Prima werkt snel rugklachten weg super

Snelle levering. Goed product.

In een woord fantastisch.

Ik koop al jaren bij Spierwrijfmiddel.nl. Ben heel blij met de wrijfmiddels wat ik koop. En de prijs is ook heel redelijk.

Fijn middel, ik gebruik het voor mijn kramppijnen, vooral in mijn benen , verkoelt ,en de pijn gaat weg , voor ik naar bed ga smeer ik de benen in.het helpt mij goed

Snel en goed efficient.

Duidelijke website. Snelle en goede afhandeling.

Werkt prima

Het doet wat het moet doen

Wat een goed middel, helpt en blijft niet plakkerig...geweldig!

Heb last van m.n knieën smeer 2xperdag en de pijn verm8ndert

Uitstekend en snelle levering

Uitstekend product en snelle levering. Een product die mijn opa al een langere tijd gebruikt en erg fijn vind.

Mooie service

Dank voor de samples en uitgebreide beschrijvingen Ps. Ik ga er niet mee accoort dat mijn review en persoonlijke gegevens op jullie site word gezet!! Uit vriendelijkheid zet ik de vote onder privacy beleid, om zo mijn persoonlijke review te kunnen versturen.

goede service

zeer te vrede

Geweldige ervaring met spierwrijfmiddel

Mijn man en ik merken je hoeft maar heel dun op te brengen is ook aan te bevelen, want dit werkt al subliem en het werkt lang na. Als je het warmer ergens door krijgt werkt het nog na ook. Wij gebruiken het op al onze pijnplekken en dat zijn er nog al wat, met verschillende oorzaken. Het proefmonster gaven we verder en deze persoon heeft meteen dit middel besteld. Alle middelen en dat waren er nog wat die we vooraf gebruikten zullen we niet meer inzetten. Wij zijn zeer blij met de enorm goede werking van dit middel.

Prima middel

werkt direkt en lang prikt een beetje ,en ruikt lekker

Duidelijke site, vlotte afwikkeling en levering.

Het meegeleverde "proefmonster" echter was goedbedoeld, maar waarvoor het middel te gebruiken bleef duister....

geweldig

Het bekende positieve effect!

Ik kende het middel al en het werkt écht ...

Altijd meteen de bestelling leveren, beter kan niet!!!

Zie boven!

onverbeterd zeer goede ervaring !

regelmatig pijnlijke spieren en gewrichten, grijp altijd weer naar de groene smurrie groeten corrine

Zeer positief

Zeer positief

Werkt goed

Ik gebruik het voor mijn dystrofie.

Alles vlug geleverd , dik in orde waarvoor dank

Binnen korte tijd resultaat

Als ik klachten krijg,smeer ik en dat werkt heel goed om de pijn of ongemak te laten verdwijnen. Heb ook voor familie meebesteld

Zeer positief over hun producten!!

Fantastisch middel

Sinds een aantal jaren maken wij gebruik van dit middel. We zijn heel tevreden en kunnen het aanbevelen.

Eerlijke producten en gave service. Punt

Eerlijke producten, en gave service.