Super mooie stickers!

Prijs kwaliteit is top en snel geleverd. Aanrader!

Tegenvaller

Bestelling van sanitairtegel sticker is misleidend. Meegeleverde instructies zijn voor de gewone muursticker met een tekst of afbeelding maar dus niet voor het zeer nauwkeurig op de millimeter willen plakken van een tegelsticker. Daarnaast worden er grote vellen met 10 tegels aangeleverd en moet men deze zelf nog op maat knippen. Grote tegenvaller omdat het beoogde effect niet haalbaar is.

Wat vervelend dat u niet tevreden bent. Op de achterzijde van de instructies kunt u de tips voor gladde/harde ondergronden vinden, u dient de tegelstickers op een natte ondergrond aan te brengen zodat u deze goed op zijn plaats kan schuiven. Ook zijn de tegelstickers op de juiste maat geleverd, u hoeft deze alleen nog eenvoudig los te knippen of snijden. Mocht u hier nog vragen hebben kunt u ons altijd een mailtje sturen.

Mooie aanvulling op de muur

Even goed lezen en aan de gebruiksaanwijzing houden en je hebt een prachtig resultaat

Leuke stickers

De stickers , vallende veertjes, werden erg snel geleverd. Waren goed verpakt en de kleur zoals op de site.

Snelle levering, mooie kwaliteit.

De sticker was snel geleverd en van goede kwaliteit. Duidelijke plak instructies erbij waardoor hij nu mooi op de muur zit in de babykamer.

Superservice en prachtig resultaat!

Ik zocht een passende oplossing voor het pimpen van mijn sierstripje in de tegelwand. Door een klein stukje van deze tegel te beplakken met precies op maat geleverde plaktegels is het een heel mooi resultaat geworden. Erg blij mee!

Mooi product, goede communicatie en snelle levering.

Ik had zelf een ontwerp ingestuurd en daar werd snel gehoor aan gegeven. Direct antwoord op de mailtjes. De volgende dag het product al in huis!

Super snel geleverd en stickers is weer helemaal naar onze tekst gemaakt

Gewoon goed

Snelle levering, maar had de stickers wel groter verwacht

Het was mijn eerste bestelling op deze site

Wij zien dat u kleurstalen heeft besteld, deze zijn gratis en alleen om de kleur en de hechting te beoordelen. Als wij deze groter maken kunnen we deze niet meer gratis verzenden.

Prima product

De stickers die ik besteld heb, voldoen helemaal aan mijn verwachting. Ze werden netjes verpakt, binnen enkele dagen geleverd. Top!!

Zoals altijd perfect.

Zoals altijd perfecte service. Heel snel geleverd, zelfs in Frankrijk. Goede kwaliteit sticker.

Snelle en goede service en levering

Via mail nog contact gehad over de proefstalen. Er wordt snel gereageerd. De bestelde stickers waren heel snel binnen en precies zoals verwacht. Plakinstructie is duidelijk en we zijn erg blij met het resultaat!

ZEER TEVREDEN

Snelle service en onmiddelijke rechtzetting bij een foutje!! SUPER

De stickers hebben heldere harde kleuren. De glittersticker was helemaal prachtig.

Heel tof!!

we hebben 2 lego muurstickers gekocht. 1 laten personaliseren met naam. Was heel eenvoudig te regelen, gewoon gevraagd in de opmerkingen bijde bestelling en verder via de mail proefjesgestuurd gekregen. Onze zoon is heel blij met zn mooie nieuwe kamer en de stickers. Het aanbrengen is heel eenvoudig als je de gebruiksaanwijzing goed leest.

Kwalitatief goed en behulpzaam

Duidelijke letters, voldoen aan beschrijving en voorbeeld lettertype. Bij mijn vorige bestelling had ik een snelle reactie op mijn specifieke vraag en was het allemaal mogelijk.

Supersnelle service

Je krijgt direct reactie, goed overleg en sublieme service.

De gratis kleurstalen waren de volgende dag al binnen, super!

Opvraag kleurstaal.

Prettig om voor je definitieve bestelling de juiste kleur te kunnen bepalen. Snel geleverd.

Zo blij met deze sticker!

Fijn bedrijf, mooie stickers, eenvoudig aan te brengen en snel geleverd

Mooie kwaliteit, we zijn heel tevreden

Een hele mooie muursticker. Snel bezorgd. We zijn er blij mee.

Mooi product, voldoet aan de verwachting. 1 ster minder omdat de bestelde spatel niet geleverd is.

Originele stickers, top kwaliteit

Snel binnen, goede plakinstructie, eenvoudig te monteren, helemaal blij mee!

Mooie muursticker, moeilijk/slecht te bevestigen

Mijn zoontje was heel blij met de muursticker van fortnite, deze was echter lastig op te plakken omdat het papier waarop de sticker zat deels losliet en deels niet. Na veel geprutst zit de sticker nu op de muur maar wel wat beschadigd en scheef.

Bij plaatsen eerst de tegel nat maken dan zal het zeker lukken!

Wat vervelend om te horen, wij zien dat u tegelstickers heeft besteld. Stuur ons even aan mailtjes om aan te geven waarom het niet is gelukt, dan kunnen wij wellicht een oplossing voor u vinden.