Goede service, snel geleverd. Wel (veel te)veel e-mailtjes voor één bestelling.

Goede service, snel geleverd. Wel (veel te)veel e-mailtjes voor één bestelling.

Snelle levering, betaalbaar

Zelfs het kleinste onderdeel van de borstkolf is los te bestellen en een dag later al in huis. Goede service. Ik werd zelfs even teruggebeld nadat ik een keer geen gehoor had gekregen aan de telefoon.

Snelle service met kundige uitleg

Bij aankoop van mijn producten kreeg ik kundige uitleg.

Goed platform tussen vraag en aanbod

Ik heb goed kunnen kiezen aan wie ik mijn melk gaf.

Prima service, geen overbodig gedoe, gewoon precies wat ik nodig had :)

Niet alle producten naar wens

De flessen die op de borst kolf zouden moeten passen lekker een beetje en de beschrijving van 1 product was niet juist, zodoende hebben wij niet helemaal gekregen wat we willen. Telefonisch contact gehad maar dat was ook niet heel professioneel. Wel snelle levering en andere deel van de producten was prima.

Snelle levering, product komt overeen met beschrijving

Snelle levering, product komt overeen met beschrijving

Prima, bestelling was in orde

Alles is oke, netjes afgeleverd.

Zeer betrouwbaar

Er wordt altijd sneller geleverd dan ik verwacht en de producten voldoen aan mijn verwachting. De omschrijving bij de producten is helder en eerlijk waardoor je een goede keuze kunt maken. Moedermelknetwerk ervaar ik als zeer betrouwbaar en met een grote expertise op het gebied van borstvoeding en alles wat daarbij komt kijken.

Fijne, snelle service en goed advies

Goed bh-maatadvies ontvangen. Retour was ook snel verwerkt en geld stond ook weer snel op de rekening. In de nieuwe bestelling (na advies) de goede maat besteld en heel blij met de mooie voedingsbh’s.

Snelle verzending en goed product. Handig dat extra info te vragen is via Whatsapp.

Goed en snel

Mijn bestelling was snel en goed Kon hierdoor mijn Borstkolf meteen gebruiken voor vakantie. Super blij en de Avent handkolf doet het goed.

Snelle levering, masr star in retourbeleid

Producten zijn snel gekomen. Ik had niet direct tijd om alles goed te testen. Nadat ik dat wel had gedaan, bleek dat ik niet erg enthousiast was over de kolf-bh waarvan ik er 2 had besteld. Hoewel de ene bh nog in de verpakking zat en dus heel goed opnieuw te verkopen is, mocht ik deze niet retour sturen, omdat de eerste 14 dagen voorbij waren (maar het was wel ruim binnen een maand). Erg klantonvriendelijk, naar mijn mening. Deze webshop heeft te maken met klanten die net een baby hebben gekregen en dus in de meest roerige tijd van hun leven zitten en uitgerekend deze webshop hanteert het absoluut minimaal wettelijk toelaatbare voor wat betreft retouren. Dat zou absoluut beter kunnen.

Hartelijk bedankt voor deze review. Hierbij een uitleg van onze retourvoorwaarden waarmee u zelf akkoord bent gegaan tijdens het afronden van uw bestelling. 23 dagen (ruim 3 weken) na ontvangst van bestelling (en het kunnen testen van het product) geeft u aan dat u wilt retourneren. De termijn daarvoor is 14 dagen (2 weken). Daarna heeft u nog 2 weken de tijd om een product in te sturen. De totale (wettelijke) tijd is dus een maand. U hoeft niet zelf contact op te nemen met ons ivm retouren. Wanneer u het te druk heeft mag ook iemand anders dan doen voor u. Het herroepingsrecht termijn oprekken doen we niet omdat iedereen dan wel een excuus kan inbrengen en dit alleen voor verwarring zorgt. We hanteren dus echt 2 weken. Verder gaf u aan méér coulance van ons te verwachten in verband met de hoogte van de prijs van uw bestelling. Hierop kunnen we maar één ding antwoorden: Het recht op herroeping van een aankoop is voor iedereen hetzelfde: retourneren binnen de regels kan; een aankoop van €2 of van €250 maakt geen verschil. Iedereen heeft hetzelfde recht.

Verstand van materialen, goed advies over kolven en toebehoren

Aanbevolen als u een kolfmateriaal op maat wil

Top gewoon!

Alles is perfect verlopen en afgeleverd!

geen ervaring mee

kijk altijd op de site www.borstvoeding.nl

Hi, We zien dat je op 16 januari om 21.00u in de avond een bestelling hebt geplaatst die de volgende dag meteen verzonden werd. Je hebt de bestelling de dag erna op 18 januari ontvangen. Je refereert aan SBO borstvoeding.nl waaraan wij indirect meewerken gezien ons ibclc- en NVL nummer. Aangesloten organisaties verkopen geen producten maar voorzien alleen van informatie over borstvoeding. Heb je een klacht over de bestelling gezien jouw negatieve aanbeveling? Graag ontvangen we jouw feedback zodat we onze service kunnen verbeteren. Grt, BorstkolfWinkel

Nette goede levering maar de bh zit echt yotaal niet fijn.

Wat jammer dat de BH niet prettig zit. Hierbij de link naar onze service pagina zodat je de BH terug kunt sturen: https://www.moedermelknetwerk-borstkolfwinkel.nl/service/ grt

Prettig contact , goed advies en product snel in huis.

Prettig contact , goed advies en product snel in huis.

Echt super!

Ik heb een avent kolf maar had pijn met kolven ik vroeg ok advies over een andere kolf. Ze gaven aan dat ik ook alleen de opzet stukken ervan kon bestellen. Heel fijn bespaard me een nieuwe kolf bestellen! Heel erg bedankt voor alle goeie hulp en advies !

Topwinkel

Deskundig advies & goede producten. Hebben een FB-groep: kolven & borstvoeding en hebben duidelijk kennis van zaken...

En niet te vergeten de besloten FB groep: 'Borstvoeding Vraag n Lactatiekundige' Op die groep krijg je alleen wetenschappelijk onderbouwde adviezen betreffende borstvoeding. Tnx voor de fijne review.

uitstekende en snelle service

Ik had iets besteld via de webshop. Zodra ze de betaling hebben ontvangen en ze kunnen dit die dag nog met de pakketdienst versturen, doen ze dat direct. Dan heb je het de volgende dag (zelfs naar Belgie!! waar wij wonen). Ze zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam bij het oplossen van problemen.

Goed product voor een fijne prijs!

De siliconen handkolf/opvangbak die ik kocht is functioneel, effectief en mooi ontworpen, en dat voor een kleine prijs. Zeker een aanrader!

De bestelling is snel verzonden en de prijs is niet zo duur. Alleen jammer dat dhl het levert. Ik heb het pakketje nog niet binnen en hoop dat het maandag of dinsdag geleverd word. Dat is helaas 5 a 6 dagen na bestelling. Ik moet nu met een te groot apparaat kolven om alles op gang te houden tot dat mijn spulletjes geleverd zijn.

Duidelijke site, snelle levering

Prima site.