Brilliant!

The products they sell are high quality and a fair price. They were easy to communicate and call with when I had questions which they answered very well. When something didn't work because I processed the grains incorrectly they were very sweet and offered to send me free grains with my new order to try again.

Tevreden klant

Goede ervaring, goede producten

Goede duurzame verpakking en snelle levering

Heerlijk

Heerlijke waterkefir na het eten, geeft betere vertering en meer energie

Goede ervaring

Snelle levering, prima prijs en communicatie.

• Levering

Goede service en zeer snelle reacties. Pakketje goed verpakt en duidelijke beschrijvingen binnenin.

Niets op aan te merken

Voor herhaling vatbaar

Ik ben tevreden top

• Levering

Contact gehad met de klant, aangezien hij in eerste instantie een negatieve beoordeling had ingevuld. Wij waren echter niet op de hoogte dat de bestelling in het geheel niet was aangekomen. Helaas is dat in de decembermaand vaker voorgekomen. Uiteraard hebben we de bestelling opnieuw verzonden, met een zeefje erbij ter compensatie van het ongemak. Mocht de 1e zending toch nog binnenkomen (komt ook voor), dan mag de klant deze houden. Tenzij het om dure producten gaat, doen we dat altijd op deze wijze, omdat terugsturen vaak ook duur en omslachtig is. Groetjes, Michel Kemperman Kefirshop

alles was in orde

vlotte afhandeling

• Levering

Wij zijn tevreden Kefir gebruikers.

Wij zijn blij met de Kefirshop. Vlak voor de feestdagen werd eerlijk gezegd dat verzenden een risico was omdat de kefir waarschijnlijk te lang onderweg zou zijn. De shop werkt zeker niet commercieel en er is ook nog een stukje nazorg, je krijgt een mail waar in precies staat hoe je het beste resultaat hebt van je bereiding. Kortom een topper. Wim en Karina

Helder en eerlijk advies

Heb vanalles besteld van potten, een diamantbor tot water-kefir. Alles prima ontvangen. Ik had vragen over de levering, ik kreeg snel de reactie die ik nodig had. De instructies zijn eenvoudig en ik heb mijn eerste batch water-kefir geproeft, meteen al lekker.

• Levering

Ik ben zeer tevreden over de snelle en zorgvuldige levering van mijn bestelde artikelen. Inmiddels mijn kefirpot in gebruik. Op naar nog een gezondere leefstijl.

• Levering

Ik ben tevreden met product en levering.

Snel (<2 dagen) en keurig verpakt.

• Levering

Beter niet bestellen in de kersttijd

Nu de kefir via de post eindelijk binnen is heb ik denk ik voldoende ervaring kunnen opdoen en heeft het zich vermeerderd tot 60 gram. De vermeerdering is niet zoveel als sommigen van uw klanten beschrijven, maar misschien heeft de kefir wat langer tijd nodig om te settelen na het lange oponthoud bij de post. Ik denk dat het wel goed komt, anders laat ik het alsnog weten. De vertraging reken ik uw bedrijf echt niet aan. Wel had ik de bestelling misschien beter kunnen plaatsen buiten de kersttijd.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Levering

Beste Joanna, Dank voor uw beoordeling. In een aantal gevallen is de post inderdaad lang onderweg geweest. Zelfs soms een stuk langer dan PostNl zelf als maximum had opgegeven. Ook zijn er bestellingen zoek geraakt. We beraden ons dus ook voor volgend jaar of we misschien beter tijdelijk kunnen stoppen met verzenden van verse kefirkorrels. Alle klanten waar het lang/te lang onderweg is geweest, kunnen in alle gevallen nieuwe kefir toegestuurd krijgen als de kefir het niet goed doet. Succes met de kefir en mocht het niet helemaal lukken zoals verwacht, dan vernemen we dat graag. Groetjes, Michel

fijne snelle levering

Product als omschreven. Fijne snelle levering ondanks de drukte bij pakketdienst.

snel besteld, snelle levering

de weckpotten met waterslot waren snel gevonden en besteld. Levering was ook snel. Producten prima verpakt

• Kwaliteit N.v.t.

Prima kwaliteit

Prima kwaliteit

Hele goede water kefir

Ik heb water kefir aangekocht , Mooi verpakt geleverd, Duidelijke instructies , En de kefir groeit heel goed !! Op een week tijd van 20 naar meer dan 50 gram !!

• Levering

Snelle, efficiënte en aardige levering

Extra aardig: per abuis was een zakje gedroogde kefirkorrels meegestuurd. In een aardig briefje werd me gemeld dat ik het kon houden.

• Levering

Goede kwaliteit en betrokken medewerkers

Plezierig en aardig mailcontact. Netjes alles volgens afspraak geleverd.

Tweede keer kefir gekocht

De eerste keer helemaal bevallen. Nu weer besteld en het is weer helemaal top

• Levering

Volgens afspraak geleverd en goede garantie

Goederen geleverd en garantie na lekkende verpakking. Zeer goede garantie

Goed starter pakket

Mijn huisarts zei dat ik dit moest aanschaffen. Niet veel wetende van waterkefir (maar wel van fermentatie) de starterset gekocht. Fijne uitleg erbij en werkt prima! Ben tevreden!

• Levering

alles behalve de melkkefir is goed van kwaliteit

de levende melkkefirkorrels lijken niet te vermeerderen. Ze zijn erg klein vergeleken met mijn ervaringen vroeger. Misschien zijn ze ook te lang onderweg geweest.De bezorging is een paar keer uitgesteld. en of ik de kefirshop aanbeveel hangt af van een reactie op mijn 'kritiek'

• Levering N.v.t.

Beste klant, Vervelend dat PostNl uw pakket vertraagd heeft afgeleverd! Excuses voor het ongemak. Ze kunnen de drukte op dit moment simpelweg niet aan. Maar wij blijven natuurlijk eindverantwoordelijk en die verantwoordelijkheid nemen we ook graag. Wat de kwaliteit van de melkkefir betreft; onze melkkefirkorrels zijn inderdaad aan de kleine kant. Maar dat heeft een heel simpele oorzaak die we ook op de productpagina toelichten; wij werken met vaten van 6 liter, grote zeven, waarbij we grote hoevelheden kefirkorrels door de zeef laten 'walsen' om het goed/snel door te kunnen laten lopen. Door de druk en wrijving vallen ze in kleinere stukjes uiteen. Echter, als je deze gaat verwerken met kleinere hoeveelheden zullen ze uitgroeien tot wel vuistgrootte. Het zegt niets over de kwaliteit. Wel als de kefirkorrels - ook na acclimatisatie van minimaal een halve week - niet groeien. Dan is er iets aan de hand! In praktisch alle gevallen wordt zo'n probleem opgelost door een 2e zending kefirkorrels. Onze garantieregeling is ruimhartig, zie pagina: https://www.kefirshop.nl/c-2624952/garantie/. De kwaliteit is ook goed, zie het meest recente labrapport. We vernemen graag hoe het nu met de groei zit en zo nodig sturen we nieuwe. Hartelijke groet, Michel Kefirshop Update 28-12: Contact gehad met klant i.v.m. garantieafhandeling. 28-12 Nieuwe kefirkorrels verstuurd. Update 13-1: Navraag bij klant hoe het gaat.

Zeer goede producten en goede dienstverlening

Zowel de kwaliteit van de waterkefir als de melkkefir is van uitstekende kwaliteit. Duidelijke handleiding erbij. Vragen worden duidelijk en snel beantwoord.

Over Kefirshop

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, gebruiksklare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediënten en andere benodigdheden kunt bestellen. Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.