Mijn probleem werd goed opgelost

Ik bestelde de verkeerde slangetjes voor op de medela kolf, dit omdat de info op de site blijkbaar niet klopte, doordat ik dacht dat er iets mis was gegaan bij leveren of dat ik toch zelf de verkeerde had besteld nogmaals de slangetjes besteld maar deze waren hetzelfde als de eerste en paste niet. Contact opgenomen en uitgelegd, info op de site klopte dus niet, dit werd aangepast en ik kreeg mijn geld van de 2de bestelling terug. Top opgelost!!

Snel en goedkoop

Stuk goedkoper dan bol.com en gelijk de volgende dag bezorgd. Top!

Snel, duidelijke websitr

Duidelijke site, spullen snel geleverd.

Alles perfect in orde

Super snelle levering, groot assortiment en mogelijkheid om losse onderdelen te kopen. Ik ben super tevreden

Hele goede en snelle service!

Levering was er al de volgende dag en ben heel erg tevreden met het product. Precies zoals ik hoopte, zeker een aanrader!

Rude and unprofessional

product description not clear no solution and no returns if you buy the wrong product very rude

Beste mevrouw, Zoals eerder aangegeven via mail én FB recensies vallen gebruikte borstschilden buiten het herroepingsrecht en wilt u geen gebruik maken van onze suggestie om de pasvorm te verbeteren. Het is jammer dat u ons contact als 'brutaal' ervaart; we hebben u nooit brutaal benadert doch alleen vastgehouden aan de wettelijke afspraken betreffende herroepingsrecht.

Mega snel!

Wij ontdekten in het weekend spruw bij onze zoon. Zondag bestelde ik (na overleg met mijn lactatiekundige) Gentiaan Violet, dit werd maandag verstuurd incl. track & trace en dinsdag konden wij al met de behandeling beginnen. Heel duidelijk, snel & fijn!

Helaas geen leveringen in het weekend

Moest een paar dagen langer wachten dan gehoopt op mijn bestelling.

Vlotte levering

Netjes verpakt, zat zelfs nog iets exstra bij.

Mooie producten

Ik heb 2 voeding/kolf bh's besteld. Deze zijn snel en goed bij mij aangekomen. Jammer genoeg paste 1 bh mij niet, retourneren er van was voor mij laagdrempelig.

Overzichtelijk, gebruikt vriendelijk en snel

Overzichtelijke bestel en betaal procedure. Mijn bestelling snel en netjes als brievenbus pakketje ontvangen.

Weer super geholpen!

Dit keer bij Chella geweest voor een kolfconsult waarna ik een fijne kolf mee naar huis kon nemen. Weer heel erg tevreden:)

Snelle levering, goed product

Heel fijne voedingsbeha, die snel geleverd werd

Heel lang wachten

Als je voltijds kolft, kan je niet zonder gepast materiaal. Ik ben er nu ondertussen al een week op aan het wachten. Dat is toch niet meer van deze tijd? en al helemaal niet met de verzendingskosten van bijna €9! Echt schandalig!! Voor snelle service moet je hier dus niet zijn

Beste mevrouw, Het is erg jammer dat u ontevreden bent en uitdrukkelijk een 1 voor onze service geeft. Wanneer u bestelling vanuit Belgie plaatst en zelf kiest voor bankoverschrijving dan leidt dat tot een extra verwerkingstijd van 2 dagen. Betalingen met Bancontact / Mister Cash worden wél meteen bij ons bijgeschreven. U bestelt op donderdag. De bankbetaling is dan bij ons op zaterdag binnen. Uw bestelling kan pas op maandag verwerkt en verzonden worden. Maandag werd uw bestelling vervoerd vanuit Nederland naar Belgie door DPD en op donderdag geleverd. Verzendkosten van €8,50 worden niet door ons bepaald maar door DPD. Wij berekenen deze kosten enkel door. Grt, MoM&e

Uitstekend product, snelle levering

Ombouwnippel gekocht om borstkolf Medela Freestyle om te bouwen naar een Flex. Helemaal top dat ze dit leveren, nergens anders gevonden. Snel geleverd.

Een heel goede service! Al mijn vragen werden duidelijk beantwoord en mijn pakketje werd snel verzonden. Ik ben heel blij met mijn aankoop.

Hartstikke tevreden over kolf consult

Ik heb zeer goed advies gekregen tijdens het kolf consult en intussen hartstikke blij met mijn nieuwe kolf apparaat. Scheelt heel veel tijd en het doet veel minder zeer dan met oude kolf apparaat

Helaas te klein en retour kosten zelf moeten betalen.

mooie bh’s, maar helaas veel te klein. Je moet zelf de retourkosten betalen, dat vind ik wel jammer.

Zoveel mailtjes...

Het product is prima maar na de bestelling stroomt mijn mailbox vol met Diverse mailtjes die in de kern neerkomen op: je hebt een bestelling gedaan en betaald. Punt. Daar hoef ik geen 5 mailtjes voor. Zou fijn zijn als dat in 1 of 2 mails kan.

Snelle levering en goed product

Behulpzame medewerkers en snelle service. Zeer tevreden!

Site is duidelijk en het bestellen gaat makkelijk. De producten waren snel binnen.

Bestelling snel in huis, dik tevreden! Aanrader!

Snelle en goede levering. Apparatuur in orde. Goed assortiment.

Correcte en snelle levering

Goede ervaring