de hele familie gebruikt het al jaren!!!!!

Een fijn product, wordt binnen onze familie al jaren gebruikt.

uitstekende service

snelle levertijd en uitstekende service, en het werkt ook zeer goed, gebruikte voor heen tijgerbalsem maar dit werkt vele malen beter

perfecte service

perfecte service

Makkelijk bestellen en snel in huis

Geweldig altijd keurig ingepakt

Perfect medische product jaren in gebruik ik wil niets anders

Eindelijk minder pijn!

Mijn vrouw heeft in haar linker voet een dystrofie en artrose en kan dus van pijn haast niet meer lopen en heeft ook s'nachts zo erg pijn, dat het moeilijk is een positie te vinden met minder pijn. Dankzij de Paardezalf heeft zij in bed nu minder pijn, wat resulteert in een betere nachtrust. Wij hopen erop dat het ook bij het lopen verlichting zou brengen. Gezien dat zij de zalf pas sinds twee weken gebruikt zijn wij daar optimistisch over.

Paarden balsem Het beste middel ooit

Lang zoekende voor mijn spieren en artrose uiteindelijk paarden balsem gevonden, geweldig spul.

Het helpt wel als je goed inwrijft

Je moet het wel consequent insmeren

Werkt prima

Knapt er van op

versoepeling spieren

goede ervaring... gebruik het dagelijks

Het werkt goed bij spieren en gewrichten

Helpt goed

Na smeren gaan slapen en andere dag al hele verlichting, dag 2 over.

Tot nu toe bij gebruik werkt het zeer goed

Uitstekend tegen jeuk

Heb goede ervaring tegen jeuk en helpt tegen spierstijfheid.

Goed product en snel geleverd

De Thuiszorg is enthousiast over het resultaat bij reumatische klachten!

geweldig

Bij alle spierpijnen, stijfheid in de rug, gebruik ik dit geweldige middel. het verdwijnt snel als sneeuw v d zon ook vertel ik familie en vrienden over dit fantastische middel

Prima middel

Helpt zeer goed bij onstekingen

goede informatie en prima afhandeling

duidelijke informatie en goede afhandeling. Snelle bezorging

Goede producten

Ik heb voor de tweede keer bij u spierzalf besteld ik heb er veel baat bij. Goede producten en snelle levering .

Het werkt uitstekend

Door elke dag in te smeren op mijn pijnlijke schouders, ben ik nagenoeg pijnvrij nu.

Super snelle levering

Hey pakket was door post nl ergens anders gebracht.. Maar door dit bedrijf is het uitgezocht en hebben ze mij telefonisch op de hoogte gehouden en waar ik het kon ophalen. Super service

Goed product

Goed product wat de nodige verlichting geeft.

Vlotte levering

Vlotte levering en waar voor je geld. Prijs kwaliteit is fijn

Ik vind dat die zalf heel goed werkt

Je smeert je met die zalf in en het gaat meteen werken ik ben daar heel tevreden over ik zou geen andere willen hebben

Geen moeilijke site en snelle levering