Drama met leveren

Bedrijf belooft niet wat het op de website verkondigd: Levering binnen 1 dag. Mijn levering van een zak hondenbrokken duurt in totaal bijna een week. Eerste keer dat ik bij Hondenshop.online besteld heb en tevens de laatste keer. Geen idee waar die goede reviews vandaan komen. Grote vriendenkring denk ik.

Geachte, Onze excuses voor dit ongemak. Wij zijn blij dat het inmiddels is opgelost. Met vriendelijke groet, Hondenshop-online

Snel en efficiënt

Heel tevreden over de service De bestelling wordt heel snel verzonden. Producten zijn van uitstekende kwaliteit

Wordt snel geleverd

Fijne website en bestelling wordt snel geleverd!

Erg tevreden!

Netjes geleverd en op tijd voor een prima prijs

Très satisfaite

J’ai été ravie de mon colis

Uitstekend!!!

Mijn ervaringen zijn uitstekend.

Ineen woord ,super!

Vandaag besteld,morgen in huis super!

Snel en prima

Snel verzondenen in lrima staat aangekonen. Lekker gratis kauwding erbij.

Altijd tevreden

Ik koop altijd via hier de voeding. Correcte snelle service en prijs kwaliteit

Ik bestel hier altijd de brokken voor m’n hond. Altijd prima service. Altijd een extraatje erbij zoals poepzakjes. Regelmatig kortingsacties.

Goed verzorgd.

Goede prijs en lekker snel!

Ook fijn dat je niet hoeft te sjouwen!

Snelle levering goede service echt een aanrader

Nog steeds zeer tevreden

Wij bestellen hier nu zo’n twee jaar ons hondenvoer en zijn zeer tevreden. Hondenshop Online levert altijd keurig en snel!

Snelle levering tegen goede prijs

Correcte levering tegen scherpe prijs

Goede en fijne webshop.

Snel en duidelijk

Snelle levering en als er iets mis gaat word het keurig en snel opgelost

Heel mooi

Bij dit bedrijf een bench aangeschaft,snelle levering en echt een mooie bench waar over nagedacht is

Enorm snelle bestelling en …

Enorm snelle bestelling en altijd leuke extra’s waar mijn hond dol op is en nog gezond ook! Ik ben helemaal tevreden met deze Hondenshop Online.

Snelle levering; mijn merk altijd op voorraad!

Snelle levering; mijn merk altijd op voorraad!

Ontzettend snelle levering en nog een extraatje erbij gekregen

snelle en correcte levering alleen geleverd zonder het beloofde speeltje.

Snelle en hele goede levering

Super Top!!!!

Super tevreden!

Erg tevreden over dit bedrijf ...spullen altijd optijd en snel bezorgd ..en fgoede kwaliteit!

Een keer per ongeluk de verkeerde brok besteld. Heel vriendelijke mevrouw aan de telefoon en geen enkel probleem ..mocht de brok terug sturen en hop binnen 2 dagen de goede brok in huis Echt super service