Lukt nog niet meteen

Zou meer tips willen hebben om goed op gang te komen

Heb je onze tutorial op internet bekeken? Hierin worden heel veel tips en aandachtspunten gegeven. Zie https://www.fitnesshoelahoep.com/workout/hoelahoep-tutorial/. Oefenen met behulp van een videoles is ook mogelijk, zie hiervoor https://www.fitnesshoelahoep.com/workout/hoelahoep-videoles/

Precies zoals beschreven en gedacht!

Vlotte service van een topprodukt!

We bestelden ‘s avonds en de dag nadien om 10u werd onze hoelahoep al geleverd! De handleiding was duidelijk en in no time zat onze hoelahoep in elkaar. Dankzij de instructie video die op de website terug te vinden is, lukte het ons meteen! En nu zijn we aan het opbouwen! De hoelahoep zelf is stevig en oogt ook mooi. Ik koop nergens anders meer mijn hoelahoep!

Correcte service, goed product

Deze hoelahoep is ideaal in mijn zoektocht naar een doeltreffende, maar niet-tijdrovende work-out voor buik- en rugspieren. Hij is zwaar genoeg om het pittig te maken zonder mijn lichaam te overbelasten.

Heel goed!

Toevallig heb ik net mijn eerste sessie gedaan, nadat ik de gebruiksaanwijzing en tips goed had doorgenomen, ook de veel gemaakte beginners “fouten”. Ik heb de video’s op jullie website bekeken en die geven ook goede aanwijzingen. Ik vind het fijn om te zien, het komt heel natuurlijk over en ze geeft goede tips tijdens het hoepelen. Ik ben bijna 70 en heb als kind veel gehoepeld. Ik denk dat dat wel scheelt, want de beweging zit er nog in. Maar de gevorderde video’s zien er al veel pittiger uit, die ga ik graag ook oefenen als ik zo ver ben. Ik ga nu eerst de tijd opbouwen. Nogmaals dank voor al deze tips, heel waardevol. Ik ga jullie zeker aanbevelen. Groet, Tineke

Ik heb een goede keuze van hoelahoep gemaakt!

Snelle levering, prima uitleg. Eerste poging succesvol.

Een super hoelahoep - zeer snel geleverd.

Hoe fijn dat als je iets besteld hebt dat het dan ook snel in huis is. Zeker als je graag wilt starten met deze fitness hoelahoep. Perfecte service, snelle levering en volop informatie te vinden hoe te starten, welk schema te gebruiken en handige filmpjes om het te leren. Ik ben super tevreden!!! Nu nog veel gaan oefenen ;-)

Goed bedrijf!

Prima levering, goed verpakt en voldoende informatie.

Snelle levering, communucatie en een mooi product

Prima communicatie snelle levering van een mooi product

Yes ik kan het gewoon

Een vriendin kreeg deze hoelahoep voor haar verjaardag. Ik probeerde hem meteen uit en het ging meteen goed. Als hardloper lijkt mij dit een prima workout voor de rug en buikspieren.

Goede info, snel en netjes verzonden

Ik vind de hoepel fijn aanvoelen en ben heel blij met mijn keuze door de gemaakte test! Mijn evt. volgende hoepel koop ik ook weer hier! 1 minpunt: het hoelahoepen wil nog niet lukken, terwijl het vroeger zo makkelijk was!

Ziet er mooi en stevig uit Na 10 minuten lukte het om hem om mijn middel te houden Vind het erg leuk om te doen Lekker muziek erbij en aan de slag

Goede site met goede informatie om de juiste keuze te maken

Snelle levering en ik ben het gelijk gaan gebruiken. Mijn gevoel zegt dat het effect heeft als beloofd.

Hadden we veel eerder moeten doen

Dit is iets wat je in huis kan doen.(als je ruimte hebt) je moet het niet onderschatten, maar met hulp van online filmpjes kom je een heel eind. Zeker een aanrader voor mensen die willen gaan bewegen. Mijn vrouw en ik hebben allebei onze eigen hoep en zijn dol enthousiast . Tot slot de side van jullie is top zeker de test om te kijken welke hoep voor jouw geschikt is.

Ronduit geweldig

Nooit gedacht dat ik zou hoepelen. Op doktersadvies bestelde ik een fitness hoepel en ging ik er mee aan de slag. De prijs was juist, de montage eenvoudig en het materiaal heel aangenaam. Heel toffe ontdekking!

Prachtige makkelijk hoog te houden.

De eerste keer gebruikt en viel een beetje tegen. Maar we hebben deze hoepel nu een dag of tien en het gaat steeds beter. Nu bijna een halve minuut hoog te houden maar we hopen op korte termijn van 1 minuut naar een minuut of vijf te gaan. Ik ben een man van 78 en het gaat me steeds beter af. Ik heb echter een goede conditie en ren 3 x per week. Daarbij vijf maal per week 45 minuten gym.

Fantastisch!!!

De Fitness HoelaHoep is echt super. Mooi zacht materiaal en het gewicht van 1.4 kilo is ook precies goed. Je voelt met je lijf, dat je wat doet. Los daarvan is Hoelahoepen voor volwassenen gewoon erg leuk om te doen. Ik ben herstellende van een kettingbotsing: met de Hoela hoep merk ik gelijk al dat mijn heupen en onderrug soepeler worden.Duidelijke instructies en super service.

Snelle levering. Degelijke hoepel

Snelle levering van de hoepel. Makkelijk in elkaar te zetten. De hoepel voelt degelijk aan.

Zeer snelle service, heel mooi product

Zeer snelle levering, keurig verpakt en een hele stevige mooie hoepel

Snelle levering en goede uitleg van het product

Dankzij de online hulp bij het kiezen van de juiste fitnesshoelehoep mijn keuze kunnen maken.

Snelle en nette levering En ik brn tervreden over het produkt

Heb de hoepel ontvangen hoe hij ook in de op de site stond

Netjes op tijd bezorgt.

Zeer snelle levering

's Avonds voor 23:00 besteld de volgende dag al in huis. Alleen wel een ander kleur gekregen dan besteld maar dat geeft niet. Alle kleuren zijn mooi.

na besteld te hebben, was het volgende dag, huphup aan de hoelahoep

het bestellen an zich, ging perfect. idd de volgende dag was het er al. makkelijk in elkaar te zetten en dus hup aan de hoepel. bedankt voor de goede levering

Ziet er gemakkelijker uit dan het is

Een week geleden de fitnesshoelahoep ontvangen. Het bestellen en de bezorging ging heel soepel. Ook heel erg fijn dat er introductie filmpjes zijn. Maar het is een stuk lastiger dan het in de filmpje er uitziet. Na 7 dagen oefenen ben ik al blij als ik 5 seconde kan hoelahoepen zonder dat hij valt. Ik probeer ook nog maar niet om de andere kant op te gaan. Het gaat heel langzaam elke dag een beetje beter. Ik ben er wel van overtuigt dat het goed is voor je lichaam. Hopelijk gaat het steeds beter en makkelijker.

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.