Ik help mij help goed met de teufelssalbe

Gewoon goed en snel!

Zeer fijne site en uitstekende producten. Wij kunnen niet meer zonder de producten Spierwrijfmiddel.

Uiterst snel geleverd.

Na bestelling heel snelle levering. Werkt prima.

uitstekende producten snelke levering

ik ben al jaren tevreden klant

Voelt goed en ruikt prettig.

Een flinke blessure mee behandeld. Na enige behandelingen werd het verschil van voor en na de behandeling goed merkbaar.

heerlijk spul ontspant de spieren en een rustig gevoel .

het werkt perfect ontspant de spieren en verzacht de pijn

het is een heel goed middel

als ik het middel niet gebruik zijn mijn benen stijf.

Ik heb erg veel last van rugpijn. Iedere morgen wanneer ik opsta wrijf ik m'n rug, billen en benen in met uw spierwrijfmiddel en na een uurtje ontspant alles.

Super middel bij spierpijn!

Heerlijk voor stijve spieren

Prima product voor soepele spieren,makkelijk aan te brengen en trekt snel in.

Alles naar wens

Niet alleen de bestelde artikelen zijn erg goed, maar ook de verzending is heel correct.

De PMS zalf is zeer fijn in gebruik en ook nog voordelig. Snelle verzending en goed verpakt. Een aanrader!

Slecht

Heb een klacht ingediend slecht zalf

Wij hebben een aantal keren contact gehad met de klant. Daarbij is aangeven dat het product even de tijd nodig heeft om het huidherstel te ondersteunen. Het product Hirshtalgcrème blijft vettig en trekt niet in de huid. Bij twijfel over een product willen wij u altijd adviseren.

Snelle uitstekende dienstverlening

Het werkt

Mijn man gebruikt het voor zijn schouder en het bevalt heel goed . Zelfs mijn hand gloeit na het insmeren. Komt vast van de brandnetel.

Product (Teufelsalbe) snel verzonden en netjes verpakt.

Snelle levertijd en een goed product

Ik heb veel baat bij het product

Topservice en een geweldig produkt

Nadat mijn bestelling verkeerd verzonden was kreeg ik onmiddelijk bericht. En werd het alsnog vlot nageleverd. Een heel goed produkt wat mij echt verzachting geeft

Toppie

Prettige ervaring met t paardenmiddel, het doet ook wat t moet doen, heerlijk

Het product voldoet al vele jaren aan alle verwachtingen bij dagelijks gebruik.

Top producten

Snel goed verpakte top producten ontvang.

Vies

Ik had n crème verwacht, te veel munt geur En t werkt niet T geeft geen werking zoals beschreven staat. Plakkerig

Belangrijk is dat u niet teveel van het product gebruikt. U moet zoveel aanbrengen dat het in 2 minuten in de huid kan worden gemasseerd. Neemt u teveel, dan wordt het plakkerig. De teuffelssalbe Eiss bevat mintolie als bestanddeel. Heeft u vooraf vragen over de producten van ons, neem dan contact met ons op via bv. Whatsapp.

perfecte service

altijd correcte afhandeling van mijn bestelling

prima ervaring

altijd snelle bezorging en het middel is een fijn middel en is al helemaal vertrouwd bij ons