Uitgebreid assortiment

Duidelijke informatie om specifieke producten terug te vinden en assortiment is zeer uitgebreid. Ook is bestellen makkelijk en wordt snel opgestuurd.

Goeie snelle en nette service

Ik heb een cup feeder en colostrum spuitjes besteld. En had deze al vrij snel in huis. Allemaal netjes en hygiënisch verpakt. En zag dat ik 4 jaar geleden bij mijn dochter hier ook had besteld dat waren kolf flesjes ook deze zijn toen heel goed bevallen. Bedankt voor de bestelling ik zal hier mocht ik weer iets nodig hebben zeker weer bestellen.

Zakjes besteld en volgende dag binnen

Bestelling geplaatst en er wordt bij elke verwerking bij de bestelling een mail verstuurd. We zijn goed op de hoogte gehouden. Duidelijke website.

Ik werd heel fijn geholpen

Tijdens het consult werd er goed naar me geluisterd. Het was wel fijn dat de tijdsplanning niet superstrak was,, want dat is toch lastig met een baby. Ik vond het prettig dat ik de kolf kon uitproberen en dat er bij de kol die ik al had meegekeken werd waarom deze niet fijn wekte.

super

bijna 4 jaar geleden voor het eerst de bewaar zakjes besteld tot kindjr ongeveer 1,5 was. nu weer een nieuwe kindje en weer de oude vertrouwde zakjes besteld. de bekende merken zijn erg duur. de onbekende merken lekken vaak. deze zakjes heb ik nog nooit 1 gehad die lekte en de prijs is echt goed. kan iedereen deze zakjes aanraden en doe dit ook zeker als iemand er om vraagt welke ik gebruik.

Fijn contact

Fijn telefonisch consult, goed geadviseerd en kolf snel binnen. Ben benieuwd hoe het kolven dit keer gaan zijn. Heel enthousiast om de het tr gaan testen binnenkort.

Binnen een uur een verzendingmail, volgende dag in huis. Netjes en voor goede prijs!

Nette service en producten!

Mijn bestelling was niet direct helemaal in orde, echter werd dit netjes meteen gecorrigeerd. Snelle en duidelijke communicatie. Goede kwaliteit producten :)

Precies de artikelen die ik zocht en al na een dag bezorgd!

Super behulpzaam

Wat een meedenkend team! Zeer klantvriendelijk en snelle service.

Snelle levering van een goed geprijsd product

Het product werd snel en netjes verpakt verzonden. Zeker niet de duurste in vergelijking met andere (web)winkels.

Positief

Snelle afhandeling

goede en snelle service

Alles staat duidelijk op de website en snel in huis na bestelling

Makkelijk besteld en binnen twee werkdagen bezorgd.

Waardevol om anderen moeders te kunnen helpen

Ik ben enorm blij en dankbaar dat ik andere kinderen kan helpen met voeding die bij mij in overvloed er gewoon is in overvloed. Fijn dat er zo’n netwerk is.

Relaxte en fijne hulp

Fijne uitleg en relaxte mensen, zodat je zelf een goede keuze kan maken.

Snelle levering, goede service

Kon verschillende onderdelen van mijn kolf hier vinden. Bestelling werd snel geleverd. Missend onderdeel ontving ik na 1 dag alsnog.

Snelle levering heel fijn! Wel nog een tip, na de bestelling ontving ik maarliefst 5! mailtjes van jullie met; bestelling ontvangen, betaling voldaan, factuur, etc. Dit kan handiger lijkt me ;)

Snelle reactie

Ik had vragen over mijn bestelling, want bericht ontvangen over levering, maar pakket was niet binnen bij ons. Ik kreeg een snelle reactie van Moedermelk waardoor Ik ontdekte dat het pakket bij de buren lag.

Makkelijkke bestelling en snelle levering

Duidelijke website met uitleg over producten en leveringskosten. Bestelling de volgende dag thuis. Top!

Goeie ervaring

Op de site terechtgekomen voor koeltasje inclusief flesjes. Goeie prijs. Snel geleverd en product zoals verwacht. Even getwijfeld omdat ik niet echt een bekend keurmerk oid kon vinden. Maar lijkt dus zeer legitiem☺️

Snelle opvolging en rechtzetting van mijn fout. Hartelijk bedankt.

Top service!

Een product deed niet wat het moest doen. Na 1 berichtje werd mij een nieuwe toegezegd en die had ik de volgende dag al in huis! Top service :)

Duidelijke informatie en snelle verzending

De website heeft me enorm geholpen bij het kiezen van een kolfapparaat. De instructies voor het geschikt maken van de Medela kolfset voor de Horigen Grace waren heel duidelijk en eenvoudig.

We hebben een kolf gekocht waarbij er een onderdeel miste en na een kort mailtje kreeg ik de onderdelen gelijk toegestuurd.