Goede info op de site, snelle levering

Ik vind het heel prettig dat je op de website zeer goed wordt geïnformeerd. Keuzehulp, tutorials, opbouwscheman. Kortom blij mee en ik ben ondertussen al lekker bezig!

Very good quality

Snelle levering goede uitleg over gebruik

Super band

Hoepelband – Waist trimmer Snelle levering! Super band, hoelahoepen gaat veel beter!

Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten. Als kind zijnde ook nooit kunnen hoepelen en het nu alsnog willen gaan leren doordat ik sporten heerlijk vindt. Merk wel dat je goede conditie ervoor moet hebben, het is eigenlijk best zwaar maar dat ga ik opbouwen aan de hand van jullie leerzame filmpje. Zo zie je maar weer dat je nooit te oud bent om iets te leren.

Goede en vlugge servise

Ik ben 74 en heb een hoelahoep besteld afgaande op de resenties,het was op tijd geleverd en goed verpakt met een goede uitleg. Het valt nog niet mee,maar ben ook niet meer de jongste,ik hou me strikt aan het schema,want zelfs met 1 minuut of minder voel je echt je spieren protesteren,haha,het is me zelfs al gelukt in 2 dagen de hoepel een paar keer rond te krijgen bedankt nog

Zeer content met alles.

Goedemorgen, Een levering als een raket, sneller kan het niet, En een uitleg van het hoelahoepen op de site, wat wil je nog meer. In een keer alles compleet. Hartelijk dank hiervoor. Vriendelijke sportieve groetjes en succes verder.

tevredenheid klant staat voorop bij fitnesshoelahoep

Onze hoelahoep was beschadigd afgeleverd. Na het sturen van een mailtje met foto`s is dezelfde dag nog een compleet nieuwe hoelahoep opgestuurd. Top! Nu flink oefenen. Hoepel is zwaar, maar goed te doen. Ben er blij mee dankjewel

Prima gegaan.

Perfect geregeld en bezorgd, chapeau!

Geweldige hoelahoop

Vroeger heb ik natuurlijk gehoelahoopt maar dat is een tijd geleden. Toen de hoop binnen kwam schrok ik van de grootte maar uiteraard meteen geprobeerd. Het wordt nog even oefenen maar dat gaat helemaal goed komen. Het past perfect in mijn workout iedere dag.

Stevige hoelahoep

Door de golven op de hoelahoep is het gevoel op de heupen even wennen, en moet ik het hoelahoepen opbouwen, maar verder ben ik zeer tevreden.

Wat ‘n top hoelahoep, hiermee sporten is een feestje!

Ik heb de New style 1,4 kg besteld (zelf ben ik 1.63 m en weeg 55 kg). Het zachte schuim om de buis is echt ontzettend fijn, zeker als je net start en het hoelahoepen de eerste paar dagen wat gevoelig is. Ik ben nu maar een paar dagen verder en het gaat heerlijk nu. Ik kan blijven hoepelen zo lang als ik wil (zonder blauwe plekken, zonder last). Het is ook echt leuk (en op een bepaalde manier ontspannen) om te doen. En dat helpt om ‘em vaak te pakken. Het is ook echt fijn dat je buikspieren zoveel sterker worden op zo’n laagdrempelige manier. Ik had achteraf bezien wel echt beter de 1,8 kg kunnen kiezen. Bij de keuzetest kwam ik op 1,2 of 1,4 kg uit (ik denk ook vanwege mijn lengte), en dat is achteraf wel jammer. Ik wou echt dat ik de 1,8 kg besteld had.

Topbedrijf

Mijn hoelahoep kwam snel, goede communicatie, mooi product. Ook is de site duidelijk en bevat veel nuttige info. Ik ben blij met mijn aankoop.

Fijne hoelahoep draait prima . Hoop op resultaat buik en taille

Snel geleverd mooi product

Op vrijdag besteld en op zaterdag in huis. De hoepel is stevig en mooi. Uiteraard meteen geprobeerd of ik nog kon hoepelen (35 jaar geleden hoepelden we de hele dag). Even oefenen maar het begin is gemaakt. Nu oefenen om zoals vroeger vanuit de heupen naar de knieën en terug te hoepelen.

Mooi verpakt en stevige hoepel

Ik heb de hoepel, al 1 dag na bestellen, goed verpakt ontvangen. De hoepel ziet er heel degelijk uit en de delen zitten met een stevige kliksluiting in elkaar. Omdat ik pas begin met hoelahoepen, heb ik ook de beschermende buikgordel erbij besteld. Ik ben heel tevreden over deze hoepel. Nu moet ik alleen nog leren hoelahoepen. ;)

TOP SERVICE! Ik kreeg geen betalingsbevestiging of verzendbevestiging via mail. Waarna ik telefonisch contact opnam met de vraag of de betaling goed was ontvangen. Zij hebben uitgezocht wat er mis ging en ik had binnen het uur antwoord. De hoelahoep werd nadien zo snel mogelijk verstuurd. Ondertussen heb ik de hoelahoep ontvangen en ben ik super enthousiast en tevreden over het product! Hoelahoep van top kwaliteit! Bedankt!

Bedankt super product voor mijn kleindochter gekocht, de hoelahoep was iets toe groot om te beginnen, k’heb hem iets kleiner gemaakt. ( je kunt hem aanpassen) Ze kan het nu perfect met de kleine en met de voledige grote maat.

Fijne websitebezoek, duidelijke omschrijvingen. Snelle levering

Van bestellen tot levering helemaal top

Bestellen ging makkelijk. De juiste maat kiezen was ook erg fijn.

Mooie Hoelahoep

Mooie stevige hoelahoep. Fijn is dat je eerst een aantal vragen kan beantwoorden zodat je de juiste hoelahoep kan kiezen. Bij levering was er wel een klein probleem maar de mail hierover werd supersnel beantwoord.

Goed geholpen

Bezorging was snel, betrouwbare website. Nadat ik een klacht had over een product is dat snel en fijn opgelost.

Excuses dat ik er gisteren niet aan toe was gekomen om je mail te beantwoorden. Ik heb dit zojuist alsnog gedaan.

Superleuk, het werkt echt!

Enthousiast geraakt door het lezen van de website waarin alles heel duidelijk beschreven staat, inclusief filmpjes en opbouwschema, heel fijn. De hoepel staat zichtbaar in huis, iedereen die bij ons langskomt pakt de hoepel en gaat hoelahoepen, zowel kinderen als volwassenen, hoe leuk!

Netjes op tijd bezorgd

Supersnelle levering van een fijne hoelahoep

Levering de volgende dag. Duidelijke en overzichtelijke website met goede uitleg en heldere filmpjes. Hoepel is van prima kwaliteit!

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.