Veel uitprobeer opties en goed advies

Ondanks dat ik het onhandig vond dat Mom&Me slecht telefonisch bereikbaar was en ik graag even iemand had gesproken voor ik een afspraak in de online kalender had geplaatst was het consult goed. Ik vond het heel handig dat er veel verschillende kolven uitgeprobeerd konden worden (kan bijna nergens in de randstad!) en heb veel gehad aan het consult en advies!

Betrouwbare ondersteuning

Dit is meer dan een online shop. Hier vind je de juiste gespecialiseerde items en zelfs hun eigen meer betaalbare alternatieven. én vooral juiste, betrouwbare info over hoe te gebruiken of ondersteunen. Je zal hier niet snel een miskoop doen. Echt top service.

Mooie producten

Mooie producten in deze online shop, via een vriendin als tip de glazen flesjes gekregen voor het kolven en bewaren van de melk. Lijkt me zeer prettig. Wel jammer dat er door een onduidelijkheid op de site een verkeerd droogrek is besteld en dit niet makkelijk om te ruilen is.

Ik ben goed geholpen in de zoektocht naar een goede kolf. Daarnaast heb ik ook advies gekregen tbv het voeden aan de borst.

Goede service (beantwoorden vragen), snelle levering

Telefonisch vragen beantwoord die ik nog had: ik kreeg concrete antwoorden. Vervolgens is de kolf zeer snel naar mij verstuurd: volgende dag al in huis. Goed apparaat, voldoet aan de gestelde verwachtingen. Al met al fijne service.

Top advies en begeleiding

Hier weten en hebben ze echt alles op het gebied van kolven, twijfel niet en ga gewoon langs. Kindje in de maxi cosi en gaan!!! ;-)

Echte kenners

Na de review gelezen te hebben heb ik de Youha ins 1 aangeschaft en voor mij, moeder met weinig melk, is dit een ideaal ding. Echter had ik 2 verkleiners besteld, verwezen vanaf de advertentie van de Youha, maat 17.. Deze worden helaas ingezogen door de schilden? Dus nu kolf ik weer met een te groot schild waardoor ik veel minder kolf.

Product was snel geleverd en werd goed op de hoogte gehouden

Super goed

Snelle reactie, volgende dag in huis! Werkt als een tiet

Betrouwbaar advies en verzending

Naast lactatiekundig advies ook snelle verzending via webshop!

Slecht. Slechte klantenservice

Verkeerde maat schilden besteld. Voor het bestellen via de mail contact gehad en zij adviseerde maat 27mm, deze besteld. Bleek het de verkeerde te zijn, tunnel was veel te groot. Erover gebeld en kon hem NIET omruilen voor een kleinere maat. Weg €35. Zonde. Bestel nooit meer hier

Het klopt dat wij onze clienten, op afstand/telefonisch/via email, zo goed mogelijk proberen te helpen met het kiezen van een maat. Helaas hebben wij geen glazen bol en kunnen dan ook nooit garanties geven bij advies op afstand; dat kan alleen na een kolfconsult op de praktijk. Het online aankopen van hygiene artikelen brengt altijd een risico voor de koper met zich mee. Hygiene artikelen nemen we niet terug wanneer ze zijn gebruikt of geopend (zie algemene voorwaarden en meerdere plekken in onze webwinkel). Zelf zou je ook geen gebruikt hygiene artikel(en) willen hebben.

Geweldig,ik ben enorm fijn geholpen

Niet het duurste product wordt je aangesmeerd, maar er wordt eerlijk gekeken wat het beste bij je past. Bij jezelf en de invulling van je situatie m.b.t. je gezin. Ik ben erg te spreken over de tijd die voor je genomen word

Was super goed.

Bestelling kwam netjes binnen. Alles was netjes verpakt. De producten doen het super.

Snelle levering en goed product

Website is overzichtelijk, bestellen gaat gemakkelijk en de spullen waren snel in huis

Artikel was snel geleverd.

Helden van de dag!

Vanwege erg veel pijn bij het voeden op aanraden van mijn lactatiekundige bij Mom&e terechtgekomen. Ontzettend fijn om verschillende borstkolven te kunnen proberen en zo een passende kolf te kunnen kopen. Er wordt de tijd genomen voor een consult en er wordt goed geluisterd naar de wensen. Uiteindelijk met een topkolf de deur uitgelopen waardoor ik het borstvoedingsavontuur eindelijk weer rooskleurig inzag!

Heel uitgebreid assortiment! Heel blij dat ik zo mijn 2de hands horigen kolf kon voorzien van nieuwe hygiëne onderdelen + nog een aantal dingen die ik tegen kwam in de webshop wat ik zelf nog niet aan gedacht had.

Goede service!

Tevreden over de snelle levering, goede informatie op de website en een ruim assortiment

Heel fijn consult gehad met een zeer kundig en enthousiaste eigenaresse!

Ik ben ontzettend tevreden over het consult en ben enorm blij met mijn aankoop! Er is uitgebreid de tijd genomen om een product te vinden dat bij mijn wensen aansloot.

Geweldige helpdesk

Snelle levering en fantastische hulp via de klantenservice.

Zeer deskundig

Alvorens ik tot de koop over ging heb ik uitgebreid telefonisch advies gehad. Er werd alle tijd genomen voor mijn vragen. Je merkt dat ze veel kennis hebben van de technische specificaties van de producten die ze verkopen en precies weten wat een goede kwaliteit kolf is. Er zit namelijk nog wel verschil in zuigkracht tussen de kolven door de motoren in combinatie met de schilden. Er komt nog heel wat bij kijken. Ik zou zeker aanraden hier een kolf te kopen. Bij de kolf ook nog moedermelk zakjes gekregen. Erg attent.

Fijn product, snel verstuurd

Het product was zoals omschreven. Het werd ook op de dag van bestelling nog opgestuurd, wat zeker in een hectische kraamweek heel fijn was.

Goed vindbaar en snelle service

Ik zocht een verkleiner voor mijn elektrische borstkolf van Ardo en zag dat officiële producten niet kleiner waren dan 22 mm. Toen vond ik deze site en zag dat ze wel kleiner aanboden, ook voor mijn pomp. Besteld, betaald en ik kreeg het heel vlot en netjes door de brievenbus. Sneller dan ik had verwacht. De onderdelen passen erop en mijn kolf past nu beter.