Verwarmend

Fijn assortiment, super service, producten die werken

we gebruiken het al jaren en bevalt heel goed.

we gebruiken het voor de rug en spieren en het werkt bij ons heel goed. zijn er erg blij mee.

Allergie

Mijn vrouw is er helaas allergische voor .Maar voor mij zelf werkt het prima lekker warm en het werkt gelijk. uit eindelijk een prima middel, ben er blij meer!!!!

perfect

Eindelijk weer een smeer middel dat echt warm wordt.

Zeer snelle service‼️

super

Besteld en zeer snel geleverd Zeer goed spul dat spier wrijfmiddel Blijft lang heet en aangenaam

Goed product, goed geadviseerd.

Gebeld voor persoonlijk advies vanwege de verscheidenheid aan producten. Heb prima advies gekregen over de specifieke toepassing. Verschillende familieleden blij mee kunnen maken.

Snelle levering en goed verpakt. De producten ben ik ook blij mee.

uitstekend spul prijswaardig

wil niets anders meer, werkt prima vaak met twee dagen ben je van de rugpijn verlost. En service prima

Top !

Snelle levering. Mooie kortingsacties een aanrader!

IK heb het idee dat het helpt.

Of het genezend is weet ik niet. Maar ervaar het als goed onderhoud van mijn spieren. Hiervoor werkt het uitstekend.

Zoals iedere keer geen problemen

Veel te lange levertijd

De spullen zijn oké, maar die kende ik al. Alleen de levertijd vond ik echt veel te lang. Ruim 14dagen op mijn zending moeten wachten.

Nog even de feiten op een rij! Wij hebben de order op 6 januari om 17.06 ontvangen. De volgende werkdag hebben wij het pakket overhandigd aan Post.nl. 15 januari is het pakket bij de klant afgeleverd. (9 dagen later) Wij vinden het vervelend dat Post.nl de pakketten niet op tijd kan bezorgen. Hebben daar ook al een klacht over ingediend, maar dat helpt niets. Jammer vinden wij dat de klant het ons aanrekent.

Prima zoals altijd

!

Hele goede ervaring

Weinig contact gehad, ervaring met Doktor Jacoby`s PferdeMedicSalbe Paardenzalf 600 ml. pot (voor mijn man) Die ervaarde niets van wat werd aanbevolen, maar kan per mens verschillen natuurlijk. Mijn man heeft vooral de 'warme' werking nodig bij de ziekte die hij heeft (ongeneeslijk ziek) en die heeft hij gevonden in de Enzborn Teufelssalbe Heiss (warmtezalf) (r - harpago zalf) en die is super, mijn man ervaart het als een super middel, ben daar erg blij mee. Melding is gemaakt van de werking (juist niet) van de eerst genoemde PferdeMedicSalbe en ik dacht eerst dat dát niet gelezen zou worden maar dat is dus zeker wel gebeurd en hebben we een pot mogen testen van een gel... , ben hier erg blij mee, fijn is dat dát soort dingen gelezen wordt en serieus wordt genomen.. Alsnog onze dank..

De volgende dag al geleverd. Fijn dat er ook proefmonsters bij zaten. Ik twijfelde over de aanschaf vanEnzborn Teufelssalbe, maar had een proefmonster. Heb het gebruikt, maar kon niet merken dat het hielp, het werd niet warm zoals bij b..v. Midalgan. Dit bespaart mij een miskoop.

Hoogwaardige producten, goede prijs en perfecte service.

Hoogwaardige producten, goede prijs en perfecte service.

perfect

Alles zoals het hoort en supper snel geleverd. Bedankt.

Vlotte bestelprocedure. Snelle levering.

Wat je besteld krijg je toegestuurd!

Wat je besteld krijg je toegestuurd. Het is alleen lastig als je contact met uw bedrijf wilt krijgen we dat niet. Helaas?

Alles prima en netjes binnen de tijd geleverd ondanks alle drukte op dat moment.

Keurige en snelle levering met zelfs een gratis proefproject!

Prima website, gemakkelijk en overzichtelijk. Spierwrijfmiddel is een goed product

Spierwrijfmiddel is gemakkelijk te bereiken, geeft duidelijke informatie over de verzending en het product is heel prettig in gebruik zonder vervelende geurtjes

Doktor Jacoby`s Pferdemedicsalbe bevalt mij prima. Gebruik het dagelijks. Brengt gemakkelijk aan en trekt snel in. Makkelijk te bestellen, snel geleverd en goed verpakt.

Prima site

Goede produkten voor goede prijs, ik heb jullie site al verschillende keren door gelinkt

Snelle levering, goed product

Zeer goed product, werkt doeltreffend en is fijn en zuinig in gebruik. De levering was snel en het product was zorgvuldig verpakt.