Duidelijk weergave van producten op de website, snelle levering en kwalitatief goede producten.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Op de website is een duidelijke weergave van de producten te zien met een goede omschrijving. Levering is snel en is met zorg verpakt. Tevreden over het product.

Snelle reactie op vragen en vlotte levering vovoor een geweldige kolf en tas.

Behulpzaam en eerlijk

Ik heb heel lang een kolf gehuurd. Uiteindelijk kwam het op ongeveer het bedrag wat ik voor de aanschaf van een nieuwe zou moeten betalen. Maar het was zo’n fijn ding, dat ik het zo gelaten heb. Ook toen de adapter het begaf kon ik snel een nieuwe ophalen. Ook flesjes en kolf bh’s hier gekocht, fijn geholpen, goede producten!

Snel besteld snel ontvangen!

Duidelijke site met goed bestel systeem duidelijk en overzichtelijk. Zondags besteld dinsdag in huis echt top!

Fijne producten ontvangen

Goede producten Mooie prijs Snel geleverd

Bestelling snel binnen.

Ik heb de horigen chicture plus bestel. Snelle levering, en super fijn product!

Fijne 1ste ervaring

Voordat ik het product heb besteld, heb ik eerst telefonisch contact gehad. Ik wilde wat meer informatie en ervaringen over het product. Mijn vragen werden netjes beantwoord en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Na afloop van het gesprek, heb ik het product meteen besteld. Keurig de volgende dag in huis en nu naar alle tevredenheid in gebruik.

Vlotte service en duidelijk

Heel vlot geleverd, duidelijke updates. Tweede keer besteld & opnieuw tevreden!

Hele goede service en snelle levering

Ik had een verzoek over een product en dat is direct ingewilligd en binnen een kwartier was mijn product verzonden. Wat een goede service.

Prettig en kundig telefonisch geholpen

In Corona tijd is het lastiger om langs te gaan maar krijg je telefonisch het juiste advies om je aankoop online te kunnen doen. Bovendien was mijn bestelling de volgende dag al in huis! (Per brievenbus post)

Er wordt goed meegedacht en de service is top

Mijn dochter en ik hebben goede adviezen gekregen en het was fijn dat de kolf thuis gebracht werd

Heel prettig

Hele fijne, snelle service. Bedankt!

Topservice & goede producten

Ik ben enorm tevreden met mijn bestelling, die vlot en compact werd bezorgd (dus geen enorme doos voor een paar spulletjes). Goed geprijsd ook, zeer tevreden!

Levering stipt en binnen de termijn dus top!

Niets op aan te merken. Heel tevreden.

Uitstekend advies en kennis van zaken tegen een super prijs

Eerste kindje dus ook eerste aankoop van een kolf. Er zijn zoveel verschillende merken en modellen op de markt maar welke moet je nu kiezen. Uiteindelijk op deze site terecht gekomen en de Horigen Chicture tegen een zeer aantrekkelijke prijs gezien. Gesloten systeem, makkelijk schoon te maken stond er bij vermeld. Na een aantal maanden in gebruik blijkt dat ook daadwerkelijk zo te zijn. Omdat ik een kleine tepelmaat heb kwam ik niet uit met de standaard maatvoering die aangegeven werd. Ik werd onzeker en was bang dat ik iets zou bestellen dat niet goed zou werken. Het is natuurlijk heel prijzig om alle maten te bestellen en allemaal te proberen om zelf te ondervinden welke het beste past. Toen heb ik contact met Mom&e (moedermelk Netwerk) opgenomen en de vraag gesteld. Doordat er veel kennis en ervaring is als lactatiekundige, dus niet alleen verkoop kennis wisten ze me goed te adviseren welk model en maat ik zou moeten kiezen. Ik kolf nu al enkele maanden naar volle tevredenheid. Nogmaals bedankt daarvoor! Groetjes

duidelijke produktomschrijving en snelle afhandeling

Gemakkelijk zaken doen

Snelle keuze en levering

Hele snelle levering van een product dat ok snel nodig had. Erg fijn.

Goede prijs/kwaliteit

Fijne service en goede prijs/kwaliteit. Bestel hier graag de spullen voor het kolven.

volgende dag al geleverd in Belgie

Super snelle levering!

De levering was super snel.

Uitgebreid aanbod kolf onderdelen en snel geleverd

Fijn die vele keuzes voor de kolfonderdelen . En heel snel geleverd Voor kleine onderdelen weinig verzendkosten

Verkeerd geleverd maar zeer netjes opgelost!

snel geleverd, goede communicatie, vriendelijke medewerkers en goed opgelost.

De bestelde accessoires voor het kolfapparaat had ik heel snel in huis.