We hebben een kolf gekocht waarbij er een onderdeel miste en na een kort mailtje kreeg ik de onderdelen gelijk toegestuurd.

Goed advies, snelle levering

Aanrader deze webshop!

Wat bezorgvertraging gehad, verder alles ok

Fijn dat alles op voorraad is. Bezorging van oplader voor kolf duurde wel lang. Ligt mogelijk meer bij de bezorgdienst dan bij mom&e. Ik vermoed door de feestdagen.

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Hadden alle losse onderdelen die we nodig hadden, supersnel bezorgd

Hadden alle losse onderdelen die we nodig hadden, supersnel bezorgd

Prima en snel

Prima en snel product geleverd. Ik ben tevreden

Prima service en communicatie

De levering was zoals van tevoren aangegeven. Product zag er wel anders uit dan op de website.

Fijne communicatie mooie spullen

Heel blij dat ik mijn bestelling kon aanpassen. Ze dachten mee en hielpen mij. Verder ook hele mooie goede spullen. Erg fijn.

snel en duidelijk

werden goed geholpen en zonder veel poespas duidelijkheid

snel

snelle service, dat is fijn. Nergens op internet kwam ik duurzame plastic tegen, jammer dat hier niet naar gekeken word.

Bedankt voor de feedback. Mochten we een duurzamere oplossing vinden in de toekomst dan voegen we die uiteraard toe aan onze webwinkel. We willen u in elk geval ook bedanken dat u al sinds oktober 2019 onze moedermelkzakjes gebruikt. Grt.

Ik had per ongeluk een fout gemaakt met de bestel methode. Snelle reactie op mijn mail waarin ik het verzoek deed om het aan te passen. Was snel geregeld.

Ardo calypso to-go gekocht tegen een scherpe prijs. Product was snel geleverd, had mijn twijfels of een van de slangetjes geknakt was en kon dit makkelijk via whatsapp overleggen met een lactatie deskundige. Product zelf bevalt ook erg goed!

Nieuwe borstkolf besteld en deze had ik de volgende dag al in huis! Super fijn gezien mijn andere kapot was.

Zeer snelle levering

Goed product, eerste keer goed kunnen kolven

Mooie duurzame producten (flesje en spenen)

Goed product ! Helaas wel meer verzendkosten moeten betalen dan de kosten van flesje en speen, maar dat staat goed aangegeven vooraf.

Heel klantvriendelijk

Volgens postnl was mijn pakket bezorgd in de brievenbus maar dat was niet zo. Toen heeft de klantenservice meteen een nieuwe opgestuurd! En die was er de volgende dag al!

Goed advies, super snel geleverd

Goed advies, super snel geleverd

Uitstekende service!

Advies op maat. MoM&E weet waar ze over praat!

Uitstekende service.

Besteld, meteen een bevestiging ontvangen, producten waren er de volgende dag.

Fantastisch dat jullie mijn product aanbieden

Ik was op zoek naar een kleinere maat borstschilden van medela. Die zijn alleen hier te vinden, fantastisch dat dit er is! Fijn snel geleverd ook!

Goede producten en fijne levering

Goede producten die handig zijn voor borstvoeding!

Fijne concrete hulp gehad

Wat fijn dat er mensen zijn die je kunnen helpen met alles rondom borstvoeding. Ik snapte maar niet waar het probleem lag en met een consult kwamen we erachter. Scheelt je een hoop frustratie en pijn.

Fijne online winkel met goede service en verzending binnen één dag

Fijne online winkel met goede omschrijving van product(en). Heb zelf oa een elektrische borstkolf aangeschaft en factuur is op verzoek aangepast voor de zorgverzekering. Product is ook heel fijn in gebruik!

Heel goed geholpen, veel kennis.

Ik heb anderhalve week geleden een kolfconsult gehad. Alles uit mogen proberen wat ik graag wilde testen. Er werd goed mee gekeken, fijn advies en duidelijke uitleg gegeven. Echt een aanrader. Ik had zonder consult zeker de verkeerde schilden gekozen. Ik kan dus iedereen aanraden een consult te doen voor aanschaf van een kolf. Mijn gekozen producten waren ook nog eens direct op voorraad. Al met al een hele fijne ervaring

Snel geleverd en goede kwaliteit

Moedermelk bewaarzakjes gekocht. Erg snel geleverd en goede kwaliteit. Betaalbaar ook.