In een woord: uitstekend.

Goed, vriendelijk en snel geholpen.

Goed en duidelijk

Heel goed, kwaliteit boven verwachting!

Snelle professionele service

Ik had al ervaring met gevriesdroogde producten , maar ben nu voor de echte melkkefir korrels gegaan. Die kwamen snel over de post en leefden zeer vrolijk verder. Na een mail wisseling gekozen voor een weckpot met waterslot om de kwaliteit voor een langere periode te garanderen. Leuke mensen die je het gunt !

Snelle levering , goed verpakt ,

Heb het al vaker gebruikt , dus prima !!

Super tevreden

Super tevreden

Positief

Mijn ervaring is positief: Van een vriendin kreeg ik waterkefirkorrels toegestuurd, op dezelfde dag dat er een televisie-uitzending over kefir was. Naar aanleiding van die uitzending bleek het erg druk te zijn geworden in de kefirshop, daarom stond er op de site dat het verzenden wat langer kon duren dan normaal. Misschien kwam het doordat ik zelf dus alleen de accessoires nodig had en geen kefirkorrels, maar ondanks de drukte had ik mijn bestelling snel in huis. Netjes en goed ingepakt ook, trouwens.

• Levering

Een organisatie waar je trots op mag zijn.

Ik ben een zeer tevreden klant.

alles prima

alles keurig ontvangen, goed verpakt, en het werkt.

Perfect-en lekker!

Dinsdag besteld ('s avonds laat), vrijdag in huis. Gelijk op melk gezet en zondag eetbare kefir. Een week later al enorm gegroeid en zo mogelijk nog lekkerder; ik meng het ook met yoghurt/geitemelk mix-heerlijk (uiteraard na uitlekken, dus geen yoghurt bij de kefir bloemetjes gooien!).

Helder

Heldere uitleg over wat kefir is en de mogelijkheden. Snelle levering.

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

• Levering

Goede levering. Afspraken nagekomen. Mijn kefir groeit al en ik hou van de smaak van de lichtzure drank.

• Levering

Goede site met kwaliteit.

Alle bestelde spullen netjes ontvangen. Kefir vanaf binnenkomst in 5 dagen gegroeid van 10 gram naar 30 gram ( schoon ). De melk wordt uit de koelkast dan ook eerst in de magnetron handwarm gemaakt en dan bij de Kefir gedaan. Ik gebruik halfvolle houdbare melk en dat gaat prima. K.J..W Bilthoven.

Prima..top!

Een tevreden klant

Prachtige service en kwaliteit

Het was de eerste keer dat ik hier een bestelling gedaan heb. De service is er geweldig, de kefir is er vers gekweekt en de aanleiding voor het verder voeden van de kefirbolletjes is er heel duidelijk.

De beste kwaliteit kefir

Enkele keren besteld bij deze prima webwinkel. Keurig verpakt en netjes op tijd. Fantastisch veel bruikbare informatie op de site. De mensen achter deze winkel hebben veel kennis en zijn gepassioneerd! De kwaliteit van de waterkefir is heel goed. Mooie korrels die het heel goed doen.

• Levering

Snelle en keurige levering!

Uitgebreide informatie bij de te bestellen spullen. Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle, keurige levering. Zeer tevreden. Kom zeker nog eens bij jullie terug!

• Levering

Snelle levering en goede afhandeling.

Goede ervaring. Snel antwoord op mijn vragen.

• Levering

Duidelijke communicatie over levertijd. Uitleg over het maken van kefir en benodigdheden waren goed.

• Prijs N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.

Snelle service, goede informatie

Prima service! We bestelden eerder al melkkefir en nu waterkefir. Die laatste levering werd even uitgesteld omdat het zulk warm weer was, maar dat was geen probleem. In tegendeel, het bewijst dat Kefirshop garant wil staan voor een goed product. Ondertussen doen zowel de melk- als de waterkefir hun werk. Bijgeleverd: goede informatie over hoe te starten met de geleverde hoeveelheid.

• Levering

Sublieme service, snel verzonden; KWALITEIT!

De Kefirshop levert snel, je kunt er altijd terecht voor vragen (tel + mail) over het reilen en zeilen omtrent Kefir en de producten die ze leveren zijn van A-kwaliteit! Over dure producten in vergelijking met andere partijen kan ik me niet vinden. De fermentatiepot met waterslot bijv. is goedkoper in verhouding met Bol.com. Samenvattend: op zoek naar producten? Koop ze hier!

• Levering

Niet de goedkoopste wel goede service

Schrok van de prijs die drie keer duurder was als bij gelijksoortige winkel. Echter voor de rest alles naar behoren en snel geleverd

• Levering

Beste klant, Dank voor uw beoordeling en de moeite die u genomen heeft. Alleen begrijp ik het prijsargument niet helemaal. U heeft een zevenset aangeschaft. Die zijn als set nergens te krijgen en als ze elders los verkrijgbaar zijn, zijn ze gezamenlijk juist duurder dan wat u bij ons betaald heeft. Of bedoelt u soms de prijs van verse kefirkorrels? Als u die bedoelt, dan is het goed om te weten dat we hooguit een fractie duurder zijn dan concurrenten voor hetzelfde product. En de meerprijs heeft ook een duidelijke (kwaliteits)reden, zoals voedselveiligheid, analyserapport van een microlab etc. Zie daarvoor pagina: https://www.kefirshop.nl/c-1947539/verantwoording/. Succes met uw spullen! Hartelijke groet, Michel, Kefirshop

Goede produkten snelle levering

Goede ervaring met deze webshop

• Levering

Alles keurig ontvangen; goede spullen.

Goede kwaliteit van geleverde goederen.

• Levering

Betrouwbare site en snelle levering zelfs in het buitenland!!

Over Kefirshop

Online webwinkel waar u de levende en verse probiotica melkkefir- en waterkefirkorrels, gebruiksklare kefir, kombucha alsmede boeken, kunststof bolzeven, kefirpotten, ingrediënten en andere benodigdheden kunt bestellen. Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zijn u graag van dienst met advies.