goed resultaat

het hielp goed bij pijn in de heup door valpartij.

Producten zijn goed en levering is vlot.

Ik gebruik al vele jaren produktej van spierwrijfmiddel en ben nog steeds tevreden.

Super dus

Voor mij is het super spul,al de pijntjes gaan weg of verzachten een10

Bij mijn help het goed voor de spieren

Blijf goed communiceren en ik zal zeker aanbevolen aan andere personen dank je wel blijf in de lucht met het spiermiddel

Het beste product op de markt

Na veel verschillende producten te hebben gebruikt onderscheid jullie product zich omdat het zelfs na uren nog steeds de spieren verwarmd !!!

Ik kan het merken dat ik minder pijn en soepeler ben in mijn knie .

Ik kan het merken heb minder pijn in mijn knie en kan hem soepeler bewegen . Ik wou dat ik het Artho Gelenk eerder had ondekt .

Snelle levering goede communicatie! Ik had de sterke versie besteld. Fijne gel die snel intrekt werkt goed tegen spier en gewrichtspijn!

Zeer goed en werkt uitstekend

Op advies van huisarts bij erg pijnlijke ischias.Wordt snel warm en verlicht goed de pijn. Ik raad het ook aan bij mijn collega's als zorgverlener.

De klant gebruikte de Teuffelssalbe Heet

Prima zalf

Ik gebruik deze spierzalf regelmatig het helpt bij mij heel goed. Ook de overige zalven die ik bij u heb besteld prima kwaliteit , Heel tevreden ook snelle bezorging . Vr.gr Mevr.TvanAs

100 % perfect. TOP! ***** 5 Stars.

Premium Quality. Turbofast delivery. 1-A-Service. We are very grateful. Thank you very much.

topspul

Lekker heet en goed voor klachten aan spieren.

Gebruik het al jaren en helpt waarvoor ik het nodig hebt ben dan ook zeer tevreden met deze artikelen

Snelle levering en goed product.

Snelle levering van een goed product en de spierwrijfmiddel doet wat het moet doen.

Uitstekend!

Werkt goed

Ik had het besteld volgende dag was het binnen gekomen. Ik smeer elke dag in als ik last heb heup en knieën.

prima spul

lekker dik smeren geeft een klein beetje een geur af maar niet veel geeft bij mij echt verlichting

Heel tevreden over het bestelde product

Goede webshop, makkelijk bestellen, snelle levering. Product zeer goed, prijs / kwaliteit zeer goed.

Goed en snelle levering

Tot nog toe niet teleurgesteld

Help van tastis bij mij

Goed en betaalbaar

Geen wondermiddel maar helpt wel

Gebruik ik al jaren

Top produckt, je moet er maar tegen kunnen is behoorlijk sterk. İk zelf ben er tevreden mee

Snelle levering en fijn product om te gebruiken

de hele familie gebruikt het al jaren!!!!!

Een fijn product, wordt binnen onze familie al jaren gebruikt.