Fijn om melk te kunnen delen en of te kunnen ontvangen!

Goed dat er een vragenlijst vooraf was. Daarna fijn om te kunnen delen.

Fijne hulp

Fijne hulp gehad bij het kiezen van een borstkolf

Goed bereikbaar, goed geholpen. Volgens de ouders die ik heb doorgestuurd, professioneel met goede adviezen.

Degelijke kolven, goede eerlijke adviezen, snelle service

Als je iets besteld, het is snel binnen. Je krijgt eerlijk advies zodat je ook een kolf aanschaft die bij jou past Vragen over kolven, mmnw is een van de weinigen in Nederland met zoveel kennis.

Over m'n angsten heen!

In de kraamweek een niet zo fijne ervaring gehad door de kolf van de ziekenhuis. Nu dat ik weer moet gaan werken binnenkort kwam kolven toch weer in zicht en ben ik naar de Moedernetwerk gegaan voor een kolf consulent. Verschillende kolven ge probeert en ik ben over m'n angsten van de kolf heen! Super fijne hulp gehad. Er is duidelijk veel kennis. Ook was het gezellig en was ik goed op m'n gemak gebracht. Meteen twee kolven aangeschaft. Super bedankt!

Levering incompleet

2 setjes membranen besteld voor mijn swing maxi. Helaas maar 1 setje geleverd. Her setje dat wel geleverd werd functioneert niet, de kolf kan geen vacuüm maken. Contact gezocht met de klantenservice d.m.v. email en whatsapp, maar helaas geen reactie nog ontvangen.

Perfect!

Snel verzonden en producten zoals omschreven. Perfect!

Ik had hier nooit moeten kopen

LET OP als je hier wat koopt. Voor bijna 200 euro een kolfmotor gekocht. Dit bedrijf stuurt niet verzegelde kolfmotor en noemt deze nieuw. Ze verzegelen de kolfmotor met plakband en willen het apparaat niet terugnemen in verband met "hygiëne". Ze kunnen niet bewijzen dat het apparaat niet eerder gebruikt is, aangezien ze zelf de plakband plakken. Voor je eigen veiligheid en die van jouw baby zou ik hier niet bestellen. De meeste producten zijn voor dezelfde prijs inclusief professionele zegel voor een betere service elders te koop.

Dank u voor uw review. Graag lichten we eea toe. Als onze producten komen rechtstreeks uit de fabriek. De manier waarop de kolf is ingepakt en verzegeld is door de fabriek gedaan. Naar aanleiding van uw initiële klacht hebben wij u onderstaande medegedeeld: We hebben de Elody kolfmotor in goede orde ontvangen en voor je doorgemeten met zowel de originele Horigen kolfset als met een Symphony kolfset. We kunnen geen manco in de borstkolfmotor ontdekken. Met beide kolfsets haalt de motor meer dan voldoende vacuüm. We zullen de video van het testen met je delen via Whatsapp. De retourzending onder garantie terugnemen is geen optie aangezien het product naar behoren werkt. Ook onder het herroepingsrecht kunnen we de retourzending niet terugnemen aangezien borstkolven niet onder het herroepingsrecht vallen. We zullen je de Elody terugsturen en verzorgen geen terugbetaling.

Ik kon snel terecht en werd uitgebreid geholpen tijdens een kolfconsult

Ik wilde graag een kolf aanschaffen, maar wist niet goed welke het beste bij mij zou passen en wat voor mij fijn zou werken. Ik kon al binnen enkele dagen terecht voor een kolf consult waar uitgebreid de tijd voor ons werd genomen! Ze wilde eerst wat achtergrondinformatie weten over de bevalling en over hoe het met mij en mijn dochter ging. Daarna kreeg ik de mogelijkheid om meerdere kolven en maten borstschilden te testen. Ondertussen konden we haar brede ervaring meteen gebruiken om wat algemene borstvoedingsvragen te stellen, heel fijn! We mochten zelfs nog even thuis over de keuze nadenken, en konden nog steeds van de €40 korting gebruik maken.

Snelle verzending, veel producten

Ze hebben vanalles wat je als voedende moeder nodig kan hebben. Tegen eerlijke prijzen. Verzending was snel en ondanks de feestdagendrukte volgende dag in huis! Po

Maandagavond mijn bestelling geplaatst en woensdag al alles in huis om prenataal te kolven! Super.

Fijne kennis en doorverwijzing indien noodzakelijk, goed geholpen!

Vanwege aanhap problematiek bij lactatiekundige Chella terecht gekomen. Erg fijn geholpen. Ze heeft gekeken en beoordeeld en heeft me doorverwezen om verdere hulp te krijgen elders. Er wordt goed meegekeken en gedacht naar de individuele situatie, wat ik als erg prettig heb ervaren.

Met een gerust hart een borstkolf gekocht.

Fijn dat er de mogelijkheid is om een borstkolf uit te proberen. De mevroue is zeer begripvol en helpt/geeft tips en uitleg. De meerprijs voor een consult neem je voor lief omdat je zeker weet dat je met een kolf die bij jou past, nasr buiten stapt.

Perfect, snel geleverd

Duidelijke website waar ik alles kan bestellen voor mijn kolf. Fijn dat er reserve onderdelen zijn. Snel geleverd.

Voldoende kennis en mogelijkheid tot testen is erg prettig

Chella heeft voldoende kennis om een juiste keuze te kunnen maken. Fijn dat verschillende kolven op locatie kunnen worden getest, waardoor je kunt ervaren wat prettig en niet prettig is. In het begin moesten wij even wennen aan de manier van communiceren, maar gedurende het gesprek kregen we meer vertrouwen in.

Veel producten te koop

Ook onderdelen van een ouder model kolf zijn gelukkig nog te verkrijgen via borstkolfwinkel.nl

Een positieve start van gebruik producten, nieuwe hoop op kunnen voortzetten borstvoeding.

Nog maar net begonnen, maar mijn dochter huilt niet meer alle momenten dat ze gevoed wordt. Er lijkt serieus een positieve verbetering in hoeveelheid.

Snel verzonden

Ik ben heel blij met de nieuwe ventielen. Ze lijken van betere kwaliteit dan de huidige ventielen. Na drie weken een ernstige dip in de productie en borstontstekingen, toen ik er achter kwam dat het aan de ventielen lag, was ik blij dat de ventielen snel verzonden waren.

Snelle levering en product zoals omschreven

Snelle en correcte afhandeling van de order!

Everything was perfect

Very good customer service und super fast delivery. Thanks

Aardig personeel, fijn geholpen. Bedankt voor jullie hulp!

Veel kennis en professionaliteit bij dit bedrijf. Ze zijn vriendelijk en helpen je goed op weg. Heel fijn!

Bestellen en de producten zijn helemaal naar wens.

Besteld en opgehaald

Snel, precies

Enorm behulpzaam

Moedermelk Netwerk heeft mij belangeloos geholpen in contact te komen met een donor. Ook hebben ze daarna geholpen om alles veilig te laten verlopen en ze heeft extra tips gegeven hoe we het beste om kunnen gaan met de donor moedermelk.