Producten worden snel geleverd met een persoonlijk geschreven stukje erbij erg lief gedaan dank u

Weet wat je wil bestellen en klaar!

Fijne shampoo Hoi Brian Ik heb een kleindochtertje van bijna vier met erg dun haar. Welke shampoo raad jij aan voor haar. Groetjes marion

Hi Marion, Bedankt voor je mooie review! Ik heb je even een privé mailtje gestuurd om je verder te helpen. Groetjes, Brian van Haarwereld

Snrl binnrnbde handdouche mankeerde wat aan hij lekte gelukkig kon msnlief het snel oplossen

Fijne snelle service met een persoonlijke note

Supersnelle levering en een leuk persoonlijk kaartje

De levering was precies zoals beloofd, de volgende dag in huis. Het persoonlijke handgeschreven kaartje maakt het helemaal af

Hi Lydia, Bedankt voor je review! Fijn om te horen :) Groetjes, Brian van Haarwereld

Vlot en keurig geholpen

Snel mijn product op de site kunnen vinden en het werd direct duidelijk dat een groter volume bestellen voordeel op zou leveren.

Keurige snelle levering

Kon het met de handgeschreven persoonlijk berichtje erg waarderen

Mooi product, goede service

Niet leveren wat besteld wordt

Als ik 7 items bestel wil ik er ook 7 krijgen en niet een klant afschepen met 2 items Dit is een hele slechte reclame voor haarwereld

Niet geleverd

Bestelling geplaatst Eerst vertraagd Vervolgens niet geleverd

Service is goed. Je krijgt ook netjes bericht als het iets langer duurt om te leveren. Wat ik alleen jammer vind is, dat ik spullen had besteld, en toen ik nog Keune shampoo wilde bestellen ging je naar Petra's Haarwereld. En hierdoor moest ik 2x de verzendkosten betalen . Wel kreeg ik een gratis tube shampoo. Dus dat was weer erg netjes. Zal ook zeker in de toekomst weer bij jullie bestellen. :)

Heb mijn bestelling niet ontvangen

Dus weet het nog niet

Tevreden.

Ik ben tevreden over het doen online van de bestelling en de aflevering.

Ben tot vorige week heel content geweest .

Hetbis altijd prima gegaan ,alleen de laatste keer niet . Altijd heb ik de haarverf van Keune van jullie gehad en nu gaat het niet meer ..Ik vind het heel jammer en als heb nu even 2 tubes van Kiss genomen .Maar toch ben ik hier niet blij mee. Sorry ,als ik het product niet meer kan ontvangen van jullie denk ik dat ik ergens anders ga kopen .Alhoewel ik dat zeer spijtig vind. Jullie medewerjers zijn beslist erg vriendelijk . Groeten Marja

Hi Marja, Ik heb je zojuist even een mailtje gestuurd met enige uitleg. Groetjes, Brian van Haarwereld.

Kan nig niks zeggen ik heb nog niks ontvangen zou graag beoordeling doen ga ervanuit dat goed komt vr gr thea bouwhuis

Prima webshop

Alles naar wens.

Snelle, foutloze levering

Bijzonder snelle levering. Ideale website, die intuïtief is. Prijzen zijn zeer, zeer redelijk.

Hebben alles wat ik zoek en vaak met extra korting

Goede producten, goede prijs, snel geleverd

Luxe voor je haren

Mijn haren glanzend en zijn zacht! Een heerlijk product!!

Geweldige service

Besteld en keurig gekregen met een persoonlijke boodschap erbij, dat zie je nergens stelde dit echt op prijs!

top producten

Supersnelle levering en producten tijd top. Aan te bevelen.

Goede prijs verbeterbare service

Ik kon mijn haar producten voor een goede prijs op deze site bestellen dus ik dacht waarom niet. Merk is merk, waar je het ook koopt. Wat ik jammer vond is dat er geen “Uw bestelling is ingepakt en wordt aangeboden bij de bezorgdienst” mail kwam maar dat ik verrast werd door een melding van de bezorgdienst op de dag van leveren. Ook de verpakking kan beter. Mijn shampoo had gelekt in de doos. Niet zoveel dat het klacht waardig was maar je weet wat je verzend, zorg dan dat het goed verpakt is. Laten we het maar houden op prijs/kwaliteit verhouding. Ik kan in elk geval voorlopig mijn haren weer verzorgen.

Altijd goed

De levering is altijd snel (meestal binnen maximaal 3 dagen in huis), de prijzen zijn aantrekkelijk en de producten altijd goed verpakt! Heb ook al 2x een handgeschreven bedankje in de doos gehad, heel attent!