Snelle levering en heldere omschrijving

Goede info op de website over de verschillende onderdelen en welke er bij elkaar horen en snelle levering van de producten.

Kundig bedrijf

Ik had wat vragen om trent de maat voor compressie borstschilden. Ik mocht langs komen om te passen, dit was gezien de afstand voor mij niet haalbaar. Maar met de info die ik kon aandragen, konde ze me ook een passend advies geven. Erg blij met mijn aankoop!

Snelle service en duidelijk uitleg op hun site

Bedankt voor de snelle levering via brievenbuspakketje

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Voor mijn tweede kindje weer besloten fulltime te gaan kolven. Na de bevalling van de eerste heb ik een Horigen kolfapparaat aangeschaft na een prettig consult bij Moedermelk Netwerk. Voor mijn bevalling van de tweede kon ik hier het kolfapparaat nog eens laten door meten, maar hij functioneert nog prima. Wat een fijne service! Ook kon ik ondanks de coronamaatregelen langs gaan om een passende kolfband aan te schaffen.

Duidelijke communicatie en snelle verzending

Vriendelijk en deskundig

Ik ben goed geholpen met het proberen en aanschaffen van een kolf. Tijdens het consult hebben we ook andere voedingsprobleempjes besproken en kreeg ik goede adviezen.

Fijne service en super snelle levering!

Fijne service met goed advies en super snelle levering!

Product zoals omschreven. Alleen levering duurde even, dit was deels het winterse weer.

Fijn snel in huis

's avonds bestelt en de volgende dag in huis

Mijn vraag werd meteen via whatsapp beantwoord waardoor ik snel was geholpen. Na het plaatsen van de bestelling kreeg ik snel bevestiging en werd het snel geleverd

Super fijn en vertrouwd!

Er is goed geluisterd naar mijn problemen. Ik heb hele fijne tips meegekregen.

Goede communicatie, snelle levering, en ik ben zeer tevreden over mijn aankoop.

Super snel geleverd en artikel voldeed aan verwachting!

Zorgvuldig en netjes

Als donor werd ik gescreend bij toelating. Er is er een bloedtest geregeld op aanvraag van de ontvangende partij, en dit is keurig gefaciliteerd met de AVG in achtneming.

Snelle en goede service

Ik had eerst gemaild met paar vragen. Ik kreeg snel een reactie en daarna bestelling geplaatst. De kolfapparaat werkt uitstekend!

Heb onlangs de Elvie kolf besteld. Hele fijne kolf! Dat maakt borstvoeding geven i.c.m. werken een stuk aangenamer. Goede website met informatie. Het product werd al snel ingepakt en verstuurd zag ik. Een 10+! :D De verzending met DPD vond ik alleen niet fijn, ik werd niet goed op de hoogte gehouden en het product kwam later aan dan dat aangegeven stond. Omdat het pakket later aan zou komen heb ik m'n werkadres opgegeven, maar die dag werd het blijkbaar helemaal niet geleverd. Het adres kon ik toen niet nogmaals aanpassen. Veel gedoe iniedergeval. Wanneer er met een andere partij verzonden zou worden zou ik echt een 10+ aan deze webshop geven.

Product zoals verwacht, vlot verzonden

Mooie actie voor de UV sterilisatie stick. Praktisch in gebruik, handzaam. Ik ben benieuwd hoe lang het daadwerkelijk mee gaat. En ik vraag mij af of het ook virussen doodt, omdat er echt specifiek over bacteriën wordt gesproken op de verpakking.

Kolfconsult. Goede service en eerlijk advies

Supersnel

Had alles sneller dan verwacht binnen.

Goede kwaliteit en snelle service

Kwaliteit is goed. Goex vetpakt en snel aangekomen

Goed product en vriendelijk contact

Ik had de boezemvriendjes plus van deze website aangeraden gekregen door de lactatiekundige. Ik heb de producten enkele dagen gebruikt en de eerste indruk is wel dat ik er baat bij heb. De producten (kruiden capsules) kwamen vlot en prima aan, wel met veel kruiden poeder in de verpakking, maar dat vond ik geen probleem. Het gaf juist wel een ambachtelijk gevoel. De website deed het wat minder goed. Ik moest drie keer opnieuw alle gegevens invullen omdat hij het simpelweg niet had gedaan zonder enig bericht, dus ik zat te wachten op een bevestiging en die kwam maar niet. De uiteindelijk bestelbevestiging vond ik wat belerend, maar ik heb al vriendelijk bericht gekregen dat hiernaar gekeken zal worden.

Geheel tevreden

Bestellen ging vlot, alles wat ik nodig had was aanwezig. Bestelling was de volgende dag al binnen

Goede prijs, product dat nergens anders was (ombouwset naar handkolf), snel geleverd, met een extra cadeautje erbij

Snelle levering en fijn dat de flesjes apart te koop zijn.