Een betrouwbare bedrijf. Ik kan het aanbevelen.

Prima!!!

Prima service!!!

Weer snel en prima geleverd

Al meerdere malen bestellingen gedaan. Tevreden over product en zorgvuldige levering. Dank

Snelle service,persoonlijke touch. Leuke verpakking. Leuke prijzen. Kortom zeker aan te bevelen om lekker te shoppen bij Happybazaar!

Uitstekend.

Snelle en correcte levering van mijn bestelling zeer tevreden.

Mooie gebeds molen hanger. Zeer blij mee. Liefdevol ingepakt.

Mooie kwaliteit!

Sandelhout mala ketting en open Tibetaanse mantra ring besteld. De bijzondere ring is van zware kwaliteit en mooi bewerkt. De prijs-kwaliteit verhouding is goed en snel verzonden.

Mooie bedel ontvangen. Met liefde gemaak en mooi ingepakt.

Mooie produkten, fijne communicatie, correct verzonden.

Zowel via MP en Happy Bazaar site een aantal mooie sieraden gekocht. Goede prijzen, mooie kwaliteit. Fijne communicatie en de spullen worden snel verzonden.

Prima verzorging

Prima en complete communicatie. Geen enkel negatief punt. Armband bijzonder geslaagd. Bedankt

Toppie

Leuke armband besteld, voor een leuke prijs. Ik kreeg m snel en hartstikke leuk ingepakt binnen.

Mooie producten en super snelle service!

Ik heb al verschillende malen iets moois gekocht bij deze webshop, en vind de prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Snelle levering met een prima aftersales

Mooie rode sandelhout mala besteld. Het heeft een mooi plekje aan de muur gekregen. Voelt goed en is met liefde ingepakt. Prachtig en goed.

Slecht

Bestelling nog steeds niet mogen ontvangen. Nadat de track en tracé aangaf dat het afgeleverd zou zijn. Contact opgenomen met postnl. Die vertelden contact met jullie op te nemen. Hopelijk word er alsnog voor een oplossing bedacht. En anders wil ik graag m'n geld terug. Ik heb inmiddels al een ander cadeautje gekocht. Hoor graag van je. Groetjes

Goeie ervaring

Snelle levering ,goed verpakt en mooie ketting

Snelle leverering,goede kwaliteit.

Originele sieraden/zilveren oorbellen.

Originele sieraden (in mijn geval hoofdzakelijk zilveren oorbellen) met een betrouwbare, snelle levering. Ook vragen worden worden snel beantwoord, kortom fijne ervaring.

Ik had een vraag over de bevestiging die ik niet heb gekregen. Er werd snel en adequaat op gereageer

Prettig

Leuke( symbolische) sieraden, goede service!

Als ik zo af en toe een mail krijg met de nieuwe sieraden, kijk ik altijd even of er wat voor me bij zit. Sieraden met symbolische betekenis zijn vaak leuk als cadeautje.

heel snel ontvanen

Dit was een cadeautje voor mijn vriendin. Heel mooi ingepakt en van tekst voorzien. In het weekend gekocht en dinsdag reeds ontvangen. Een heel mooie webshop. Koop hier graag.

Alles is perfect verlopen. Snelle levering. Mooi product.

Snel en goed geleverd, precies zoals verwacht

Is precies zoals omschreven en is afgebeeld. Snelle levering en duidelijk mail contact.

Mooie mookaiet steen ontvangen. Ik ben er blij mee. Liefdevol verpakt.

Hele mooie lotusketting besteld ben er heel blij mee. Prachtige lotusketting.

Snelle levering, de ketting is zeer degelijk! Dikke 10

Over Happybazaar

Happybazaar is een superleuke spirituele webshop met een fantastisch aanbod aan betaalbare, spirituele sieraden en betekenisvolle artikelen van hoge kwaliteit. Zoals Boeddhistische en Tibetaanse juwelen, amuletten, zilveren sieraden en artikelen met speciale symboliek.