Mooie hoepel, snel en goed verpakt geleverd

Fijne hoepel. Deugdelijk materiaal. Goed in elkaar te zetten. Duidelijke website. Keurig verpakt en goed aangekomen.

Supertevreden!

Goeie begeleiding bij het uitzoeken voor de geschikte hoepel en snelle levering! Super!

Pittige workout

Ik ben super blij met mijn hoelahoep.hij is 1,8 kg dus wel pittig in het begin.na drie dagen merk ik al dat mijn buikspieren wat sterker worden.ik heb geen blauwe plekken of spierpijn gehad maar heb het wel opgebouwd.hopen dat mijn buik en taille strakker worden .ik heb goede hoop.

Is nog niet geleverd!!

Niet

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet ontvangen hebt. Ik heb het even voor je nagekeken, en ik zie dat wij de bestelling 14 juli hebben verzonden, maar dat deze inderdaad nog niet door Postnl in het verwerkingsproces is opgenomen. Een enkele keer kan het helaas gebeuren dat dat een aantal dagen duurt. Wanneer het pakket maandag nog steeds niet boven water is, kan ik eventueel een nieuw pakket sturen. Er is dan helaas wel een vrij grote kans dat het eerste pakket een paar dagen later alsnog geleverd wordt en weer retour moet. Ik zal het voor je in de gaten blijven houden!

Bewust hoelahoepen, joepie, hoela

Het is oefenen,enkel die heen en weergaande beweging te gebruiken om een circulerende hoepel op je buik te voelen drukken. Rechtsom lukt het reeds. Daar zit toch wat tempo en ritme in. Linksom is nog hopeloos. De zwaartekracht wint hier nog van het buikmomentum. en dan alles nog soepel en gealinieerd houden. Dat wordt boeiend met de tijd. Gr. Hans.

Razend snel, vandaag besteld morgen in huis.

Mooie stevige hoepel, ik heb de hoepel van 1.8 kilo, best zwaar, ook goede stevige kwaliteit( wat ik zo nu kan beoordelen), ik heb ook de hoepel van 1.5 kilo, met massage golven, maar vind deze van 1.8 kilo zonder die golven toch vriendelijker en zachter in gebruik. Super snelle levering, voor 21:00 besteld, volgende dag 9:30 uur in huis. Erg content met mijn bestelling, Hartelijk dank.

Een duidelijke en informatieve website met een snelle en correcte levering.

Ik was op zoek naar een hoepel maar wist niet welke voor mij geschikt zou zijn. Op advies van een vriendin naar jullie website gegaan. Aan de hand van de vragenlijst kreeg ik een advies met daarbij een duidelijke uitleg. Vrijdag avond besteld en zaterdag middag stond ik al te hoepelen in de tuin. De hoepel is eenvoudig in elkaar te zetten. Er zijn leuke filmpjes met tips om nog meer uit het hoepelen te halen.

Fijne pagiba, veel uitleg, goede service

Ik heb een 1,2 hoelahoep besteld. Het hoelahoep en kort je opbouwen en daar ben ik nu mee bezig. Het is heel leuk om te doen. Ik heb 2,5 jaar geleden rugproblemen gekregen en ik wil graag mijn rug en buik trainen. Hielahieoen is veel fun er dan grondoefeningen.

Leuke webshop met goede producten

Fitnesshoelahoep is een mooie webshop met veel en duidelijke informatie over de aangeboden producten. De informatie is ook goed onderbouwd. Er is ruime keuzemogelijkheid in de webshop. Als je niet zeker weet wat je zoekt, kun je gemakkelijk een test doen. Zo kwam ik bij het juiste product uit! Ik heb de hoelahoep nu een week. Eerst dacht ik dat het trainingschema op de website heel graag van start ging, maar ik heb ondervonden dat het toch zeker de juiste aanpak is.

Prima hoelahoep

Deze hoelahoep heeft een bredere band waardoor je net iets meer uitdaging krijgt bij het hoelahoepen en bezig bent met een lekkere workout. De hoelahoep heeft een fijne zachte band en voelt daardoor erg prettig. Bij de 1.8 hoelahoep zat ik op een half uur per dag (minimaal 4 dagen per week) en met de nieuwe 2.3 ben ik langzaam aan het opbouwen. Het is een stuk zwaarder maar 15 minuten per dag is goed te doen, zeker met een leuk muziekje erbij. De hoelahoep van 2.3 is net zo makkelijk in elkaar te zetten als de hoelahoep van 1.2 en 1.8 Zeer tevreden

Vind hem te licht

De hoepel werkt prima, maar ik vind de hoepel te dun en te licht… Door het testje werd de 1,2 kg geadviseerd maar ik denk dat de 1,5 beter had geweest. Ik heb ooit de bodyhoop gehad, die is in prijs wel duurder maar ook steviger materiaal. Door deze vergelijking vind ik deze hoepel matig. Het bestelproces ging goed, snelle levering.

In verband met rugklachten zocht ik een mogelijkheid om soepel te blijven en toch mijn romp te versterken. Was eerst nog een hele uitdaging maar het gaat steeds beter.

snelle levering en fijn product

Hartstikke fijne hoelahoep. Zeker aan te raden voor gevorderden

prima hoepel

het is een goed gewicht en prima te hanteren hoepel

Super is deze hoelahoep

Super is deze hoelahoep.

Zeer tevreden over klantenservice en product

Snelle reactie op mijn vraag. Snelle levering en een goed product. Ik had al ervaring met hoelahoepen. Kan nu weer dagelijks aan de slag!

Top ervaring

Snelle levering, goed product, goed verpakt en leuk om een soort van nazorg te krijgen door de mail met tips voor beginners

super goed en super leuk.

Snel service, persoonlijke contact en goede product.

Voel me terug jong!

Deze fitness hoelahoep gekocht ifv mijn verdere revalidatie na een heupoperatie begin dit jaar. Ik was er direct mee weg en het is erg leuk om doen! Aanrader! Snelle verzending! Mooie degelijke hoelahoep!

Zeer klantvriendelijk

Na een telefoontje over de levering van de bestelde hoelahoep, die ergens niet goed was gegaan, werd ik zeer vriendelijk geholpen en de volgende dag werd hij geleverd.

AAAAUUUWWWWW

Geweldig leuk, netjes geleverd! Je wordt er erg vrolijk van, maar je MOET ff door de zure appel heel qua pijn door de massage hobbels. Geen slecht idee om er een zachte hoepel bij te kopen of te winnen, haha!! Doe je voordeel met dit enthousiaste advies!

De hulp om te kiezen welke hoepel geschikt voor je is vind ik super handig. Snelle levering zoals beloofd mijn ervaring was zeer goed . De hoepel is van goede kwaliteit en ben gelijk gestart met de tutorial op de site hoe je moet hoepelen. Leuk om te doen !

Service, snelle levering, advies

Na advies te hebben gevraagd en de test op de website te hebben gemaakt voor welke hoepel voor mij geschikt zou zijn heb ik de hoepel besteld. De hoepel was snel geleverd. Betrouwbare site en dit betreft de echte Weighthoop. Nu nog de juiste houding voor mijzelf vinden om de hoepel langer hoogte te houden. Ik heb de link al 2x doorgeven aan anderen die deze hoepel ook wilden bestellen.

Ervaring???

Mijn ervaring wil best delen als ik mijn hoelahoep heb ontvangen, nu bijna 2 weken verder en geen reactie op mijn mail waar over ik dit heb ook aan gegeven. Erg jammer dit allemaal. Hopelijk binnenkort in her bezit van de hoelahoop en anders vraag ik mijn geld terug!!!

Excuus wanneer je geen reactie op mijn mail hebt gehad! Dan is er blijkbaar iets niet helemaal goed gegaan. Ik heb het even nagekeken, en zie dat de bestelling op 31 mei is verzonden, maar dat deze inderdaad nog niet door Postnl is verwerkt. Ik zal de bestelling daarom vandaag opnieuw verzenden. De kans is echter wel vrij groot dat het eerste pakket op zeker moment alsnog geleverd wordt. In dat geval zal ik je een retouretiket sturen waarmee je het pakket kosteloos retour kunt sturen (indien mogelijk kun je het dan ook weigeren aan de deur zodat het automatisch weer retour gaat).

Helemaal top

Ik ben net begonnen, dus nog heel benieuwd wat het mij zal brengen. Snelle levering en vriendelijke en bekwame service.

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.