Goede prijs en snelle levering.

Bezorging met wat extra’s

Handige site. Voer wordt netjes afgeleverd, telkens met een extra zakje brokken. Dat is pas sevice!

Zeer goede service en snelle levering! Top voer.

Mijn hond geniet vollop van zijn voer. Ook krijgen we er vaak een zakje koekjes bij super leuk en attent! We blijven hier graag bestellen.

Snelle levering, vers product met lange houdbaarheid.

Is nog altijd binnen een dag geleverd. Ik bestel altijd een grote verpakking hondenbrokken van Natural Health dus vers product met een lange houdbaarheid is belangrijk.

Compleet en netjes

Zoals besteld is alles netjes bezorgd. Geen opmerkingen

Snelle levering en leuke verrassing erbij! Ga ik zeker vaker bestellen.

Ze zijn altijd snel met leveren en de kwaliteit is geweldig 10/10

Snel, betrouwbaar, geweldig

Product besteld, volgende dag in huis, je wordt via de mail op de hoogte gehouden, wanneer je pakket aan komt.

Altijd goed

Snelle levering! Nooit problemen! Geen klachten

Nette en snelle levering.

Zomer/herfst enz acties heel goed.

Snelle service! en goede prijs! top!

Erg goede prijs en snel geleverd! fijn deze service!!

Top service!

Vriendelijke mensen, en een goed advies.

Leuk en betrouwbaar bedrijf!

Bestel hier al jaren mijn voer. Altijd nestjes op tijd, en wat lekkers voor de hond.

Super en snel wat wil je nog meer

Altijd op tijd !

Ik bestel al 4 jaar op hondenshop het voer voor mijn golden retriever . Ze zijn altijd op tijd! Volgende dag in huis . Je word op de hoogte gehouden per email . Ik ben er zeer tevreden over !

Snelle levering en makkelijk te bestellen.

Zie boven.

Slechte communicatie

Slechts de helft van mijn bestelling ontvangen, geen idee waarom. Er is niet inhoudelijk gereageerd op mijn boze mail, er is geen oplossing geboden voor het probleem, er zijn geen excuses aangeboden voor het ongemak. Heb in een 2e mail moeten zeuren om het retour geld waar ik recht op had. Wat een slechte ervaring.

Geachte, Bedankt voor beoordeling. Wij gaan uitzoeken wat hier is misgegaan. Fijn om te horen dat het wel is opgelost! Met vriendelijke groet, Hondenshop-online

Meerdere keren hondenvoer besteld. Altijd snel en netjes thuisbezorgd.

Komen afspraken na

Heb pas 1maal wat besteld. Maar ga dit zeker vaker doen

Professioneel

Goede service als er iets verkeerd gaat. Maar 99% gaat goed, snelle bezorging en klantvriendelijk

top goed snel levering

ik bestel hondenbrokken bij jullie altijd goed ontvangen

Goede producten en een snelle levering

Ruime keuze en scherpe prijzen, aansluitend een snelle levering dat is wat je wilt en vind bij jullie.

Prima webshop

Bestellen gaat makkelijk en de 2 grote zakken hondenbrokken worden goed verpakt bezorgd. Fijn dat er als actie de favoriete kauwbotten van mijn honden bijzaten!

Snelle en juist product geleverd. Met als extra een zak met snackjes voor de hond. Hij vindt ze heerlijk!