Heel tevreden

Snelle levering, goed uitleg op de website voor het maken van een keuze. De heupband is zeker aan te raden! Deze heb ik nabesteld -- kreeg na een aantal dagen toch best wat beurse / blauwe plekken rond mijn heupen!

Gemakkelijk gekozen met de keuzewijzer + snel geleverd

Vrijdag besteld en zaterdag geleverd. Ondertussen 2 weken aan het “hoopen”, langzaam opbouwen volgens het programma op de site. Je merkt duidelijk dat je je spieren gebruikt

Top service!!

Er was iets mis gegaan bij post.nl een mijn hoepel ging weer terug naar afzender. Gelukkig werd er snel op mijn mailtje gereageerd en meegedacht. Gelijk werd er een nieuwe hoepel op de post gedaan zodat ik zo snel mogelijk kon beginnen met hoepelen.

Makkelijk sportmomentje

Hoepel was snel geleverd. Top! Had gelezen dat je voorzichtig moest opbouwen ivm de bobbels in de hoepel. Twee dagen last gehad maar na drie dagen al makkelijk 20 minuten hoepelen. Superleuk om te doen.

Een heerlijke plezierige uitdaging

Zo veel gehoepeld vroeger. Al lange tijd weer de kriebels, maar niet de juiste hoepel in huis hebben. Deze fitness hoepel via de test op de site gevonden en is erg fijn. Ik ben aan het opbouwen kwa tijd. Het is erg leuk te doen, ik word er vrolijk van.

Fijne site, goede service en geweldig product

Ik vind het een hele fijne, duidelijke site. Het kunnen doen van de vragenlijst om erachter te komen welke hoelahoep bij je past is een grote plus. Daar komt goed advies uit, dat weet ik nu; want ik heb inmiddels mijn hoelahoep binnen en hij past goed bij wat ik nodig heb qua niveau, conditie. Levering top, garantie top. Tja, is allemaal wel duidelijk denk ik he? Heel erg tevreden ;)

Goed advies en degelijke hoelahoep

Heel blij met de mooie kwaliteits hoelahoep na advies over welke hoelahoep het beste bij mij past.

Een aanwinst voor het gehele gezin

We zijn een gezin met 4 kinderen, deze hoelahoep is een echte aanwinst voor ons gezin, je kan er niet langs lopen, zonder er eerst mee te gaan hoepelen, vanavond hebben we een familietoernooi, wie het langst kan hoepelen! Hopelijk vliegen de Corona kilo’s eraf door deze aankoop!

De band bevalt prima lekker stevig en heb het idee dat het hoepelen minder pijnlijk is nu. Houdt het veel langer vol.

Fijn!

Goede service, wordt direct gereageerd op mails met vragen. Hoelahoep van heel goede kwaliteit.

geweldig

Snelle levering, goede service

Hoepelen is leuk en goed voor je buikspieren.

Via een vriendin aan het hoepelen gegaan. Bij haar zie ik al resultaat ik ben net een maand bezig en heb nog niet elke dag gehoepeld. Ik ben begonnen met 1,2kg en heb nu 1,8kg. Ben benieuwd wanneer ik bij mezelf resultaat ga zien. De bestelling en bezorging via de site gaat heel goed en makkelijk.

Mooi product, snelle levering

Ondanks de melding dat levering misschien wat langer kon duren toch op de beloofde tijd in huis. Mooi product, makkelijk in elkaar te zetten (viel bij het eerste proberen nog wel een paar keer uit elkaar, let op dat er een goede klik te horen is). Nu nog veel oefenen om te zien of de belofte wordt waargemaakt. Vrolijk ben ik er al wel van geworden (en mijn gezin ook).

Hoelahoepen maakt je vrolijk en goed voor je buikspieren.

Het hoelahoepen moet je opbouwen. Maar als je het elke dag doet, gaat het steeds beter en kun je het langer volhouden. In het begin zijn de hobbels in de hoelahoep gevoelig, maar dit zorgt ook voor een goed effect. Het is zeker aan te raden om dit te gaan doen! Het is echt leuk en goed voor je buikspieren!

Online kun je een test doen om te zien welk gewicht voor jou goed is. En daarna besteld. Er stond toen bij dinsdag wordt die geleverd. Toen ik een track and tracecode had gekregen stond er, maandag wordt hij geleverd. Ik ben er helemaal blij mee

Geweldige en simpele training

Hoepel pakken en hoepelen. Geen speciale kleding nodig en kan overal gebruikt worden. Dus eenvoudige manier om te trainen. Zeer goed voor buikspieren ;)

Snel geleverd, en superleuk om te hoelahoopen

We zijn rustig aan begonnen met hoolahoopen zoals het advies voorschrijft. Lastig om zo rustig aan te doen omdat zo leuk is om te doen. Geen blauwe plekken, het gewicht is even wennen in het begin.. Het schuim is ca halve cm dik.

Super snelle levering

De website is heel prettig. Handig dat je een test kan doen welke hoepel je het beste kunt gebruiken. Naar aanleiding daarvan ook gelijk een band gekocht tegen blauwe plekken. Heel snel geleverd. Heb de site ook al aangeraden bij vriendinnen

Snel en behulpzaam

Ik heb inmiddels mijn 3de bestelling ontvangen en voor alle drie bestellingen geldt dat er snel geleverd is, netjes ingepakt en de ondersteuning bij het kiezen van de juiste hoepel is ook super.

Een hartstikke leuke ervaring voor het hele gezin!

Hoelahoepen is leuk om te doen. Je bent lekker actief bezig en het is makkelijk op te pakken. Iedereen kan het leren en vindt het leuk! Het is een vrolijke ervaring!

Hoelahoepen is leuk!

Ik kreeg advies om de lichtste variant te nemen. Ben niet echt heel sportief maar twijfelde. Ben voor de middelste gegaan maar hier heb ik eigenlijk spijt van. Ik had de zwaarste moeten nemen! Het went namelijk snel en je houdt het heel lang vol. De uitdaging zit m dan meer in het gewicht denk ik.

Fijne hoepel om mee te beginnen.

Ik had nog niet eerder met een hoepel gesport, maar na een tijdje oefenen lukte het al goed. Het is een fijne hoepel. Wel is de hoepelband fijn, omdat het best pijn kan doen in het begin.

Fijne hoelahoep, supersnel geleverd!

De hoelaohoep heeft een heel goede kwaliteit, ben er erg blij mee. Werd meteen verzonden en snel met PostNl bezorgd.

Super fijne service! De hoepel is van goede kwaliteit. Ik loop al jaren rond met rugpijn, en daardoor is het werk er ook niet makkelijker op geworden omdat ik de heledag sta. Dit is een leuke manier om mijn rug en buik spieren te versterken, en ik heb er ook nog heel veel plezier in!!

Hallo

Ik was in de veronderstelling dat dit een zwaardere hoelahoep zou zijn, heb nu een te lichte voor starter... Zowel op website als in Youtube filmpje wordt hierover niet duidelijk geïnformeerd en gewaarschuwd. Gr. Dion

Wij verkopen uitsluitend verzwaarde hoelahoeps (op de kidshoop na). Wel zijn onze hoelahoeps verkrijgbaar in verschillende graden van verzwaring. Dit staat op onze site volgens mij toch duidelijk uitgelegd. Ook is er een keuzetest waar een advies uit komt. Dus ontgaat mij wat er voor waarschuwing op de website zou moeten staan? Natuurlijk is het mogelijk dat iemand na uitproberen toch liever een zwaardere of juist lichtere hoelahoep wil hebben. Het is dan altijd mogelijk om de hoelahoep kostenloos te retourneren en een andere te bestellen. Ik zou het op prijs stellen wanneer je contact op zou willen nemen met onze klantenservice (info@fitnesshoelahoep.com) om het er over te hebben wat er mis is gegaan en tot een oplossing te komen.

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.