Sinds mijn eerste aankoop bij haarwereld koop ik al mijn haarproducten hier. Goede producten, leuke aanbieding, snelle levering, goede service

Top! Bedankt voor je positieve woorden.

Ik bestel nu al een flinke tijd min shampoo, conditioner en soms andere haar producten via de website. Fijne webpagina, snelle service en altijd een persoonlijk berichtje op de pakbon.

Hi Juliët, fijn om te horen dat onze service wordt gewaardeerd. Hopelijk tot snel :)

De dag na de bestelling al bezorgd!!

Heel snel bezorgd en verder alles correct verlopen.

Top Jean Pierre! Bedankt voor je review.

TOP!

Al een aantal jaar bestel ik via Haarwereld en kan niets anders zeggen dat ik SUPER tevreden ben! Snelle levering, groot assortiment en vind het altijd heel erg leuk dat ze een berichtje op de pakbon achterlaten met de hand geschreven, kan ik enorm waarderen! Kortom tot mijn volgende bestelling!

Hi Do, Bedankt voor deze super mooie woorden! We zien je heel graag terug :) Tot snel!

Overzichtelijke site , snelle levering

Gevonden wat ik wilde hebben en wat ik ook erg goed vond : GEEN super grote verpakking voor twee kleine potjes . Snelle levering.

Bedankt voor je review en je positieve feedback!

Super snelle levering.

Als ik het product heb besteld is het binnen een paar dagen thuis afgeleverd. En een vriendelijke groet op papier gewenst.

Toppie! Bedankt voor je review.

goede service

Gisteren besteld en vandaag al binnen top

Bedankt voor je positieve review :)

Fijne producten en snelle levering!

Heb al meerdere malen bij Petra's haarwereld besteld en alle keren werd er snel en netjes geleverd.

Top, tot de volgende Monja!

Super service!

Bestelde product was niet voorradig. Keurige mail met verontschuldig en update. Haarborstel cadeau bij bestelling

Bedankt Nelleke! Veel plezier van je producten :)

Scherp geprijsd en snel thuis

Een persoonlijk kaartje maakt het helemaal af

Geniet van je producten Ilse ;)

Super en snel geleverd

Doe wat ze zeggen vandaag besteld morgen in huis . Toppie

Top Yvonne, bedankt!!

Gewoon goed

Bestellen is makkelijk, levering is snel en de prijzen zijn goed.

Hi Lidy! Bedankt voor je review :)

Goed product en snelle levering

Het product wat ik bestelde werd snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Fijn om te horen! Bedankt voor de review :)

Echt fantastisch!

Echt een fantastische site !

Bedankt voor de 10!

Snelle levertijd en goede service!

Gister besteld vandaag al in huis. Helemaal top! Ik had een vraag en ik had gebeld en werd gelijk verder geholpen. Dankjewel Brian!

Wat fijn om te horen! Geniet van je producten :) Groetjes, Brian van Haarwereld.

Goed geholpen met een ander product

Top!!

Fijn om te horen Harry, bedankt!

super goed

Ik had een bestelling geplaatst en deze kon de dag erna al geleverd worden. Ik had ervoor gekozen dat deze op een andere dag bij mij werd geleverd door DNL.

Bedankt voor je review Karin!

Super product

Het product is geweldig wel vind ik het een beetje raar dat je de dag erna als je het hebt ontvangen mail krijgt met 10% korting. Dit werd super opgelost en kreeg de korting terug. Dat vind ik grote klasse. Een super betrokken bedrijf. Het was niet nodig maar echt klasse. Zal altijd hier wat blijven bestellen

Hi Marian, Bedankt voor je review! Dat begrijp ik. Ik heb de 10% zojuist aan je gecrediteerd ;) Veel plezier van je producten en hopelijk tot gauw! Groetjes, Brian van Haarwereld.

Langer gewacht dan verwacht maar super product.

Hi, Ik zie dat er een kleine vertraging was bij de koeriersdienst, jammer :(. In ieder geval fijn dat je het nu hebt ontvangen en dat het product goed bevalt! Fijne dag. Groetjes, Brian

Heel klantvriendelijk en snelle levering!!

Ik had een bestelling gedaan die gedeeltelijk niet gelijk geleverd kon worden! Gelijk super opgelost! Heel klantvriendelijk!!

Bedankt voor je mooie review!

Bestellen en levering uitstekend

Top Ina! Volgende keer gaan we voor de 10! Veel plezier van je producten.

Netjes verzorgd

Nadat bestelling geplaatst was, meteen bevestiging per mail gekregen. Ook gelijk melding over de levertijd. Goed verzorgd aangekomen.

Hi Carmela, bedankt voor de review! Geniet van je producten.

Supergoed!!

Op vragen wordt snel en accuraat gehandeld. Top!

Super! Bedankt voor het plaatsen van deze review :)

Snelle en goede levering tegen mooie kortingen

Heb alleen nog een vraag had een excuus korting van 5 euro van vorig jaar vergeten! Hoe lang is dat nog geldig ? En is er nu altijd verzendkosten?

Hi Bea, Ik heb de korting van 5 euro aan je gecrediteerd. Dit zal binnen enkele dagen op je rekening staan. Vanaf een totaalbedrag van 49,50 euro hoeven er geen verzendkosten betaalt te worden. Groetjes, Brian van Haarwereld

goede prijzen

in vergelijking tot andere webshops een mooie eerlijke prijs

Bedankt voor je mooie review Anita!