Goeie service!!

Super snelle levering altijd. Altijd even mooi met oen erbij geschreven van veel plezier ervan of wat op dat moment iemand bedenkt dat maakt het net wat persoonlijker!!

Bestelling nog niet ontvangen

Bestelling nog niet ontvangen en telefoon wordt niet opgenomen

Uitstekende prijs/kwaliteit

Groots assortiment scherp geprijsde haarartikelen. Betrouwbaar en snelle levering.

ik heb mijn pakje nog steeds niet ontvangen

vorige week bestelling geplaatst, 2 borstels en een haardroger. De 2 borstels waren een pre-order, maar haardroger niet, dus dat borstels zouden nageleverd worden, begrijp ik heel goed. Ik heb zelf moeten navragen wanneer mijn bestelling ongeveer zou geleverd worden. Dit had eigenlijk sowieso door jullie moeten gebeuren. De klant wordt niet op de hoogte gehouden.

Vandaag besteld morgen in huis

Goede overzichtelijke website

Wat ik een nadeel vindt. De bezorg kosten moet je betalen of je nou thuis laat bezorgen of op een afhaal punt.

Niets op aan te merken, keurig op de hoogte gehouden dat de artikelen later bezorgd zouden worden.

Goed en snel

Snelle service en prima prijzen

Snelle verzending

Nog weinig ervaring

Snelle levering en goede projecten

Wordt goed op de hoogte gehouden, va de betaling en de levering. Ik ben fan van KMS dus hopelijk komen er nog leuke aanbiedingen

Ik had shampoo besteld en deze werd heel snel geleverd en ik vond het persoonlijk geschreven berichtje erbij heel leuk!

Trage levering

Wacht al meer dan een week op mijn, al betaalde, bestelling

Verzending verliep niet soepel.

Eerst problemen met de leverancier, vervolgens problemen met DHL waardoor ik de bestelling pas een na een week ontvangen heb. Product prima.

Producten zijn goed! Verzendingverpakking kan beter.

Blij met mijn bestelling! Het verzenddoosje was alleen te klein voor de grote flessen shampoo en de pot met haarmasker. waardoor de deksel van de pot los zat ( waarschijnlijk open geploft van de druk ) gelukkig geen volledige kliederboel , maar zou voortaan een groter doosje gebruiken voor verzending, om dit te voorkomen.

Goede levering

Nette en snelle levering. Snel beantwoorden van vragen en komen met suggesties.

Kan het nog beter?

Duidelijke website, snelle bevestiging en levert wat het belooft, goede producten

Slecht!!

Ik had 2 kammen besteld, en kwamen allebei aangebroken in de verpakking aan, na over en weer mailcontact te hebben en foto’s gestuurd te hebben. Bleef het erna verdacht stil! En en heb tot op vandaag er niks meer over gehoord, dus slechte service!!

Zeer goede zilvershampoo perfect voor grijs haar langer grijs te houden

Vandaag besteld morgen in huis.

Opzich goed

Ik heb nu meerdere keren een bestelling geplaatst maar helaas is het nu ook al vaker gebeurd dat een bestelling die voor 21:00 geplaatst was niet de volgende dag in huis. Hierdoor vind ik het soms spannend of de producten optijd aankomen als ik last minute gebruik wil maken van de super snelle levering. Als dit wel gebeurd en noooooit meer mis zou gaan een dikke 10, een ruime keuze aan producten en altijd een fijn contact.

goede produkten

goede adviezen en weetjes over haar

Nadat mijn shampoo in het pakket was open gegaan tijdens het versturen .. had ik binnen 2 dagen een nieuwe opgestuurd gekregen .. top service

Snel besteld, snel verstuurd en snel ontvangen. Alles naar volle tevredenheid!

Snelle bezorging, prima producten!

prima online winkel

Fijne winkel en regelmatig acties. De laatste was weer voor mijn verjaardag. Meteen wat besteld met korting. Altijd leuk