De afbeelding komt overeen met het geleverde product. Was snel opgestuurd en goed verpakt.

Snel en persoonlijk

Voortdurend geïnformeerd over de levering. Mag altijd geretourneerd worden. Mooi verpakt met een vriendelijk kaartje erbij.

kon niet beter

in 1 woord "Prima".

Uitstekende ervaring, mooi product goede en snelle levering.

Goed verpakt, snelle levering. De mala is zoals hij wordt aangeboden op de website. Zeer aan te raden als je interesse hebt in onder andere mala's en overige producten met symboliek of sieraden van natuurlijke materialen.

Fijne website en snelle service, goede communicatie!

Zie boven.

zeer goed

snel geleverd, mooie armband.

Prima site

Goede service. Snelle levering. Makkelijk toegankelijk Geeft een goed gevoel.

leuke winkel met hele mooie spullen

besteld, heel snel ontvangen, echt super en producten waren mooie kwaliteit

Goede service en retourbetaling!

Mooie sieraden snel en mooi verpakt geleverd

Happybazaar is een site met mooie sieraden en andere kado's met een mooie betekenis . Het contact is persoonlijk en de sieraden worden mooi verpakt geleverd. Levertijd is kort

Dienstverlening is perfect en snelle verzending artikelen

Zie boven

Snelle levering, goede en nette verpakking zodat mijn artikelen beschermd aan zijn gekomen. Dik tevreden met mijn bestelde ketting en armband.

Ketting besteld, die helaas niet helemaal voldeed aan mijn wensen. Dit werd echter super goed én snel opgelost dus toch nog een tevreden klant!

Misbruik maken van meegaandheid anderen

Van hetgeen dat wordt belooft in de advertentie wordt de goedkoopste variant geleverd met een slag om de arm dat het een natuurproduct is dus kán varieën. Bij mij zwart ebbenhout. Er is inderdaad een zéér goedkope en véél lichtere kleur ebbenhout en die wordt dan ook opgestuurd. Bij klagen: “stuur maar voor eigen kosten op, we zullen zien of er een donkere versie “.

Leuke site

Super service TOPPY. !!!!!

Snel geleverd.

Netje snel geleverd. Ik zal in de toekomst zeker weer hier bestellen.

Prima. Snelle levering. Productinfo op de website is duidelijk.

het viel kleiner uit

op de website lijkt het bestelde armbandje groter dan het in werkelijkheid is.

Beste Christina, Wat jammer dat het bestelde armbandje kleiner uitviel dan verwacht. Bij klachten over een artikel kan altijd contact opgenomen worden via [email protected] om samen tot een goede oplossing te komen. Bijvoorbeeld gratis een vervangend artikel ontvangen of je geld terug krijgen. Met hartelijke groet, Annelies van der Laan

Excellent

Snel, klantgericht, persoonlijk gevoel bij levering, mooie artikelen. Goed kwaliteit!

Netjes verpakt item

Vlotte service en prijs/kwaliteit ok

Mooie site. Het was voor mij persoonlijk een ontdekking. Mooie elegante producten.

Fijne website

Ik kwam bij toeval op deze website terecht terwijl ik iets zocht op internet. Zag het hartje met Keltische knoop, liet het aan mijn vrouw zien en heb er gelijk 2 besteld. De bestelling was snel binnen en netjes verpakt.

super

Snelle levering, en wat ik besteld was wat ik ervan verwachte

Aanrader

Snelle levering en super service

Snelle levering en overzichtelijke website, zeer behulpzaam personeel en komen tot een goede oplossing ook als het even tegen zit. Dikke pluim.

Beste Rim, Wat jammer dat het bij ons bestelde artikel nu al bijna kapot is, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Bij klachten over een artikel kan altijd contact opgenomen worden via [email protected] om samen tot een goede oplossing te komen. Bijvoorbeeld gratis een vervangend artikel ontvangen of je geld terug krijgen. Met hartelijke groet, Annelies van der Laan

Willy van Breemenstraat 17

5063AT Oisterwijk

Over Happybazaar

Happybazaar is een superleuke spirituele webshop met een fantastisch aanbod aan betaalbare, spirituele sieraden en betekenisvolle artikelen van hoge kwaliteit. Zoals Boeddhistische en Tibetaanse juwelen, amuletten, zilveren sieraden en artikelen met speciale symboliek.