Onduidelijke voorwaarden en geen klantenservice

Denk dat de zin voldoende zegt. Onbereikbaar en als het lastig wordt sluiten ze de discussie omdat ze zelf het antwoord niet weten.

Service van mijn domein is super!

Na wat zoekwerk gevonden wat ik zocht.

Nadat ik de helpdesk bereikte werd het probleem (opzeggen na overlijden van de beheerder) direct opgelost. Dank voor de snelle afhandeling!

heel soepel, heel competent. precies wat ik nodig had.

probleem met inloggen in een oud account, medewerker Bas kon via chat was er snel bij en kon me zo naar de oplossing toe loodsen. in een paar minuten alles opgelost. Alles helemaal top!

Zeer klant onvriendelijk en totaal onbereikbaar

Totaal niet voor reden vatbaar. Telefonisch en normaal per email onbereikbaar

goede helpdesk en vriendelijk

Mijn Domein heeft een reletief eenvoudige website builder waar erg veel mee mogelijk is zonder dat je echt code moet kunnen schrijven o.i.d. het is: "WYSIWYG" (what you see is what you get) Er zijn echter zaken die niet heel voor de hand liggend zijn en daar helpt men enthousiast bij, met een luisterend oor en begrip voor je probleem. AANRADER

Altijd goed contact

Snelle en behulpzame klantendienst. Veel mogelijkheden voor webshop inclusief voorraad beheer en kassa systeem.

Onwijs slecht

Slecht contact, telefonisch mij wel kunnen bellen als er iets mis is maar hun bellen kan niet. Onwijs slechte zaken.

dramatisch

Totaal geen klantvriendelijk bedrijf. Denk niet mee over een oplossing en heeft een dreigende toon in de mailwisselingen.

Geen pakket afgesloten, enkel domein. Toch factuur met incasso

Tijdens aankoop domein had ik het pakket overgezet naar enkel een domein naam. Toch heeft dit slecht bedrijf mij facturen gestuurd voor een hosting pakket. Dit aangegeven en ze houden stug vol. Lossen maar op via advocaat. Mijndomein zijn oplichters, kijk zeer goed naar de kleine letters. Geen zaken doen met deze partij!!!!!

Geweldig, vriendelijk en doeltreffend geholpen!

Ik had een pagina opgezegd die ik bij nader inzien toch weer terugwilde, maar het lukte niet. Door de interventie van Mirella wist ik al snel waar het probleem lag. Opgelust dus!

Niet volgens de wet

Volgens de wet mag je een jaarabonnement na het eerste jaar per maand opzeggen. Wat zijn jullie meer dan de wet? Het zou zowiezo van service getuigen als jullie van te voren hadden aangegeven dat de verlenging eraankomt en niet geniepig pas achteraf. triest.

Onoverzichtelijk en onpersoonlijk

Niet rechtstreeks kunnen bellen of mailen en een website waar je met veel klikwerk nog niet op de juiste plek terecht komt. De automatische antwoorden in de chat die niet aansluiten bij de vraag.

Snel, vriendelijk en duidelijk antwoord

Binnen 5 minuten ontving ik antwoord op mijn vraag.

Mirella was erg behulpzaam en vriendelijk. Fijn om menselijk contact te hebben.

Snelle en vlotte afhandeling

Na een chat te hebben opgezet stond er meteen iemand klaar om mijn vraag te beantwoorden. Probleem is direct verholpen.

Trage reactie, lang wachten op oplosing

Ik heb duidelijk omschreven wat ik wilde en wat mijn probleem was. Het duurde lang voordat er gereageerd werd en een goede oplossing werd geboden.

het was een super ervaring

begrip is wat je niet vaak meer vind, als het even tegen zit is Mijn Domein ook een fijne partner.

WAARDELOZE SERVICE

slecht bereikbaar onduidelijk regels mijn domein is GEEN aanrader

Er moeilijk in contact te komen

ZEEEEEEEEEEEEEER SLECHT. Ik zit eraan te denken om de site te verplaatsen.

Antwoord snel gekregen

Medewerkers via chat zijn vriendelijk en behulpzaam. Klein nadeeltje is dat de afdeling die ik zocht niet op chat zit. Maar dat kan je de medewerkers zelf uiteraard niet kwalijk nemen.

Super snelle en nette service

Super snelle en nette service

Goed maar kijk uit

Voor wat ik mijn domein gebruikt heb was het een prima provider. Je moet alleen uitkijken met verlengperiodes, aangezien er zonder waarschuwing een factuur gestuurd wordt en het dan al vrijwel te laat is om nog te annuleren. Dus dan ga je van voor de grap een website voor een eurootje naar een factuur van 100 euro. Gelukkig kon de klantenservice mij helpen en zijn een groot gedeelte van de kosten weer weg, maar mocht je ze gebruiken is het aan te raden goed te kijken hoe je contract in elkaar zit/wanneer deze verloopt

Niet per maand opzegbaar

Ik ben al 6 jaar donateur van mijndomein.nl, anders gezegd, ik heb al 6 jaar een (dure) domeinnaam, maar doe er niets mee. Ik was helaas 9 dagen te laat met opzeggen en moet nu weer een heel jaar voor niets betalen. Dom, ik had het beter aan een goed doel kunnen schenken.

het duurde even, maar eenmaal aan de beurt werd ik snel geholpen

Albert Einsteinweg 4 8218NH Lelystad

084 8338137