Super ervaring! Zeker aan te raden!

Bestelling werd de volgende al bezorgd. Producten van top kwaliteit en bovenal heel persoonlijk verpakt. Ik bestel zeker weer!

Duidelijk, zeer goede kwaliteit moedermelkzakjes en snelle levering!

Super snelle levering en uitgebreid assortiment!

Het produkt werd snel geleverd en het product was voordelig geprijsd.

super snel

Snel verstuurd! Bedankt

Snelle service en super fijne moedermelk-bewaarzakjes! Gebruik ze nu 3maand en er heeft er nog geen 1 gelekt!

Prettig! Fijne producten en super snelle levering!

Heel snelle levering van bestellingen en fijne gunstig geprijsde producten.

Levering duurde vrij lang

Ondanks dat ik meteen een mail ontving dat de bezorging een dag later zou plaatsvinden heb ik tot op heden (4 dagen later) nog geen pakket ontvangen.

zeer groot assortiment, goed betaalbaar

Heel veel keus en in vergelijking met andere sites echt wel een stuk goedkoper.

Great and quick

Great and quick

Flessen passen niet, en extra verzendkosten betalen om iets terug te sturen

Erg jammer, ook de manier waarop er (niet) naar een oplossing wordt gezocht.

Het klopt dat je bij ons verzendkosten retour moet betalen. Dat is wettelijk zo geregeld: een klant dient de retourkosten voor zijn of haar rekening te nemen. Goed om, voordat men iets aanschaft, vooraf te kijken hoe ruilen en retourneren in zijn werk gaat bij de desbetreffende winkel zodat de klant niet achteraf teleurgesteld raakt om redenen. Hier staat onze info: https://www.moedermelknetwerk-borstkolfwinkel.nl/service/

Handige en goedkope zakjes voor opslaan borstvoeding! Snelle levering

Heel tevreden

Ik ben heel tevreden over de service. Ik had een bestelling geplaatst maar niets ontvangen. Jullie gecontacteerd, bleek dat ik de foute postcode had doorgegeven. Ik kreeg een creditnota, bestelde een ander artikel en twee dagen later had ik deze in mijn bezit.

Goede service!

Pakket werd door een fout van dpd retour afzender gedaan. Moedermelknetwerk heeft het pakket zeer snel weer naar mij toegestuurd.

Super service!

Hele snelle levering, goede producten. Een artikel moest terug omdat het niet paste. Heel snelle terug betaling. Kortom goede snelle service!

Alles wat nodig js op voorraad

Makkelijk te bestellen en wat nodig is van onderdelen is ook op voorraad en meteen te bestellen.

Onderdelen kolf snel geleverd

Leuk maar soms omslachtig

Als tip met het omschrijven/aantal eten en drinken aan te geven, is het fijner als je kunt aangeven dat je meerdere bakjes in 1x vraag bijv in de ochtend. In plaatst van alles apart aan te geven

goede begeleiding voor de juiste kolf en andere zaken rondom borstvoeding. Uniek Moedermelknetwerk

zo mooi dat Moedermelknetwerk zich inzet om te bemiddelen tussen moeders met een overschot aan moedermelk en daar waar behoefte is aan moedermelk. Zo ver ik weet de enige in Nederland . Daarnaast een specialist in begeleiding voor de juiste kolf en andere zaken rondom borstvoeding

Zeer goede ervaring met moedermelk netwerk!

Ik heb meerdere producten besteld en een kolfconsult gehad. Wat fijn om na zoveel gedoe met kolven eindelijk iemand te vinden die er veel van af weet en je goed kan helpen. Ik ging naar huis met een kolf die geen pijn deed en bij mij paste, wat een verademing. Ik zou iedereen die een kolf wilt aanschaffen aanraden om een kolfconsult te boeken om te kijken wat echt bij je past!

Niet volledig ontevreden

De zwangerschapsbehas vallen redelijk klein uit.

Compleet

Fijn dat het onderdeeltje van de borstkolf in het assortiment zat. Had eventueel wel voor minder verzonden mogen worden.

Snelle goede service

Snelle goede service, duidelijke website.

Snelle correcte levering

Prettige snelle en correcte levering, top!