duidelijk verhaal, goede spullen

Veel achtergrondinformatie en goede spulen.

• Levering

Supper makkelijk en heerlijk!

Heel eenvoudig alles wat je nodig hebt zit in startpakket. Top!

20 gram waterkefir

Gelukkig is alles goed gegaan bij de aanmaak en hebben de korrels zich aanzienlijk vermeerderd

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Levering

Hallo, dank voor uw beoordeling! 20 Gram is inderdaad niet veel, maar u krijgt altijd meer (minstens 24 gram). Meestal groeit het ook nog onderweg. Komt bij dat de kwaliteit van de waterkefir zeer goed is (volgens onafhankelijk labrapport en de gemiddelde klant). Dus na een paar bereidingen en goede zorg, had u waarschijnlijk al 100 gram. We krijgen dan ook af en toe 'klachten' dat het zo hard groeit. De koelelementen gebruiken we inderdaad, maar alleen als dat nodig is (zie ook pagina: https://www.kefirshop.nl/c-1006739/actuele-levertijd/) en dat was op dat moment echt niet het geval. Als we dat toch hadden gedaan voor uw bestelling, waren de verzendkosten fors hoger geweest (pakkettarief a € 6,75 i.p.v. de nu gehanteerde € 2,02). Als dat niet nodig is, willen we de klant daar niet mee belasten. En mocht het toch op een of andere manier fout gaan, dan bieden we altijd 100% garantie. Dat hebben we altijd gedaan (kunt u via Kiyoh beoordelingen ook teruglezen) en blijven we ook doen. Zoals u ziet, we hebben er wel over nagedacht en ook bewuste keuzes gemaakt die volgens ons ook in het belang van de klant zijn. Succes en veel plezier met uw waterkefir! Hartelijke groet, Michel

Prima kwalitei

Prima kwaliteit, nette verzending, duidelijke uitleg erbij

Vlotte verzending, goede informatie

Voor het eerst iets besteld bij de Kefirshop. Pakje kwam vlot en met uitgebreide uitleg.

Prima ervaring

Al na de tweede maal het gemaakt te hebben is de Kefir al behoorlijk vermeerderd.

• Levering

Nette webwinkel met compleet assortiment

Kort contact gehad vooraf. Dit verliep snel, duidelijk en informatief. Er staat heel veel informatie op de website (en via doorklikken) op melkkefir.nl waar ontzettend veel info geordend op te zoeken is. Top! De verpakking was echt super goed, zeer zorgvuldig gedaan, slim ingepakt en goed opgevuld. . Enige punt is prijs (4 sterren). Sommige producten zijn wat duurder dan in andere webwinkels, maar je voordeel is hier dat alles in 1 bestelling te leveren... 3x verzendkosten is ook duur tenslotte. Daarnaast de hoeveelheid melkkefir lijkt wat weinig tov de prijs. Maar er staat goed uitgelegd waarom dit is. Het heeft een goede en duidelijke reden (onderzoek+test van de kefir kwaliteit).

Snel, netjes en kwalitatief

Snel, netjes en kwalitatief

• Levering

Goede informatie en snelle levering!

Had altijd last van brandend maagzuur, door kefir op waterbasis is het helemaal verdwenen! Ben dolgelukkig.......bedankt!@

Ben heel erg tevreden

Goed product, snelle levering, prima service!

• Levering

helaas niet gelukt om kefir te maken

Hoewel ik denk dat de kefir plantjes in orde waren lukte het niet om kefir drank te maken. Alles volgens de beschrijving gedaan maar het resultaat was een waterige drank met veel koolzuur maar vrijwel geen zurige smaak. Paar keer geprobeerd met minder delen melk maar resultaten bleven zoals hiervoor beschreven.

• Levering

Heel tevreden met de service en de kefirkorrels.

Super goed!

Correct over de hele lijn!

Fijn bedrijf

Leveren op tijd en de producten zijn altijd van goede kwaliteit. Zijn ook zeer vriendelijk.

Zeer correct

Vlotte levering, zeer goede uitleg, kwaliteitsproducten. Na een week zijn de 40 gr kefirkorrels al tot 120 gr gegroeid. En met door uitleg/receptenboek hebben we al lekkere resultaten.

ok

Gevraagd en geleverd

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede klantenservice.

Altijd betrouwbaar

Hier bestel ik mijn waterkefir... vers en goede kwaliteit...

• Levering

Snel geleverd,gelijk begonnen,werkt prima,ik geniet er dagelijks van,als ik later meer ga produceren, wil ik ook yoghurt en kaas van maken

• Levering

Fijne webshop met alle benodigdheden voor kefir

Snelle levering en veel informatie over kefir te vinden op de site.

Bevalt goed

Omdat ik lactose niet verdraag ben ik overgestapt op waterkefir. Had de 1e week wel buikpijn maar gaat nu beter. En wonderbaarlijk hoe hard de kefir groeit,had ik niet verwacht! ps. Wil liever niet dat mijn naam etc. op de website vermeld wordt....

• Levering

Mij ervaringen zijn excellent. Goede produkten, snelle kevering, en een super goede service! Ik ben dik tevreden!!!

prima,netjes verpakt

Ben net begonnen met het maken van de melk kefir. Gaat nog niet helemaal naar mijn wens. laat het 48 uur staan ,anders te dunVriendelijke groet lia Cornelisse

• Levering

Geachte mevrouw Cornelisse, Dank voor uw beoordeling, maar toch een vraag: U heeft het wel gelijk na ontvangst verwerkt? Omdat u aangeeft dat u er net mee bent begonnen. Als u er toch gelijk na ontvangst mee bent begonnen en u houd de aanbevolen verhoudingen aan (niet afgespoeld 1 (kefirkorrels) op 10 (melk)) is het wel een langzame start. Alles wat u er later mee bent begonnen zal het trager op gang komen, maar er moet wel met elke bereiding verbetering merkbaar zijn. Mocht dat nou niet zo zijn, dan graag even uw bericht. We helpen graag en over garantie doen we ook nooit moeilijk. Overigens kunt u ook minder melk gebruiken en zo toch 1 bereiding per dag doen. Hartelijke groet, Michel

Uitstekend, een echte aanrader Kefirshop !

Uitstekend, mooie grote korrels ook. Met zorg verpakt voor de post zodat kefirkorrels niet pleten. De kefir groeide gelijk de eerste keer al als kool.

Over Kefirshop

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, gebruiksklare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediënten en andere benodigdheden kunt bestellen. Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.