geen klachten

geen klachten en ook altijd fijn dat je een briefje er bij krijgt met een persoonlijk geschreven bericht.bericht

Vlot geleverd

Vlot geleverd. Goede spullen. In het begin was het wat onduidelijk wanneer de spullen zouden worden geleverd. Uiteindelijk is het vlot geleverd.

Prima snelle service met goede prijs

Prima product met snelle levering, en een aardig briefje erbij met veel plezier! Verzendkst.zou wat mij betreft gratis kunnen zijn vanaf 35€

Perfect!

Goede webshop! Eerlijke prijzen, goede kwaliteit en aardige klantenservice. Levering gewoon netjes op tijd.

Goed produkt, vertrouwd bedrijf

Graag tevens haarprodukten aanbieden van Krastase brain riche demo _ calm shampoo

beetje jammer ,dat je acties achteraf krijg en die duren niet zo lang.

Snellere levering. Goed product en zeer attent briefje erbij van Jamy.

In een woord SUPPER

Ontzettend goede service en vriendelijkheid.

Klein probleempje (ook door mijn eigen schuld) wordt super opgelost! Snelle levering, goed verpakt en klantvriendelijk! Ik blijf hier klant! 👍

zeer tevreden

zeer tevreden over de afwerking van mijn bestelling

De bezorging een aantal dagen later

Ik hoorde dit pas op de dag zelf en dat is vervelend als je alleen woont en fulltime werkt.

Beste, Bedankt voor je beoordeling. Jammer dat dit een 4 is geworden. Dit zien wij natuurlijk niet graag. Ik heb contact met u opgenomen via de mail voor een gepaste oplossing.

Prima en klantvriendelijk

Prima en meedenkend en klantvriendelijk antwoord ontvangen

Snelle levering tegen goede prijs

Meerdere keren al bij Haarwereld.nl besteld en elke keer snelle levering en als het dan een keer niet helemaal vlekkeloos verloopt uitstekende service.

Ik kreeg een brief dat mijn bestelling niet om voorraad was. Netjes!!

Perfect en snel bezorgd met een persoonlijke tint

Zat een persoonlijk geschreven briefje bij waarin ik veel plezier gewenst kreeg met de producten. Dat bracht een glimlach op mijn gezicht!

Keurig geleverd op de door mij gekozen tijd.

Goede service, snelle levering

Goede service, snelle levering, netjes verpakt

Levering compleet en zeer snel geleverd

De leveringen worden altijd zeer snel geleverd, indien een product niet voorradig is wordt dit via de mail medegedeeld en wordt er naar een passende oplossing gekeken.

Goede producten, duidelijke communicatie

Een erg uitgebreid aanbod aan producten. Ze houden je goed op de hoogte over de status van je bestelling en denken met je mee waar nodig.

Snelle levering en goede prijs

Snelle levering en goede prijs

Fijne professionele artikelen voor een redelijke prijs

Goedwerkende website en snelle levering van de producten.

Prima.

Vlotte service, nette vlotte bezorging.

Heel goed.

Ik had de app. niet goed gelezen en wist niet wat ik moest doen. Maar na een telefoontje werd ik heel vriendelijk geholpen.Hiervoor dank.