Top service!!

Snel duidelijk en betrouwbaar.

Goede service en goede producten

Goede service en goede producten Snelle levering

Gemakkelijk bestellen

Gemakkelijk bestellen van hondenvoer

Bijzonder aangenaam

Makkelijk bestellen, snelle afhandeling en levering

Goede ervaring

Op tijd geleverd duidelijke webshop

Levering al bijna 1 week onderweg !

Voor de 2e keer besteld vanwege eerdere goede ervaring. Voor 16 uur besteld is de volgende dag in huis ..... Vrijdag om 12 uur besteld, zaterdag niet binnen. Daarna Pasen. Nu is het donderdag en is de bestelling er nog niet. Ben dus maar naar de winkel gereden om brokken te halen.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Verveleden dat uw pakket de eerst volgende werkdag in huis was. Wij gaan onderzoeken wat hier de reden van is. Met vriendelijke groet, Hondenshop-online

komt afspraak niet na

op de site staat Service Voor 16:00 besteld de volgende dag in huis!. Twee keer iets besteld levering pas in 3 / 4 dagen

Correct afgehandeld. Tevreden klant!

Bestelling geboekt. 2 dagen later afgeleverd.

Prima snel besteld en geleverd.

Prima snel besteld en geleverd.

Topper

Super blij met deze shop Zeer tevreden Altijd mijn hondenvoer oprijd

Prima bedrijf!

Snelle levering en zoals altijd goed verpakt.

Hondenshop zelf prima

Jammer dat niet alles wat op de site staat aanwezig is maar het bedrag van wat er niet was stond de volgende dag weer op mijn rekening dus dikke pluim alleen het bedrijf dat het bezorgd is helemaal waardeloos Dus de shop prima De koerier waardeloos

Pakketje kwijt geen opvolging

Ik heb mijn pakket niet ontvangen omdat het is afgeleverd door DPD (volgens hen bij de buren)! Is daar niet afgeleverd en weet niet waar het uiteindelijk is! Gebeld met hondenshop online die het zouden uitzoeken! Echter is het een week na het incident nog steeds stil

Goede prijs en snelle levering

Prijs kwaliteit in orde + snelle levering.

Goede snelle service, nette aflevering.

Eerste keer brokken besteld. Goed geprijsd en snelle levering. Daarnaast nog gratis snoepjes erbij gekregen voor de hond. Al met al: top!

Top,snel en goed

Gewoon normaal klik op de site ,betaal en ff later is het er. Ik bij en mijn kid nog blijer

Gewoon goed. Ik had 90 tabletten besteld. Op de dag van levering kreeg ik een bepaald bedrag teruggestort. Bleek dat er maar 60 tabletten geleverd waren. Toch heel netjes!

Snelle verzending

Hele snelle verzending

Ondanks een bestelling gedaan, deze was helaas niet compleet. Meteen contact opgenomen om het te melden en de volgende dag werd het al geleverd met als extra een leuke attentie voor de hond. Dus een top service zoals het hoort, maar tegenwoordig bij vele anderen ver te zoeken is.

Snel en goed geleverd

Duidelijke pagina en snel en goed geleverd. Bestel hier zeker vaker

Absoluut een aanrader

Alles naar wens en snelle opvolging van bestelling. Goede en duidelijke informatie over het verzenden van de bestellingen. Absoluut een aanrader.

In 1 woord, super! Vandaag besteld morgen geleverd en nog een gratis zakje profine snoepjes ook.

Bestelling wordt snel opgepakt en geleverd. We worden via mail goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.