Mooie stevige hoelahoep en supersnel in huis.

Mooi product

Heel snel bezorgd en een goed degelijk product.

Snel bezorgd en stevig verpakt

Duidelijk bijgevoegde informatie.Goed verpakt.Vooral erg snel bezorgd

Snelle levering, goed verpakt, makkelijk in elkaar te zetten en heel erg leuk om te doen. Iedere dag 5 minuten. Gekke is alleen dat linksom vele malen beter gaat dan rechtsom, maar met oefenen gaat het steeds beter. Oh Super

Geweldig !!

Ik ben zeer blij met mijn hoelahoep. Hij werd snel geleverd. Keurig verpakt. Ik had niet gedacht dat ik er zoveel plezier zou aan beleven. Dagelijks 5 minuten in het begin en daarna opbouwen naar 20 minuten. Lekker je hoofd leegmaken en ontstressen !! Ik raad iedereen aan om het eens te proberen.

Snelle levering, prima product

Zonder enig probleem kregen wij de gewenst hoelahoep geleverd. Snel geregeld en geleverd. En het product voldoet aan de verwachting al lukt het hoepen mijn vrouw beter dan mij.

zorgvuldig

Gisteren de hoelahoep besteld op een duidelijke website. Heldere taal en goede uitleg. Vandaag in huis in een zorgvuldige verpakking.

Vandaag besteld, volgende dag in huis.

Snel verstuurd

Geweldig binnen 24 uur in huis

Duidelijke en snelle levering

Ik had een hoepel van 1.8 kg, dit gaf voor mij niet genoeg voldoening meer. En ben dan ook zeer blij met de nieuwe hoepel van 2.3 kg.

Hoepel werd snel bezorgd. En toen ik na drie dagen een mail stuurde omdat er een scheurtje in zat kreeg ik direct antwoord terug en werden er vervangende delen toegezegd. Hoepel bevalt goed.

GEWELDIG *****

Snelle bezorging, nette verpakking, makkelijk in elkaar te zetten. Het invulschema aan de hand van gewicht en leeftijd etc. op de website voordat je de hoelahoep aanschaft werkt heel goed. Ik had dit jaren eerder moeten weten ik word hier zo gelukkig van!!!!!!! Ik zal dit product dan ook aan iedereen aanbevelen.

Prima advies en service

Gewoon super

Advies was goed, levering supersnel. Hoop dat ik van deze hoepel net zoveel plezier heb , als van mijn vorige hoepel

Goed advies en snelle levering

Ik heb een paar filmpjes bekeken en reviews gelezen voor ik besloot om een hoelahoep aan te schaffen. De site is erg duidelijk en de mogelijkheid om een hoelahoep op maat te kunnen bestellen is erg fijn mede door de duidelijke vragen. De levering was zelfs een dag eerder als beloofd. Ik ben begonnen met hoepelen via het opbouw schema. Vroeger veel gedaan, maar was echt wel weer even inkomen.

Geweldig advies en supersnelle levering

Op zondagmiddag de site bezocht, via een vragenformulier werd mij een hoelahoep voorgesteld welke het beste bij mijn sport/gewicht/leeftijd zou passen. Maandagmorgen om 11.00 uur werd de hoelahoep al bezorgd. Werkelijk fantastisch

Super; snelle bezorging en vriendelijke persoonlijke service

De hoelahoep werd een dag eerder dan aangegeven bezorgd; een dag na de bestelling had ik em in huis. Toen ik tegen een montage issue aanliep werd mijn vraag zeer snel en accuraat beantwoord. De hoelahoep is van zeer goede kwaliteit, dus verder niets dan lof!

Is mijn hoepel er nu al?

Op zondagavond besteld en maandag meteen al in huis! Ik schrijf dit op dinsdag en heb al wat kunnen oefenen. Ik begin er handigheid in te krijgen en word er in elk geval blij van. Leuk om te doen en blij met de kleur (zwart-blauw). De keuze hulp op de website is erg fijn trouwens! Anders zou ik als beginner niet weten welke te kiezen.

ontzettend netjes geregeld

De levering van mijn bestelling duurde iets langer en daar werd ik keurig van op de hoogte gesteld.

hele fijne site

een hele fijne en duidelijke website. en ik had de hoelahoep al de volgende dag binnen!

Snelle levering. goed product. goede uitleg op site

Vandaag heb ik mijn bestelling in goede orde ontvangen. Ik ben er blij mee. Ik had voor mijn verjaardag een andere gekregen die ook het gewicht van 1,8 kg had maar met golven. Nu begrijp ik waar mijn blauwe plekken vandaan komen… Ik heb nog nooit gehoelahoopt en denk het dan gelijk maar te kunnen… Prettig de instructies en de kieswijzer. Probeer op mijn 56e mijn taille terug te krijgen en te houden..haha.. Kan het aanbevelen. Heb er lol in en het is ontspannend

Wat een top product!!!!

Als je de hoelahoep in elkaar zet denk je: die krijg ik nooit rond. Nou... geen probleem hoor! Het is helemaal niet moeilijk. Natuurlijk te enthousiast begonnen, dus flink beurs. Neem het advies om op te bouwen dus echt serieus!

Snelle service. Ik oefen nu elke dag even 2 min, gaat mij nu nog niet makkelijk af maar ikhou vol.

super, aanrader!

zeer snel geleverd en goede kwaliteit, met handige tool op website een hoelahoep gekozen die bij mij past, erg blij me, makkelijk mee te oefenen en nog leuk ook!

Super hoepel!

De hoepel had ik al geprobeerd bij mijn zus, dus ik wist dat de kwaliteit goed is. Snelle levering en de video’s zijn heel handig om het hoelahoepen onder controle te krijgen. Wel wat kleine blauwe plekken nu (ik heb de gymstick 1,5kg), maar die neem ik voor lief. Even een dagje rust. Na een klein half uur oefenen had ik het onder de knie. En nu door blijven trainen!!

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.