VERTRAAGDE LEVERING

Mijn eerste ervaring is niet zo best, bestelling geplaatst op 11 april, terzelfdertijd ook betaling gedaan, mail gekregen dat bestelling ok was en dat levering verzonden was, vervolgens mail dat levering toch 2 à 3 dagen vertraging had en nu op 22.04 mail gekregen dat levering vanuit de leverancier vertraagd is en levering pas binnen ongeveer 2 weken zal binnenkomen. Benieuwd wanneer ik de levering zal krijgen ?

Alles wordt snel geleverd. Top

Prima, snel, fijne service

Prima, snel, fijne service. Een nadeel met een van de laatste kortingsactie, producten waren ‘tijdelijk niet op voorraad’. Dit gemaild en reactie ontvangen dat die bepaalde lijn gaat verdwijnen.

Goede prijs en snel geleverd

Vriendelijk en snelle offerte

Mijn bestelling was snel en goed verpakt geleverd!

Hele goede service

Alleen maar positief

Fantastische levering

Wat een snelle service bij Haarwereld! Gisteren besteld en vandaag al in huis! Alles was netjes leverbaar.

Fijne en gezellige kappers!

Altijd een gezellig praatje tijdens de knipbeurt en ik kom altijd tevreden daar weg!

Top shop

Goede en snelle levering van top producten

Goede website!

Het is een fijne website om op te bestellen. En je hebt het snel in huis!

De jongen van de klantenservice is echt fantastisch!

Vriendelijk vakkundig te woord gestaan, en snelle levering:)

Goedenavond verder niets toe te voegen, fijn telefonisch contact. Ook levering snel (zelfs nog iets grotere fles ontvangen dan besteld) zeker superblij met fantastische producten. Helaas 1 opmerking het dopje (van de schuimmousse) vliegt er wel snel af als je de grote dop eraf trekt, verder heel fijn product.

snel en goed

Het gewenste pakket werd snel geleverd. De haarproducten voldoen aan de verwachting

Erg snelle levering

Mijn bestelling ging snel en was eenvoudig. Ik ben erg tevreden met de levering via Blokker.

Bedankt voor de 10-review, zijn we blij mee!

Perfect!

Zeer snelle levering, groot assortiment, goede prijzen! Heel erg tevreden, een aanrader!

Fijn Mariska, bedankt voor de 10-review :)

Soms zit er iets niet bij of krijg ik het verkeerde De ene keer heb ik zin om t te melden en dan is de service goed! De andere keer denk ik laat maar Maar dan zit ik zelf met de dingen waar ik niks aan heb haha Had laatst bijv de verkeerde shampoo besteld Ik dacht ik hou deze wel en dan bel ik om te vragen of ze het er nog bij kunnen doen bij de bestelling die ik had gedaan Dat kon en ze stuurden me een apart betaalverzoek. Gelukkig had ik niet betaald want ten eerste zaten er weer verzendkosten bij terwijl t bij de bestelling die al gedaan was in de doos zou gaan en ten tweede zat t er helemaal niet bij Nou dat soort kleine irritaties Wat ik wel goed vind is dat ze altijd een oplossing zoeken en je willen helpen. Ik heb t zo gelaten en bestel binnenkort wel de juiste shampoo Ook de korting die je als professional krijgt vind ik erg fijn!

Hoi Sharon, Ik zie dat de 1e betaling inderdaad niet is voldaan en dat de bestelling in tussentijd is verzonden. We konden de shampoos dus niet meer toevoegen aan deze levering. Aangezien jezelf het verkeerde product hebt besteld en de betaling niet op tijd hebt afgerond, zien wij dit als een nieuwe levering en worden er verzendkosten berekend. Mocht er ooit iets niet duidelijk zijn, laat het mij weten. Dan help ik je graag en zullen de kleine irritaties hopelijk verholpen worden :).

Goede originele producten en snel verzonden.

Het contact met Haarwereld.nl is snel gelegd in het geval van een vraag, net zoals het verzenden van gekochte producten.

Bedankt voor je review Rob!

Te veel betaald.

Pas nà betaling zag ik mail voor korting van 10%. Ik heb dus “volle pot” betaald.!! Slechte ervaring dus.

Hoi Elisabeth, Jammer dat wij een 2 krijgen doordat jij een mailtje te laat zag. Als je contact opneemt met onze klantenservice hadden we je hier graag bij geholpen.

Ik had zelf de verkeerde postcode opgegeven waardoor mijn pakket weer werd geretourneerd. Brian was zo lief om het kosteloos naar een ander adres te sturen. Dat is nou service. Super! Ook was het pakket zorgvuldig verpakt, met voldoende opvulling zodat er niks kon gaan schuiven. Ik raad deze site aan iedereen aan.

Hoi Maarten, Bedankt voor je review! Fijn dat het pakketje goed is aangekomen. Veel plezier van je product :) Groetjes, Brian

Alles is naar ten volle tevredenheid opgelost

Na een trage levering (artikel was niet voorradig)is alles prima opgelost,leuk cadeautje erbij gedaan. Toppie, aanrader.

Fijn dat we het samen hebben kunnen oplossen. Bedankt voor het aanpassen van de review! Geniet van je producten en hopelijk tot snel :)

Snelle en keurige verzending

Snelle en keurige verzending en een lage prijs

Top Harry! Bedankt voor de review.

goede producten, snelle service

Goed om te horen, bedankt voor de review!

Super service en producten!!

Bedankt voor je review Ingrid!

Op geen korting na goed

Geen kortıng voor vaste klanten

Hoi Fatos, De welkomstkorting is een actie voor nieuwe klanten, hier kan je niet iedere order opnieuw gebruik van maken. Voor onze vaste klanten doen we ons uiterste best om 1 tot 3 kortingsacties per week te versturen per nieuwsbrief.