Goed product

Een echte aanrader!

Prima service en levering ! Topproducten

Geweldig spul!!!

Smeert goed. Ruikt goed. Maakt geen vlekken en helpt enorm tegen spierpijn.

Prima kwaliteit. Goede levering

Top!!!!

Alles naar wens

Product voldoet al vele jaren

Werkt bij mij zo goed als direct

Dit middel is echt super goed wordt heel heet en het trekt snel in waardoor je geen vlekken krijgt in je kleding .

Prettig producten

Wat een fijne smeermiddelen. Producten doen wat ze moeten doen. Heel erg blij mee. Snelle levering, duidelijke n overzichtelijke site, met veel info over de desbetreffende producten.

Het helpt goed.

Prima middel.

Pijnverlichtend

Geweldige spierbalsem

Smeert goed uit en trekt snel in. Eerst koel en wordt gelijkelijk warm. Echt een aanrader.

Fantastische verzorging

Het product besteld, omdat ik goede ervaring heb met dit middel. Zou het iedereen aanbevelen.

Goed betrouwbare site

Duidelijke bestelstructuur, snelle levering, goede producten

Spierwrijfmiddel levert snel en goed de bestelling

spierwrijfmiddel levert snel en goed je bestelling , echter post.nl heeft mijn eerste bestelling kwijt geraakt en heb daarom langer op mijn bestelling moeten wachten , die opnieuw verstuurd werd , deze is nu binnen , product is goed en prijs ook (Paardenzalf van dr Jacoby)

TOP producten!

Geweldig, nog zeer snelle en nette levering.

Kortom een geweldig product. Een dikke aanrader.

Wow, eindelijk een paardenbalsem die doet wat hij beloofd. Ik wrijf de paardenbalsem nu tweemaal per dag aan mijn onderbenen. Deze wegen de hele dag erg zwaar. Na het aanbrengen van de paardenbalsem treedt er eerst een verkoelend en daarna een warm gevoel op, echt aangenaam. Ik ga nu niet zeggen dat de pijn volledig weg is, maar hij is in ieder geval pakken minder. De paardenbalsem plakt ook niet en droogt in een mum van tijd op. Echt, ik hoef geen andere paardenbalsem meer dan die van jullie.

Het helpt

Elke dag 2x smeren geeft resultaat

goed resultaat

het hielp goed bij pijn in de heup door valpartij.

Producten zijn goed en levering is vlot.

Ik gebruik al vele jaren produktej van spierwrijfmiddel en ben nog steeds tevreden.

Super dus

Voor mij is het super spul,al de pijntjes gaan weg of verzachten een10

Bij mijn help het goed voor de spieren

Blijf goed communiceren en ik zal zeker aanbevolen aan andere personen dank je wel blijf in de lucht met het spiermiddel

Het beste product op de markt

Na veel verschillende producten te hebben gebruikt onderscheid jullie product zich omdat het zelfs na uren nog steeds de spieren verwarmd !!!

Ik kan het merken dat ik minder pijn en soepeler ben in mijn knie .

Ik kan het merken heb minder pijn in mijn knie en kan hem soepeler bewegen . Ik wou dat ik het Artho Gelenk eerder had ondekt .

Snelle levering goede communicatie! Ik had de sterke versie besteld. Fijne gel die snel intrekt werkt goed tegen spier en gewrichtspijn!

Lage Valkseweg 75

6733 GB Wekerom