Supersnel

Supersnel geleverd, er zit altijd een gratis zakje snacks bij van profine

Snel geleverd, tevreden.

Snel en goed. Ik bestel de volgende keer weer.

Hondenvoer oke, levering niet.

Voor 16:00 besteld, de volgende dag geleverd! Deze vlieger gaat niet op! Als men aan klantenbinding wil doen, zal men toch een andere besteller moeten nemen dan DPD. DPD houdt zich echt niet aan hun afspraken. Overweeg, indien men bij deze besteller blijft, te veranderen van leverancier voor mijn hondenvoer. Helaas.

Goed bedrijf, slechte bezorger

DPD bezorgt niet zoals beloofd, vertraging op vertraging. Kan beter elders bestellen waar wel volgens opgave wordt bezorgd (PostNL/DHL)

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. U heeft bij ons de mogelijkheid om uw pakket via PostNL geleverd te krijgen. Bij het kopje opmerkingen kunt u aangeven of uw de bestelling via PostNL verzonden wilt krijgen. Met vriendelijke groet, Hondenshop-online

Ik ben al enige tijd klant maar ze zijn super beleeft, reageren snel en vriendelijk. Tot nu toe geen problemen gehad.

2grote zwitserse herders veel voer

Ik koop hier al jaren Goed voor de conditie en vacht etc voor mijn zwitserse herders Prijs betaalbaar En ERG fijn de bezorging aan huis geen gezeul met zware zakken Klantvriendelijk en ook alles keurig ingepakt en netjes met bezorging Ook vlug in huis En zit het financieel even tegen dan aftherpay mogelijkheden das ook prettig zo heb je toch het eten voor je viervoeter in huis Dik tevreden vasts klant

Artikel was niet op voorraad na twee dagen als nog geleverd

Alleen met bezorging lastig track en trace niet duidelijk..

Vriendelijk snel en goed

Goede snelle service

Goed product!

Mijn hond trok erg met de halsband, hierdoor heb ik gekozen voor een tuigje. Deze heb ik hier besteld, het tuigje zit goed en mijn hond trekt niet meer! De bestelling was in 1 á 2 dagen binnen, wat ook erg fijn was. Door deze ervaring, ook een tuigje voor de hond van een vriend gekocht. Ook hier was goed resultaat!

uitstekend webshop, alles voor je hond

Goede ervaring met het bestellen en de bezorging. Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Je kunt hier gerust iets bestellen.

Snelle levering en goede prijs

Bestelproces is prima in orde. Wordt daadwerkelijk binnen een dag geleverd. Goede service.

Mooie spullen en goed verpakt

Goede uitleg en beschrijving van de dingen die te koop zijn . Snelle levering Top gewoon.

Supersnelle verzending !

Deze week wederom topservice geleverd ! Dank daarvoor !

Goede kwaliteit en snelle levering!

Ik koop al jaren het voer voor mijn hond bij hondendrollen online en ben erg tevreden over de snelle afhandeling en de kwaliteit van het voer.

Bestelproces gaat gemakkelijk en artikelen super snel geleverd.

Super !!

Makkelijk bestellen snel geleverd en niet duur

Goede kwaliteit en super snelle levering

Ik zou de hondenshop zeker aanraden

Goede serves

Snelle levering, goede serves, snel contact als er iets is.

Op tijd alles bezorgd, goed verpakt.

Prima, snelle levering

Altijd snel geleverd. Prima voedsel waar mijn hond op gedijt. 1x iets fout gegaan, super snel opgelost. Zeer tevreden

Altijd nette, snelle levering en kortingscodes via de mail

Mijn bestelling komt altijd netjes en snel aan. Gratis thuis bezorgd ook, dus geen gesjouw of gedoe. De kortingscodes via de mail zijn ook altijd leuk en uiteraard welkom!

Altijd goede en snelle service!

Steeds correcte en snelle levering, zeer goede hondenvoeding, zeer tevreden!

Hondenvoer die ik wil hebben en snelle levering

Zij hebben het hondenvoer wat willen hebben. Levering keurig tot aan de deur en op afgesproken tijd

Netjes verpakt en goed product.