De bestelling is snel verzonden en de prijs is niet zo duur. Alleen jammer dat dhl het levert. Ik heb het pakketje nog niet binnen en hoop dat het maandag of dinsdag geleverd word. Dat is helaas 5 a 6 dagen na bestelling. Ik moet nu met een te groot apparaat kolven om alles op gang te houden tot dat mijn spulletjes geleverd zijn.

Duidelijke site, snelle levering

Prima site.

Goed, Snel en Kundig!

Goede informatie op een eenvoudig te gebruiken site. Bestelling netjes verpakt en snel geleverd.

Professionele dame die de tijd neemt om de juiste kolf voor je te regelen

Professionele dame die de tijd neemt om de juiste kolf voor je aan te meten. Je kan alle kolven uitproberen Alles op voorraad waardoor je het gelijk mee kan nemen.

Supersnelle bezorging

Ondanks feestdagen snel bezorgd, zodat we aan de slag konden met kolven!

Snel geleverd, groot aanbod.

Supersnel en heldere service voor goed onvindbaar product bij prenatal en thuiszorgwinkel

Supersnel en heldere service voor goed onvindbaar aanvullingsproduct van plastic delen van kolfset van aantal jaar terug. Product niet te vinden bij prenatal & thuiszorgwinkel. En wel hier beschikbaar. Service per telefoon heel snel bereikt en heldere professionele uitleg gekregen. Na bestelling de volgende dag in huis. Had onmogelijk beter gekund. Heel blij mee en product werkt perfect.

Binnen 5min deskundig advies

Lactatiekundige Mirjam zag binnen 5min wat mijn zoon en ik konden verbeteren aan onze borstvoedingservaring. Haar advies is overzichtelijk en behapbaar. Ook benadrukt ze alles wat we samen hebben bereikt, heel fijn om op zo'n positieve manier geholpen te worden!

Snel maar niet helemaal correct

De levering was snel, dat was prima. Maar de voorwaarden zijn niet helemaal conform de wet, de opmerking "meld een defect binnen 5 dagen anders nemen we het niet in behandeling" klopt niet, iedereen heeft wettelijk recht op garantie en mag bij internetaankopen binnen 14 dagen retourneren. Ook het (hoge) bedrag dat bij een eventuele retourzending wordt ingehouden mag daarom helemaal niet.

Bedankt voor de feedback. We zullen de teksten in de webwinkel aanpassen zodat een en ander duidelijker is voor onze klanten. Met een manco wordt bedoeld of het geleverde correct en van de juiste hoeveelheid is. We horen graag binnen 5 dagen of de geleverde bestelling klopt. Een manco is geen 'defect'. Een defect valt binnen garantiebepalingen van een product met een redelijk en billijk termijn. Het herroepingsrecht is een ander iets; de wettelijke termijn om zonder reden een retour aan te melden is 14 dagen. Hierna heeft u nog 14 dagen om terug te zenden. Het is wettelijk verplicht om de verzendkosten héén (gedeeltelijk) te retourneren. Voor de verzendkosten terug naar onze winkel bent u zelf verantwoordelijk. Ook dat is wettelijk zo geregeld. Op de pagina ruilen/retourneren en in de algemene voorwaarden staat alles uitgebreid beschreven. Uiteraard werken we conform de wet en wordt onze winkel gecontroleerd door Webshop Keurmerk.

Redelijk snel.

Redelijk snel bestelling binnen. Helaas niet volledig. Gebeld, werd meteen gehandeld. Dat is wel goede service. Nu wachten op de rest van mijn bestelling.

Snelle verzending ondanks de feestdagen

Verzending was snel ondanks de feestdagen (3dagen). Ik vind de verzendkosten voor brievenbuspost wel duur. Als er ook een optie was het te laten verzenden zonder track and tracé had ik daar voor gekozen. Mijn product was goedkoper dan de verzendkosten namelijk. Verder is het product (clios voor voedingabh) precies als omschreven dus ik ben tevreden.

Supersnelle levering, moet het product nog gebruiken.

Weet ik nog niet

Goede service. En de producten vrij snel in huis!

Mijn eerste bestelling is heel snel gegaan. Mijn 2de bestelling lijkt ergens in de lucht te blijven hangen, want met het ideal betalen ging het niet goed. Ik heb er nog geen reactie op gehad dit is de eerste werkdag(maandag)ik heb het zaterdag besteld.

Snelle en accurate levering

Snelle en accurate levering en product van goede kwaliteit.

Snelle levering maar slecht retourbeleid

De website en de levering is erg fijn. Vind het wel zeer onhandig dat ik zelf een retourformulier moet printen en ook zelf moet betalen voor het retouren. Dat is niet echt meer van deze tijd.

Vriendelijk, zeer deskundig en gaat voor het beste resultaat!

Chella is heel vriendelijk en professioneel. In één oogopslag had zij de oorzaak van mijn probleem bij het kolven gevonden en heeft me daarna op een hele fijne manier geadviseerd. Ze heeft me verschillende opties laten uitproberen en uiteindelijk heb ik een hele goede keuze kunnen maken voor een kolf die goed bij me past. Hierbij ging Chella uit van het enige belangrijke: een zo optimaal mogelijk kolfresultaat. Ik raad iedereen aan om bij Chella een consult te plannen voor ze overgaan tot de aanschaf van een kolf.

Betrokken en professioneel

Chella neemt alle tijd voor je om je een deskundig advies te geven, daarbij is ze zowel betrokken als professioneel en heeft de nodige humor. Een echte aanrader als je vragen hebt, of gewoon advies wilt hebben over de juiste kolf (of andere spullen).

Service en contact liepen heel soepel. Meedenkend en snelle service.

Hele snelle levering, heel fijn!

Snelle levering, constant op de hoogte gehouden waar mijn pakket zich bevind en snelle reactie via de mail nadat ik mijn factuur niet kon vinden! Echt een aanrader!

Wat jammer dat ik ze niet véél eerder had leren kennen.

Door een noodgeval moest ik heel snel geholpen worden. Ik kwam bij hen terecht en ze dachten mee naar de meest ideale oplossing. Daarnaast waren ze ook heel vriendelijke en begripvol. Toen er bij een product een fabrieksfout was, hebben ze me direct een nieuwe gegeven. Het enige vervelende is, dat als je dringend iemand nodig hebt, ze niet altijd direct de telefoon kunnen opnemen. Maar na een paar keer proberen, krijg je ze wel aan de lijn ;-) Ik vind het jammer dat ik niet véél eerder van hen had gehoord, dat had me een hoop problemen bespaard gebleven. Echt een aanrader dus.

Zeer snelle levering, degelijke producten en klantenservice.

Bij Moedermelk Netwerk oa de Horigen borstkolf besteld. Hij was er de volgende dag al in een efficient ingepakte doos. Helemaal naar tevredenheid een goed werkend product. Helaas miste één besteld item, maar na een mailtje naar de klantenservice kreeg ik hier een zeer snelle reactie op en wordt het bedrag teruggestort.

Ik ben erg goed geholpen. Je krijgt advies op maat.

Er wordt geluisterd en gekeken naar welke borstkolf geschikt is voor mij. Ik mocht er zelfs een aantal uitproberen. Bovendien kreeg ik advies bij het voeden van mijn zoontje toen ze zag dat hij na het voeden kramp kreeg.

Topservice!

Op het moment dat alles even tegen zat wist Chella ons in no time van de juiste spullen en info te voorzien om alles weer op de rit te krijgen. Hiervoor zijn we haar eeuwig dankbaar.

Ruim aanbod van losse onderdelen

Ik had een nieuwe kolf nodig, zonder alle accessoires aangezien we die al hadden. Deze hier gevonden voor een goede prijs. Snelle levering.