Snelle levering van shampoo die ik niet in gewone winkel kan kopen

Keurige verpakking, snelle levering, en nu heb ik voorlopig even genoeg shampoo met een grote verpakking Keune shampoo

Slecht

Tot nu toe nog geen product ontvangen die ik ruim 1 week geleden al besteld had !

Super snelle levering

Snel geleverd, echt top

Top en snel

Helemaal goed

Bedankt voor je review Mireille!

Gemakkelijk te bestellen

Prima site. Artikelen zijn gemakkelijk te bestellen. Nette afronding van mijn bestelling inclusief testertje. Altijd leuk erbij.

Bedankt voor je review!

Slecte service

1e.mail ma betalen van bestelling, verteld ,we gaan bestelling inpakken" Vokgende mail "sorry artikel niet op voorraad" ??? Vreemd!!

Uitstekend, snel geregeld

Goede website, producten goed te vinden. Top!

Bedankt voor de review Betty!

Zoals altijd netjes en snel geleverd

Hey Natasja! Bedankt voor je review en tot snel :)

Klantvriendelijk en snel

Ik had een vraag, telefoon werd snel opgenomen en alles werd snel afgehandeld. Product snel gekregen. Tevreden.

Goed om te lezen Barbara, geniet van jouw producten!

Sne en vriendelijk.

Snel geleverd, goed verpakt en goede prijs-kwaliteit.

Hi Tania, bedankt voor je positieve review!

Snel, betrouwbaar.

Duidelijke site, snelle levering.

Bedankt voor je review Geraldine!

Geweldige haarproducten

Al jaren gebruik ik Keune haarproducten bij de kapper en particulier. Prima haar resultaat .

Super fijn :) Bedankt voor je bestelling en tot snel.

Tevreden met de levering en de service

Goedzo Brigit! Bedankt voor je review!

Besteld, en geleverd zonder verdere problemen

Wat wil je nog meer van een leverancier? Een goede klacht afhandeling, maar als er geen klachten zijn... dan is dat echt beter,

Klopt, we doen ons uiterste best ;) Bedankt voor je review!

Betaalbaar en snel in huis

Keune met korting gekocht, grote flessen. Was snel verzonden. Heel tevreden.

Fijn Lia, geniet van jouw favoriete producten!

Geweldige service, product snel geleverd.

Ik had nog nooit van de site gehoord. De keune shampoo is voordelig hier en de levering en de service fantastisch!

Bedankt voor je review Liu!

Prijs kwaliteit verhouding goed

Zeer goed product waar ik lang plezier van hoop te hebben en bedankt voor de snelle service en levering groetjes Sonja Scheepstra-koops P.s het product heet keune keratine smooth conditioner super product is dat

Dat moet wel goed komen ;) Veel plezier van jouw Keratin Smooth conditioner Sonja!

Ik bestel regelmatig een aantal producten van KEUNE. Snelle levering, goed verpakt en goede prijs. Erg blij mee.

Bedankt voor je review en geniet van jouw favoriete Keune producten!

Top !!!

Keurig optijd en netjes ingepakt volgende dag in huis .

Top, bedankt voor je review! Geniet van jouw favoriete producten :)

Super!!

Snelle, nette service Prima prijs Klantvriendelijk Behulpzaam

Bedankt voor je review Tamara!

Als je een nieuwe bestelling van het product doet zegt dat genoeg!

Heb kis no-yellow shampoo en -conditioner opnieuw besteld voor mijn grijze haar. Mensen zeggen regelmatig dat de kleur zo mooi is. Bovendien zuinig in gebruik. TOP

Ik hoor het al; de hele dag stralend over straat ;) Geniet van je producten Diny!

Welkom voelen als klant

Je Heel erg welkom voelen als klant ! Omdat jullie moeite gedaan hebben en doen . Om mij te helpen waar ik er zelf ff niet uit kom . En geduldig zijn . Dat kom ik hier in zuid Holland niet zomaar tegen . Ik heb dat ook aan gegeven bij jullie dat de service uit muntend is

Roeland, zulke klanten als jij helpen wij graag! Heel veel succes met jouw bedrijf! We zien je snel weer in onze shop :) Groet, Brian

Eerste keer bestelling en snelle levering

Goede prijsverhouding , snelle bezorging . Goed verpakt , ga zeker vaker mijn favoriete producten bestellen . Handig ook verzendstatus te zien . Zeker Haarwereld aan te bevelen!

Bedankt Magretha! Alleen maar pluspunten, WAUW!

Prima site

Mail gekregen dat de bestelling later wordt geleverd prima gecommuniceerd Stuk goedkoper als andere leveranciers Zeer tevreden

Hi Sabine, Bedankt voor het aanpassen van je review en heel veel plezier van jouw favoriete producten! Hopelijk tot gauw! Groetjes, Brian

Service is top!

Het pakketje met inhoud was tjjdens het vervoer kapot gegaan. Haarwereld heeft dit tot mijn grote tevredenheid opgelost!

Hmm ff balen! Gelukkig is onze klantenservice er als de kippen bij geweest om dit op te lossen ;) Geniet van je producten Anneke!