Super blij!

Prachtige hanger, voldoet helemaal aan mijn verwachting! En bizar snel in huis!

Mooie producten, goede en vriendelijke service.

Een wondere wereld, uitstekend gerund.

Wat een heerlijk feest is het om deze website te bezoeken! Er is altijd iets moois of fijns te vinden voor jezelf of als cadeau. Je wordt alleen al rustig door het kijken naar de bijzondere items van over heel de wereld! Vervolgens heb je alles snel en gratis in huis en de service is top! Ik zou iedereen aanbevelen: ga eens kijken. Gegarandeerd dat je iets bijzonders vindt!

Bijna oke

Sieraad ok,maar slecht verpakt. Moet zelf doosje vervangen. Helemaal verkreukt. Kan het niet zo als kadootje geven. Levertijd prima!

Snelle levering en mooie artikelen

Mooie site. Door extra teksten mooie aanvulling. Gegokt op armbanden. De maat is bij mij vaak een uitdaging. Twee maten in het assortiment zou nog beter zijn. Verder top!

Prachtige en inspirerende producten en zeer goede service!

Het is altijd weer een feest om de website te openen en mijzelf of een dierbare te verrassen meteen mooi liefdevol en/of spiritueel cadeau. Wat meestal ook nog eens in een feestelijke verpakking wordt geleverd. Een zeer mooie website met prachtige artikelen/producten met een duidelijke beschrijving en ik raad deze vanuit mij hart zeker aan! Dankjewel Annelies en veel succes en liefdevol ondernemen gewenst!

Prima verzorgd

Alles was prima verzorgd

Helemaal goed.

Prachtige mala voor een mooie prijs. Heel fijn dat het een kleiner exemplaar is voor iemand met een dunne pols zoals ik. Meestal zijn de mala's te groot om als armband te kunnen dragen. Snelle levering, geen verzendkosten...helemaal blij.

Maken waar wat ze beloven

Spullen zijn zoals afgebeeld en correcte verzending.

Zeer goed en snel bezorgd

Ik heb een chakra hanger met ketting bloemmotief besteld en heel mooi en precies hoe op de site. En ook nog voordelig. En gratis bezorgen.

Mooi n kwalitatief goed product

Mooi en ook snel geleverd

Alles is naar wens

Zilveren ringetje besteld, goed verpakt, en snel geleverd. Keurig allemaal.

Niet bijzonder

Tibetaanse ring gekocht opzich mooi maar je kan hem niet dagen omhouden want je vinger verkleurt naar groen...teveel koper in denk ik ...armbandje gekocht maar helaas na 1 week het blauwe steentje eraf ..maar wat wil je ook voor die prijs ..goedkoop is nog altijd Helaas duurkoop...

Snelle levering Precies zoals op de foto Heel mooi Een aanrader

Hanger ziet er in het echt net zo mooi uit als op de foto. Verzending was zeer snel

Goed geholpen, na het langer moeten wachten op mijn bestelling

Een veren ring besteld. De beschrijving heb je er ook voor mij bij gedaan. Heel erg blij mee. De Parcival periode van mijn dochter komt ze vast goed door met deze ring. Dank je wel.

Goede en snelle service en prachtige maar ook duurzame artikelen met zeer goede beschrijving!

Zie boven

Prachtig armbandje

Mooi artikel en prachtig ingepakt

het blijft een plezier met Happybazaar te werken.

Zoals altijd, fantastische snelle en goede afhandeling. Op vragen die je stelt wordt direct geantwoord en bij speciale wensen wordt er ook gelijk op gereageerd. Nog steeds leuke collectie en keuze genoeg.

Snelle, keurig verpakte levering!

Prima Site

Goede ervaring. Mooie spullen en supersnelle levering.

Prima in orde

Snel geleverd, mooi ingepakt. Ziet er uit als op de website.

Supermooie Lotus armband!

Goede informatie voorziening; vlotte levering en product zoals omschreven.

Ik ben zeer tevreden. Oorbellen zijn mooi, niet te duur en werden op tijd geleverd.

Zeer goede producten en goede plus snelle service meet zeer vriendelijke emailtjes

Zie boven in een zin.

Over Happybazaar

Happybazaar is een superleuke spirituele webshop met een fantastisch aanbod aan betaalbare, spirituele sieraden en betekenisvolle artikelen van hoge kwaliteit. Zoals Boeddhistische en Tibetaanse juwelen, amuletten, zilveren sieraden en artikelen met speciale symboliek.