mijn spieren vinden het fijn

Ik kreeg dit middel van een teamgenoot. Dat beviel zo goed dat ik het opnieuw bestel.

zeer goed

zeer goed

De pijnklachten zijn verminderd waardoor het lopen beter gaat.

Adem

Behalve een lekker luchtje verspreiden doet het helemaal niets voor mijn spieren.

Niet zo sterk

Ik had een ander merk die was sterker in gebruik.

snelle levering en goed tevreden

Gewoon een hele goede en betrouwbare website.

Gelukkig begint ik minder pijn te krijgen in de knieën overdag en gelukkig ook snachts maar als ik stress heb of erg verdrietig ben dan heb ik weer veel pijn

Goede producten, de prijs is in verhouding met een snelle levering !

Goede producten, de prijs is in verhouding met een snelle levering !

het verzacht wel de spieren !

beste medewerkers van spierwrijfmiddel ik kan nu nog niet veel zeggen of dit middel goed werkt ben er pas mee begonnen , gezien dat ik al 2 keer geopereerd ben van een Hernia en veel pijn blijft houden is het nu lastig te zeggen of het echt werkt , blijft het wel gebruiken baat het niet dan schaadt het niet !! met vriendelijke groet Elias H. Quartel .

Snelle levering en keurig verpakt.

Prettig maar van korte duur

Het voelt prettig maar helaas van korte duur en het wordt bij mij totaal niet warm en na de 2de keer ook niet rood.

Ik gebruik het bijna dagelijks voor een pijnlijke rug en knieen, en ben dik tevreden

Snellelevering

Een welkome verrijking van mijn spierverzorging.

De ‘paarden medische zalf’ wordt gelijk opgenomen door je huid. Geen plakkerige of vette huid. Handen hoeven na smeren eigenlijk niet gewassen te worden en het belangrijkste: het werkt! Erg ontspannend na sporten!

nog afwachten

dag, heb nou een thijdje gebruikt maar kan nog niet zeggen of het helemaal werkt. mijn schouder reageerd het niet op . schouder al van af mij overbelast. gebruik het ook voor mijn knie waarvan de pees is geirieteerd bij een het vallen op de grond . knie gaat wel wat beter maar weet niet of dit komt van de zalf. maar zeker dat het schouder tot nu toe niet op reageerd. verder een vriendelijke zalf een te gebruiken trekt vrij snel in en ruikt verder niet vervelend gewoon goed. dit is even mijn ervaring. gr jan. voor het geld wat ik betaald heb is het proberen waardt.

Merk eerlijk gezegd weinig verschil qua pijn vermindering of versoepeling

Ik heb de pot al bijna leeg maar merkt niet echt een verbetering. Trekt ook niet snel in.

Eigenlijkgebruik ik het middel tekort om het goed te beoordelen,maar

Ik kan er nog weinig over zeggen, maar na een massage met de Rotes Weinlaubgel voelen mijn benen een stuk lichter. Dus zal dat voorlopig wel een blijvertje zijn. !

werkt goed

Gebruik voor mijn handen Lanolinecrame en die werkt goed en voor mijn voeten gebruik ik Melkers Orginal Hamamelis en die werkt voor mij ook goed.

Ik gebruik spierwrijfmiddel al jaren op aanraden van een vriendin. Ben er zeer tevreden over. Heb dat ook al aan veel mensen doorgegeven. Het mooiste ooit was dat hij vroeg hoe ik er aankwam want dat was echt een paardenmiddel voor de paarden ik heb direct jullie adres doorgegeven en hij was ook zeer tevreden

enigszins teleurgesteld

dit is de tweede keer dat ik dit invul. Ik heb artrose, ook in mijn vingers. Daarom kocht ik dit. Toch blijf ik pijn houden. Dus het is niet afdoende.

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Snel en correcte afhandeling bestelling

Werkt goed om daar te bestelen.

Nog niks gemerkt

Ik gebruik het nu 1 week maar ik merk nog niks aan mijn knieën ik heb nog steeds pijn en heb ook artrose