Heel prettig

Hele fijne, snelle service. Bedankt!

Topservice & goede producten

Ik ben enorm tevreden met mijn bestelling, die vlot en compact werd bezorgd (dus geen enorme doos voor een paar spulletjes). Goed geprijsd ook, zeer tevreden!

Levering stipt en binnen de termijn dus top!

Niets op aan te merken. Heel tevreden.

Uitstekend advies en kennis van zaken tegen een super prijs

Eerste kindje dus ook eerste aankoop van een kolf. Er zijn zoveel verschillende merken en modellen op de markt maar welke moet je nu kiezen. Uiteindelijk op deze site terecht gekomen en de Horigen Chicture tegen een zeer aantrekkelijke prijs gezien. Gesloten systeem, makkelijk schoon te maken stond er bij vermeld. Na een aantal maanden in gebruik blijkt dat ook daadwerkelijk zo te zijn. Omdat ik een kleine tepelmaat heb kwam ik niet uit met de standaard maatvoering die aangegeven werd. Ik werd onzeker en was bang dat ik iets zou bestellen dat niet goed zou werken. Het is natuurlijk heel prijzig om alle maten te bestellen en allemaal te proberen om zelf te ondervinden welke het beste past. Toen heb ik contact met Mom&e (moedermelk Netwerk) opgenomen en de vraag gesteld. Doordat er veel kennis en ervaring is als lactatiekundige, dus niet alleen verkoop kennis wisten ze me goed te adviseren welk model en maat ik zou moeten kiezen. Ik kolf nu al enkele maanden naar volle tevredenheid. Nogmaals bedankt daarvoor! Groetjes

duidelijke produktomschrijving en snelle afhandeling

Gemakkelijk zaken doen

Snelle keuze en levering

Hele snelle levering van een product dat ok snel nodig had. Erg fijn.

Goede prijs/kwaliteit

Fijne service en goede prijs/kwaliteit. Bestel hier graag de spullen voor het kolven.

volgende dag al geleverd in Belgie

Super snelle levering!

De levering was super snel.

Uitgebreid aanbod kolf onderdelen en snel geleverd

Fijn die vele keuzes voor de kolfonderdelen . En heel snel geleverd Voor kleine onderdelen weinig verzendkosten

Verkeerd geleverd maar zeer netjes opgelost!

snel geleverd, goede communicatie, vriendelijke medewerkers en goed opgelost.

De bestelde accessoires voor het kolfapparaat had ik heel snel in huis.

Super Service, eerlijk prijs

Super Service, eerlijk prijs. Snel geholpen en super snel afgehandeld.

Deze zakjes zijn mijn favoriet!

Ik heb veel verschillende soorten moedermelkzakjes geprobeerd, en dit zijn echt de fijnste!!

Website wat onduidelijk service perfect

Omschrijving van artikelen wat onduidelijk op de website maar de service echt heel goed en snel!

Expertise en super servive

Direct nagebeld over een bestelling. Persoonlijk advies gehad en nog een terug gebeld over de levering. Heel prettig, want dit soort zaken kunnen natuurlijk niet lang wachten. Bestelling vervolgens heel snel binnen. Ook belangrijk en heel erg fijn!! Top!!! (1 feedback punt: mijn interpretatie van de vakantiemelding was dat bestellingen dan ook later zouden komen, maar dat was dus niet zo.. Dit kan misschien misschien weerhouden van bestellingen plaatsen. Duidelijker onderscheid tussen advies vakantie en bestel vakantie :)

Goede snelle levering en een goed product

Erg snelle levering wanneer het nodig was!

Ze denken mee, reageren snel en zijn aardig en behulpzaam. Service is top

super levering!!

Goede service en communicatie

Helpen je graag, sturen pakket snel op en eventuele problemen worden gelijk opgelost.

Makkelijk besteld en geleverd

Mooie, overzichtelijke website met veel aanbod. Fijn dat je producten ook in kleine aantallen kan afnemen. Tip: Het zou fijn zijn als je voor de daadwerkelijk aanschaf van de producten kan zien hoe en wanneer je pakket ongeveer bezorgt wordt.

Snelle service van super spullen.

De ene dag besteld de volgende dag in huis! Ik had onderdelen voor mij kof apparaat nodig! Ben heeeeeel blij dat het zo snel in huis was!

Snelle accurate levering

Hele prettige ervaring. Bestelling was ontzettend snel binnen en compleet. glazen fles was met extra zorg ingepakt en is heel overgekomen.

Alles makkelijk kunnen vinden. Goede prijzen en snel verzonden. Dik tevreden.