Alles makkelijk kunnen vinden. Goede prijzen en snel verzonden. Dik tevreden.

Fijne voedingskleding

Goed aanbod voedingsbhs, snelle verzending. Zoekfunctie (op maat bijv) zou erg helpen.

Goede pre- en aftersale, zeer snelle reactietijd, netjes verpakt, goede prijs en productdiversiteit.

Behulpzaam

2de bezoek aan de winkel. Voorraad is geen issue en je word met raad en daad bijgestaan.

Meedenkend en zeer vriendelijk!! Zeer ruime keuze!!

Ik had een nieuwe motor van mijn kolf nodig, die was inmiddels 7 jaar oud waarvan 2.5 jaar intensief gebruikt. Ze denken echt met je mee, en hebben in de winkel een zeer ruim overzichtelijk aanbod van alle verschillende merken en spullen! Echt een aanrader!!

Fijne producten en zeer snelle levering

De Medela Harmony handkolf hier besteld, snelle levering en fijn product. Daarnaast prettig dat ook onderdelen van de kolf los besteld kunnen worden, een verdwenen ringetje was daardoor snel vervangen.

prima producten en service

gewoon goed

Snel, maar stuur niet zoveel mailtjes

De bestelling was goed en snel, maar uiteindelijk heb ik 10 mailtjes gekregen rondom deze bestelling. Kan dat niet minder?

Lekschaal momenme, goed product

Lekschaal momenme, goed product en snel geleverd. Zeer tevreden!

Snel en goed geholpen

Snel en goed advies gekregen tav vragen voor aanschaf kolf. Ook direct de order in orde gemaakt en na betaling direct verzonden zodat ik hem de dag erna al in huis had. Voor een snel advies werkt het sneller om te bellen dan te mailen, maar dan is het ook direct geregeld.

Super snelle levering en fijne producten!

Fijne producten en wat een enorm snelle levering. Met name de lekschaal die ik heb gekocht voldoet aan meer dan de verwachtingen. Wat een topding en dat voor een kleine 9 euro.

De levering ging erg snel. Ook op mijn vraag werd snel gereageerd. Prijs kwaliteit verhouding zijn ook erg goed.

Klein maar fijn

Een mooi compact model. Met grote kwaliteit. Hij werkt makkelijk en doet wat die moet doen goed.

Prettig dat deze webwinkel er is.

Mijn probleem werd goed opgelost

Ik bestelde de verkeerde slangetjes voor op de medela kolf, dit omdat de info op de site blijkbaar niet klopte, doordat ik dacht dat er iets mis was gegaan bij leveren of dat ik toch zelf de verkeerde had besteld nogmaals de slangetjes besteld maar deze waren hetzelfde als de eerste en paste niet. Contact opgenomen en uitgelegd, info op de site klopte dus niet, dit werd aangepast en ik kreeg mijn geld van de 2de bestelling terug. Top opgelost!!

Snel en goedkoop

Stuk goedkoper dan bol.com en gelijk de volgende dag bezorgd. Top!

Snel, duidelijke websitr

Duidelijke site, spullen snel geleverd.

Alles perfect in orde

Super snelle levering, groot assortiment en mogelijkheid om losse onderdelen te kopen. Ik ben super tevreden

Hele goede en snelle service!

Levering was er al de volgende dag en ben heel erg tevreden met het product. Precies zoals ik hoopte, zeker een aanrader!

Rude and unprofessional

product description not clear no solution and no returns if you buy the wrong product very rude

Beste mevrouw, Zoals eerder aangegeven via mail én FB recensies vallen gebruikte borstschilden buiten het herroepingsrecht en wilt u geen gebruik maken van onze suggestie om de pasvorm te verbeteren. Het is jammer dat u ons contact als 'brutaal' ervaart; we hebben u nooit brutaal benadert doch alleen vastgehouden aan de wettelijke afspraken betreffende herroepingsrecht.

Mega snel!

Wij ontdekten in het weekend spruw bij onze zoon. Zondag bestelde ik (na overleg met mijn lactatiekundige) Gentiaan Violet, dit werd maandag verstuurd incl. track & trace en dinsdag konden wij al met de behandeling beginnen. Heel duidelijk, snel & fijn!

Helaas geen leveringen in het weekend

Moest een paar dagen langer wachten dan gehoopt op mijn bestelling.

Vlotte levering

Netjes verpakt, zat zelfs nog iets exstra bij.

Mooie producten

Ik heb 2 voeding/kolf bh's besteld. Deze zijn snel en goed bij mij aangekomen. Jammer genoeg paste 1 bh mij niet, retourneren er van was voor mij laagdrempelig.