Hele goede service

De hele site en service is zo duidelijk. De keuzehulp was fijn om in te vullen om zo tot de juiste hoepel te komen. Deze bestelf rond 23u en toch de volgende dag in huis. De hoepel (original 1,8 kilo) is een erg fijn gevolg op m'n vorige hoepel (new style 1,4). Echt een aanrader

Had de hoepel heel snel binnen dus ik ga hoepellend het weekend in!

Goede snelle service en fijne hoepels

Binnen 2 dagen de hoepels bezorgd, keurig in een doos verpakt.

top

Hoelahoepbanden voor meer comfort bij de workout. Goede, snelle levering en prima verpakt. Zoals gehoopt.

Zeer goede service en snelle levering.

Hoelahoep was snel geleverd. Goed dat je geholpen wordt om te kijken welke Hoelahoep bij je past.

Snel en goede producten

Helaas zat t zakje bij het springtouw er niet bij. Dit is wel handig ivm reizen

Snelle bezorging

Snelle bezorging en gemakkelijk in elkaar te zetten.

Prima hoelahoep

Wat ik vooral fijn vind is dat je middels een vragenlijst een hoelahoep krijgt die geschikt is voor jou persoonlijk. En het klopt, want ik kan er mee aan de slag. En het zal nog even oefenen zijn, maar dat is een leuke uitdaging. De service is perfect, ik had de hoelehoep de volgende dag in huis, en na een bericht van mijn kant werd er meteen gereageerd.

Zeer snelle service

Ze doen wat ze beloven : snelle service en goed product. Top !

Nooit te oud om te fitnesshoelahoepen!

Met mijn 70 jaar wil ik graag in conditie blijven. Via de vragenlijst uitgezocht wat de meest geschikte hoelahoep zou zijn. En daarna aangeschaft. Ik probeer nu iedere dag volgens het opbouwschema te hoepelen. En het gaat iedere dag een beetje beter!

Een verrassend leuke inspanning

Mijn eerste ervaring met de hoelahoep. Eerst even gekeken naar de instructie want dat is wel nodig. En wat een plezier... het lukt al een beetje en maakt me ook vrolijk. Ik heb hem onder handbereik in de kamer gezet en pak hem tussendoor even vast om een nieuwe poging te doen. Echt een leuke manier om te bewegen en te trainen. Ik ben om, de hoelahoep wordt een vast onderdeel van mijn work out.

Fijne hoepel

Fijne hoepel. Ik heb meteen een goed product gekocht, en ik ben er heel blij mee

Goede info op de site, snelle levering

Ik vind het heel prettig dat je op de website zeer goed wordt geïnformeerd. Keuzehulp, tutorials, opbouwscheman. Kortom blij mee en ik ben ondertussen al lekker bezig!

Very good quality

Snelle levering goede uitleg over gebruik

Super band

Hoepelband – Waist trimmer Snelle levering! Super band, hoelahoepen gaat veel beter!

Snelle levering en makkelijk in elkaar te zetten. Als kind zijnde ook nooit kunnen hoepelen en het nu alsnog willen gaan leren doordat ik sporten heerlijk vindt. Merk wel dat je goede conditie ervoor moet hebben, het is eigenlijk best zwaar maar dat ga ik opbouwen aan de hand van jullie leerzame filmpje. Zo zie je maar weer dat je nooit te oud bent om iets te leren.

Goede en vlugge servise

Ik ben 74 en heb een hoelahoep besteld afgaande op de resenties,het was op tijd geleverd en goed verpakt met een goede uitleg. Het valt nog niet mee,maar ben ook niet meer de jongste,ik hou me strikt aan het schema,want zelfs met 1 minuut of minder voel je echt je spieren protesteren,haha,het is me zelfs al gelukt in 2 dagen de hoepel een paar keer rond te krijgen bedankt nog

Zeer content met alles.

Goedemorgen, Een levering als een raket, sneller kan het niet, En een uitleg van het hoelahoepen op de site, wat wil je nog meer. In een keer alles compleet. Hartelijk dank hiervoor. Vriendelijke sportieve groetjes en succes verder.

tevredenheid klant staat voorop bij fitnesshoelahoep

Onze hoelahoep was beschadigd afgeleverd. Na het sturen van een mailtje met foto`s is dezelfde dag nog een compleet nieuwe hoelahoep opgestuurd. Top! Nu flink oefenen. Hoepel is zwaar, maar goed te doen. Ben er blij mee dankjewel

Prima gegaan.

Perfect geregeld en bezorgd, chapeau!

Geweldige hoelahoop

Vroeger heb ik natuurlijk gehoelahoopt maar dat is een tijd geleden. Toen de hoop binnen kwam schrok ik van de grootte maar uiteraard meteen geprobeerd. Het wordt nog even oefenen maar dat gaat helemaal goed komen. Het past perfect in mijn workout iedere dag.

Stevige hoelahoep

Door de golven op de hoelahoep is het gevoel op de heupen even wennen, en moet ik het hoelahoepen opbouwen, maar verder ben ik zeer tevreden.

Wat ‘n top hoelahoep, hiermee sporten is een feestje!

Ik heb de New style 1,4 kg besteld (zelf ben ik 1.63 m en weeg 55 kg). Het zachte schuim om de buis is echt ontzettend fijn, zeker als je net start en het hoelahoepen de eerste paar dagen wat gevoelig is. Ik ben nu maar een paar dagen verder en het gaat heerlijk nu. Ik kan blijven hoepelen zo lang als ik wil (zonder blauwe plekken, zonder last). Het is ook echt leuk (en op een bepaalde manier ontspannen) om te doen. En dat helpt om ‘em vaak te pakken. Het is ook echt fijn dat je buikspieren zoveel sterker worden op zo’n laagdrempelige manier. Ik had achteraf bezien wel echt beter de 1,8 kg kunnen kiezen. Bij de keuzetest kwam ik op 1,2 of 1,4 kg uit (ik denk ook vanwege mijn lengte), en dat is achteraf wel jammer. Ik wou echt dat ik de 1,8 kg besteld had.

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.