Opvraag kleurstaal.

Prettig om voor je definitieve bestelling de juiste kleur te kunnen bepalen. Snel geleverd.

Zo blij met deze sticker!

Fijn bedrijf, mooie stickers, eenvoudig aan te brengen en snel geleverd

Mooie kwaliteit, we zijn heel tevreden

Een hele mooie muursticker. Snel bezorgd. We zijn er blij mee.

Mooi product, voldoet aan de verwachting. 1 ster minder omdat de bestelde spatel niet geleverd is.

Originele stickers, top kwaliteit

Snel binnen, goede plakinstructie, eenvoudig te monteren, helemaal blij mee!

Mooie muursticker, moeilijk/slecht te bevestigen

Mijn zoontje was heel blij met de muursticker van fortnite, deze was echter lastig op te plakken omdat het papier waarop de sticker zat deels losliet en deels niet. Na veel geprutst zit de sticker nu op de muur maar wel wat beschadigd en scheef.

Bij plaatsen eerst de tegel nat maken dan zal het zeker lukken!

Wat vervelend om te horen, wij zien dat u tegelstickers heeft besteld. Stuur ons even aan mailtjes om aan te geven waarom het niet is gelukt, dan kunnen wij wellicht een oplossing voor u vinden.

Prima levering en leuke muursticker!

Plakt prima. Wij hebben de stickers geplakt in ons zelf gebouwde buscamper! Afbeelding bijvoegen lukt helaas niet.

Snelle vlotte service!

Op zondagavond laat een bestelling geplaatst & deze op dinsdag al binnen en dat in deze tijd!

Fijn bedrijf, snelle levering

De bestelling was snel binnen en eenvoudig te plakken.

Het product verkopen kan iedereen, het proces begeleiden onderscheidt de webshop, maar dat was in di

Het product kun je overal kopen, de prijzen verschillen niet veel van elkaar. Onderscheid kun je maken in dienstverlening. Als je dan beloofd binnen 2 werkdagen te leveren en je laat je klant 5 dagen wachten, wordt dat niet als prettig ervaren.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd, wij versturen uw bestelling binnen 2 werkdagen, helaas is er door Corona vertraging bij PostNL waardoor uw bestelling wat later kan worden geleverd. Excuses voor dit ongemak.

Fijne communicatie, snel geleverd, mooi product

Een eigen tekst laten ontwerpen, er werd snel een voorbeeld van mijn ontwerp gestuurd. Snel geleverd en eenvoudig te plakken, erg blij mee!

Super tevreden!!

Ik dacht eerst oh nee dit gaat niet goed komen maar kijk wat een prachtig resultaat en met tijgertje erbij is het nog zo leuk

Teleurgesteld over het product

Zeer moeilijk te plaatsen en blijft ni goed aan de muur plakken. Heel veel geld voor wat het product dat wij hebben waard is. Hopelijk krijgen we een nieuwe stieker of ons geld terug. Diensten zijn zeker oke.

Zeer klantvriendelijk

Met gezwinde spoed de juiste sticker op de deurmat.

Goede service, mooi product, duidelijke instructies en top resultaat!

Wij hebben een wereldkaart in mat zwart met rode Google markers besteld voor in de woonkamer. De sticker staat heel mooi en geeft aanleiding tot genoeg dromen van verre reizen en leuke gesprekken met visite over welk stuk van de wereld we nog willen verkennen. Erg tevreden mee!

Super materiaal, perfekt resultaat! Tegels waren oranje!

Mooie kwaliteit stickers

Mooie kwaliteit stickers

Snelle levering, keurig verpakt..helemaal niets om op aan te merken.

What you see is what you get!

De sticker heb ik vandaag ontvangen. Zeer mooi en gedetailleerde uitvoering. Wat er zeker handig was, was de bijgevoegde werkuitvoering. Een zéér tevreden tiener!

Sfeerbepalend

Goed aan te brengen en goede kwaliteit

Snelle, vlotte levering

Vlotte levering van de bestelde sticker, doos was beschadigd, maar sticker was goed ingepakt. Duidelijke handleiding en na een uurtje zat de sticker op de muur. Staat prachtig!

Super snelle levering!

Op dezelfde dag had ik ook een bestelling geplaatst bij concullega Wall-art. Hun bestelling heb ik nog niet binnen. Terwijl hun sticker een kant-en-klaar exemplaar is en bij jullie was het eigen tekst. Ik geniet al 1 week van jullie sticker tegen de muur. Top!!

Heel erg goed!

Super product! Snelle levering!

Zeer prettig

Direct nadat ik een mail had gestuurd kreeg ik een reactie. En de bestelling is super op tijd geleverd. Complimenten