Snelle reactie nav mail met vraag om info. Snelle levering. Helemaal blij met de hoelahoep van 2.8 kilo. Voelt prima

Fijn om advies te krijgen, makkelijk in elkaar te zetten. Ik kan er nog niks van maar merk nu al dat het een goeie en leuke workout is 😊.

prima organisatie.

Utstekend

uitstekend

Snelle service, fijne hoepel

Ik vond hoepelen als kind geweldig en het is een openbaring dat je daar tegenwoordig je core me kunt trainen. Het valt aan het begin even tegen, maar went snel.

Kan niet beter

Snel, duidelijk, goede informatie.

Prima service en mooi product

Heerlijk om mijn gevoel van het kinder van vroeger weer te voelen, je doet het zo weer en het mooie is, de hoepel blijft draaien! Of het gaat helpen voor mijn rugklacht is nog even afwachten. Het is wel erg Zen om het te doen, je komt in een rustige flow.

Gewoon helemaal tevreden

Precies wat ik ervan verwachtte/wat ik hoopte. Duidelijke omschrijving op de site helpt de keuze. En zelfs de kleuren zijn uit te kiezen.

Duidelijke site. Fijn dat je een test kan doen welke hoelahoep het meest geschikt is. Snelle bezorging. De hoelahoep zet je zo in elkaar dus meteen aan de slag! En wat is dit leuk om te doen! :-)

Super👍

Paar jaar geleden mijn 1ste fitness hoepel hier besteld en was nu toe aan een zwaardere 😊 Nog steeds mooie snelle levering en goede hoepels en ook altijd netjes mailtjes dat het verstuurd wordt etc👍👍👍

Heel goed!

Prettige, duidelijke site. Snelle bezorging. Goede hoepel!

Ik ben zo blij met mijn hoepel. Ik heb een 2.1 kg gekocht. Ik word er zo vrolijk van. Ik had al een tijdje een lichtere maar wilde een nieuwe uitdaging voor 2020. Ik ga het ervaren Groetjes Monique

Goede service, geen problemen, vlot.

Vlotte bestelling en levering. De kwaliteit van de hoelahoep kunnen we pas testen na kerstmis.

Betrouwbaar

Snelle levering. Goede informatie en prima kwaliteit product.

Alles prima verlopen

OMG

Omg, ik heb het pakketje vrijdag besteld envandaag aangekregen, dus ik dat gelijk eraan beginnen. Maar in het begin was het nietgemakkelijk maar als snel zat ik in het juiste ritme, ik kon het zeker 1 minuut volhouden en de andere kant was iets minder. Ik moet zeggen na het hoelahoepen voelde ik direct de plaatsen dus ik denk nu wel dat het daar ookwel morgen wat blauw gaat zien. Maar ik vindt het zo uitdagend dat ik zeker ermee door il gaan, maar ik bouw het maar rustig op lijkt me verstandelijker. Nu maar hopen dat ik na verloop van tijd resultaat boek en dat ik eindelijk van die 3x babybuik vanaf raak.

Beste aankoop voor de hele familie!

Een Sint cadeautje dat insloeg als een bom! Mijn zoon zette hem uit zichzelf enthousiast in elkaar en daarna ging iedereen hoelahoepen! Tot ieders verbazing kon oma het het langst volhouden! Dus wij weten al wie de hoelahoep krijgt als we die winnen...😉

Fijne hoepel

Eerste hoepel sinds mijn jeugd. Fijn om het weer te doen en je voelt dat je spieren zich moeten bewijzen om het vol te houden.

Zware hoepel

Fijne zware hoepel. Ik voel echt veel verschil als ik train met de lichtere en de zwaardere. Ik was hier echt aan toe.

Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten.

Werkte al met hoelahoep op sportschool. Nu kan ik thuis op elk gewenst moment de hoelahoep pakken om er mee te werken. Hij bevalt me prima.

heel goed

Dat de hoepel makkelijk in elkaar te zetten is en goed te gebruiken

Plezier en training gaan hand in hand!

Wat heerlijk om het nog te kunnen en me weer jong te voelen!

Een fijne en leuke manier om je buikspierencte trainen.

Net wat ik er van verlang, dank u

Net wat ik er van verlang

Fitnesshoelahoepen is een laagdrempelige manier om met veel plezier in beweging te blijven,

Het lukt mij zelden om van fitnessoefeningen thuis een routine te maken: de ruimte leent zich er niet voor, ik mis de lol van het samendoen en oefeningen zijn lang niet altijd leuk. De fintnesshoelahoep is een eye-opener: veel ruimte heb je er niet voor nodig, ook zonder partner is het plezier groot en het oefenen loont! Lees je dit en overweeg je er een aan te schaffen? Niet te lang nadenken, dit moet je voelen. "The proof of the pudding is in the eating"!