Heb onlangs de Elvie kolf besteld. Hele fijne kolf! Dat maakt borstvoeding geven i.c.m. werken een stuk aangenamer. Goede website met informatie. Het product werd al snel ingepakt en verstuurd zag ik. Een 10+! :D De verzending met DPD vond ik alleen niet fijn, ik werd niet goed op de hoogte gehouden en het product kwam later aan dan dat aangegeven stond. Omdat het pakket later aan zou komen heb ik m'n werkadres opgegeven, maar die dag werd het blijkbaar helemaal niet geleverd. Het adres kon ik toen niet nogmaals aanpassen. Veel gedoe iniedergeval. Wanneer er met een andere partij verzonden zou worden zou ik echt een 10+ aan deze webshop geven.

Product zoals verwacht, vlot verzonden

Mooie actie voor de UV sterilisatie stick. Praktisch in gebruik, handzaam. Ik ben benieuwd hoe lang het daadwerkelijk mee gaat. En ik vraag mij af of het ook virussen doodt, omdat er echt specifiek over bacteriën wordt gesproken op de verpakking.

Kolfconsult. Goede service en eerlijk advies

Supersnel

Had alles sneller dan verwacht binnen.

Goede kwaliteit en snelle service

Kwaliteit is goed. Goex vetpakt en snel aangekomen

Goed product en vriendelijk contact

Ik had de boezemvriendjes plus van deze website aangeraden gekregen door de lactatiekundige. Ik heb de producten enkele dagen gebruikt en de eerste indruk is wel dat ik er baat bij heb. De producten (kruiden capsules) kwamen vlot en prima aan, wel met veel kruiden poeder in de verpakking, maar dat vond ik geen probleem. Het gaf juist wel een ambachtelijk gevoel. De website deed het wat minder goed. Ik moest drie keer opnieuw alle gegevens invullen omdat hij het simpelweg niet had gedaan zonder enig bericht, dus ik zat te wachten op een bevestiging en die kwam maar niet. De uiteindelijk bestelbevestiging vond ik wat belerend, maar ik heb al vriendelijk bericht gekregen dat hiernaar gekeken zal worden.

Geheel tevreden

Bestellen ging vlot, alles wat ik nodig had was aanwezig. Bestelling was de volgende dag al binnen

Goede prijs, product dat nergens anders was (ombouwset naar handkolf), snel geleverd, met een extra cadeautje erbij

Snelle levering en fijn dat de flesjes apart te koop zijn.

Super winkel!

Erg goede ervaring, ik had ze een mailtje gestuurd en kreeg erg snel een berichtje terug. Ze denken goed met je mee en ben super goed geholpen. Vervolgens is mijn bestelling na betaling meteen dezelfde dag verzonden!

Goed assortiment, goede prijs en snelle service

Uitgebreid assortiment, goede prijs en snelle service

Duidelijke service en advies wat wordt aangeboden waar je wat aan hebt

Super ervaring! Snelle service en verzending en er wordt goed meegedacht

Goede en snelle service

Al een paar keer besteld en iedere keer snel en correct geleverd

Waar voor je geld

Duidelijke website met aanvullende info. Producten waren snel binnen, goede prijs/kwaliteit.

Goede service en snelle levering

Had een vraag gesteld via Whatsapp, werd daar goed geholpen. Vervolgens mijn bestelling geplaatst die snel geleverd werd.

Goede en snelle service

Goed!

Heel goed aanbod

Ze hebben een soort ging en goed aanbod voor borstkolf spullen. Heel overzichtelijk en behulpzame informatie ook bij de producten!

Geen probleem met bestelling

Alleen de levering door dpd was een flop maar verder zeer tevreden!

Snelle levering, netjes verpakt.

Goede service. De borstschilden die ik voor mijn kolf wilde bestellen waren niet op voorraad. Contact gehad en ben heel fijn geholpen.

Fijn

Na aankomst van mijn bestelling bleek het niet helemaal te kloppen, dit is netjes opgepakt en meteen hersteld! Zeer tevreden

Persoonlijk en op maat.

Er werd snel gereageerd en er is uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen. Ik voelde me fijn bij het contact wat toch heel persoonlijk is bij dit soort onderwerpen.

Heldere informatie en veel keuze

Voedingsbh gekocht, Uitstekende kwaliteit!

Ik heb een supermooie voedingsbh gekocht. Wat is het mooi en wat zit het goed. Dit is één van de weinige leveranciers die kwaliteit verkoopt voor grote cupmaten met een smalle omtrek. Bovenal was het binnen twee dagen al in huis. Ik ga hier zeker meer kopen! Hulde!

Snel en alles te vinden