Snel aan huis geleverd en tegen een redelijke prijs

Levering niet zoals beloofd

Voor 10 uur bestellen volgende dag geleverd niet dus mail naar klantenservice geen antwoord ga volgende keer maar weer naar de welkoop

Scherpe prijs snelle levering

Goede ervaring

levering duurt langer dan gewenst

Bestelling in het weekend gedaan voor mijn schoonmoeder met de verwachting dat het dinsdag in huis zou zijn. Werd uiteindelijk donderdagavond. Aangegeven levertijd van een dag wordt zeker niet gehaald. Even langs de dieren speciaalzaak was sneller geweest en voordeliger. Dat ga ik voortaan ook doen.

Prima ervaring mee.

Prima ervaring, alleen het beloofde gratis artikel niet meegezonden.

Snelle levering en goede service

Fijne winkel waar ik zeker blijf bestelen voor onze hond

Snelle en goede levering

Hondenvoer bestelt en dag later geleverd, zonder problemen

Prima geregeld

Prima geregeld

Verkeerde product geleverd, telefonisch niet bereikbaar en op email geen reactie

Slecht

Altijd goed op tijd

Fijne webwinkel

Snel verzonden en nette prijzen!

Super winkel

Super winkel ! Snelle levering !

goede service snelle levering

goede service snelle levering

Alles oke

Het is super gemakkelijk en snelle levering

Snelle levering, normale prijs.

Onze hondenbrokken werden de volgende dag geleverd en de prijs was hetzelfde als in de winkel, maar er hoefde geen verzendkosten te worden betaald. We hoefden niet te sjouwen.

Goede service en snelle levering

Sinds langere tijd klant en zonder enige slechte ervaring

Prima Bedrijf

Geweldige levering

Goed product slechte levering

Ben tevreden over de producten die ik bestel, maar de levering is bar en boos. Nooit de volgende dag in huis zoals wel op de site staat aangegeven. Via dpd is het al helemaal een drama; pakket komt soms pas bijna 2 weken later of niet (ook al eens meegemaakt) via PostNL de laatste keer een week…oftewel je weet niet waar je aan toe bent

Snelle levering goede service en kwaliteit van de verpakking waar het in geleverd wordt

Lang wachten

Ik heb op donderdag hondenvoer besteld. Er stond bij, voor 16:00 besteld is de volgende dag in huis. In plaats van het voer kreeg ik een mail dat het vrijdag pas verzonden was. Uiteindelijk kreeg ik het pas de woensdag bezorgd. Als je het niet wat kunt maken moet je er niet mee adverteren.

Fijne service top bedrijf

Ze reageren super snel geven door als er iets niet is. Makkelijk te bereiken via mail, bellen

Komen afspraken na

Zie boven

Meerdere keren gebeld en ondanks dat men zegt dat je absoluut wordt terug gebeld, wordt je dus niet

Zie opmerkingen

Betrouwbaar snel vers spul

Heerlijk om de zekerheid van voorraad op afroep te hebben

Doen niet wat ze beloven

Maandag probiotica voor mijn hond besteld. Het is nu vrijdag en heb nog niks. Op de website wordt beloofd dat het de volgende dag wordt geleverd. Eerste en laatste keer dat ik hier iets bestel.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Wij kunnen dit product helaas niet leveren, en hebben uw aankoopbedrag retour gestort. Onze excuses voor dit ongemak. Met vriendelijke groet, Hondenshop-online