geweldig

Het bekende positieve effect!

Ik kende het middel al en het werkt écht ...

Altijd meteen de bestelling leveren, beter kan niet!!!

Zie boven!

onverbeterd zeer goede ervaring !

regelmatig pijnlijke spieren en gewrichten, grijp altijd weer naar de groene smurrie groeten corrine

Zeer positief

Zeer positief

Werkt goed

Ik gebruik het voor mijn dystrofie.

Alles vlug geleverd , dik in orde waarvoor dank

Binnen korte tijd resultaat

Als ik klachten krijg,smeer ik en dat werkt heel goed om de pijn of ongemak te laten verdwijnen. Heb ook voor familie meebesteld

Zeer positief over hun producten!!

Fantastisch middel

Sinds een aantal jaren maken wij gebruik van dit middel. We zijn heel tevreden en kunnen het aanbevelen.

Eerlijke producten en gave service. Punt

Eerlijke producten, en gave service.

werkt

werkt goed

Super producten

De (zeezout)producten zijn heel fijn en mijn huid voelt daardoor zacht aan, geweldig spul. Sneele levering ook.

Goede spullen leuke prijs

Voldoet aan verwachting

Bij meerdere keren pd langdurig gebruik, merk je inigzins resultaat.

Heb het gebruikt maar deed niet wat het moest doen namelijk de pijn wegnemen

Zie boven

Een product als de Eimermacher Pferdesalbe kan niet, zoals een pijnstiller als Ibuprofen dat wel kan, onmiddellijk spierpijnklachten verzachten danwel wegnemen. Het is geen acute pijnstiller. Bij regelmatig gebruik, 2 x per dag zal na verloop van tijd verbetering optreden.

Geeft de huid een prettig gevoel.

Door het wrijfmiddel kan ik mijn handen goed bewegen, waardoor kramp gevoelens verdwijnen.

Werkt onvoldoende

Ik had mijn hoop gevestigd op dit middel. Ik kamp al enige tijd met lage rugpijn. Werkt helemaal niet.

De oorzaak van laqe rugpijn vaststellen is altijd van groot belang. Een arts of orthopeed kan onderzoeken waardoor de klachten zijn ontstaan. Een product als de Eimermacher Pferdesalbe kan niet bij alle klachten ,van lage rugpijn, deze verzachten danwel wegnemen.

Als zeer goed goed bewegen en je voeld je jonger Gr jcahassing

Al jarenlang een goede klant

Behandeling met Eimermachers spiermiddel op advies van mijn orthopeed (10 jaar geleden). Verzacht de pijn in mijn versleten knie. Helaas geen herstel. Tevreden over de snelle snelle service.

Het is een wondermiddel

Het verwijdert vocht uit de ledematen en bestrijdt de pijn in de ledematen.

Snelle levering en prima aftersales

Heb al een aantal keren verschillende producten besteld. Wordeb altijd snel en goed verpakt geleverd. Bij de laatste zending ging er iets mis. Één potje was gaan lekken, en was niet meer te gebruiken. Na een mailtje direct een reactie! Binnen een paar dagen kosteloos een nieuwe verpakking ontvangen. Zo hoort het! Overigens, zijn ook tevreden over de producten.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb al vaker besteld en gaat altijd goed. Ook fijn altijd een foldertje erbij met monstertjes v andere producten om te proberen.

Wereld spul

Heel goed spul! Mijn pijnlijke aggiluspees is er van opgeknapt. Kan nu weer goed lopen zonder pijn, dus toen de vorige pot leeg was hebben we gelijk nieuwe besteld.

Perfect middel

Werkt goed tegen de spier en mijn gewrichtspijn