Goede snelle levering en een goed product

Erg snelle levering wanneer het nodig was!

Ze denken mee, reageren snel en zijn aardig en behulpzaam. Service is top

super levering!!

Goede service en communicatie

Helpen je graag, sturen pakket snel op en eventuele problemen worden gelijk opgelost.

Makkelijk besteld en geleverd

Mooie, overzichtelijke website met veel aanbod. Fijn dat je producten ook in kleine aantallen kan afnemen. Tip: Het zou fijn zijn als je voor de daadwerkelijk aanschaf van de producten kan zien hoe en wanneer je pakket ongeveer bezorgt wordt.

Snelle service van super spullen.

De ene dag besteld de volgende dag in huis! Ik had onderdelen voor mij kof apparaat nodig! Ben heeeeeel blij dat het zo snel in huis was!

Snelle accurate levering

Hele prettige ervaring. Bestelling was ontzettend snel binnen en compleet. glazen fles was met extra zorg ingepakt en is heel overgekomen.

Alles makkelijk kunnen vinden. Goede prijzen en snel verzonden. Dik tevreden.

Fijne voedingskleding

Goed aanbod voedingsbhs, snelle verzending. Zoekfunctie (op maat bijv) zou erg helpen.

Goede pre- en aftersale, zeer snelle reactietijd, netjes verpakt, goede prijs en productdiversiteit.

Behulpzaam

2de bezoek aan de winkel. Voorraad is geen issue en je word met raad en daad bijgestaan.

Meedenkend en zeer vriendelijk!! Zeer ruime keuze!!

Ik had een nieuwe motor van mijn kolf nodig, die was inmiddels 7 jaar oud waarvan 2.5 jaar intensief gebruikt. Ze denken echt met je mee, en hebben in de winkel een zeer ruim overzichtelijk aanbod van alle verschillende merken en spullen! Echt een aanrader!!

Fijne producten en zeer snelle levering

De Medela Harmony handkolf hier besteld, snelle levering en fijn product. Daarnaast prettig dat ook onderdelen van de kolf los besteld kunnen worden, een verdwenen ringetje was daardoor snel vervangen.

prima producten en service

gewoon goed

Snel, maar stuur niet zoveel mailtjes

De bestelling was goed en snel, maar uiteindelijk heb ik 10 mailtjes gekregen rondom deze bestelling. Kan dat niet minder?

Lekschaal momenme, goed product

Lekschaal momenme, goed product en snel geleverd. Zeer tevreden!

Snel en goed geholpen

Snel en goed advies gekregen tav vragen voor aanschaf kolf. Ook direct de order in orde gemaakt en na betaling direct verzonden zodat ik hem de dag erna al in huis had. Voor een snel advies werkt het sneller om te bellen dan te mailen, maar dan is het ook direct geregeld.

Super snelle levering en fijne producten!

Fijne producten en wat een enorm snelle levering. Met name de lekschaal die ik heb gekocht voldoet aan meer dan de verwachtingen. Wat een topding en dat voor een kleine 9 euro.

De levering ging erg snel. Ook op mijn vraag werd snel gereageerd. Prijs kwaliteit verhouding zijn ook erg goed.

Klein maar fijn

Een mooi compact model. Met grote kwaliteit. Hij werkt makkelijk en doet wat die moet doen goed.

Prettig dat deze webwinkel er is.

Mijn probleem werd goed opgelost

Ik bestelde de verkeerde slangetjes voor op de medela kolf, dit omdat de info op de site blijkbaar niet klopte, doordat ik dacht dat er iets mis was gegaan bij leveren of dat ik toch zelf de verkeerde had besteld nogmaals de slangetjes besteld maar deze waren hetzelfde als de eerste en paste niet. Contact opgenomen en uitgelegd, info op de site klopte dus niet, dit werd aangepast en ik kreeg mijn geld van de 2de bestelling terug. Top opgelost!!

Snel en goedkoop

Stuk goedkoper dan bol.com en gelijk de volgende dag bezorgd. Top!

Snel, duidelijke websitr

Duidelijke site, spullen snel geleverd.