Héél klantvriendelijk en attent

Snelle levering, deellevering ivm niet op voorraad meteen een waardebon voor de vlg bestelling cadeau gekregen...leuke verrassing! Email contact over nalevering: snelle reactie & wat beloofd werd is prima opgevolgd 👌🏻

Correcte en vlotte service

Heb verschillende keren iets besteld en de artikelen werden snel en netjes geleverd.

Correcte en snelle levering

Bestelling en betaling daarvan via de website was eenvoudig en duidelijk. De levering van de productem was snel en correct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik had het verkeerde product gekregen (100ml in plaats van 150ml) en na een paar keer heen en weer gemaild te hebben is het prima opgelost. Ik kreeg nogmaals een 100 ml molding paste pate toegestuurt. Hiervoor nogmaals dank

Geweldig !!

Super goede service en klantvriendelijkheid.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service met een persoonlijke noot, en duidelijke communicatie via de mail.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Enige mindere is dat het bestelproces altijd erg lang duurt. Soms wel 3-5 minuten tot hij bij gekozen betaalmiddel komt. Inmiddels weet ik dit en is het ok. Maar kan me voorstellen dat het afschrikt als je voor t eerst besteld.

Goed en snel

Ben nog niet Zo lang klant maar tot nu is goed, alleen heb ik een verkeerde keus gemaakt wat betreft mijn laatste produkt, maar dat heeft niets met gamewereld te maken, verder de prijzen zijn goed en bezorgen snel,

Snelle en nette service

Snelle en nette service

Klein 6 je

Jammer dat de producten die ik bestel ,wat niet aan gegeven dat ze niet op voorraad waren . Na één week nog niet heb, het kan altijd gebeuren, maar werk de website bij ( niet op voorraad )

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben een beetje teleurgesteld in eerste bestelling

Voor de eerste keer besteld al gelijk vertraging zou alfgelopen woensdag geleverd worden nog niets gekregen wou het mee nemen voor de vakantie wel jammer als het al zo mis gaat als je voor het eerst besteld

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service!

Goede service, snelle levering van de juiste producten voor een mooie prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review Kim!

Uitstekend product en snelle en goede bezorging

Uitstekend product en snelle en goede bezorging

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de 10 en je aanbeveling!

Goede service, snelle levering

Goede webshop, duidelijke site, snelle levering.

Bedankt voor je review!

Overdag besteld en volgende dag in huis

Via I phone 8 is bestellen online lastig wanneer het gaat om de juiste kleur aan te geven via tip toets. Dit lukt wel via IPad of op computer.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor je review! We gaan hier werk van maken.

Trage levering

Trage levering, meerdere beloftes dat het snel geleverd zou worden niet nagekomen. Producten zien er anders uit, en werden geleverd zonder retail verpakking. Misschien dat het door de fabrikant aangepast is, of dat het namaak. Advies: bespaar de paar euro en koop het ergens anders

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Betrouwbaar en snelle levering

Producten volgende dag in huis. 1 product was op dat moment niet leverbaar. Tijdig over gecommuniceerd en een passende oplossing gevonden. Prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superservice, snel en zéér klantvriendelijk. Scherpe prijzen. Thanks Brian! Waren ze maar allemaal z

Achteraf nog een aanpassing van mijn bestelling. Geen enkel probleem en toch de volgende geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste, Dank voor je review! Fijn dat u tevreden bent met de klantenservice!

Snelle service en heel klantvriendelijk

Een shampoo en conditioner besteld die ik heb aangeschaft na een kappersbehandeling. Wil geen andere combinatie meer en zo fijn dat die hier gemakkelijk te bestellen zijn. Ook voor stylingsproducten kun je hier prima terecht! Wat ook fantastisch is, zijn de handgeschreven berichtjes onder aan de pakbonnen, heel erg leuk. Ga zo door!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor uw review! Leuk om te lezen dat de handgeschreven berichten gewaardeerd worden!

Goede service. vragen worden mooi beantwoord, en het leukste vind ik altijd .. als ik wat besteld ligt er een briefje bij van een persoonlijk bedankje dat vind ik zo leuk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dank voor je review! Fijn om te horen!

zeer snelle verzending goede prijs fijne shampoo

Goede service,snelle verzending,zeer goed product,prima prijs ook!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw review! Fijne dag.

Een aanrader!

Snelle en goede levering, ook na een vraag per mail gelijk op ingesprongen en bij de bestelling gedaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede producten, persoonlijke boodschap bij levering, fijne site

Persoonlijk berichtje bij levering op een apart kaartje zou leuker zijn

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en goede prijzen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en producten goed vindbaar op site

Niet te veel spam na 1e bestelling.

Over Haarwereld.nl

Filter op Taal