mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

erbarmelijk. Nog geen verwittiging gehad dat het aangekomen is.

Super snel

Alles toppie. Leuk, bij inschrijven van de nieuwsbrief kreeg je 20 % korting

Gewoon zoals je verwacht!

Altijd netjes voor elkaar, vriendelijk en bij vragen advies en denken mee.

Slechte levering

Heb twee keer een bestelling geplaatst. Twee keer krijg ik direct een melding dat mijn bestelling een paar dagen vertraging heeft opgelopen. Vermoeden is dat dit gewoon een standaard mail is die gestuurd wordt omdat er nauwelijks tijd is geweest om de bestelling te bekijken.

Alles is goed en duidelijk

Ik hoop dat de Goldwell haarlak forte snel binnen komt.

Prettige website, snelle levering! Dus TOP!

Duidelijk en snel

Snelle levering en goede werking van de site voor aankopen.

Goede en betaalbare producten!

Snelle levering en uitstekende service

Heel blij met mijn aankopen! Snelle levering en klacht werd direct behandelt en opgelost! ( er was een pot haarmasker tijdens bezorgen door heel de doos heen leeggelekt) Dus ik kan niet anders zeggen dan hele fijne service en snelle levering, ik koop snel weer producten hier! Groetjes Carmen

snel verstuurd

Was een leuke actie dus weer eens zilvershampoo besteld, aangezien ik aan mijn laatste fles begonnen was.

Amber van de klantenservice is een vriendelijke dame en gaf mij goed advies. De volgende dag had ik mijn pakketje al in huis! Ik bestel hier zeker vaker. ❤️

Snel contact

Snelle service en snel contact! Top bedrijf, bestel hier al jaren mijn producten.

Snelle levering en goede kwaliteit

Fantastisch bedrijf!!!

Altijd snelle levering. De producten zijn netjes ingepakt zodat er onderweg niks kapot gaat. Mocht er toch wel iets mis zijn gegaan dan gaan ze hier netjes mee om en kijken samen naar een oplossing. Als den product niet op voorraad is krijg ik hier netjes een mail over en heb ik het vaak alsnog binnen een week in huis.

Zeer fijn bedrijf.

Uitstekende producten, fijne mensen en goede service!

Mooie website met veel producten.

Ruim aanbod voor een mooie prijs.

Een mooi assortiment en snelle levering

Perfect!

Top shop voor je haarproducten.

Fijne service

Erg fijn en vriendelijk personeel

Perfecte service!

Enorm goed geholpen aan de telefoon, en goed advies gekregen. Ook super snel verzonden. Bedankt!

Fantastisch!

Ik kan eindelijk de Goldenspray van Goldwell weer bestellen. Wel als pre-order, maar heb er alle vertrouwen in dat ze zo snel mogelijk binnenkomen! Dankjulliewel! Groet Nelly.

Goede service. Ik kreeg de producten snel in huis. Super!

Goed zo doorgaan

Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling. Vooral als het product nog niet leverbaar is

Wordt zeer goed bericht en krijg ook antwoord op mijn vraag Dankjewel

Grote Markt 46

7711 CZ Nieuwleusen