Prima service snel bezorgd. Goede uitleg over t gebruik.

Ben er gelijk mee aan de gang gegaan en helemaal TOP

Heel blij mee, zo leuk hoela Hoepen. Ik had de hoelahoep snel in huis, goed verpakt snelle service. Dankjewel

Ik veronderstel dat je je beoordeling per ongeluk op de verkeerde plaats achter hebt gelaten. Wij verkopen namelijk niet via BOL.com. Ook hebben wij recentelijk (en minder recentelijk) nooit bestellingen geannuleerd. Wel zie ik dat je afgelopen dinsdag een bestelling bij ons hebt geplaatst, en dat deze volgens Postnl afgelopen woensdag is bezorgd.

in 1 woord: prima!

Makkelijk bestellen na een test voor de juiste keuze en vlot binnen de aangegeven tijd bezorgd!

Na vier pogingen was ik er mee weg, zeer leuk om te doen, ook goed voor de conditie. Dankzij de grote en dikkere uitvoering van de hoelahoep wordt het buikvet goed gekneed. Heb nooit graag aan mijn conditie gewerkt maar hoelahoepen is geweldig plezant.

Super blij mee

Ik ontdekte fitness hoelahoepen bij mijn vorige sportschool. Een plek waar ik bestveel kwam, tot COVID. Sinds dien uitgeschreven en vooral veel thuis gesport, maar ik miste die hoelahoep. Dus ging ik op zoek naar een voor thuis. Heb hem nu pas een weekje maar hij bevalt heel goed. Super makkelijk in elkaar te zetten. Ik kon al "redelijk goed" hoelahoepen dus ging gelijk goed. Kan het zeker aanraden!

Overzichtelijke site, en snelle levering !

Supersnelle levering!!! Echt top!!

S’middags besteld en de volgende dag al in huis!! Dat is wat je wil toch??

Zeer snelle levering en de hoelahoep is van goede kwaliteit ook is hij Makkelijk in elkaar te zetten.

Duidelijke website en Correcte snelle levering

De zeer duidelijke website met keuzetest hebben me enorm geholpen de juiste hoelahoep te kiezen. De levering werd snelle en correct volgens afspraak uitgevoerd. Nu maar oefenen !

Duidelijke webshop en snelle levering.

De hoepel is precies wat ik ervan hoopte. De selectie tool is erg duidelijk zodat ik de voor mij beste hoepel heb kunnen uitzoeken.

Goedemorgen, de Hoelahoep is prachtig, nu de rest nog!

Oefening baart kunst......ik heb nog veel te oefenen. Nu vooral veel bezig met het oprapen van de hoepel die keer op keer binnen 2 seconden weer op de grond ligt. Ik heb de slag nog niet te pakken!! Hartelijke groeten, Ebelina

SUPER

hallo, Ik heb deze week de Hoela Hoep ontvangen, ik las dat je eerst wat voorzichtig moest beginnen. Dus ik kan er nog niet veel over zeggen, maar ik ben wel blij dat ik hem heb. Vroeger deed ik dat heel graag, maar de situatie ligt nu iets anders.(wat ouder geworden). Ik zag het op de Libelle Beurs dit jaar en toen leek mij dat gelijk mooi om zo n ding te bestellen. Ik hoop er zeker veel mee te oefenen. Groet.

Ik geloof nog niet dat het gaat helpen

Ik heb de hoelahoep gekocht om mijn rugspieren sterker te maken. Heb veel last vam mijn rug. Ik hoop dat er verbetering komt

Ik voel het resultaat vrijwel direct. Minder stijfheid en pijn in mijn zijvlanken.

Het doet wel wat pijn voren, maar ik doe gewoon een gevouwen teedoek onder mijn beha en dat scheelt.

Nog nooit zo’n snelle levering gehad.

Zeer snelle levering van een goed product. Een mooie stevige hoepel in prachtige kleuren. Helemaal blij mee. Nu nog goed oefenen.

Zeer snelle levering

Sneller dan verwacht. Bestelling geplaatst op 2de pinkerdag. Er stond bij woensdag in huis. Maar dat was dinsdags al.

De hoepel is stevig, goede kwaliteit.

De hoepel zet me in beweging. Ik voel nu al dat het iets doet met mijn lijf.

Snel geleverd , makkelijk te monteren en werkt top

Sporten met een lage drempel.

Ik heb de hoepel nu 5 dagen in huis. Werd erg snel bezorgd. Elke dag bouw ik het gebruik nu langzaam op en het is echt leuk om te doen. Ik heb nog geen blauwe plekken gekregen (original hoepel van 1,2 kg) bij het langzaam opbouwen. Het is gewoon erg fijn dat je de hoepel kan pakken wanneer je wilt, voor de tv of gewoon even buiten in de tuin, er is altijd wel even tijd voor. Dat maakt de drempel om even te sporten voor mij erg laag, super fijn! Ik ga door met opbouwen en hoop uiteindelijk ook lekker een half uurtje te kunnen hoepelen!

hoelahoepen is lek en helemaal niet zo moeilijk

ik ga het proberen om het tijdens mijn middagpauze te doe. ik ben benieuwd aar het resultaat

Snelle levering gelijk beginnen!

Ben natuurlijk pas begonnen met hoepelen maar ik had hem snel in elkaar gezet en gelijk begonnen. Denk dat ik dit wel leuk vind!

Bestellen ging erg makkelijk. Volgende dag al in huis. Netjes verpakt. Helemaal tevreden.

Hoelahoepen is leuk!

ik vind het hoelahoepen tot nu toe erg leuk, ben nog beginneling maar het gaat iedere dag beter. Ik bouw het nu op iedere dag een minuut erbij. Heb wel blauwe plekken, maar is niet zo erg. Ik ben rechts, dus is dat mijn favoriete kant, probeer het ook wel met links maar dat gaat wat moeizamer. Ik ben blij er mee, ga het zeker volhouden want wil een paar kilo er af en wat getailleerder om de middel zijn.

Helemaal prima!

Fijne hoepel, snel in elkaar te zetten. Veel beter dan lichtere hoepel die we eerst hadden

Arendshorst 48

7414hp Deventer

Over Fitnesshoelahoep.com

Van hoelahoepen word je vrolijk en het is ook nog eens goed voor je buikspieren en je slanke lijn. Onze hoelahoeps zijn groter en zwaarder en daardoor eenvoudiger hoog te houden. Bovendien worden door het extra gewicht je buikspieren extra getraind.