Excellent

Snel, klantgericht, persoonlijk gevoel bij levering, mooie artikelen. Goed kwaliteit!

Netjes verpakt item

Vlotte service en prijs/kwaliteit ok

Mooie site. Het was voor mij persoonlijk een ontdekking. Mooie elegante producten.

Fijne website

Ik kwam bij toeval op deze website terecht terwijl ik iets zocht op internet. Zag het hartje met Keltische knoop, liet het aan mijn vrouw zien en heb er gelijk 2 besteld. De bestelling was snel binnen en netjes verpakt.

super

Snelle levering, en wat ik besteld was wat ik ervan verwachte

Aanrader

Snelle levering en super service

Snelle levering en overzichtelijke website, zeer behulpzaam personeel en komen tot een goede oplossing ook als het even tegen zit. Dikke pluim.

Beste Rim, Wat jammer dat het bij ons bestelde artikel nu al bijna kapot is, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Bij klachten over een artikel kan altijd contact opgenomen worden via info@happybazaar.nl om samen tot een goede oplossing te komen. Bijvoorbeeld gratis een vervangend artikel ontvangen of je geld terug krijgen. Met hartelijke groet, Annelies van der Laan

Hele mooie zilveren hanger met maansteentje.

Snelle levering, goed verpakt. Voldoet precies aan de verwachting. Gekregen voor mijn verjaardag van de kinderen en ik ben er super blij mee.

Volgens afspraak

Een top ervaring.

Ik heb een hele mooie hanger besteld. Lotusbloem, met maansteen erin en daaronder een spiraal. Hij is van zilver. Ik kreeg hem binnen, en hij is nog mooier dan op de foto's. Ik ben ontzettend tevreden met mijn aankoop! Er zullen er vast nog meer volgen.

Ik kijk altijd met plezier uit naar de newsletter van Happybazaar

Goede en mooie collectie. Er is genoeg keuze om leuke en mooie cadeautjes uit te zoeken. De service is uitstekend en levering snel. Ook het persoonlijke tintje er aan doet een mens goed in deze moeilijke tijden.

De foto en omschrijving klopte precies met wat ik heb ontvangen.

Heldere site, makkelijk en soepel bestelling te plaatsen en geleverd volgens belofte.

Snel in huis en erg mooi!

Super leuke site en zeer snelle levering

Vlot kunnen bestellen, en snel geleverd

Duidelijke website, duidelijk bestelproces en vlug geleverd

Top!!

Snel, netjes, klantvriendelijk!

Gewoon helemaal goed

Iets gekozen, kreeg ook nog korting, snel verzonden, volgens verwachting mooie hanger ,leuke persoonlijke boodschap. Ben er blij mee

Goed produkt en snel geleverd.

Ik ben heel tevreden.

Ondanks deze Corona tijd, werd mijn bestelling snel en keurig verpakt geleverd.het hangertje is mooi en fijntjes. Dank daarvoor.

Snelle levering,product netjes afgeleverd

Snelle afhandeling

Geen ervaring sorry

Erg leuk ring maar veranderd van kleur word zwart ik kan het niet terug sturen want heb de doosje weg gegooid jammer

Snelle service, mooie producten

Al diverse keren heb ik een mooi sieraad besteld bij Happybazaar. Dit keer had ik met spoed een hangertje nodig als cadeau voor een vriendin. En jawel hoor, de volgende dag in de brievenbus met een vriendelijk kaartje erbij. Top!

ik heb er een goed gevoel over!

correcte levering en een mooi produkt voor de prijs

Supergoede service

De service en het artikel dat ik gekocht heb , waren beide super

Over Happybazaar

Happybazaar is een superleuke spirituele webshop met een fantastisch aanbod aan betaalbare, spirituele sieraden en betekenisvolle artikelen van hoge kwaliteit. Zoals Boeddhistische en Tibetaanse juwelen, amuletten, zilveren sieraden en artikelen met speciale symboliek.