Supersnelle levering !

Supersnelle levering, alleen kan ik het nog niet ! na ontvangst hoepel meteen in elkaar gezet maar dit wordt wel even oefenen totdat ik het weer kan, vroeger wel, als kind... geen probleem...

Terug naar mijn kindertijd

Vroeger hoepelde ik al veel. Maar deze hoepel is toch wel even iets anders. Best zwaar en een sport om hem hoog te houden. In het begin ook wel pijnlijk maar naarmate ik wat langer hoepel merk ik wel degelijk dat ik mijn buikspieren flink aanspan om de pijn op te vangen. De levering was snel. Ik bestelde hem op zondag en kreeg diezelfde dag al een reactie. De dag erna had ik hem al in huis. Het in elkaar zetten vergt wel even wat kracht maar is wel te doen.

Zeer snelle levering, had hem best snel in elkaar heb de 1,8 kg en het klopt dat je er blauwe plekken van krijgt. Heb het nog niet onder de knie hopelijk gaat dat nog wel lukken.

Leuke hoelahoep. Ik had een testje gedaan om te weten welke hoepel ik nodig had. Prima advies gekregen. De hoepel was er de volgende dag al. En nu ben ik aan het oefenen. Elke dag lukt het me steeds langer om de hoepel te laten draaien. Inmiddels wel een paar blauwe plekken maar die schijnen erbij te horen. Ook handig dat je hem mee kan nemen!

Tweede zwaardere hoelahoep

Ik ben gestart met lichtere variant omdat ik echt even moest wennen aan de hoelahoep beweging. Het gaat nu zo makkelijk dat ik de zwaarste variant heb besteld. Echt een workout en hoept zeer comfortabel.

Ben blij met de hoelahoep en de levering was snel.

Snelle levering. Goede kwaliteit. 1 ster minder omdat ze niet in Duitsland leveren waar ik woon. Dan is het nog geen probleem om het op te halen bij een PostNL. Punt, maar de website is alleen gemaakt voor NL en België, waardoor ik een fictief Nederlands adres is moest vullen aangezien de Duitse postcode door de website niet werd geaccepteerd.

Niet voor mij weggelegd

Het is vast wel een goede hoelahoep maar niet geschikt voor mij. Kreeg hem heel moeilijk in elkaar en toen vloog hij bij de eerste poging uit elkaar; verder vind ik hem te groot en kan hem niet in mijn kamer gebruiken zonder de boel om te bouwen. Ik heb hem retour gestuurd en hoop dat ik snel mijn aankoopbedrag terug krijg. Voor sportievere mensen vast wel een fijn ding.

Goed geholpen en erg snelle service

Ik wilde graag gaan hoelahoepen maar wist niet waar ik moest beginnen met zoeken en zag door alle bomen het bos niet meer. Bij Fitnesshoelahoep heb ik ingevuld wat ik wilde gaan doen en daar kwam de dans hoepel uit. Direct besteld en de dag erna werd het geleverd. Makkelijk in elkaar te zetten en ik was erg blij om te merken dat met alle delen het hoelahoepen mij nog goed af ging. Enige wat nog leuk had geweest is een instructie hoe de techniek gaat om 'gezond' te kunnen hoelahoepen. Hiervoor staan genoeg tips op internet gelukkig.

Handige kieswijzer, veel nuttige informatie en geen 'verkooppraatjes'

In de zoektocht naar een hoepel kwam ik al snel op deze site. Had eerder positieve ervaringen gehoord en deze kan ik nu bevestigen. Zoals gezegd: handige kieswijzer, veel nuttige infomatie, geen 'verkooppraatjes' en een snelle levering. Allemaal pluspunten.

Es macht soviel Spaß

Super schnelle Lieferung, total leicht zusammen zubauen und er sieht qualitativ sehr gut aus.

Prima hoelahoep

Leuk om te doen

Fijne website!

Vooral de testvragen vind ik erg fijn! Zo kun je bijna zeker zijn van een goede, op maat, aankoop.

Fijne shop

Fijne webshop die heel snel levert en de hoelahoep voldoet aan mijn verwachtingen.

Goede begeleiding bij het maken van je keuze

Goede keuzehulp,snelle service! Makkelijk in elkaar te zetten. Ik had de hoepel s avonds besteld volgende dag al in huis.

Super goed

Snelle levering, en goede mooie producten.

Goeie site, snelle levering en kwalitatief hoogstaand product!

In mijn zoektocht naar een degelijke hoelahoep kwam ik op jullie site terecht, na een goed overzicht kwam ik bij een test, waarbij de voor mij meest geschikte hoelahoep voorgesteld werd. Na de video bekeken te hebben en jullie extra raadgevingen, besloot ik tot aankoop. Ik ben zeer tevreden over de snelle levering, en heb heel vlot volgens jullie bijgeleverde instructies de hoelahoep in elkaar gestoken, en het is kwalitatief heel hoogstaand. Het was trouwens een handige en mooie verpakking! Ik zal de fitnesshoelahoep van jullie zeker aanbevelen in mijn kennissenkring!

Super tevreden

Snelle levering en product was zoals verwacht.

Snelle levering van de juiste spullen

De volgende dag de hoela hoep al in huis. Goed verpakt.

geweldige service

Toen ik de site van de hoelahoep bekeek was ik reuze enthousiast Mooie site waar je goed doorheen geholpen wordt. Ik werd door verwezen om te kijken welke er bij mij paste.Na invulling van enkele vragen kreeg ik meteen bericht . Ik heb er dan ook een gekocht en ben erg tevreden over de service

Duidelijke instructies, handige test. Goed product.

Zeer tevreden.

Na de site te hebben bekeken besloot ik tot aankoop. Prima geregeld, volgende dag in huis. Zo doe je dat!

Alles is zoals ik bestelde

Ik vond het netjes afgehandeld. Alles was goed verpakt en de uitleg is ook duidelijk.

Nu lukt hoepelen ineens wel, en super leuk!

Ik kreeg een ander kleur dan ik besteld had, maar deze is ook leuk( blauw/groen) en het hoepelen lukte me direct( één kant op tenminste) Blijf zeker nog even oefenen!

Volgens onze gegevens heb je toch een blauw/groene besteld. Natuurlijk is ruilen voor een ander kleurtje altijd mogelijk.

goede hoelahoep. wel een beetje aan de dure kant maar ipv een sportschool is het wel goed.

snel binnen. de volgende dag al. goede hoelahoep.