" dat ik akkoord was gegaan met de algemene voorwaarden. Een jaar doorbetalen is tegen de wet in! Lees maar onderstaande link: https://ondernemersplein.kvk.nl/abonnement-stilzwijgend-verlengen Mail hen, verwijs ze naar de link, betaal alleen de maanden die je moet betalen en laat de rest terugstorten. Of haal je geld terug via je internetbankieren (storneren) en laat ze een factuur maken voor de daadwerkelijke maanden die je na je opzegtermijn moet betalen.

very bad company and support at worst.

A company that sends invoices even though I canceled the domains months ago They renewed the domains without telling me, and suddenly there were bills that I had to pay I would never recommend dealing with this company, very bad company and support at worst.

Vieze smaak van mijndomein

Ik heb in 2007 een hostingpakket met domein afgesloten. Dit zelfde pakket heeft mijn domein afgelopen jaar voor €99 afgeschreven. (2018 > 2019 > 2022 €39 naar €69 naar €99 Dit is een absurde verhoging voor een zichtbaar inactief pakket. Het is duidelijk dat mijndomein geen f geeft om hun klanten en ik begrijp ook niet dat je voor een dergelijk bedrijf zou willen werken. Denk 2x na voor je een overeenkomst aan gaat met een bedrijf als mijndomijn. De overige reviews liegen er ook niet om. Als je als bedrijf zo je targets wilt halen ben je wat mij betreft af.

Supergoed geholpen

Nadat ik plotseling rekeningen kreeg voor zaken die ik niet aangevraagd had, door de helpdesk supergoed geholpen. Bleek dat iemand mijn gegevens gebruikte. Met 1 mailtje was alles opgelost!.

Snel antwoord en fijn contact!

Fijn contact via de chat. Direct antwoord op mijn vragen.

Goed geholpen!

Ik had per ongeluk de verkeerde domeinnaam gekozen om een pakket op te wijzigen. Gelukkig kon de medewerker mij hierbij direct helpen en het pakket aan de juiste domeinnaam koppelen.

snel en vriendelijk

Hele aardige toon van de mail/medewerker en snel geregeld.

Super klantenservice

Super snel en vriendelijk geholpen. Probleem direct opgelost

Topper die Bas!

Menselijk. Dat is wat je wilt als je een medewerker 'spreekt'. Heel goed voor zorgen, deze medewerker!!!

Snel geholpen en duidelijk antwoord met instructies.

Snel geholpen en duidelijk antwoord met instructies.

Snelle reactie

Het duurde even om de chatbot te 'omzeilen' maar daarna was er snel een medewerker beschikbaar!

Klantenservice top!

Websitemaker is een prettig programma. Klantenservice is snel en duidelijk in uitleg bij vragen.

Goed en duidelijk geholpen.

Snel en duidelijk geholpen fijn.

Snel en vriendelijk

Mijn Domein heeft in mijn ogen een van de beste klantenservice. Medewerkers zijn altijd vriendelijk, maar niet formeel, dat vind ik prettig. Daarnaast zijn ze snel en denken met je mee. Je krijgt altijd een uitgebreid antwoord op je vraag met een oplossing of andere tips. Kortom, erg tevreden.

wat je kan verwachten van een helpdesk :)

tijdig, duidelijk en meedenkend... Top

Snel en direct gehandeld

Bas heeft mij supersnel geholpen ... directe de juiste links en een antwoord waar ik mee verder kon. Fijn.

Goed werd direct geholpen

Ik kreeg binnen 30 min reactie op mijn ticket. Uitstekende service. Vriendelijke groet, Press www.pressafonsoseva.com

goede service, snelle reacties

Goede service, en snelle reacties op onze vragen.