perfect

Aangezien de kappers zijn gesloten ben ik op internet gaan zoeken waar ik mijn benodigde spullen voor mijn haar kon kopen, maar ik hoop dat ik dit volgende keer weer bij de kapper kan kopen.

wegwephanschoenen

Gelukkig na iets vertraging toch goed gekomen

Vrij snel kunnen kopen wat ik wilde hebben , voor een goede prijs En ook snel in huis ondanks de Corona maatregelen

Makkelijk te bestellen en zeer snelle levering in stevige doos.

Top geweldig

Heel erg tevreden en erg klantvriendelijk. Je wordt meteen geholpen als er iets niet duidelijk is of een product op de site niet kunt vinden. Stel ik buitengewoon op prijs. Achteraf betalen vind ik erg prettig (ik telebankier niet) omdat Klarna alles duidelijk aangeeft. Je krijgt zelfs van hun bericht als ze de betaling hebben ontvangen. Waar vindt je dat tegenwoordig. Ik kan Haarwereld bij iedereen van harte aanbevelen. Het geeft een fijn gevoel dat je de producten zonder problemen bij hun kunt bestellen die door Post.nl de volgende dag worden afgeleverd. Bedankt Haarwereld, jullie hebben de zaakjes prima voor elkaar... Mevr. Jenny de Wijk - Koster Stadskanaal.

Zeer goede service!

Pakje de volgende dag bezorgd (zelfs in deze drukke tijd). Was persoonlijke note op briefje geschreven. Pakje keurig verpakt. Spullen tip top in orde. Kortom, helemaal perfecto!

Super snel geleverd!

Super snel geleverd!

perfect!

een persoonlijke handgeschreven boodschap in deze tijd! kippenvel moment, wie doet dat nog.

Bestelling goed aangekomen en een goede prijs

Helaas waren de kappers allemaal dicht en wilde onze zoon graag deze gel. Dus dan maar zo besteld. Dit bestellen beviel erg goed.

Snel geleverd met n persoonlijk tintje!!

Prima. Zal zeker als ik weer wat nodig heb naar deze site gaan om te bestellen.

goed zeer tevreden

ik heb vorige week kwasten besteld voor mooi e prijs is het mogelijk dat ik deze bestelling nog een keer doe maar dan ipv van 15 50 ?

vlotjes

alles wordt vlotje en snel opgestuurd bij mijn eerste bestelling een lief berichtje op de factuur in tijden van covid 19

Alles is perfect verlopen, van bestellen tot ontvangen.

Side was niet handig

De side was lastig te bedienen De producten sprongen weg Ik meende 2 verschillende producten maar eindigde toch met twee dezelfde. Eigen schuld , had ik maar beter op moeten letten

Meer korting voor vaste clientele...

Bezorging gaat prima. Wel meer korting voor vaste clientele. Website hapert soms heel erg...

Goede service!

Producten waren snel en zorgvuldig geleverd.

Super snelle levering! + leuk berichtje erbij. Tevreden

Besteld en vlgd. dag thuis; super!

Besteld en vlgd. dag thuis; super!

Ik ben heel te vrede

Ondank corona heb ik alles snel ontvangen.er stond zelfs iets op de rekeningeschreven geweldig vond ik dat..

Snelle levering! Uitstekend product.

Mijn bestelling was al na twee dagen thuis geleverd. Bij de bestelling was zelfs een persoonlijk briefje om mij een goede gezondheid te wensen in deze coronatijd. Super!

Super! Jullie hebben er een klant bij!

Mijn eerste bestelling en was meteen om! Het feit dat ik me inschreef voor de nieuwsbrief eerst al 10% korting kreeg, wat later zelfs 20% werd! En was mij helemaal een warm hart gaf is dat op mijn factuur een persoonlijk berichtje stond. Zomaar 2 zinnen met een vriendelijke groet maar dat deed zoveel! Daardoor voelde ik mij als klant gewaardeerd en komt mijn volgende bestelling weer bij jullie vandaan.

Snelle levering en goed contact onderhouden

Bestelling wordt snel geleverd , product is fijn alleen verpakking is vervelend. Je krijgt shampoo en conditioner moeilijk uit fles. Het gaat om shampoo van l’Anza Be blonde. Fles is stug en hard plastic geeft nauwelijks mee als je t indrukt. Daar kan Haarwereld niets aan doen !

Goede en correcte service!

Snelle, vlotte en heel correcte service

Makkelijke website. Alles is goed te vinden. Betaling verloopt makkelijk en verzending is snel. Altijd leuk om een persoonlijk bericht te ontvangen op de bon.