Fijne service en snel geleverd.

De hoelahoep werd gelijk de volgende dag geleverd met duidelijke instructies voor gebruik.

Het is leuk om te doen

Het voelt goed dat het in het begin wat afzien is. Dat is mijn bedoeling ook. Ik heb gezien hoe het bij een vriendin de taille strakker heeft gemaakt na ca 5 maanden gebruik.

Hele mooie effectieve hoelahoep

Goede kwaliteit hoelahoep, helpt enorm de core stabiliteit verbeteren. Mijn rugklachten verdwijnen door het sterker worden dankzij deze hoelahoep. Duidelijke adviezen op de site en fijne hulp bij het uitkiezen van de juiste hoepel. Snelle levering.

Goede hulp bij de aanschaf

Door de vragen vooraf te beantwoorden is de keuze voor de beste hoepel voor mij echt makkelijk. Ik had hem snel in huis en ben gelijk begonnen. Leuk om te doen! Ik word er vrolijk van en tegelijkertijd versterkt ik mijn rug en buik! Blij mee

Aanbod van persoonlijk advies op maat

Ideaal dat je bij het kiezen van de juiste hoepel advies op maat krijgt. Snelle verzending van het product. Inmiddels de hoepel binnen en ik ben blij met de keuze van deze hoepel!

Netjes geleverd.goede kwaliteit

Prima site en snelle levering

N.a.v. diverse vragen een keuze gemaakt voor een zwaardere hoelahoep en dat bevalt goed.

En,Je kunt de het zwaar maken als je wilt..ideaal..

Makkelijk in elkaar te zetten. Vlotte levering. Goed verpakt. Verwijzing naar sites hoe er mee om te gaan qua oefeningen.

Snelle levering maar kwetsbaar

Gisteren besteld en vandaag in huis. Super snel dus. Extra van deze website besteld, hopende op een stevigere hoepel, maar toch al een scheur in het rubber. Ja hij is gevallen, maar dat gebeurd als je het voor de eerste keer doet. Erg jammer wanneer hij nog geen dag oud is. Het hoepelen zelf lukt aardig, 1 kant op, de andere kant op behoeft nog wat oefening.

Snelle levering van een prima hoelahoep

Hele snelle levering, degelijk verpakt en makkelijk te monteren. Ziet er prima uit. En nu …. aan de slag!!

Top site, top service

Heb een zwaardere hoelahoep aangeschaft en wederom een goede snelle service. De site is (nog steeds) duidelijk en ook zeer goed. Ook uitleg over diverse hoops en een opbouwschema. Verder vind je er ook accessoires (middelband en arm hoops vujv.)

Ik heb in 2017 een hoepel gekocht van 1,2 kg. Deze gebruik ik eigenlijk pas sinds november 2023 heel intensief. Na twee maanden wilde ik toch graag een zwaardere hoepel proberen. Wat een fantastische hoepel en in vergelijking met mijn hoepel van jaren geleden is de kwaliteit ook echt enorm verbeterd. Ik probeer iedere dag een half uur tot drie kwartier te hoepelen. Het werkt fantastisch! Ik heb de hoepel woensdag besteld en donderdagmiddag al begonnen met hoepelen. Dank jullie wel voor de fijne en snelle levering.

Prima webshop (via Bartelsman On Line..)

Keurige ingepakt snel verzonden. (Ligt nu nog onder de kerstboom ingepakt te wachten om uitgepakt te worden dus veel meer dan dit is er niet te schrijven.

Super stevige fijne hoelahoep

Wat een mooie stevige hoelahoep, en het fijne van deze is dat hij niet op de grond valt. Ik doe het elke dag een half uur en bevalt heel goed.

Goede kwaliteit, snelle levering

Kan ik nog niet geven

De hele maand nov. doe ik mee met een hoepel challenge. Ik ga eerst kijken hoe ik moet hoepelen om op 1 nov goed te kunnen starten. We gaan opbouwen van 5 naar 30 min.

Heerlijk om “zo” te bewegen !

Effe wennen Daarna lukt het En steeds beter En nu volhouden in het opbouwen

Super resultaat

Dit is mijn tweede hoelahoep van jullie. Nu een zwaardere versie. Een nieuwe uitdaging leuk om te doen. Kan overal en je kan het zo meenemen als je ergens na toe gaat of bv in de vakantie in de koffer. Kortom ideaal en leuk. En goede kwaliteit. Een aanrader.

Prima service en hoepel!

Fijn dat jullie laten zien welke hoepel bij je past. Snelle levering! Alles prima.

Super goed

Heel blij mee. Keurig op tijd bezorgd.

SUPER

Mijn HoelHoep besteld op woensdag en vrijdag al geleverd. In de gewenste kleur en easy in montage.. En nu hoelahoopen maar

Superfijne hoepel

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van de hoelahoep. Het advies dat ik via jullie site heb gekregen past perfect bij wat ik nu ervaar. Maatwerk hoepel Ook het advies hoe je het hoepelen kunt opbouwen is ondersteunend. Fijn dat jullie deze service bieden. Ik kan dit iedereen aanbevelen die op een prettige manier aan de buikspieren wil werken

Heel blij mee, makkelijke manier om in beweging te zij.

Makkelijk om te beginnen, fijn om opbouwschema te gebruiken.

Duidelijke website, fijne hoelahoep

Duidelijke website, met toelichting en trainingsschema voor beginnende hoelahoep fitness. In verband met veel rugpijn leek dit mij een eenvoudige manier om sterker te worden. Het is echt een workout! En het voelt wel een beetje beurs, maar het is leuk om te doen.

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.