Eerlijke producten en gave service. Punt

Eerlijke producten, en gave service.

werkt

werkt goed

Super producten

De (zeezout)producten zijn heel fijn en mijn huid voelt daardoor zacht aan, geweldig spul. Sneele levering ook.

Goede spullen leuke prijs

Voldoet aan verwachting

Bij meerdere keren pd langdurig gebruik, merk je inigzins resultaat.

Heb het gebruikt maar deed niet wat het moest doen namelijk de pijn wegnemen

Zie boven

Een product als de Eimermacher Pferdesalbe kan niet, zoals een pijnstiller als Ibuprofen dat wel kan, onmiddellijk spierpijnklachten verzachten danwel wegnemen. Het is geen acute pijnstiller. Bij regelmatig gebruik, 2 x per dag zal na verloop van tijd verbetering optreden.

Geeft de huid een prettig gevoel.

Door het wrijfmiddel kan ik mijn handen goed bewegen, waardoor kramp gevoelens verdwijnen.

Werkt onvoldoende

Ik had mijn hoop gevestigd op dit middel. Ik kamp al enige tijd met lage rugpijn. Werkt helemaal niet.

De oorzaak van laqe rugpijn vaststellen is altijd van groot belang. Een arts of orthopeed kan onderzoeken waardoor de klachten zijn ontstaan. Een product als de Eimermacher Pferdesalbe kan niet bij alle klachten ,van lage rugpijn, deze verzachten danwel wegnemen.

Als zeer goed goed bewegen en je voeld je jonger Gr jcahassing

Al jarenlang een goede klant

Behandeling met Eimermachers spiermiddel op advies van mijn orthopeed (10 jaar geleden). Verzacht de pijn in mijn versleten knie. Helaas geen herstel. Tevreden over de snelle snelle service.

Het is een wondermiddel

Het verwijdert vocht uit de ledematen en bestrijdt de pijn in de ledematen.

Snelle levering en prima aftersales

Heb al een aantal keren verschillende producten besteld. Wordeb altijd snel en goed verpakt geleverd. Bij de laatste zending ging er iets mis. Één potje was gaan lekken, en was niet meer te gebruiken. Na een mailtje direct een reactie! Binnen een paar dagen kosteloos een nieuwe verpakking ontvangen. Zo hoort het! Overigens, zijn ook tevreden over de producten.

Snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb al vaker besteld en gaat altijd goed. Ook fijn altijd een foldertje erbij met monstertjes v andere producten om te proberen.

Wereld spul

Heel goed spul! Mijn pijnlijke aggiluspees is er van opgeknapt. Kan nu weer goed lopen zonder pijn, dus toen de vorige pot leeg was hebben we gelijk nieuwe besteld.

Perfect middel

Werkt goed tegen de spier en mijn gewrichtspijn

Verwarmend

Fijn assortiment, super service, producten die werken

we gebruiken het al jaren en bevalt heel goed.

we gebruiken het voor de rug en spieren en het werkt bij ons heel goed. zijn er erg blij mee.

Allergie

Mijn vrouw is er helaas allergische voor .Maar voor mij zelf werkt het prima lekker warm en het werkt gelijk. uit eindelijk een prima middel, ben er blij meer!!!!

perfect

Eindelijk weer een smeer middel dat echt warm wordt.

Zeer snelle service‼️

super

Besteld en zeer snel geleverd Zeer goed spul dat spier wrijfmiddel Blijft lang heet en aangenaam

Goed product, goed geadviseerd.

Gebeld voor persoonlijk advies vanwege de verscheidenheid aan producten. Heb prima advies gekregen over de specifieke toepassing. Verschillende familieleden blij mee kunnen maken.

Snelle levering en goed verpakt. De producten ben ik ook blij mee.

uitstekend spul prijswaardig

wil niets anders meer, werkt prima vaak met twee dagen ben je van de rugpijn verlost. En service prima

Top !

Snelle levering. Mooie kortingsacties een aanrader!