Geweldige service!

Een fijne webshop en snelle levering!

Heel goed wrijfmiddel tegen overbelasten spieren.

Gebruik het al een aantal jaren,en mijn zoon ook hij is een hardloper,marathon enz.prima spul.

Geweldige zalf

Geeft lekkere warmte af bij spierpijn

Goede producten

Goede producten en de prijzen zijn heel redelijk. De producten van Enzborn vinden wij heel goed. Met rugpijn de oranje enzborn paardenzalf erop smeren en binnen 1 tot 2 dagen is de rug weer beter.

Top services

Perfecte spullen maar zeer slechte levering post.nl

Over de spullen zijn we tevreden maar 2 dagen thuisblijven voor post.nl vinden we een zeer slechte zaak. De eerste dag zijn ze niet eens geweest...... wel problemen met post nl

Prachtig product voor een eerlijke prijs.

Ik gebruik het 2x daags als ik loop, één keer vóór vertrek, één keer na het lopen. Mijn spieren zijn me ondertussen zeer dankbaar.

Mooi spul

Helpt goed voor een redelijk bedrag

snelle levering en keurig verzorgd

ervaring met diverse produkten en ben er heel tevreden over.

Perfecte producten

Al jaren gebruik ik deze perfecte producten

super pijnstiller

ideaal voor pijn ook voor de kleinkinderen een wondermiddel

Staat altijd onder handbereik

Onmisbaar voor mij en vele mensen voor ik het bestel !

Zeer uitstekend verkoper.

De producten zijn uitstekend voor mijn aandoeningen. De verzending is heel snel en de verpakking is ook heel goed. De producten komen dus goed bij mij aan. Het is een echte aanrader.

Was al bekend met de Pfede Salbe. Iedereen aan te raden. Snelle levering.

goed snelle vlotte ontvangst.

Goed middel was even zoeken toen kwam ik bij kiyoh terecht. Het was voor mij wel zoeken voor het aantal. Nu wat meer geen probleem het blijft wel goed. Moet nu wel iets mee betalen. Komt uit eindelijk wel goed hoor. Fijn dat je op 3 manieren kan betalen, voor iedereen een keus. Zal dit middel en deze site zeker door geven. Bedankt groet Maria

zeer goed geholpen en vriendelijke

mijn ervaring is uit steken met dit bedrijf

gebruik dit al meer dan 40 jaar

Neo Ballistol heb ik altijd in Duitsland in de apotheek gekocht al minstens 40 jaar. Toen was deze olie in Nederland totaal onbekend. Gebruikte het het bij mijn dochters toen ze nog klein waren bij brandwondjes bij spierpijn , zere lippen ,zonnebrand , oorpijn enz. Die gebruiken het middel ook nog steeds. Deze olie is echt prima . ik zou niet zonder kunnen , en beveel het vaak aan. Omdat ik op dit moment niet in staat ben om naar Duitsland te gaan, heb ik op internet gezocht , vandaar de bestelling bij Uw bedrijf.

adequaat en correct

snelle levering en goede verpakkin

Zeer goede producten en goede service

De producten zijn van zeer goede kwaliteit en de prijs is ook goed. Daarbij worden de producten vlug verzonden en correct ingepakt. Dus voor mij een aanbeveling.

de producten zijn goed word vriendelijke geholpen en netjes ik geef dit bedrijf een 10 met een griffel Maryanne Muller uit Apeldoorn

vlotte eerlijke service

vlotte eerlijke service

Pluspunten

Snelle en perfecte levering

• Communicatie

• Communicatie