Snelle verzending, voldoet aan verwachting

De hoelahoep werd snel verzonden en voldoet aan de verwachting. Ik heb verder nog geen ervaring met hoelahoepen (vroeger als kind wel een hoelahoep gehad) maar zo’n fitness hoelahoep, we gaan het ontdekken :) .

Goede hulp (door middel van vragen) bij het samenstellen van de hoepel. Hij bevalt mij prima. Moest even wennen en in het begin was ik nog stijf, en had ik spierpijn. Maar geleidelijk aan voel ik de rugpijn ook iets minder worden, en hier doe ik het voor.

moeilijk

ik ben erg blij met de hoepel maar kreeg hem niet goed in elkaar. Ik ging hoepelen en er vlogen wat stukken door de tuin. Na vele pogingen heeft mijn man het 's avonds gedaan. die heeft schijnbaar meer kracht. Maar nu kan ik weer fijn hoepelen en ben ik er heel blij mee.

Snel binnen en stevige hoepel

Makkelijk gemonteerd, de stukken even goed doorduwen tot je 'klik' hoort. Hoepelt heerlijk, stevig en het foam is comfortabel.

Perfecte levering

De hoelahoep is precies zoals beschreven in de webshop. Nu nog mee oefenen.

Super goed geadviseerd

Goed ding iedereen doet met me mee en vind t ook leuk om te doen! Het is voor beginners een goed begin.

Top hoelahoep en supersnelle levering

Ene dag besteld..volgende al binnen. Keurig netjes verpakt. Goed geslaagd!!

Toffe hulp, snel bezorgd en makkelijk te monteren

Met behulp van een superhandige vragenlijst werd mijn hoepel samengesteld, besteld en snel bezorgd. Door enthousiasme gelijk alles in elkaar gezet en gehoepeld (maar te lang) dus flinke blauwe plekken. Rustig opbouwen dus! Al met al een super fijn ding en mij dochter van 11 doet graag mee .

Snelle en correcte levering van de hoelahoep.

Op de site van Fitnesshoelahoep.com werd in enkele stappen al snel duidelijk welke hoelahoep voor mij geschikt is om mee te starten. De hoelahoep is zeer gemakkelijk in elkaar te steken en oogt zeer mooi door de mooie kleurtjes. In een gratis bijgeleverde videoles werd stap voor stap uitgelegd hoe de hoelahoep te gebruiken, waardoor ik al snel langs één kant een minuut de hoelahoep kon draaiende houden. Ik vermoed dat de andere kant ook snel zal lukken. Ik ben zeer blij met mijn aankoop!

Tevreden over artikel en snelle levering en geweldig dat ik geen verzendkosten hoefde te betalen.

Tot nog toe prima

Nog niet veel gebruikt( lukt nog niet), maar hoelahoep ziet er goed uit. In enkele dagen geleverd. Geen klachten.

Positiviteit en vrolijkheid in een doos.

Een hoepel is toch maar een hoepel? Totdat je nazoekwerk gaat doen en er als leek niet meer aan uitkomt. Dankzij de keuzehulp viel mijn oog op de Rainbow Adjust Me. De volgende dag had ik mijn nieuwe ‘partner in crime’ al in huis. Speelsheid, positiviteit en vrolijkheid verpakt in een doos. Het in elkaar zetten verliep heel eenvoudig. De hoepel is solide en vervormt niet. Ik schrok wel even van het gewicht. Hoe moet ik dat rondgedraaid krijgen en hoog kunnen houden? Dat blijkt wonder boven wonder goed mee te vallen. Het advies is om te starten met 1 minuut. In je enthousiasme denk je hier niet meer aan. Binnen enkele uren en zeker de volgende dag zul je, je berouwen. De snelle levering, goede verpakking en een topproduct maken het review waardig. Laat het kind in je los met deze unieke vorm van fitness en body sculpture. Het vraagt langzaam opbouwen en veel oefenen…. Ik ben fan!

Favoriete workout

Mooie en ook stevige hoepel. Design is top. Leukste manier om fit te blijven.

Perfect, fantastisch . Geweldig

Ik heb nog nooit zo een snelle levering gehad. Ik bestelde op zondag en had maandag mijn hoelahoep keurig verpakt binnen. Goed product ideaal te instaleren voor ook niet de handy vrouw. Beschrijving erbij . Dank jullie wel bedrijf is zeker aan te raden.

Toppie

Super meedenkend en heel snel bezorgd.

Heel goed en ruilen was geen probleem

Ik ben 65 en heb de hoepel 110 cm van 1,4 kg besteld en volgende dag geleverd zeer tevreden raad het iedereen aan perfect in elkaar te steken en goede kwaliteit

Snelle levering fijn hoepel

Zeker Tevreden

Vreemde - nieuwe - ervaring met de metalen verzwaring

Ik had een hoepel (2,3 kg) met kunstof binnenwerk. Deze is na 3 jaar bijna dagelijks gebruik gebroken. Vandaar de keuze voor een met metalen binnenwerk, die ik optimaal heb verzwaard (2,45 kg). De metalen spiralen om de hoepel te verzwaren hoor je bij het hoepelen heen en weer schuiven. Dat is een nieuwe/vreemde ervaring en ik ben er nog niet aan gewend. Het is soms best irritant. De hoepel is ook wat smaller dan de vorige maar dat is geen bezwaar. De totale zwaarte is prima. Ik ben niet juichend enthousiast maar de hoepel is wel goed en stevig. Toch zou ik een volgende keer weer voor een kunststof hoepel kiezen.

Fijne service en snel geleverd.

De hoelahoep werd gelijk de volgende dag geleverd met duidelijke instructies voor gebruik.

Het is leuk om te doen

Het voelt goed dat het in het begin wat afzien is. Dat is mijn bedoeling ook. Ik heb gezien hoe het bij een vriendin de taille strakker heeft gemaakt na ca 5 maanden gebruik.

Hele mooie effectieve hoelahoep

Goede kwaliteit hoelahoep, helpt enorm de core stabiliteit verbeteren. Mijn rugklachten verdwijnen door het sterker worden dankzij deze hoelahoep. Duidelijke adviezen op de site en fijne hulp bij het uitkiezen van de juiste hoepel. Snelle levering.

Goede hulp bij de aanschaf

Door de vragen vooraf te beantwoorden is de keuze voor de beste hoepel voor mij echt makkelijk. Ik had hem snel in huis en ben gelijk begonnen. Leuk om te doen! Ik word er vrolijk van en tegelijkertijd versterkt ik mijn rug en buik! Blij mee

Aanbod van persoonlijk advies op maat

Ideaal dat je bij het kiezen van de juiste hoepel advies op maat krijgt. Snelle verzending van het product. Inmiddels de hoepel binnen en ik ben blij met de keuze van deze hoepel!

Netjes geleverd.goede kwaliteit

Arendshorst 48

7414hp Deventer

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.