Voedingsbh gekocht, Uitstekende kwaliteit!

Ik heb een supermooie voedingsbh gekocht. Wat is het mooi en wat zit het goed. Dit is één van de weinige leveranciers die kwaliteit verkoopt voor grote cupmaten met een smalle omtrek. Bovenal was het binnen twee dagen al in huis. Ik ga hier zeker meer kopen! Hulde!

Snel en alles te vinden

Snelle levering, netjes verpakt

Snelle levering, netjes verpakt

Duidelijke en correcte info, ruim assortiment

Dankzij het ruim assortiment en de duidelijke informatie op de website, heb ik eindelijk een oplossing gevonden om de kleinste borstschilden van Medela nog te verkleinen. Supersnelle verzending ook. Zeer blij mee!

Niks op aan te merken, gewoon goed

Slechte service

Kolf gehuurd om te testen voor eventuele koop. Borstschilden waren te groot. Hierover contact opgenomen. Door de klantenservice wordt er alleen simpelweg antwoord gegeven en niet meegedacht tot een oplossing en totaal niet coulant. Service ver te zoeken. Om die reden heb ik mijn nieuwe kolf toch maar ergens anders gekocht.

Voorafgaand aan een (huur)koop zijn we altijd te benaderen voor hulp (mail, telefonisch, whatsapp). Je hebt gekozen om zelfstandig een product te kiezen zonder advies vooraf. Nadien heb je met de MoM&e lactatiekundige ibclc een mailwisseling gehad van maar liefst 4 antwoorden waarin voorgesteld werd om kleinere schilden aan te schaffen of anders bij ons op kolfconsult te komen zodat je meteen een juist product zou hebben. Uit jouw antwoorden konden we alleen concluderen dat je de verzendkosten en/of retourkosten te hoog vindt (extra kosten zijn vooraf in te zien op verschillende plekken in onze webwinkel), daarom boos bent en daarmee onze service als niet voldoende beschouwd. Eea heeft ons inziens niets met coulance te maken. Uiteraard hopen we dat je tevreden bent over jouw nieuwe kolf en dat je nog lang kunt kolven voor jouw kindje. Daar draait t uiteindelijk om.

Fijne en vlotte service

Snel gevonden wat ik zocht en binnen 2 dagen had ik mijn bestelling al!

Zeer fijne moedermelk zakjes van Mom&e; makkelijk te vullen en stevig plastic voor een mooie prijs.

Snelle levering ook.

Uitstekende siliconen lekschaal

Uitstekend goedkoop product (goedkoper dan A-merk ‘Haakaa’). Gratis verzending vanaf 65 euro dus heb een groot pakket besteld.

Goede service en niet zo heel duur.

Ik zocht twee onderdelen voor mijn kolfapparaat. Het was hier het goedkoopst. Twee minpuntjes Ik heb hier 5 euro besteed en moest 6 euro verzendkosten betalen. Bij 65 euro gratis verzending. En dat het in het weekend niet verwerkt wordt vind ik ik ook een beetje jammer.

Snelle levering en breed assortiment

Goede producten en goede service!

Fijn, snel, duidelijk

Duidelijke site en makkelijk besteld, snel binnen! De volgende dag al.

Duidelijk weergave van producten op de website, snelle levering en kwalitatief goede producten.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Op de website is een duidelijke weergave van de producten te zien met een goede omschrijving. Levering is snel en is met zorg verpakt. Tevreden over het product.

Snelle reactie op vragen en vlotte levering vovoor een geweldige kolf en tas.

Behulpzaam en eerlijk

Ik heb heel lang een kolf gehuurd. Uiteindelijk kwam het op ongeveer het bedrag wat ik voor de aanschaf van een nieuwe zou moeten betalen. Maar het was zo’n fijn ding, dat ik het zo gelaten heb. Ook toen de adapter het begaf kon ik snel een nieuwe ophalen. Ook flesjes en kolf bh’s hier gekocht, fijn geholpen, goede producten!

Snel besteld snel ontvangen!

Duidelijke site met goed bestel systeem duidelijk en overzichtelijk. Zondags besteld dinsdag in huis echt top!

Fijne producten ontvangen

Goede producten Mooie prijs Snel geleverd

Bestelling snel binnen.

Ik heb de horigen chicture plus bestel. Snelle levering, en super fijn product!

Fijne 1ste ervaring

Voordat ik het product heb besteld, heb ik eerst telefonisch contact gehad. Ik wilde wat meer informatie en ervaringen over het product. Mijn vragen werden netjes beantwoord en ik werd vriendelijk te woord gestaan. Na afloop van het gesprek, heb ik het product meteen besteld. Keurig de volgende dag in huis en nu naar alle tevredenheid in gebruik.

Vlotte service en duidelijk

Heel vlot geleverd, duidelijke updates. Tweede keer besteld & opnieuw tevreden!

Hele goede service en snelle levering

Ik had een verzoek over een product en dat is direct ingewilligd en binnen een kwartier was mijn product verzonden. Wat een goede service.

Prettig en kundig telefonisch geholpen

In Corona tijd is het lastiger om langs te gaan maar krijg je telefonisch het juiste advies om je aankoop online te kunnen doen. Bovendien was mijn bestelling de volgende dag al in huis! (Per brievenbus post)

Er wordt goed meegedacht en de service is top

Mijn dochter en ik hebben goede adviezen gekregen en het was fijn dat de kolf thuis gebracht werd