Great service

Seeds arrived quickly can’t wait to start planting ordered last year seeds were great thanks

Mooi op tijd

In sommige zakjes zou best wat meer zaadjes mogen zitten!

Fijne ervaring

Mooie producten en snel verzonden. Blij met de uitgebreide keuze aan zaadjes

Parfait!

Envoi rapide, site fonctionnel, un large choix.

Rapport qualité prix parfait !

RAS

Ik heb inmiddels vaker bij Dutch garden seeds besteld. Ik word blij van hun uitgebreide biologisch assortiment. De pakketjes zijn altijd goed verpakt en worden supersnel verstuurd.

Positief

Snel en verzorgd

Snelle levering en goede kwaliteit

Er is veel keus en de zaden werden snel geleverd. Duidelijke instructies en van goede kwaliteit

très bien

divers graines et prix abordables, a recommander.

I received the seeds earlier than expected. The seeds are quality and I loved their services.

Customer friendly.

Al verschillende keren daar besteld. Altijd tevreden.

Duidelijke website, ruime keuze, veel bio producten. Snelle levering.

Im Grunde war alles gut

Ware war wie beschrieben, der Versand ging schnell nur leider kam eines meiner Saatgute gar nicht auf....

Nu afwachten of de zaadjes gaan groeien;))

Uitmuntende Service!!!

"Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor de buitengewone service die ik heb mogen ervaren. Mijn hele ervaring was absoluut positief en ik ben van plan om zeker weer bij hen te winkelen in de toekomst. Ik heb speciaal voor hun zaden gekozen vanwege hun uitgebreide assortiment en gebruiksvriendelijke website. Zonder aarzeling zal ik hen aanbevelen aan anderen die op zoek zijn naar groenten- en bloemenzaden en uitstekende service.

Goede service, vlug en netjes bezorgd. En altijd goed resultaat van de zaden die ik hier bestel:)

Excellent

Very excited to see the plants growing ❤️

Fijne snelle en betrouwbare service

Heel compleet aanbod van biologische zaden. Goede informatie en snel opgestuurd.

Superb place

Best service

Excellent

Delivery very good

Très bon rapport qualité prix

Site découvert par hasard et agréablement surprise par le choixcet le prix

Met DGS verzekerd met goede zaad

Het bezorgen van de zaden is altijd snel. Je kan er ook vanuit gaan dat de zaden ontkiemen en dan kan de pret beginnen. Ik kan niet wachten om van mn eigen oogst te gaan genieten, zowel groente als bloemen.

perturbant

j'ai commandé 4 sachets de pourpier vert (dit sauvage) et j'ai reçu 4 sachets avec une photo de pourpier doré à feuille large. Très différent. Votre entreprise m'a assuré par écrit qu'il s'agissait bien de pourpier vert (plante grasse comestible et croquante qui se développe à l'horizontale). Je vais en semer en mai. Si les plants sont horizontaux et non craquants, vous aurez de mes nouvelles. Cordialement François Turcot

Tout serait bien si les messages d'annonce de livraison étaient en français!

Aucun problème pour la commande, la livraison. ce serait mieux si tout était en français

Gute Samen, Alles bestens

Mais und Kurbissamen letztes Jahr im Garten gepflanzt mit guten Keim und Wachstum.

Kiyoh Bewertungen