Werkt prima!

Product niet op tijd geleverd. Zou donderdag worden bezorgd, maar werd vrijdagmiddag! Hoelahoep is zoals verwacht. Goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten. Het lukt nog niet deze langere tijd om mijn middel te houden tijdens de workout, maar we blijven oefenen!

Begin juni wilde ik een hoepel bestellen maar deze was niet meer voorradig. Na een week een mail gekregen of ik nog twijfelde, dat ik reageerde kreeg ik meteen een reactie. Afgelopen woensdag de hoepel besteld en zoals beloofd vrijdag in huis! Nu oefenen want het is best lastig:D

Goed product, snelle levering!

Geleverd op de beloofde datum en kwalitatief goede hoelahoep!

Perfect!

Snel geleverd, goed verpakt, goede kwaliteit. Top!

Alles prima en op tijd geleverd

Snel geleverd en een cdrom erbij geleverd dus een hele goede ervaring.

Gisteren mijn 1e hoelahoep mogen ontvangen. Direct in elkaar gezet en natuurlijk uitgeprobeerd. Hij wiebelt een beetje, maar dit is volgens mij de bedoeling. Zeer tevreden over de snelle levering en verpakking van de hoelahoep. We gaan aan de slag!!

Super opgelost!

Vanuit Fitnesshoelahoep heb ik reactie gekregen en mijn mail bleek in de spambox terecht gekomen te zijn. Voor beide partijen dus hartstikke vervelend. Inmiddels heeft Nynke mij 4 nieuwe onderdelen van de hoelahoep toegestuurd en is er dus super goede service geleverd. Dank je wel!

Heel vervelend dat de mail in eerste instantie in de spampbox terecht was gekomen. En natuurlijk kan het niet de bedoeling zijn dat de hoelahoep direct beschadigd is. Ik heb je daarom ook een aantal delen nagestuurd. Ik hoop dat je inmiddels blij bent met je hoelahoep.

Ik had verwacht dat de hoepel iets dikker zou zijn. Verder prima, snelle levering

Fijn om te trainen nu.

Mooi op tijd bezorgd

super snel

Product zoals verwacht en heel snel bezorgd

Heel snel en soepel.

Alles prima verlopen, binnen 1 dag mijn hoelahoep gekregen.

Band werk echt

Met de band heb je met hoelahoepen niet zo’n last, als zonder de band. Minder beurs, dus ben blij!

Goed en snel geleverd!

S avonds besteld en de volgende dag kon ik al gaan hoelahoepen!

Bestellung aus Deutschland. Hat alles super funktioniert, danke!

Na de test gedaan te hebben welke hoepel voor mij geschikt was heb ik die besteld en de volgende dag al binnen. Nu, de derde dag al minder gevoelig in de spieren. Waarschijnlijk de eerste dag al te goed mijn best gedaan :) Heerlijk om te doen op lekkere beat muziek.

Leuk

De bestelling was erg snel geleverd en netjes verpakt. De hoelahoep is makkelijk gebruiksklaar te maken. Het hoelahoepen kreeg ik snel onder de knie. Nu eerst maak ik gebruik van het opbouwschema en wil zo uiteindelijk een halfuur aaneen hoelahoepen. Ik ben blij met mijn hoelahoep en gebruik hem met veel plezier.

Top service, en goede kwaliteit hoepel

Na mijn bestelling kwam de volgende morgen mijn hoepel al binnen. Voor het bestellen al via de site gekeken hoe je het beste kunt hoepelen. Na het in elkaar zetten van de hoepel (wat super makkelijk is) kon ik gelijk aan de slag. Snelle service en een goede kwaliteit hoepel. Met plezier hoepel ik iedere dag!

Geweldige hoepel

Sinds een aantal dagen heb ik de hoelahoep. Het is best nog even wennen. Maar het gaat al beter fijn filmpje. Mijn kleinkinderen vinden het geweldig dat oma aan het hoepelen is. Ik heb die van 1,5 kg Een leuke bezigheid. Ria

Super snelle levering

Super snel geleverd zodat ik lekker aan de slag kan gaan! De hoepel voldoet aan mijn verwachting, nu nog het resultaat ..

Ik ben goed geholpen in mijn keuze.

En kreeg mijn hoelahoep snel in huis.

Geweldig even tussendoor

Ik vind het prettig toch iets aan je gezondheid te kunnen doen. Fitness is niets voor mij maar hoepelen met muziekje gast wel lukken tussendoor.

Voll zufrieden

habe mir meinen Hula Hoop Ring bestellt und er kam pünktlich zu meinem Geburtstag an. Da es mein erster Ring ist kann ich noch nicht viel darüber sagen. Aber er ist in der Hinsicht stabil. Das Klick-System zum verbinden der einzelnen Teile funktioniert und hält. Auch das lösen ist einfach. Ich bin mit meinem Kauf zufrieden!

Over de hele lijn geslaagd

Handige, vrijblijvende test om te bepalen welke hoelahoep voor jou geschikt is. Snelle levering en uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Nog een pluspunt zijn de instructies m.b.t. techniek en opbouw van het gebruik. Zeker een aanrader!

goede service!

Met behulp van de keuzehulp de juiste hoelahoop gevonden en deze was de volgende dag al in huis, Super!!