Snelle afhandeling en bezorging.

S’avonds voor 10 uur besteld volgende dag al in huis. Als jullie wat meer van keune curl in het assortiment hebben dan zou ik dat ook bij jullie bestellen, nu koop ik deze nog elders.

Altijd snel geleverd, vandaag besteld en morgen al in huis. En wat ik altijd super leuk vind is een persoonlijk geschreven berichtje in mijn pakketje

Fijne communicatie

Bestelling had helaas vertraging. Maar hiervan werd ik wel heel netjes tijdig over geïnformeerd via de mail, en op de hoogte gehouden van wanneer de bestelling binnen was en op de bus ging. Dus zeker te spreken!

Super goed en vriendelijk

Super goed bedrijf met mooie producten met scherpe prijzen, snelle levering en altijd een lief briefje bij de zending! Zo blij mee xx

Goed betrouwbaar!

Het aantal van mijn gestelde product was niet geheel op voorraad. Kreeg netjes en mailtje met daarbij een tegoedbon van €5,=. Het product is netjes na geleverd.

zeer goed

snel geleverd netjes verpakt

Snelle levering en groot aanbod

Vooral de snelle levering is prettig en als er dan ook nog een handgeschreven boodschap meegeleverd wordt, dan is dat wel erg leuk!

Fijne vriendelijke webshop

Fijne en vriendelijke webshop, groot assortiment, alleen de prijzen zijn vaak elders net wat goedkoper

Perfect!

Haarwereld reageert persoonlijk en snel op een vraag. Leuke korting als nieuwe klant en fijne producten. Ik ben er blij mee!

snelle persoonlijke bezorging tegen een goede prijs.

Fijne, duidelijke website. Veel keuze uit producten tegen een goede prijs. Kleine verbeterpunt zou kunnen zijn dat er een verzend bevestiging gestuurd zou kunnen worden.

supergoede service!!

Ik ben zeer tevreden over Haarwereld. Mijn bestelling duurde langer ivm leveringsproblemen en ik kreeg heel fijn een mailtje. Ook was er een keer een product niet helemaal goed, werd vervangen door een nieuwe tube. Dus ik blijf bestellen :-0

Goed geholpen na stroef begin

Bestelling gedaan. Bestelling kwam niet op de afgesproken tijd. Ook geen mail ontvangen. Na telefoneren bleek niet alles in voorraad te zijn en dit was niet aan mij gemeld. Er is toen een deellevering gedaan en we kregen de excuses voor het verloop. Kan gebeuren zeggen we dan maar.

Scherpe prijzen en snelle levering

De ene dag besteld, de volgende dag geleverd tegen een scherpe prijs

zeer netjes en snel

Zeer netjes en snel geholpen. Snel verzonden.

Goed contact en duidelijke webshop.

Mijn eerste ervaring met haarwereld is goed verlopen. Het product is wat ik gekocht heb is fijn, en ik zou er zeker nog een keer bestellen. Het enige pintje wat ik aan wil geven is, dat ik voor een avond bezorging had gekozen. Ik had hier ook extra voor betaald. Nu is mijn pakket toch tussen 2 en 5 uur ‘s middags bezorgd. Ik heb dus eigenlijk voor niks extra betaald. Voor een keer is dit niet erg, maar dan weten jullie dit voor de volgende keer. Verder ben ik heel tevreden!

Hi Marissa, Bedankt voor je uitgebreide review! Jammer dat de aflevering niet helemaal goed is gegaan. Helaas is er bij DHL iets niet helemaal goed gegaan voor sommige klanten die voor avondaflevering hebben gekozen. Als je ons even een mailtje stuurt met jouw bestelnummer, bieden we je hier graag een compensatie voor aan. Groetjes, Brian - klantenservice Haarwereld.

Goede service prima producten

Komen levering niet na!

Vorige week woensdag besteld en bijna een week later nog niet binnen. Klantenservice is onbereikbaar en het komt onprofessioneel over. Ik wil fatsoenlijk op de hoogte worden gesteld en na betaling mijn artikelen ook ontvangen! Nooit weer bij deze partij bestellen.

Afgezien van levering prima in orde.

Aangegeven levertijd klopt niet, als dat beter klopt is het prima.

Snelle en geweldig goede service!!

Mijn tegenvallende aankoop, kon ik zonder problemen retourneren.

Wat is een wereld zonder haarwereld !!!!

Ik ben zeer positief en verrast, door de persoonlijke benaderingswijze van het bedrijf En haarwereld heeft passende oplossingen en goede adviezen. Ben zeer tevreden bestelde altijd bij ander bedrijf maar Haarwereld is veruit de goedkoopste en betere service Raad iedereen aan hier te bestellen.. Mooie Merken voor minder geld Dankjewel Lennard en collega’s

Prima!!!

Goede kwaliteit en prima service!!!

In een woord heel tevreden

Goedemiddag.meestal bestel ik altijd hetzelfde. Keune fiber gel. Ik ben er heel tevreden over. En ook heel tevreden hoe de verzending gaat. Smiddags besteld en de dag erna binnen. Top grt Anneke

HI Anneke, Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Brian - klantenservice Haarwereld

Prima!!!

Prima service en goede kwaliteit!!!

Goede service en optijd geleverd

Je kan ze altijd mailen als iets niet klopt. Krijg je meteen antwoord.

Online haar producten besteld goede en snelle levering.