Merk eerlijk gezegd weinig verschil qua pijn vermindering of versoepeling

Ik heb de pot al bijna leeg maar merkt niet echt een verbetering. Trekt ook niet snel in.

Eigenlijkgebruik ik het middel tekort om het goed te beoordelen,maar

Ik kan er nog weinig over zeggen, maar na een massage met de Rotes Weinlaubgel voelen mijn benen een stuk lichter. Dus zal dat voorlopig wel een blijvertje zijn. !

werkt goed

Gebruik voor mijn handen Lanolinecrame en die werkt goed en voor mijn voeten gebruik ik Melkers Orginal Hamamelis en die werkt voor mij ook goed.

Ik gebruik spierwrijfmiddel al jaren op aanraden van een vriendin. Ben er zeer tevreden over. Heb dat ook al aan veel mensen doorgegeven. Het mooiste ooit was dat hij vroeg hoe ik er aankwam want dat was echt een paardenmiddel voor de paarden ik heb direct jullie adres doorgegeven en hij was ook zeer tevreden

enigszins teleurgesteld

dit is de tweede keer dat ik dit invul. Ik heb artrose, ook in mijn vingers. Daarom kocht ik dit. Toch blijf ik pijn houden. Dus het is niet afdoende.

Supersnelle levering

Supersnelle levering

Snel en correcte afhandeling bestelling

Werkt goed om daar te bestelen.

Nog niks gemerkt

Ik gebruik het nu 1 week maar ik merk nog niks aan mijn knieën ik heb nog steeds pijn en heb ook artrose

Geeft echt verlichting

Zowel mijn Vrouw als ik zelf gebruiken het. Wissel het af met Pferde Medic Salbe ,deze werkt ook goed. Is niet zo heet als de Teufelsalbe Heiss. Maar het werkt goed , en dat is het belangrijkste.

Verlicht de pijn

Zoals boven omschreven

Geweldig werkzaam product

Wist even niet wat ik moest verwachten. Maar het werkt echt.

teleurgesteld

jammer dat de prijzen zo zijn bepaald dat je meer moet bestellen . op 25ct na kan jij geen verzendkosten besparen. bijvoorbeeld 39.75

Fantastische producten en een goede service. Met vriendelijke groet.

Ken de spierzalf al tig jaren !!!!

Goed, verzacht en smeert lekker !

Ik gebruik al jaren deze pferde zalf en ze werkt fantastisch altijd bij DM Duitsland gekocht en nu bij jullie door Corona.

Ik ben fantastisch geholpen met een bestelling. De medewerker was heel professioneel en wist veel raad. Ik ben heel erg tevreden.

Mooi geprijsd en een snelle levering

Kwam als goodkoopste uit de bus, bestelproces verliep erg makkelijk en ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang (track & trace). Bedankt en tot een volgende keer.

Snelle goede levering van top spul

Need I say more?

Prima service en duidelijke communicatie. Alleen mag de doos waarin het verstuurd wordt beter passen bij de inhoud. Deze was veel te groot en opgevuld met schuimchips. Tegenwoordig zijn er meer natuurvriendelijke manieren om op te vullen.

Gebruik t al circa 5 jaar en loop de 4daagse. Topprodukt ?

Geweldig resultaat!

Top ...snelle levering..

Verkopen top kwaliteit en snelle levering!

uitstekend

goede snelle levering

Goede en snelle levering.

Het bestelde is snel en in goede orde ontvangen. Tevens goed verpakt.

goede en snelle levering

top kwaliteit !!

.geweldig

had de bestelling heel snel in huis en doe aan mijn verwachtingen had heel veel last van me heup en rug smeer nu 2xdaags in met paarden creme voel al wel verlichting