Algemeen goede ervaring geen verbeterpunten.

Uitgebreide productinformatie, snelle levering en goede service

Het is een fijne, informatieve site en webshop. Qua merken is er veel keus in de webshop en alle producten zijn duidelijk en uitgebreid omschreven. Ook worden de bestellingen vlot verzonden. In het kort: een fijne webshop met alles wat je aan hulpmiddelen bij voeden en kolven nodig hebt!

Vlotte levering

Vlotte levering

Prima producten maar

Na mijn bestelling krijg in elke dag een mail met de vraag of ik een beoordeling wil geven. Bijzonder irritant. Als dat wordt aangepast kan ik ze aanbevelen. :)

Hi, Vanwege een storing bij Kiyoh ontving je een aantal herinnering emails. We kunnen ons voorstellen dat je dit als zeer storend ervaren hebt. Kiyoh heeft eea in de backoffice aangepast zodat je überhaupt geen uitnodiging of herinnering meer via hen krijgt. Laat je ons even weten of de instellingen bij Kiyoh nu juist zijn. Excuus voor het ongemak! Grtz.

Product super, keuze bezorgpunten minder

Goede stevige zakken, ze lekken niet. Ik schrijf de hoeveelheid etc erop of omcirkel het met een watervaste markeerstift. Zijn nog te nog sluiten opnieuw te openen via de strip bovenin, maar gaat niet zomaar (dus dat is goed) en je kunt ook een punt van de onderkant eraf halen om makkelijk te kunnen schenken. Bezorgpunt bij mij om de hoek kon ik selecteren maar bleek niet meer samen te werken met de gekozen pakketdienst dus moest ik verder weg. Eerste keer leek dit een foutje maar tweede keer aangegeven en werd toen gebeld wat ik wilde. Dat was wel netjes.

Goeie service, prima kwaliteit en snelle levering. Zeer tevreden

Alleen maar positief

Er was een foutje in de levering, na contact hebben zij zonder problemen het missende artikel verzonden. Helaas ging ook dit mis via de post. Een lege gescheurde envelop kwam aan zonder artikel. Nogmaals contact gelegd en nogmaals heeft mom&e het artikel voor de tweede keer kosteloos verzonden.

Redelijk geprijsd en behulpzaam

Redelijk geprijsd en behulpzaam

Super ervaring! Zeker aan te raden!

Bestelling werd de volgende al bezorgd. Producten van top kwaliteit en bovenal heel persoonlijk verpakt. Ik bestel zeker weer!

Duidelijk, zeer goede kwaliteit moedermelkzakjes en snelle levering!

Super snelle levering en uitgebreid assortiment!

Het produkt werd snel geleverd en het product was voordelig geprijsd.

super snel

Snel verstuurd! Bedankt

Snelle service en super fijne moedermelk-bewaarzakjes! Gebruik ze nu 3maand en er heeft er nog geen 1 gelekt!

Prettig! Fijne producten en super snelle levering!

Heel snelle levering van bestellingen en fijne gunstig geprijsde producten.

Levering duurde vrij lang

Ondanks dat ik meteen een mail ontving dat de bezorging een dag later zou plaatsvinden heb ik tot op heden (4 dagen later) nog geen pakket ontvangen.

zeer groot assortiment, goed betaalbaar

Heel veel keus en in vergelijking met andere sites echt wel een stuk goedkoper.

Great and quick

Great and quick

Flessen passen niet, en extra verzendkosten betalen om iets terug te sturen

Erg jammer, ook de manier waarop er (niet) naar een oplossing wordt gezocht.

Het klopt dat je bij ons verzendkosten retour moet betalen. Dat is wettelijk zo geregeld: een klant dient de retourkosten voor zijn of haar rekening te nemen. Goed om, voordat men iets aanschaft, vooraf te kijken hoe ruilen en retourneren in zijn werk gaat bij de desbetreffende winkel zodat de klant niet achteraf teleurgesteld raakt om redenen. Hier staat onze info: https://www.moedermelknetwerk-borstkolfwinkel.nl/service/

Handige en goedkope zakjes voor opslaan borstvoeding! Snelle levering

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de service. Ik had een bestelling geplaatst maar niets ontvangen. Jullie gecontacteerd, bleek dat ik de foute postcode had doorgegeven. Ik kreeg een creditnota, bestelde een ander artikel en twee dagen later had ik deze in mijn bezit.

Goede service!

Pakket werd door een fout van dpd retour afzender gedaan. Moedermelknetwerk heeft het pakket zeer snel weer naar mij toegestuurd.

Super service!

Hele snelle levering, goede producten. Een artikel moest terug omdat het niet paste. Heel snelle terug betaling. Kortom goede snelle service!

Alles wat nodig js op voorraad

Makkelijk te bestellen en wat nodig is van onderdelen is ook op voorraad en meteen te bestellen.

Onderdelen kolf snel geleverd