top Service

EM is een super fijn bedrijf om mee samen te werken. Toen we iets kregen dat kapot was door de verzending, maakten ze daar geen probleem van. Ze stuurden meteen een nieuw artikel op en de volgende dag hadden we het al in huis. Het contact met EM was ook heel goed; ze regelen alles netjes en snel. Echt een aanrader!

Professioneel, Hoge Kwaliteit en Mooie prijs

Dit jaar heeft EM voor het eerst onze kerstpakketten mogen verzorgen. Na een prettig eerste gesprek ontvingen we al snel een uitgebreide en persoonlijke offerte. Aan al onze wensen werd voldaan met een mooi voorstel en tijdens het tweede persoonlijke gesprek mochten we accoord geven. De communicatie lijntjes waren kort en duidelijk, de levering vond snel plaats op de afgesproken datum en hierover werden we continu duidelijk geïnformeerd. Wij raden EM zeker aan en in het bijzonder Michelle.

Persoonlijk, eerlijk en snel

We doen al heel wat jaren zaken naar volle tevredenheid. Korte lijnen, 1 contactpersoon en hoog service level. Dit jaar weer de kerstpakketten voor de uitzendkrachten gedaan. Leuk samengesteld en voor een goede prijs.

Fijne service

Inmiddels doen wij als bedrijf al wat jaren onze bestellingen bij EM Leerdam. Goede service en 1 contactpersoon. Dit jaar hebben zij ook onze kerstpakketten mogen verzorgen.

Passend advies op basis van doorgegeven wensen

Op zoek naar een nieuwe papiervernietiger op ons kantoor werd ik meteen overweldigd door alle opties, dus ik heb een mail gestuurd met daarin de wensen en eisen die we stellen aan een nieuwe papiervernietiger. Al snel werd ik gebeld om uitleg te krijgen en opties voorgesteld te krijgen, wat ook weer netjes op de mail teruggekoppeld is met links naar de verschillende producten. Product is ook nog eens sneller geleverd dan verwacht.

vriendelijk en meedenkend

Vriendelijk menselijk persoon die mij heeft geholpen met keuze maken voor stapelsnijder ( niet te officieel maar ook niet te amicaal gewoon vriendelijk behulpzaam) Nadat ik bestellening had gedaan nog even een mailtje voor de zekerheid dat het onderstel er niet bij hoort. ( was voor mij wel duidelijk maar is wel erg attent om te doen) Beter een keer te veel dan te weinig communiceren.

Top bedrijf, snelle levering en goede service...

Ik had een pallet double A paper nodig, leverancier waar wij zaten zouden het op voorraad hebben, althans dat hadden ze ons beloofd. En ineens was het niet leverbaar en moesten we wat dagen wachten of ander soort papier nemen, wat totaal niet de afspraak was. Toen ben ik bij EM Kantoorsystemen terecht gekomen en die konden mij gelijk helpen. En ben ze tot de dag van vandaag nog steeds dankbaar en we blijven dan ook bij EM bestellen. Ik raad het dan ook iedereen aan om bij EM Kantoorsystemen te bestellen!

Zeer klantvriendelijk en snelle service

Klachten worden zeer goed opgepakt. Er was een doos papier aan flarden door de levering. Ik had gemaild en er werd meteen een nieuwe opgestuurd. EM Leerdam heeft een hele vriendelijke klantenservice die alle tijd voor je nemen. Zelfs de desinfectiepalen waar we over twijfelden werden telefonisch even getest hun de showroom.

Goede producten en snelle levering

Goede producten, goede prijzen en snelle levering

Altijd klantvriendelijk en denken mee

Ook de kleine(re) bestellingen worden correct afgehandeld

Goede service, korte lijnen

Net bedrijf met zeer vriendelijke medewerkers

Beste Maarten, Bedankt voor je mooie 10, daar doen wij het voor tevreden klanten.

snel en naar tevredenheid

zeer tevreden

A tot Z verzorging met goede service

Professionele aanpak van het begin tot het einde. Complete kantoorinrichting van tekening tot levering keurig verzorgd. Goede service en communicatie. Komen daadwerkelijk afspraken na.

Positief met en goede en snelle afhandeling

Net telefonisch contact en terugkoppeling .

Kwalitatieve, snelle levering

Bij een iets te enthousiaste bestelling kwam er een telefoontje om deze te controleren en te corrigeren naar verwachting.

Komen na wat ze beloven

Goed contact, zeer klantvriendelijk. Snelle levering en servicegericht.

Positief, maar valt nog meer te behalen

Mijn ervaring met EM is positief, mensen zijn behulpzaam en vriendelijk. De website laat echter soms nog wel te wensen over en brengt regelmatig verwarring en irritatie. Denk dat hier nog veel te behalen valt wat betreft service en beleving.

gemakkelijk, directe en goede service.

vanuit Covebo gebruiken we EM voor al onze bestellingen. de levering is altijd snel. en mochten er dingen niet duidelijk zijn is er altijd direct contact om een aanpassing te doen! heel fijn samenwerken.

Pluspunten

Snelle service, ruime keuze uit assortiment, personeel attendeert op foutjes o.i.d. door middel van een telefoontje of mailtje.

Ga zo door!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Makkelijke webwinkel, snelle levering (volgende dag geleverd, alles was op voorraad).

Eerste bestelling gedaan, ging goed, voor nu geen verbeterpunten.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Klantgericht, compleet, verzorgd

Nee

n.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle service, Meedenken, Prettig contact, Top!