Wat ‘n top hoelahoep, hiermee sporten is een feestje!

Ik heb de New style 1,4 kg besteld (zelf ben ik 1.63 m en weeg 55 kg). Het zachte schuim om de buis is echt ontzettend fijn, zeker als je net start en het hoelahoepen de eerste paar dagen wat gevoelig is. Ik ben nu maar een paar dagen verder en het gaat heerlijk nu. Ik kan blijven hoepelen zo lang als ik wil (zonder blauwe plekken, zonder last). Het is ook echt leuk (en op een bepaalde manier ontspannen) om te doen. En dat helpt om ‘em vaak te pakken. Het is ook echt fijn dat je buikspieren zoveel sterker worden op zo’n laagdrempelige manier. Ik had achteraf bezien wel echt beter de 1,8 kg kunnen kiezen. Bij de keuzetest kwam ik op 1,2 of 1,4 kg uit (ik denk ook vanwege mijn lengte), en dat is achteraf wel jammer. Ik wou echt dat ik de 1,8 kg besteld had.

Topbedrijf

Mijn hoelahoep kwam snel, goede communicatie, mooi product. Ook is de site duidelijk en bevat veel nuttige info. Ik ben blij met mijn aankoop.

Fijne hoelahoep draait prima . Hoop op resultaat buik en taille

Snel geleverd mooi product

Op vrijdag besteld en op zaterdag in huis. De hoepel is stevig en mooi. Uiteraard meteen geprobeerd of ik nog kon hoepelen (35 jaar geleden hoepelden we de hele dag). Even oefenen maar het begin is gemaakt. Nu oefenen om zoals vroeger vanuit de heupen naar de knieën en terug te hoepelen.

Mooi verpakt en stevige hoepel

Ik heb de hoepel, al 1 dag na bestellen, goed verpakt ontvangen. De hoepel ziet er heel degelijk uit en de delen zitten met een stevige kliksluiting in elkaar. Omdat ik pas begin met hoelahoepen, heb ik ook de beschermende buikgordel erbij besteld. Ik ben heel tevreden over deze hoepel. Nu moet ik alleen nog leren hoelahoepen. ;)

TOP SERVICE! Ik kreeg geen betalingsbevestiging of verzendbevestiging via mail. Waarna ik telefonisch contact opnam met de vraag of de betaling goed was ontvangen. Zij hebben uitgezocht wat er mis ging en ik had binnen het uur antwoord. De hoelahoep werd nadien zo snel mogelijk verstuurd. Ondertussen heb ik de hoelahoep ontvangen en ben ik super enthousiast en tevreden over het product! Hoelahoep van top kwaliteit! Bedankt!

Bedankt super product voor mijn kleindochter gekocht, de hoelahoep was iets toe groot om te beginnen, k’heb hem iets kleiner gemaakt. ( je kunt hem aanpassen) Ze kan het nu perfect met de kleine en met de voledige grote maat.

Fijne websitebezoek, duidelijke omschrijvingen. Snelle levering

Van bestellen tot levering helemaal top

Bestellen ging makkelijk. De juiste maat kiezen was ook erg fijn.

Mooie Hoelahoep

Mooie stevige hoelahoep. Fijn is dat je eerst een aantal vragen kan beantwoorden zodat je de juiste hoelahoep kan kiezen. Bij levering was er wel een klein probleem maar de mail hierover werd supersnel beantwoord.

Goed geholpen

Bezorging was snel, betrouwbare website. Nadat ik een klacht had over een product is dat snel en fijn opgelost.

Excuses dat ik er gisteren niet aan toe was gekomen om je mail te beantwoorden. Ik heb dit zojuist alsnog gedaan.

Superleuk, het werkt echt!

Enthousiast geraakt door het lezen van de website waarin alles heel duidelijk beschreven staat, inclusief filmpjes en opbouwschema, heel fijn. De hoepel staat zichtbaar in huis, iedereen die bij ons langskomt pakt de hoepel en gaat hoelahoepen, zowel kinderen als volwassenen, hoe leuk!

Netjes op tijd bezorgd

Supersnelle levering van een fijne hoelahoep

Levering de volgende dag. Duidelijke en overzichtelijke website met goede uitleg en heldere filmpjes. Hoepel is van prima kwaliteit!

Prima, snelle levering

Snelle levering en goed product

Optimaal

Zeer makkelijk en snel in elkaar te zetten. Je kunt dus snel uitproberen. Even wennen en dan doorgaan. Perfect voor taille en conditie!

Door de goede en duidelijke adviezen op de website, heb ik gelijk de juiste hoelahoep besteld.

De volgende dag had ik hem al in huis. Ik moet hem nog uitpakken en ben heel benieuwd

Makkelijk in elkaar te zetten, en super leuk om te doen en om dan ook nog aan je body te werken,ik ben meteen aan de slag gegaan,ik ben er super blij mee

Top product en top service!

De keuzewijzer is zeer waardevol naast helder en duidelijk uitleg op de site. De fitness hoelahoep is van hoogwaardige kwaliteit en maakt alle beloftes waar. Hij werd keurig verpakt binnen een dag geleverd. Dat een zwaarder hoelahoep eenvoudiger hoog te houden is, kon ik meteen ervaren. De NewStyle variant van 1,4kg met zachte schuim en extra dikke buis is idd zeer comfortabel. Geen last van blauwe plekken! De kleursamenstellingen zijn ook heel leuk. Dus al met al, zeker een aanrader.

Een uitmuntend bedrijf met heldere communicatie, prima service, snelle levering .

De uitstekende website bevat alle informatie die het gemakkelijk maakte om de voor mij juiste hoelahoep te bestellen. Het enthousiasme van mijn oudste dochter die een ware Fitnesshoelahoepster is, deed mij besluiten er ook een te bestellen. Wat geeft het een blij gevoel ermee bezig te zijn!

Beste investering die ik kon doen op dit moment.

Als jong meisje was hoelahoepen een leuk speelgoed voor mij. En nu als 70+-er lukt het me nog steeds behoorlijk. Ik vind het fijn om te doen en houdt me fit en soepel. Ik raad iedereen aan om te doen die hier op bezoek komt .

Prima service snel bezorgd. Goede uitleg over t gebruik.

Ben er gelijk mee aan de gang gegaan en helemaal TOP

Heel blij mee, zo leuk hoela Hoepen. Ik had de hoelahoep snel in huis, goed verpakt snelle service. Dankjewel

Ik veronderstel dat je je beoordeling per ongeluk op de verkeerde plaats achter hebt gelaten. Wij verkopen namelijk niet via BOL.com. Ook hebben wij recentelijk (en minder recentelijk) nooit bestellingen geannuleerd. Wel zie ik dat je afgelopen dinsdag een bestelling bij ons hebt geplaatst, en dat deze volgens Postnl afgelopen woensdag is bezorgd.

Arendshorst 48 7414hp Deventer

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.