Was mijn eerste aankoop, vlugge levering

Vlugge levering

Goede service,men belden apart hoe zwaar de hond was voor de pilletjes .en toch binnen drie dagen bi

Hele goede ervaring .uitgebreid assortiment.

Super goede en snelle levering!

Zeer goed !!

Alleen maar goede ervaringen!! Zeker aan te bevelen!!

Hondenshop on line, top

Goede en snelle levering

Betrouwbaar en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Al meerdere malen bestelling gedaan. Goede ervaringen, de website is zeer gebruiksvriendelijk en de status van de order levering wordt vermeld.

Website is makkelijk Ze leveren snel en mocht er iets niet op voorraad zijn wordt je gebeld om je te informeren zodat je de kans krijgt iets anders te bestellen. Dat vind ik super service

Gedienstelijk

Prima shop,zelf 1 keer verkeerd product geleverd maar direct juiste product gestuurd en het foute terug meegenomen zonder problemen,prima service

Bestellen ging erg makkelijk. En ideaal dat het aan huis bezorgd kan worden, dan hoef je niet met die zware zakken te sjouwen. Ook goede bezorgservice, daar kun je aangeven waar ze het kunnen neerzetten als je niet thuis bent.

Tot service.

Koop al langer hier ons dieren voer. Goede prijzen en snelle levering.

vlotte, goede levering van goed voer.

vlotte, goede levering van goed voer.

Prima, lekker snel!

Lekker snelle levering.

De bestelling wordt snel en correct geleverd. Prima service.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Makkelijk besteld en snelle bezorging

uitstekend

alles werd vlot geleverd!

Top geregeld snel in huis

Top geregeld snel in huis

uitstekend

goede prijskwaliteit en vriendelijk

Altijd alles goed aangekregen

Alles op tijd,alles in orde Een echte aanrader

Beter kan niet

Super gemakkelijk, snelle levering en goede service.

Goede spullen, snel geleverd en goed contact

Wij hadden puppy voer besteld, samen met snoepjes en speeltjes. De speeltjes vielen in backorder en er werd keurig contact gezocht of dat een probleem was. Ja, want wij hadden het voer snel nodig en dus werden het voer en snoepjes gelijk verstuurd en de speeltjes drie dagen later; netjes!

Ruim assortiment en snelle levering!

In de webshop is alles overzichtelijk geplaatst. Artikelen makkelijk te vinden. Goede productinformatie en snelle levering.

Snel geleverd maar slecht verpakt , doos was aan meerdere plekken open geschuurd.

Betere verpakkingen de volgende keer aub.

Snelle levering, uitstekende service

Wij bestellen ons hondenvoer altijd via Hondenshop-Online. Levering is altijd snel en op tijd. Het is één keer voorgekomen dat het door ons bestelde voer toch niet op voorraad was en dus niet op tijd geleverd kon worden. De eigenaar belde ons persoonlijk en bood een goed alternatief aan, wat ik een hele goede service vond!

Prima geregeld!!

Ik moest alleen wat lang wachten op de levering.

Prijs, kwaliteit, levering TOP

Prijs is correct Kwalitatieve producten Levering is op tijd