Geweldig middel.

Ik gebruik dit middel al wel 20 jaar. Prima midden. In het verleden kocht ik in Oostenrijk nu dus in Wekerom. Aanrader voor aal spierpijn mensen.

de gel die iedereen in huis moet hebben!

Wij kennen dit middel al jaren en kunnen niet meer zonder. Bij verrekking of spierpijn komt de rode pot te voorschijn. En ja het helpt. Heel aangenaam in .

Verzacht de pijn zeer goed

Gebruik al langere tijd ... werkt zeer goed ... zeker niet te veel gebruiken, dat is wat warm.

Gewoon bestellen en gauw ontvangen geen probleem.

Volgens mij is de helder groene paardenzalf beter dan wit groene die ik nu heb

Omdat ik ten gevolge van een ongeval een pijnlijke en dikke enkel heb oedeem, dit kon ik met de helder groene redelijk behandelen ( minder zwelling van de enkel en pijn ) nu is het effect minder, vermoedelijk omdat dit meer op spieren gericht is.

De Eimermacher Pferdesalbe Care met hennepzaadolie en hyaluronzuur is vooral bedoelt als massagegel voor de spieren. Bij twijfel over het juiste productkeuze . Stuur ons een whatsapp bericht of bel even. Dan geven we u advies, De PferdeMedicSalbe was voor u een betere keuze geweest.

Supersnel en prima product

Supersnel en prima product

Prima aan mijn verwachtingen voldaan.

Goed massagemiddel en goed voor gewrichten en spieren.

Fijne webshop

Duidelijke website. Makkelijk en snel bestellen. Het product werd de volgende dag bezorgd

Helpt beetje

Goede paarden balsem ik smeer het 3 keer per dag als het nodig is

Fijne producten en snelle bezorging.

Wordt goed warm, goed voor de spieren.

Goed product en snel geleverd.

Zie boven

Super geod.

Zeer goede producten Ik ben zeer tevreden met de producten die ik heb gekocht.

Potje onzin

Zalf zou warm en koud aanvoelen en zo zijn werk doen ik werd er niet warm of koud van en merkte er niets van. Potje onzin.

prima, een must voor thuis en onderweg .

Gebruik de Pferdesalbe al jaren , heel fijn verkoelend bij kneuzingen, spierpijn , jicht, verstuikingen enzovoort Vooral de combinatie van Arnica en kamfer dus de Pferde Medic Salbe van dr. Jacoby is heerlijk en makkelijk smeerbaar en niet vet en lijkt direct te helpen. Ik neem altijd een klein potje (haal wat uit de grote pot) voor onderweg op een wandeling mee en een grote pot voor op vakantie. Een must om in huis te hebben .Oja ook fijn bij muggen bulten. Service prima , was snel in huis.

goede service

Ik had een bestelling geplaatst en reeds betaald toen ik een ander artikel zag en dat liever wilde hebben Direct gebeld en zij hebben zonder probleem de order aangepast. Erg correct en vriendelijk

Goede producten en snelle levering

De dagcreme is niet duur maar zeer effectief

Het helpt.

Voor zover we nu kunnen beoordelen helpt het middel tegen de kwaal.

super goed spul, plek wordt meteen warm en pijn trekt weg

ooit op een markt bij een kasteel tegen gekomen en gebruikten voor heen tijgerbalsem maar dit spul werkt veel en veel beter. Nooit meer anders

Mijn ervaring is ruim voldoende

Ik gebruik het nog niet zolang, maar ik ervaar dat het wel werkt.

Ben blij dat de levering snel en correct uitgevoerd was.

Topper voor mij!

Een vriend bracht de zalf mee uit Duitsland voor mij.Tot ik op zoek ging,naar een online winkel.Binnen enkele dagen had ik ze in huis.Vlug,goed verpakt.Niet duur!Alles wat ik verlangde.De producten zijn top!

Gaat zoals je altijd hoopt dat het gaat!

Als je een bestelling via op de prima site van spierwrijfmiddel.nl geschiedt eigenlijk alles zoals je zou wensen dat het gaat! Prima site, prima betalingsmogelijkheid, prima levertijd, prima ingepakt. Misschien is een kleiner doosje een mogelijkheid om de hoeveelheid plastic opvulkussentjes te beperken... Ik kan me voorstellen dat ook de gedachte kan zijn, dat ik dan maar meer moet bestellen om het aantal kussentjes te laten verminderen.

Zeer prettig zaken doen, goede spullen

Alleen van de betaling dat mis ging