Snel en betrouwbaar

Spulletjes besteld, ondanks de vakantie hartstikke snel bezorgd en goed op de hoogte gehouden.

Tevreden met de service

Snelle service, duidelijke site

Goed kwaliteit van producten

Ik heb een kolf apparaat gelend en wat onderdelen kon ik nergens vinden en toen ik heb ze in deze webwinkel gevonden. Erg blij me met de bezorging en producten

Super snelle levering

Kolven ging niet meer heel makkelijk. Tepels kleiner geworden naarmate ik borstvoeding geef. Hierdoor de grote van de kolf niet meer goed. Snel stukjes besteld voor in mijn ardo kolf. En super snel geleverd!

Snelle verzending, goede klantenservice

Ik werd snel en goed geholpen toen er wat problemen waren rond de levering (dit lag aan DPD).

Heel snel bezorgd

Heel tevreden

Top product, werkt heel fijn

Fijn advies

Goed en prettig advies gehad over kolf, fijn dat je ze kunt uitproberen.

Alles gegaan volgens afspraak

Goede kwaliteit producten

Ruim aanbod goede kwaliteit producten met heldere gebruiksaanwijzing. Die ook vermeld staat in de webshop.

De website is heel gemakkelijk om te navigeren en alles staat zeer goed uitgelegd. Het pakje was hier snel, veel sneller dan ik verwacht had.

Snelle reactie op mijn vragen en een vlotte levering!

Snelle reactie op mijn vragen en een vlotte levering!

Kwalitatieve producten en snelle levering

Altijd zeer tevreden over de aankoop!

Super service!

Vriendelijke eigenaresse die de tijd neemt en alles goed uit legt.

Fijn om dichtbij onderdelen te kunnen kopen

Dankzij jullie werkt mijn borstkolf weer! Jullie service was bij mij beter dan Philips.

Fijne begeleiding en mooie producten!

Ik heb een kolfconsult geboekt en heb uiteindelijk een draadloze en handsfree kolf gekocht. Wat een verademing! Ze nam echt de tijd om met me mee te denken en te kijken wat het beste aansluit bij mijn borsten. Daarna nog een stukje advies gehad omdat mijn baby niet goed aanhapt aan de borst. Fijn advies en erg tevreden met mijn kolf! Als er in de toekomst dingen zijn waar ik tegenaan loop, ga ik zeker terug.

Top advies!

Mijn kolfapparaat deed het niet meer goed. Een paar onderdelen vervangen en nu werkt die weer top plus nog tips ontvangen hoe ik voor mijn situatie het beste moet kolven.

Simpelweg nr. 1!

Zeer betrokken en behulpzaam. Je kunt gewoon met alles terecht, er wordt geluisterd en passend advies/tips gegeven. Hele fijne ervaring!

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede kwaliteit

Super snelle en fijne service

Ik bestel regelmatig bij de B2B van het Moedermelk Netwerk en de service is altijd goed. Bestellingen worden snel verzonden en vragen dezelfde dag nog beantwoord. Het Moedermelk netwerk heeft veel kennis in huis en het is heerlijk om daar gebruik van te kunnen maken.

Handige website met alles wat je nodig hebt rondom borstvoeding

Super handige website om kolf onderdelen bij te bestellen en allerlei andere benodigdheden voor het geven van (afgekolfde) borstvoeding. Snelle verzending ook waardoor ik er snel mee aan de slag kon, erg prettig.

Schild verkleiners besteld. Eenvoudige website, veel keuze, makkelijk afrekenen en snel in huis