Mooi product, goede communicatie en snelle levering.

Ik had zelf een ontwerp ingestuurd en daar werd snel gehoor aan gegeven. Direct antwoord op de mailtjes. De volgende dag het product al in huis!

Super snel geleverd en stickers is weer helemaal naar onze tekst gemaakt

Gewoon goed

Snelle levering, maar had de stickers wel groter verwacht

Het was mijn eerste bestelling op deze site

Wij zien dat u kleurstalen heeft besteld, deze zijn gratis en alleen om de kleur en de hechting te beoordelen. Als wij deze groter maken kunnen we deze niet meer gratis verzenden.

Prima product

De stickers die ik besteld heb, voldoen helemaal aan mijn verwachting. Ze werden netjes verpakt, binnen enkele dagen geleverd. Top!!

Zoals altijd perfect.

Zoals altijd perfecte service. Heel snel geleverd, zelfs in Frankrijk. Goede kwaliteit sticker.

Snelle en goede service en levering

Via mail nog contact gehad over de proefstalen. Er wordt snel gereageerd. De bestelde stickers waren heel snel binnen en precies zoals verwacht. Plakinstructie is duidelijk en we zijn erg blij met het resultaat!

ZEER TEVREDEN

Snelle service en onmiddelijke rechtzetting bij een foutje!! SUPER

De stickers hebben heldere harde kleuren. De glittersticker was helemaal prachtig.

Heel tof!!

we hebben 2 lego muurstickers gekocht. 1 laten personaliseren met naam. Was heel eenvoudig te regelen, gewoon gevraagd in de opmerkingen bijde bestelling en verder via de mail proefjesgestuurd gekregen. Onze zoon is heel blij met zn mooie nieuwe kamer en de stickers. Het aanbrengen is heel eenvoudig als je de gebruiksaanwijzing goed leest.

Kwalitatief goed en behulpzaam

Duidelijke letters, voldoen aan beschrijving en voorbeeld lettertype. Bij mijn vorige bestelling had ik een snelle reactie op mijn specifieke vraag en was het allemaal mogelijk.

Supersnelle service

Je krijgt direct reactie, goed overleg en sublieme service.

De gratis kleurstalen waren de volgende dag al binnen, super!

Opvraag kleurstaal.

Prettig om voor je definitieve bestelling de juiste kleur te kunnen bepalen. Snel geleverd.

Zo blij met deze sticker!

Fijn bedrijf, mooie stickers, eenvoudig aan te brengen en snel geleverd

Mooie kwaliteit, we zijn heel tevreden

Een hele mooie muursticker. Snel bezorgd. We zijn er blij mee.

Mooi product, voldoet aan de verwachting. 1 ster minder omdat de bestelde spatel niet geleverd is.

Originele stickers, top kwaliteit

Snel binnen, goede plakinstructie, eenvoudig te monteren, helemaal blij mee!

Mooie muursticker, moeilijk/slecht te bevestigen

Mijn zoontje was heel blij met de muursticker van fortnite, deze was echter lastig op te plakken omdat het papier waarop de sticker zat deels losliet en deels niet. Na veel geprutst zit de sticker nu op de muur maar wel wat beschadigd en scheef.

Bij plaatsen eerst de tegel nat maken dan zal het zeker lukken!

Wat vervelend om te horen, wij zien dat u tegelstickers heeft besteld. Stuur ons even aan mailtjes om aan te geven waarom het niet is gelukt, dan kunnen wij wellicht een oplossing voor u vinden.

Prima levering en leuke muursticker!

Plakt prima. Wij hebben de stickers geplakt in ons zelf gebouwde buscamper! Afbeelding bijvoegen lukt helaas niet.

Snelle vlotte service!

Op zondagavond laat een bestelling geplaatst & deze op dinsdag al binnen en dat in deze tijd!

Fijn bedrijf, snelle levering

De bestelling was snel binnen en eenvoudig te plakken.

Het product verkopen kan iedereen, het proces begeleiden onderscheidt de webshop, maar dat was in di

Het product kun je overal kopen, de prijzen verschillen niet veel van elkaar. Onderscheid kun je maken in dienstverlening. Als je dan beloofd binnen 2 werkdagen te leveren en je laat je klant 5 dagen wachten, wordt dat niet als prettig ervaren.

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd, wij versturen uw bestelling binnen 2 werkdagen, helaas is er door Corona vertraging bij PostNL waardoor uw bestelling wat later kan worden geleverd. Excuses voor dit ongemak.

Fijne communicatie, snel geleverd, mooi product

Een eigen tekst laten ontwerpen, er werd snel een voorbeeld van mijn ontwerp gestuurd. Snel geleverd en eenvoudig te plakken, erg blij mee!

Super tevreden!!

Ik dacht eerst oh nee dit gaat niet goed komen maar kijk wat een prachtig resultaat en met tijgertje erbij is het nog zo leuk