Voorraad weer op peil gebracht

Weer wat producten op voorraad genomen. Ook weer snel geleverd. Altijd snelle ondersteuning.

De bestelling was volledig en heel goed verpakt !!

Na drie dagen vertraging van de post door corona heb ik mijn bestelling goed thuis ontvangen !! Alle produktjes zaten goed verpakt ! Het is de eerste maal dat ik bij jullie iets aangekocht heb, ik heb van mensen uit Oostenrijk horen vertellen dat jullie hele goede kwaliteitsvolle produkten hadden ! Dus bij deze een bestelling gedaan ! Ik ben al benieuwd om alles uit te proberen !!

Super snelle levering!

Mijn oma was helemaal verbaast over de enorme snelle levering van haar smeerseltje en dus ook dik te vreden!!

Heel snel en goed verpakt en met uitleg over de producten

Goed en snel

De geleverde producten voldoen zeer goed aan de verwachting en worden altijd netjes en snel afgeleverd. Een goed bedrijf dus.

Gebruik het al jaren tot volle tevredenheid. Koop het altijd in Duitsland als ik daar ben.

Heerlijk verkoelende zalf

De sterke mintgeur zalf verlucht de jeuk vd processierups maar bultjes en rode uitslag verdwijnt niet

Fijne producten en snelle levering.

Prima service, fijne producten, goed verpakt en snelle levering.

Kwaliteit en snelle levering.

Tot nu toe alleen maar vol lof . Af en toe een gratis monster vinden wij altijd leuk zo kunnen wij deze producten eerst testen.

Betrouwbaar

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Komt zeer betrouwbaar over.

Ik heb een paar versleten ruggenwervels en een lage hernia. Het zal nooit overgaan, en aan de hernia doen ze tegenwoordig niets. Of het moet achteruit gaan enz enz dan overwegen ze pas een operatie. Via een collega kwam ik bij jullie terecht. Zij is wel geopereerd en gebruikt het als ze last heeft. Wij hebben best zwaar werk en soms dat je veel staat. Dan is het soms niet meer uit te houden, omdat je dan je lichaam door de pijn verkeerd gebruikt om die rug te ontzien. Ik gebruik het nu een paar dagen en het helpt echt wel om je spieren te ontspannen. Ik ben er zo super blij mee. Pijn in de been weg en de pijn in de rug minder zodat ik die kan hendelen

Uitstekend!

Uitstekend product en snelle service!

Zoals altijd: uitstekend!

Duidelijke website, goede toelichting bij de producten, direct een e-mail met een bevestiging van de bestelling, bestelling wordt in een stevige verpakking snel bezorgd. Wat wil een mens nog meer?

Het helpt goed voor mijn schouder.

Vind het heerlijk smeren, en verlicht mijn gewrichten/ spieren/ pezen

Is Top

heldere informatieve website

betrouwbaar in levering. Snel en degelijk

Goede producten snel geleverd

netjes en snel

perfecte producten

Zeer goed product

Ik kende het product al ... iemand had dit meegebracht van Zwitserland

Snel en perfect geleverd

Ik had een soortgelijk produkt eerder gekocht in Germany. Deze producten voldoen perfect aan mijn verwachtingen. Dus deze firma wordt voortaan onze standaard firma Snel en perfect .

Goede producten tegen een mooie prijs en zeer snelle levering zelfs in deze hectische periode.

Zeer prettig middel voor je spieren.

Zeer prettig middel voor de spieren, direct resultaat.

Snelle bezorging, goede service. Goede prijs/ kwaliteit

Gebruik dit middel al 10 tallen jaren

Geeft rust in de spieren en dus soepelheid

prima, werd snel geleverd