Blij met mijn fitnesshoepel !

Super blij met mijn fitnesshoepel. Snelle levering en makkelijk om in elkaar te zetten. Ik ben al aan het hoepelen geslagen, leuk om te doen!

Duidelijke website, met veel info. Goede keuze-hulp.

Op zoek naar een hoelahoep, maar onbekend op dit terrein, hielp de website van Fitnesshoelahoep mij hierin prima. Duidelijke informatie, een link naar een keuze-hulp-vragenlijstje en ik wist welke hoepel het meest geschikt is voor mij. Supwr fijn! Op de site ook veel info over het hoepelen zelf, met leuke en uitdagende oefeningen. En verliep het bestellen en de levering ook nog heel soepel: de volgende dag had ik de hoepel al in huis. En nu ... elke dag aan de hoepel!

Geweldig om de hobby die ik had in mijn jeugd, nu op te kunnen pakken als een heerlijke sport!

Ik heb de fitness hoelahoep nu 1 week. Heb me er goed in verdiept wat de verschillen van de hoelahoepen en de werkingen ervan zijn. De test gedaan en besteld. Het is boven verwachting! Ik vind het heerlijk om te doen. Hij is zo gepakt, muziek in mijn oren en gaan. Heb het rustig opgebouwd, wel een paar blauwe plekken en een beetje spierpijn, maar dat was het dan ook. Nu hopen dat mijn buik en rugspieren sterker worden en dat je met een fijn gevoel in je bikini op het strand kan liggen. Ik vind het super om te doen, wordt er blij van en het voelt geweldig!

Voldoet aan verwachting, snel geleverd!

Prima service.

Fijne, duidelijke website, snelle levering.

Na het doen van de kieswijzer een hoelahoep gekozen en besteld. Vlotte levering en de hoelahoep was makkelijk in elkaar te zetten. Nu enthousiast aan het hoepelen begonnen.

Eindelijk !!!!

Was al een tijd van plan om een (gewone) hoepel te kopen. Toevallig zal ik onlangs op ARD Duitsland een demo van jullie soort hoepels. Dus gechecked op het Internet en zo bij jullie terechtgekomen. Vandaag al eens uitgeprobeerd en dat gaat al redelijk vlotjes. Dus ik ben keiblij met de hoepel.

Goede snelle levering. Begonnen met het schema en het lukt al aardig. Zelfs de rest van de familie pakt hem stiekem op en probeert het ook!

Wat een mooie hoepel!

Wat een cadeautje! Een mooie hoepel in een mooie verpakking. Zeer professioneel en ook keurig op tijd bezorgd. Braaf begonnen met het opbouwschema. De tweede dag lukt het me ook echt om 1 minuut aan een stuk te hoepelen en ik ben heel blij dat ik dan mag stoppen. Dit is wel een workout!

Duidelijke info op site. Snel bezorgd.

Kan niet beter!

In de avond de hoepel besteld met de keuzehulp en de volgende dag kwam de hoepel al netjes verpakt binnen. Hoepel is stevig en vliegt tenminste niet meteen uit elkaar zoals de goedkopere variant die ik een keer van een overigens wel bekend sportmerk had gekocht. Kleur zwart/blauw. Erg mooi en hoepelt fijn.

Prima, geen klachten.

Snel en duidelijk advies, gemakkelijk bestellen, vlotte levering, kwalitatief goed product.

Hele fijne en makkelijke hoelahoep!

Fijn om mee te hoepelen, na lang te twijfelen toch de beslissing gemaakt om te beginnen. Heel leuk en natuurlijk goed voor je! Was zeer makkelijk in elkaar te zetten! Aanrader

Even oefenen maar dan lukt het al snel

Op een leuke manier wat aan je conditie doen

Geweldige leuke traingsvorm voor buikspieren

De hoelahoep is makkelijk in elkaar te zetten. Super stevig. Wel rustig aan beginnen want je voelt het wel. We zijn met het hele gezin gestart en we trainen onze buikspieren maar ook onze lachspieren. Blijkt dat het voor sommige toch echt moeilijk is.

Snelle levering van goede hoelahoep!

Makkelijk de site gevonden, duidelijk en goed om keuze te maken. Snelle levering belooft en waar gemaakt. Top!

Super fijn!

De hoelahoep was er direct de volgende dag, echt super snel! Hij is makkelijk in elkaar te zetten en werkt erg fijn. Ik vind het super leuk om te doen. Ik ben erg geholpen met de tool om de beste hoelahoep voor jou uit te zoeken. Nu ik een tijdje bezig ben had ik wel 1 zwaardere kunnen kiezen. Helemaal top dus deze site voor hoelahoeps!!

Mooie hoepel

Met mijn 53 jaar al jaren niet meer gedaan na enig oefenen toch gelukt voel me even weer jong en zo leuk om te doen ben er erg blij mee gaat iedere dag beter , muziekje erbij en hoepelen maar.

Super fijne professionele site , goede uitleg en snelle levering

Fijne site met vooral een prettige uitleg dmv een video.. En om te kijken welke soort , maat etc hoelahoep je nodig bent is er een fijne kieswijzer. Ik vond het een zeer handige professioneler site en ben er blij mee.. Supersnelle levering, helemaal top! Het materiaal is inderdaad gevoelig; ik stond te dicht bij de muur ( gestuct) en oeps daar ging de hoelahoep er tegenaan. Gelijk een scheurtje maar ja, eigen schuld.. Het hoepelen verleer je niet, heerlijk weerom te doen en hopelijk komt die strakke taille eraan

Super leuke en professionele hulahoop!

Heel enthausiast heb ik de hoepel besteld en binnen gekregen. Heel makkelijk in en uit elkaar te halen. Ik ben een klein meisje en heb de hoepel van 1,5 kg. Eerste paar dagen wel beetje pijn maar betekend alleen maar dat het wat doet! Super blij mee!

snel binnen

Bestelling binnen 2 dagen binnen, echt snel. Priduct lijkt degelijk, nu goed oefenen!

Voor iedereen toegankelijk!

Ik had enkel nog maar een aantal positieve eigenschappen vernomen van vriendinnen van m'n dochter (22 jarige) Inmiddels ben ikzelf 49 jaar en m'n ervaring met een 'gewone' hoelahoep ligt al lang achter me, maar, je verleert het niet !! Enkel even lastig om langs 2 kanten even vlot te hoelahoepen, maar het lukt. Ben zéér tevreden met m'n aankoop, het zou schitterend zijn als ik met deze leuke workout ook centimeters verlies :-)

Helemaal geweldig

Op een donderdagmiddag de hoelahoep besteld en vrijdagochtend al binnen. Goed verpakt, netjes ook. Hoelahoep in elkaar geklikt, laatste stukje ging even iets minder makkelijk, maar was gewoon een kwestie van "doorduwen". Heel erg blij mee, ook met de flyer die erbij zat met informatie! Had ik zeker nodig als beginner.

Heerlijk om te doen

Ik geniet van ieder moment en het gaat iedere dag beter.

Snelle levering mooi product

Snelle levering en mooi makkelijk product Snel gebruiksklaar

Fijne hoepel die makkelijk in elkaar te zetten is

De hoepel was er al na één dag en hij is erg fijn. Mooie kwaliteit. Ik heb die van 1,8 kilo besteld en bevalt me goed (ik had al wel vaker gehoepeld).

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.