PRIMA KEFIR

Zeer zorgvuldig verpakt en je kan zien aan hoe het is verpakt, dat men met zorg er mee omgaat. ik heb het gelijk uitgepakt. Lekker in de melk gezet en nu na en paar dagen al een heerlijke lobbige kefir drank. Nadat het een paar uurtjes in de koelkast heeft gestaan is het nog lekkerder. Er wordt goede kefir verkocht door de kefirshop. Want dat scheelt soms heel veel.

• Levering

Geweldige website om je waterkefir-avontuur te beginnen

Super tevreden over de duidelijke informatie op deze website en de spullen die ik besteld heb. Snelle levering. De levende waterkefir is van goede kwaliteit en groeit enorm snel. Zelf een (grotere) weckpot gemaakt met de doe-het-zelf onderdelen die ik hier besteld heb.

Niet geweldig

Niet alles op de site wordt waargemaakt

• Levering

Gelijk even contact gezocht met de klant, want we zijn (gelukkig) niet gewend om zo'n slechte beoordeling te ontvangen. We hebben na de bestelling geen klachten ontvangen, maar wel deze beoordeling. Jammer, want we hebben echt geen idee wat er mis is gegaan en hoe. We leren graag van klanten hoe het beter kan, want uiteraard kan er ongemerkt weleens wat mis gaan. Maar daar kom je alleen achter als je daar over geïnformeerd wordt. We zijn in afwachting van een reactie van de klant. Update 8-8: Geen reactie meer van de klant ontvangen. Dus helaas nog geen idee wat we dan niet waarmaken. Het zij zo... We verzoeken een klant slechts éénmaal om een reactie. De communicatie werd al met een 2 gewaardeerd, dus we willen een klant zeker niet nog meer irriteren. Toch één opmerking: De "Betrouwbaarheid" werd ook met een 2 gewaardeerd. Terwijl er geen enkele vorm van contact, klacht of vraag is geweest vanuit de klant. Hoe kan dan de betrouwbaarheid gewaardeerd worden, als die niet eerst uitgetest is? De optie "N.v.t." zou dan toch passender zijn geweest? Uiteraard mag een klant dat vinden, maar op onze beurt vinden wij dat dan weer, hoe zal ik het zeggen, 'bijzonder'.

Alleen maar positief

• Levering

Snel, goed geleverd mooi groeiende cultuur.

Vlot bestellen, snelle levering en na 5 dagen al het dubbele van men bestelling gekweekt p

duidelijk verhaal, goede spullen

Veel achtergrondinformatie en goede spulen.

• Levering

Supper makkelijk en heerlijk!

Heel eenvoudig alles wat je nodig hebt zit in startpakket. Top!

20 gram waterkefir

Gelukkig is alles goed gegaan bij de aanmaak en hebben de korrels zich aanzienlijk vermeerderd

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Levering

Klant vond oorspronkelijk de hoeveelheid kefirkorrels erg weinig. Daarop gereageerd: "20 Gram is inderdaad niet veel, maar u krijgt altijd meer (minstens 24 gram). Meestal groeit het ook nog onderweg. Komt bij dat de kwaliteit van de waterkefir zeer goed is (volgens onafhankelijk labrapport en de gemiddelde klant). Dus na een paar bereidingen en goede zorg, had u waarschijnlijk al 100 gram. We krijgen dan ook af en toe 'klachten' dat het zo hard groeit." Verder had klant zich zorgen gemaakt over de houdbaarheid van de kefir onderweg (niet gekoeld). Gereageerd: "De koelelementen gebruiken we inderdaad, maar alleen als dat nodig is (zie ook pagina: https://www.kefirshop.nl/c-1006739/actuele-levertijd/) en dat was op dat moment echt niet het geval. Als we dat toch hadden gedaan voor uw bestelling, waren de verzendkosten fors hoger geweest (pakkettarief a € 6,75 i.p.v. de nu gehanteerde € 2,02). Als dat niet nodig is, willen we de klant daar niet mee belasten. En mocht het toch op een of andere manier fout gaan, dan bieden we altijd 100% garantie. Dat hebben we altijd gedaan (kunt u via Kiyoh beoordelingen ook teruglezen) en blijven we ook doen. Zoals u ziet, we hebben er wel over nagedacht en ook bewuste keuzes gemaakt die volgens ons ook in het belang van de klant zijn. Succes en veel plezier met uw waterkefir!" Vervolgens heeft klant de beoordeling aangepast. De originele is nog in te zien. Michel

Prima kwalitei

Prima kwaliteit, nette verzending, duidelijke uitleg erbij

Vlotte verzending, goede informatie

Voor het eerst iets besteld bij de Kefirshop. Pakje kwam vlot en met uitgebreide uitleg.

Prima ervaring

Al na de tweede maal het gemaakt te hebben is de Kefir al behoorlijk vermeerderd.

• Levering

Nette webwinkel met compleet assortiment

Kort contact gehad vooraf. Dit verliep snel, duidelijk en informatief. Er staat heel veel informatie op de website (en via doorklikken) op melkkefir.nl waar ontzettend veel info geordend op te zoeken is. Top! De verpakking was echt super goed, zeer zorgvuldig gedaan, slim ingepakt en goed opgevuld. . Enige punt is prijs (4 sterren). Sommige producten zijn wat duurder dan in andere webwinkels, maar je voordeel is hier dat alles in 1 bestelling te leveren... 3x verzendkosten is ook duur tenslotte. Daarnaast de hoeveelheid melkkefir lijkt wat weinig tov de prijs. Maar er staat goed uitgelegd waarom dit is. Het heeft een goede en duidelijke reden (onderzoek+test van de kefir kwaliteit).

Snel, netjes en kwalitatief

Snel, netjes en kwalitatief

• Levering

Goede informatie en snelle levering!

Had altijd last van brandend maagzuur, door kefir op waterbasis is het helemaal verdwenen! Ben dolgelukkig.......bedankt!@

Ben heel erg tevreden

Goed product, snelle levering, prima service!

• Levering

helaas niet gelukt om kefir te maken

Hoewel ik denk dat de kefir plantjes in orde waren lukte het niet om kefir drank te maken. Alles volgens de beschrijving gedaan maar het resultaat was een waterige drank met veel koolzuur maar vrijwel geen zurige smaak. Paar keer geprobeerd met minder delen melk maar resultaten bleven zoals hiervoor beschreven.

• Levering

Heel tevreden met de service en de kefirkorrels.

Super goed!

Correct over de hele lijn!

Fijn bedrijf

Leveren op tijd en de producten zijn altijd van goede kwaliteit. Zijn ook zeer vriendelijk.

Zeer correct

Vlotte levering, zeer goede uitleg, kwaliteitsproducten. Na een week zijn de 40 gr kefirkorrels al tot 120 gr gegroeid. En met door uitleg/receptenboek hebben we al lekkere resultaten.

ok

Gevraagd en geleverd

• Betrouwbaarheid N.v.t.

Goede klantenservice.

Altijd betrouwbaar

Hier bestel ik mijn waterkefir... vers en goede kwaliteit...

• Levering

Snel geleverd,gelijk begonnen,werkt prima,ik geniet er dagelijks van,als ik later meer ga produceren, wil ik ook yoghurt en kaas van maken

Over Kefirshop

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, gebruiksklare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediënten en andere benodigdheden kunt bestellen. Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.