Erge mooie stickers

Ik kon eerst niet kiezen zoveel leuke stickers hebben ze hier, uiteindelijk besteld, snel geleverd, eenvoudig te plakken, resultaat fantastisch!!

Sticker goed, vlinders

De sticker was goed, wel wat dunnere stickerpapier dan andere stickers die ik heb, dus oneffenheden komen er wel door Vlinders zien er leuk uit, maar blijven niet kleven. Naar oplossing gevraagd, Als oplossing gekregen: zelf maar montagekit ofzo gaan kopen (is duurder dan de vlinders zelf)

Goede kwaliteit en service!

Mijn bestelling was snel geleverd. De kwaliteit is goed en de service is prima. Op mijn mail is snel en goed gereageerd. Ik ben blij.

Toppie!

Top product. Mooi en met zorg gemaakt en geleverd. Heel blij mee.

Nog mooier dan ik dacht

Het was een snelle levering met duidelijke beschrijving erbij. Hangt op de tegelmuur in het toilet staat prachtig.

Snelle levering, goede kwaliteit!

Mooie kwaliteit! Fijn om van tevoren gratis wat kleurstalen te ontvangen.

Klasse!

kwaliteit en zeer klantvriendelijk. Er komen nog meer bestellingen aan. Dank jullie wel!

Mooie stickers, makkelijk te plakken, kortom zeer mooi resultaat

Mooie ontwerpen

Snel in huis en eenvoudig te plakken!

Duidelijk en makkelijk aan te brengen

De sticker kwam keurig verpakt binnen met duidelijke instructie. Al de woorden waren makkelijk op de deur te krijgen echter de kleine sterretjes op de zin ''With a bippity boppity boo'' waren lastig en ook helaas niet allemaal op de deur te krijgen om dat ze te klein en priegelig waren. maar ik zou 101woonstickers zeker aanbevelen.

Mooi stickers

Wel geduld hebben met opplakken. De test stickers die we hadden aangevraagd bleven goed zitten op de muur en dat wat goed te doen. de stickers die we gekocht hadden gingen wat moeilijker en zwaarder. Moet er wel bij zeggen was geen gladde muur.

Alles verliep vlot en duidelijk.

Zeer tevreden.

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke beschrijving. Mooi product.

Snelle afhandeling

Duidelijke website en spullen snel geleverd!

Geweldig :-)

Snelle levering Degelijk verpakt Handige en duidelijke gebruiksaanwijzing Perfect resultaat = one happy customer

Een zeer mooi product

We hebben de gebruiksaanwijzing goed doorgelezen, daarna aan de slag gegaan en alles is prima verlopen. Ik ben zeer tevreden!

Duurt wel erg lang

Heb nog steeds geen bestelling ontvangen!

Volgens verwachting

Vlot geleverd en afbeelding zoals op site.

Mooi product, prima levering

2 mooie woonstickers besteld, levertijd was langer dan normaal, maar dit stond keurig aangegeven op de website. Zoon is heel blij mer het resultaat!

Geweldig resultaat!

De communicatie nadat mijn sticker niet op tijd geleverd werd was zeer snel en goed. Eens aangekomen,ging het ophangen erg vlot...de bijgeleverde instructies zijn duidelijk en gemakkelijk. Wel raad ik aan om het met 2 personen te doen. De sticker is exact zoals op foto en ik vind het mooi dat hij in het licht wat blinkt. Zeer blij met het resultaat!

prima verpakt en met een duidelijke handleiding

De e-mail om het product te beoordelen komt te snel. Verder prima verpakt en met een duidelijke handleiding

UW bestelling is gisteren naar u verzonden, door Blackfriday heeft PostNL helaas een enorme vertraging opgelopen( 2 a 3 dagen), hier kunnen wij echter niets aan veranderen, graag nog even geduld uw bestelling wordt zo snel mogelijk geleverd.

Zeer behulpzaam

Omdat ik mijn gewenste kleur niet kon aanvinken, vroeg ik per mail of ik de betreffende kleur kon bestellen. De website werd gelijk aangepast, top! Ook kreeg ik de korting die van toepassing was ivm Black Friday. Geweldige service van prachtig product

Goede prijs, kwaliteit

Goede service, snel antwoord gehad.

Fijn bedrijf

Eerst kleurstalen opgevraagd, heel handig om de kleur te beoordelen en de ondergrond te testen op hechting, de wit bleef bij mij niet goed plakken maar de Mat wit wel, deze heeft een sterkere lijmlaag. Het resultaat mag er zijn, mijn maine coontje is er blij mee, zie foto.

Zo leuk om te plakken!

De sticker was super snel binnen, het plakken ervan is vrij eenvoudig en het resultaat is SUPER.