Snel geholpen en duidelijk advies

Zeer goed. Snelle hulp en duidelijke antwoorden.

Perfect opgelost

Perfect opgelost en binnen de korste keer

Zeer slecht

Dit is pure oplichterij. Een prijsstijging van meer dan 40%? Bovendien zijn ze onbereikbaar. Geen telefoon. Geen e-mailadres. Mijndomein.nl is een nachtmerrie

Snel, adequaat

Snel en adequaat. Fijne oplossing!

Kort, snel, vriendelijk en duidelijk.

Ik had snel contact met een medewerker en deze pakte mijn hulpvraag direct op. Er was geen verdere toelichting nodig en ik ben binnen 5 minuten geholpen. Fijn!

Administratie erg vriendelijk geholpen, Technische dienst Mwah

Via de technische dienst vond ik de meneer niet echt vriendelijk helaas. En ook niet oplossend gericht meedenken. Mirella van de administratie wel helemaal. Zij was heel attent en in 1 berichtje verder geholpen en zeer duidelijk! Daarom precies de helft van de sterren. Eigenlijk Mirella 5 en Paul 1.

Goedeservice, alleen jammer van dubbele machteging

Snel en adequaat geholpen, klein issue mbt dubbele machteging.

duidelijk en word gelijk geholpen

Na contact te hebben gemaakt met de live chat werd het duidelijk uitgelegd en er werd ook direct gehandelt. Ben blij dat ik ben overgestapt en dat er iemand online is om te helpen

Behulpzame en vlotte klantenservice

Erg tevreden met de service en snelheid van Mijndomein.

fijn en helder contact

Blij om eens een keer een NO-nonsense bedrijf te spreken in de klantenservice. Geen moeilijk verstaanbare engels sprekende klantenservice.

Snel en netjes geholpen.

Duidelijk, snel en compleet

Mijn vraag werd meteen beantwoord in een duidelijk en passend wijze. Tevreden!

Behulpzaam!

Maakt de situatie niet ingewikkelder en werkt mee om en oplossing te vinden. Super!

Moeilijk contact te krijgen, duurt lang voordat probleem is opgelost

Het duurt lang voordat er contact te krijgen is met Mijndomein.nl. Sommige problemen blijven lang liggen en worden niet opgelost als je er niet achter aan zit.

Prima geholpen bij een technische vraag

Ik ben niet technisch dus DNS records maken of bewerken is een drama. Maar met behulp van de helpdesk van MijnDomein ging dat gelukkig een stuk makkelijker.

Mailbox werkt niet

De mailbox van mijn domein bleek niet meer te werken. Onbekend hoelang dat al het geval was. De servicedesk heeft het heel snel goed opgelost. De medewerker zag dat er wat instellingsbestanden misten. Prettig dat het snel is opgelost maar vreemd dat de fout kan optreden.

Snel en efficiënt geholpen

Probleem met side is snel verholpen door goede helpdesk

Super Snel, Super Behulpzaam!

Hans van MijnDomein.nl heeft ons geholpen met het overzetten van onze vernieuwde DNS gegevens. Netjes samen een afspraak gemaakt voor wanneer dat kon en heel netjes ook na gekomen. Hoop altijd terug te keren bij zo een top service zoals die van MijnDomein.nl!

ik ben door jullie echt uit de brand geholpen

Snel en makkelijk

Een goede service

Zeer snel geholpen

Deskundig en vriendelijk geholpen en heel snel antwoord op mijn vraag.

Niet antwoord op mn vraag

Ik kan niet meer inloggen omdat mijn account daar de betalingsachterstand gedeactiveerd is. Dus hoe kan dan inloggen of betalen. Niet logisch toch??

Goed geholpen

Ik had een ingewikkelde vraag, met de geboden hulp kan ik weer verder.

duidelijke instructies gekregen wat ik moest doen

Bedankt voor de assistentie, goed geholpen

Snel, to the point

Albert Einsteinweg 4