dier-vriendelijk

Ruim assortiment en na ontvangst van de bestelling zo waar een leuk presentje voor onze 4-voeter... Ga zo door

Ondanks verkeerde levering toch heel tevreden!

De afgeleverde bestelling klopte niet, maar dat werd snel en zonder gedoe opgelost. Volgende dag alsnog het juiste voer gekeverd gekregen. Geen gedoe verder maar goed geregeld.

Goede en snelle service. En een gratis kluifje mee gekregen.

uitstekend!!!

gebruiksvriendelijke webshop, snelle levering, goede kwaliteit, kortom: uitstekend!!!

Overzichtelijke website, snelle bezorging en producten ook veilig en stevig verpakt.

Zeer goede service en vriendelijke mensen

Snel en correct voor de juiste prijs!

Steeds een snelle levering met de correcte artikelen, aan een juiste verhouding prijs/kwaliteit.

Goeie duidelijke site en goede service

Snelle correcte levering voor een goede en eerlijke prijs!

Snelle correcte levering voor een goede en eerlijke prijs!

Ik had mijn bestelling zeer snel in huis. Erg tevreden over deze webshop

slecht

2 weken geleden brokken besteld.na meerdere telefoontjes nog steeds geen brokken ontvangen

Geachte, bedankt voor uw beoordeling. Wij herkennen ons niet in deze klacht. En gaan direct een onderzoek instellen. Of en hoe dit is fout gegaan. Met vriendelijke groet, Hondenshop-online

Goede bezorging

Helaas niet volgens de afspraak op de site: voor 15.00 uur besteld, volgende dag in huis. Dit klopt niet. Verder was alles goed. Duidelijke website, nette bezorging. Mailverkeer ook prima. Als ze zich hadden gehouden aan hun eigen afspraak mbt de bezorging had ik een 10 gegeven.

MOEILIJK BETER TE VINDEN

Bestelling perfect uitgevoerd, leveringstermijn zoals beloofd, zo dus aanbeveling waard.

Snelle service en super deals!

Goed en vertrouwd

Bestellingen worden altijd op tijd en goed verpakt geleverd.

Snelle betrouwbare afhandeling

Snelle betrouwbare afhandeling.

Al jaren klant. Zending altijd in orde!

Om de 2 maanden bestellen we 2x 15 kilo honden brokken. Goede kwaliteit en snelle correcte levering. Zeer tevreden!

Het was het juiste voer dat ik besteld had, het werd optijd geleverd en was erg tevreden over de service.

Handig en goed

Het gaat een keer zoals het hoort

Het gaat een keer zoals het hoort

Goed geregeld

Stipt ben blij dat ik zo kan bestellen

een goede firma

mijn ervaring met hondenshop-online is erg goed bevallen op tijd levering is een sterk punt en schappelijke prijzen

Prima bedrijf

Mijn bestelling was niet voorradig en daar kreeg ik direct een mail over met de datum wanneer er wel geleverd kon worden. Dit klopte precies en was ook nog heel snel. Prima service dus.

Super, snel en geen gesleep met de grote zakken

Snelle levering en super handig!

Goed plek, ruime keus.

Goede service, mocht n besteld product ff niet aanwezig zijn krijg je n belletje.