Super snelle service

Door het vragenformulier in te vullen voor een advies op maat heb ik de ideale hoelahoep dan ook super snel ontvangen. De volgende dag kon ik al aan de slag met de hoelahoep. Nu nog veel oefenen om de hoelahoep hoog te houden. Maar dat gaat lukken de motivatie is er! Bedankt voor de service MVG Judith

Prima, exact wat ik verwachtte

Even oefenen en het werkt. Intensieve oefening en goed vol te houden. Je pakt de hoelahoep sneller als een gewoon apparaat, dus mensen met een druk leven kunnen de oefening snel tussendoor doen

Mijn ervaring is heel goed

Je ziet door de hoelas niet de hoops meer. Door middel van de test weet je welke hoela hoop bij je past! Blij met de hoela hoop keuze (heb 1 kleur), snelheid van handelen en opsturen. Ik was binnen no time aan het hoela hoopen. Dank jullie wel!

Snelle levering van buikband , Is goede kwaliteit

Super netjes en fijn geregeld

Superhoelahoopie!

Product voldoet aan verwachting, leveringssnelheidsbelofte wordt nagekomen en bijgeleverde info om verantwoord te hoopen is goed.

Heerlijk om te oefenen.

Best lastig om het te leren, maar oefening baart kunst.

Heel plezierige manier om met de hoelahoep aan je conditie te werken.

Leuke en gemakkelijke manier om aan je fitheid te werken. Ik ben met veel plezier elke dag een paar minuten bezig.

Een goed advies voor de juiste hoelahoep, die ik vervolgens supersnel in huis had!

Ik kon niet goed beslissen welke hoelahoep bij mij zou passen, maar door middel van de vragenlijst met daarbij een advies per email was de keus snel gemaakt.

Ontspannen bezigheid met Nostalgie

Het was even wennen weer voordat ik het ritme had gevonden . Eerste 3x een mislukte poging maar daarna kreeg ik de smaak te pakken. Wat doet dit aan mijn jeugd denken maar het is vanwege de zwaarte en de grote een stuk intensiever. Ik hoelahoep nu iedere dag ben er een beetje verslaafd aan ….

Goede service!

Zeer snelle levering! Adviezen d.m.v. een vragenlijst is ook fijn.

De informatie op de site is heel handig als je niet weet wat voor hoelahoep het meest geschikt is. De eerste aarzelende hoelahoeppogingen mislukken (natuurlijk) maar de heldere aanwijzigingen en de tutorials motiveren om vol te houden. Kortom, ik ben blij. Wel nog een tip: als je wil stimuleren dat de hoelahoep ook tijdens reizen gebruikt wordt is een tasje erbij doen een aardige attentie.

Goede service, goede communicatie, goed product

Fitnesshoelahoep heeft een duidelijke website, waarop goed uitgelegd wordt wat de mogelijkheden zijn. De kieswijzer gebruikt voor het kiezen van de juiste hoelahoep. Nu fanatiek bezig met het opbouwschema.

Klantvriendelijke service

Snelle en keurige levering

Snelle levering, volgende dag na bestelling

Heel netjes verpakt, snel in elkaar te zetten, en hoelahoepen maar!

Super...

Eindelijk eentje die goed is. Echt super

Voldoet aan mijn verwachting

Snelle afhandeling vandaag besteld de volgende dag al thuis. In elkaar zetten ging zonder problemen. De introductiefilmpjes zijn duidelijk en zorgen ervoor dat je de hoepel op de goede manier gebruikt. Het hoepelen viel me niet tegen maar er moet nog wel flink geoefend worden,ik ben gemotiveerd en vind het leuk om te doen. Ga er zeker mee door.

Snelle levering en SUPER hoelahoep.

Fijne hoepel, snelle levering

De hoepel is mooi, en werd snel geleverd.

Ik heb het nu 4 dagen en ik bouw mijn workout op volgens het aanbevolen schema. Dat is nu 2 minuten in totaal. Het is zeker niet moeilijk, mijn lichaam weet het nog van de kindertijd blijkbaar. Linksom heb ik het blijkbaar als kind niet gedaan dus die kant is wel hard werken, ha ha. Ik heb geen blauwe plekken, wel zijn een paar plekken gevoelig. Als het zo gevoelig blijft overweeg ik de speciale riem ook aan te schaffen. Omdat het nog maar 2 minuten zijn kan ik nog niks zeggen over het afvallen of conditie of bespiering. Vraag het mij later nog een keer!

Afgelopen week de New Style 1.8kg gladde binnenkant besteld. Op advies van de keuze test deze besteld. Volgende dag al ontvangen, en super netjes verpakt werd deze bezorgd. Klik klik klik en de hoepel zit in elkaar. Hoepelen vond ik altijd al leuk. Maar dit is toch wel even serieus aan de bak. Na een paar keer hoepelen merk je al snel de gevoeligheid ( blauwe plekken) twee dagen even gestopt, en hoepelen maar weer!! Maar... Rechtsom is bij mij de perfecte kant om te hoepelen, maar ja nu de andere kant om, nou dat wordt echt oefenen lukt nog niet zo goed. Maar we blijven volhouden. Zit nu op 3 a 4 minuten hoepelen. Merk qua conditie, dat ik nog wel even te gaan heb. Mijn streven is dan ook 15 minuten ene kant en 15 minuten andere kant(die andere kant om wordt een dingetje) hoop over een paar maanden nog weer een reactie te mogen plaatsen. Ben benieuwd. Vind het een super mooie stijlvolle hoepel, heel blij mee. zeg nou zelf, fitness in je eigen huis, wat een luxe.

Hoepla en daar was hij

Goede snelle levering.

Duidelijk, snel en goed advies en snelle levering

Een duidelijke en overzichtelijke website met makkelijk te vinden advies welke hoelahoep te gebruiken. Verder veel keus in kleur en een snelle levering.

Duidelijke website, met goede uitleg en testmogelijkheid

Goed dat er een testmogelijkheid is, waarmee de juiste keuze in hoelahoep bepaald kan worden. Vlotte levering. Mooie hoep. Vlot in elkaar te zetten. Nodigt uit tot direct actief bezig te gaan.

Nog niet gehad

Mijn bestelling heb ik nog steeds niet gehad helaas. Dus ik kan ook geen beoordeling geven . M.v.g. Paula Daarom zet ik ook bij aanbevelen nee

Wat vervelend om te horen dat je je pakket nog niet hebt ontvangen. Ik zie dat deze reeds een aantal dagen geleden is verzonden, maar nog steeds niet in het verwerkingsproces van Postnl is opgenomen. Het lijkt erop dat het pakket zoek is geraakt. Ik zal er daarom voor zorgen dat er een nieuw pakket wordt gestuurd. Er is dan helaas wel een vrij grote kans dat het eerste pakket een paar dagen later alsnog geleverd wordt en weer retour moet. Mijn excuses dat het allemaal wat langer duurt!

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.