Duidelijke website en Correcte snelle levering

De zeer duidelijke website met keuzetest hebben me enorm geholpen de juiste hoelahoep te kiezen. De levering werd snelle en correct volgens afspraak uitgevoerd. Nu maar oefenen !

Duidelijke webshop en snelle levering.

De hoepel is precies wat ik ervan hoopte. De selectie tool is erg duidelijk zodat ik de voor mij beste hoepel heb kunnen uitzoeken.

Goedemorgen, de Hoelahoep is prachtig, nu de rest nog!

Oefening baart kunst......ik heb nog veel te oefenen. Nu vooral veel bezig met het oprapen van de hoepel die keer op keer binnen 2 seconden weer op de grond ligt. Ik heb de slag nog niet te pakken!! Hartelijke groeten, Ebelina

SUPER

hallo, Ik heb deze week de Hoela Hoep ontvangen, ik las dat je eerst wat voorzichtig moest beginnen. Dus ik kan er nog niet veel over zeggen, maar ik ben wel blij dat ik hem heb. Vroeger deed ik dat heel graag, maar de situatie ligt nu iets anders.(wat ouder geworden). Ik zag het op de Libelle Beurs dit jaar en toen leek mij dat gelijk mooi om zo n ding te bestellen. Ik hoop er zeker veel mee te oefenen. Groet.

Ik geloof nog niet dat het gaat helpen

Ik heb de hoelahoep gekocht om mijn rugspieren sterker te maken. Heb veel last vam mijn rug. Ik hoop dat er verbetering komt

Ik voel het resultaat vrijwel direct. Minder stijfheid en pijn in mijn zijvlanken.

Het doet wel wat pijn voren, maar ik doe gewoon een gevouwen teedoek onder mijn beha en dat scheelt.

Nog nooit zo’n snelle levering gehad.

Zeer snelle levering van een goed product. Een mooie stevige hoepel in prachtige kleuren. Helemaal blij mee. Nu nog goed oefenen.

Zeer snelle levering

Sneller dan verwacht. Bestelling geplaatst op 2de pinkerdag. Er stond bij woensdag in huis. Maar dat was dinsdags al.

De hoepel is stevig, goede kwaliteit.

De hoepel zet me in beweging. Ik voel nu al dat het iets doet met mijn lijf.

Snel geleverd , makkelijk te monteren en werkt top

Sporten met een lage drempel.

Ik heb de hoepel nu 5 dagen in huis. Werd erg snel bezorgd. Elke dag bouw ik het gebruik nu langzaam op en het is echt leuk om te doen. Ik heb nog geen blauwe plekken gekregen (original hoepel van 1,2 kg) bij het langzaam opbouwen. Het is gewoon erg fijn dat je de hoepel kan pakken wanneer je wilt, voor de tv of gewoon even buiten in de tuin, er is altijd wel even tijd voor. Dat maakt de drempel om even te sporten voor mij erg laag, super fijn! Ik ga door met opbouwen en hoop uiteindelijk ook lekker een half uurtje te kunnen hoepelen!

hoelahoepen is lek en helemaal niet zo moeilijk

ik ga het proberen om het tijdens mijn middagpauze te doe. ik ben benieuwd aar het resultaat

Snelle levering gelijk beginnen!

Ben natuurlijk pas begonnen met hoepelen maar ik had hem snel in elkaar gezet en gelijk begonnen. Denk dat ik dit wel leuk vind!

Bestellen ging erg makkelijk. Volgende dag al in huis. Netjes verpakt. Helemaal tevreden.

Hoelahoepen is leuk!

ik vind het hoelahoepen tot nu toe erg leuk, ben nog beginneling maar het gaat iedere dag beter. Ik bouw het nu op iedere dag een minuut erbij. Heb wel blauwe plekken, maar is niet zo erg. Ik ben rechts, dus is dat mijn favoriete kant, probeer het ook wel met links maar dat gaat wat moeizamer. Ik ben blij er mee, ga het zeker volhouden want wil een paar kilo er af en wat getailleerder om de middel zijn.

Helemaal prima!

Fijne hoepel, snel in elkaar te zetten. Veel beter dan lichtere hoepel die we eerst hadden

Heldere website en snelle levering

De website is heel helder met een kieswijzer die je kunt invullen om de juiste en passende hoepel te kunnen kiezen. Vervolgens wordt de hoepel ook snel geleverd. Super service!

top service!

goed advies (korte test) op de website, degelijk materiaal en zeer snelle levering.

Bont en blauw.

Omdat ik niet gewend ben om te hoelahoepen heb ik eerst even gekeken hoe ik het moest opbouwen. Ik heb een minuut naar links gehoepeld en een minuut naar rechts. Het was zeer pijnlijk en ik ben zo blauw dat ik er uit zie alsof ik zwaar mishandeld ben. En zo voelt het ook. Misschien dat ik een lichtere variant moet kopen maar ik vraag me af of mijn lichaam hier geschikt voor is. Ik vind het ongelofelijk jammer want het is een hele leuke workout. Persoonlijk kan ik dit dus niet aanbevelen maar ik heb ook genoeg mensen gezien die geen problemen hebben.

Wat jammer om te horen dat je eerste ervaringen met de hoelahoep zo negatief zijn. Blauwe plekken kunnen inderdaad in het begin optreden, Daarom is ook het opbouwschema zo belangrijk. Wel is het zo dat de ene persoon veel gevoeliger is voor blauwe plekken dan de ander. Het is daarom ook altijd belangrijk om goed naar je lichaam te luisteren. Forceren, en doorhoepelen bij hevige pijn is nooit een goed idee. Het went echt snel genoeg! Overigens geeft ons opbouwschema aan om te beginnen met 1 minuut per dan, en niet zoals ik begrijp dat jij gedaan hebt, met 2 minuten per dag. Wanneer je erg gevoelig bent voor blauwe plekken is hoepelen met een hoelahoep zonder golven en het gebruik van een hoepelband een goed idee. Het is mogelijk om de hoelahoep kosteloos om te ruilen.

Tevreden bij het aankoop

Duidelijke kieswijzer, snelle levering!

Blij met de hoelahoep die ik heb gekozen na aanleiding van de kieswijzer. Snelle levering. Nu alleen nog even opbouwen met hoepelen maat vind het super leuk!

Super goed

Heb hier eerder al een hoepel gekocht met waist band. De waistband was nu aan vervanging toe :-)dus nieuwe besteld . Snelle levering! Goede producten!

Helemaal top!!

Ik ben superblij met mijn hoelahoep! Ik het begin was het nog wat pijnlijk, maar al na een week gaat het fantastisch Ik vind het superleuk om te doen en ik voel dat mijn taille getraind wordt Ik heb gekozen voor 1,8 kg, daar ben ik nu heel blij mee

Goede service!

Nadat ik de keuze had gemaakt een hoepel aan te schaffen heb ik gezocht naar welke hoepel het fijnst zou moeten zijn voor me. Via fitnesshoelahoep kon ik de hoelahoep kieswijzer invullen, deze was erg duidelijk, en uitgebreid. Doordat fitnesshoelahoep me goed geholpen heeft de juiste hoepel te kiezen heb ik deze ook hier besteld inclusief hoepelband. Ik bestelde laat in de avond en het pakketje kwam de volgende dag al aan. Goede en snelle service

Snelle levering. Nu lekker trainen met de hoelahoop.

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.