Geen aftersales

Voor best veel geld aan producten besteld. In de doos was een tube creme kapot gegaan, dus alles zat eronder. Hierover de vraag gesteld of ze een vervangende tube kunnen sturen. 2 keer een mail gestuurd en 0 reactie.

Hoi Frans, Bedankt voor je review. Jammer dat de producten niet heel zijn overgekomen. Ik kan geen mail van jou vinden...Vandaar ook geen reactie vanuit ons. Ik heb je zojuist een mailtje gestuurd zodat we het kunnen oplossen. Uiteraard krijg je van ons een vervangend product opgestuurd.

Levering prima.

Producten zoals verwacht

Bedankt voor je review Willy!

Prima bedrijf

Producten prima en fijn als je van 1 product meer besteld dat het dan goedkoper is. Minpunt is langere levertijd, omdat het door dhl bezorgd wordt. Dat kan beter.

Hoi Anita, Bedankt voor de feedback!

Goede producten

Gebruik jullie product al verschillende jaren en ben zeer tevreden

Fijn om te horen Erna!

gewoon goed.

Makkelijk te bestellen. snel geleverd en prima prijs

Bedankt voor de 10 Marnick!

Heel erg slechte eerste ervaring, daarna netjes opgelost

Product slecht verpakt en daardoor beschadigd ontvangen in een opengescheurde door. Geven aan dat dit door DHL komt, maar als je in een grote doos kleine zware producten verpakt zonder enige opvulling en tape om de doos is de kans groot dat dit gaat schuiven en stuk gaat. Zou een onderzoek opgestart worden maar nooit iets van gehoord. Product was ook erg vuil ontvangen alsof het al een jaar op een stoffige plank had gelegen. Na diverse mails zou het defecte onderdeel binnen 1 a 2 dagen ontvangen worden. We zijn nu 8 dagen verder en nog steeds niets ontvangen. Maar weer een mail gestuurd. Inmiddels reactie gehad en is defect geleverd product terugbetaald en mochten we behouden. Heeft even geduurd maar uiteindelijk netjes opgelost.

Bestelling snel en volgens afspraak geleverd

Hoi Dineke, Bedankt voor de 10! Dat waarderen wij enorm.

goede service

erg tevreden goede service

Bedankt voor de review :)

Snelle verzending

Prima ervaring. Snelle verzending. Prima prijs.

Weer een 10, wat top! Dankje Rianne.

Graag overleggen als jullie een ander product sturen

Helaas het verkeerde product gekregen. Had de grijze fles mousse forte besteld en kreeg de roze. Paar keer gebeld, maar duurde erg lang om contact te krijgen. Uiteindelijk opgegeven.

Hoi Jacqueline, Bedankt voor je review. Jammer te horen dat het niet is gegaan. Zou je contact op willen nemen met onze klantenservice? Dan lossen we het graag op. [email protected]

Levering goed. Geen kortingscode ontvangen

Levering prima , maar kortingscode nooit doorgekregen. Beetje jammer!

Prima website om te bestellen.

Overzichtelijke websites, er staan ook reviews op wat fijn is. Snelle leve ring. Ga hier nogmaals bestellen.

VERTRAAGDE LEVERING

Mijn eerste ervaring is niet zo best, bestelling geplaatst op 11 april, terzelfdertijd ook betaling gedaan, mail gekregen dat bestelling ok was en dat levering verzonden was, vervolgens mail dat levering toch 2 à 3 dagen vertraging had en nu op 22.04 mail gekregen dat levering vanuit de leverancier vertraagd is en levering pas binnen ongeveer 2 weken zal binnenkomen. Benieuwd wanneer ik de levering zal krijgen ?

Alles wordt snel geleverd. Top

Prima, snel, fijne service

Prima, snel, fijne service. Een nadeel met een van de laatste kortingsactie, producten waren ‘tijdelijk niet op voorraad’. Dit gemaild en reactie ontvangen dat die bepaalde lijn gaat verdwijnen.

Goede prijs en snel geleverd

Vriendelijk en snelle offerte

Mijn bestelling was snel en goed verpakt geleverd!

Hele goede service

Alleen maar positief

Fantastische levering

Wat een snelle service bij Haarwereld! Gisteren besteld en vandaag al in huis! Alles was netjes leverbaar.

Fijne en gezellige kappers!

Altijd een gezellig praatje tijdens de knipbeurt en ik kom altijd tevreden daar weg!

Top shop

Goede en snelle levering van top producten

Goede website!

Het is een fijne website om op te bestellen. En je hebt het snel in huis!

De jongen van de klantenservice is echt fantastisch!

Vriendelijk vakkundig te woord gestaan, en snelle levering:)

Goedenavond verder niets toe te voegen, fijn telefonisch contact. Ook levering snel (zelfs nog iets grotere fles ontvangen dan besteld) zeker superblij met fantastische producten. Helaas 1 opmerking het dopje (van de schuimmousse) vliegt er wel snel af als je de grote dop eraf trekt, verder heel fijn product.

Bedrijfsgegevens

Grote Markt 46

7711 CZ Nieuwleusen

0529 480 503

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.