Productinformatie zeer duidelijk en snel bezorgd

Ik wilde meer info over de brokken van Riverwood en kwam al snel op de site van hondenschool-online uit. Na een vergelijking van de diverse soorten snel kunnen bestellen en mijn bestelling werd de volgende dag al bezorgd.

Top bedrijf

Prima voer goede prijzen en snel geleverd ga zo door.

Toppertje!

Snelle service. En goed te bereiken voor overleg.

Goed advies.

Snel en gemakkelijk.

Betrouwbare webshop!

Bestel hier al een aantal jaren. En goed voor elkaar!!

Snel en keurig bezorg.

Overzichtelijke website!

komen hun belofte niet na

slechte communicatie erg traag met verzenden

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Wij herkennen ons niet in deze ervaring met ons bedrijf. En zullen een onderzoek starten. Met vriendelijke groet, Hondenshop-online

Levering, bereikbaarheid en oplossing

Het transport van bestelling werd niet uitgevoerd door PostNL maar door DPD. OP de dag van levering via track ent race de besteller gevolgd en op het moment dat ik aan de beurt was kreeg ik de melding "We hebben je pakket op dit moment niet kunnen bezorgen". Dit terwijl ik thuis was en zat te wachten op de levering. Een zgn bericht van "niet thuis" ontbrak in de brievenbus. Zowel Hondenshop-online als DPD waren niet bereikbaar voor uitleg. In de avond werd de bestelling alsnog door DPD afgeleverd met de mededeling van de chauffeur dat hij een onverwachte vertraging had opgelopen. Even later werd ik gebeld door Hondenshop-online welke navraag deed over de gang van zaken bij deze bestelling. Om onverklaarbare reden waren hun telefonisch even niet bereikbaar geweest voor mij als klant. De gehele van zaken weer betreurd door Hondenshop-online. Naast excuses werd er een korting aangeboden op deze levering. De telefonische benadering om na te gaan wat er aan de hand was is voor mij een reden om mijn beoordeling aan te passen van "Slecht" naar "Zeer goed". In elk proces kan er wat verkeerd gaan waaruit lering getrokken kan worden maar alleen als een bedrijf ontvankelijk is voor klachten. En dat is Hondenshop-online zeker!!!

Goede en snelle service

Hondenshop online heeft een goede en snelle service. Het pakket wordt netjes en zorgvuldig ingepakt en geleverd.

Altijd super in orde

Zeer tevreden! Als je contact opneemt ook direct antwoord! Absolute aanrader

Goeie leverancier! Snel en duidelijk!

Prettige leverancier met uitgebreid aanbod en scherp geprijsd!

Goede en snelle service.

Duidelijke website met assortiment voor een schappelijke prijs. Bestellingen worden vlot geleverd en op mail wordt snel geantwoord.

tot nu toe fantastisch

De speciale voer die onze hond nodig heeft is tot nu toe altijd in voorraad en de levering snel. Dus ik heb tot nu toe niets te klagen.

Voer van onze hond is hier ook nog eens goedkoper dan op andere plekken!

Snelle en Correcte levering !

Bij de bestelling online heb ik een duidelijk overzicht van de producten. De levering is er binnen de paar dagen , steeds afgeleverd volgens de afspraken. De inhoud bevat telkens de juiste producten. Ik ben heel tevreden over de samenwerking met Hondenshop-online!

Goede snelle levering en service

Goede snelle levering en service Producten komen netjes aangeleverd thuis

Makkelijk besteld en snel geleverd

Snelle levering, alleen volgende keer liever met Post NL

Gewoon geweldig

Al vaker besteld! Zou niet anders willen. Echt goede service.

Na bestelling snel in huis. Top!

Goede en snelle levering

Ruime sortering en hebben ook het betere hondenvoer dat we via onze fokker hebben. Dit merk is niet overal te koop. Levering is snel, binnen een paar dagen in huis.

De ervaring die ik heb met Hondenshop-online, zijn zeer prettig. Ik ervaar nooit geen problemen, de ene keer dat er iets mis ging met mijn bestelling werd dat meteen en zeer proffesioneel opgelost. Mensen met honden raad ik dan ook zeker de Hondenshop-online aan. Ik en mijn hond zijn zeer te vreden! Met vriendelijke groet, Adnan jamal

Positieve ervaring

Snelle goed verpakte levering.

Snelle service ik had mijn bestellen de volgende dag keurig netjes bezorgd👍

Super snelle levering een uiterst tevreden

Correct en snel.

Netjes afgeleverd en op tijd. Nooit geen probleem.

Altijd op tijd geleverd.

In een woord super. Ik ben heel tevreden