Top kwaliteit

Top kwaliteit voor een goede prijs. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

in een woord geweldig.

ben al een paar jaar jaar klant bij jullie en dat bevalt uitstekend. ben happy met jullie.

Zoals het hoort

Meason Pearson borstel bestelt. Kwam netjes verpakt en op tijd aan. Heel erg blij mee want nu zit mijn haar weer goed!

Snelle levering en zeer te vreden

Ik gebruik de blondeerpoeder groen met 12% waterstofperoxide voor mijn eigen haar en ik ben heel erg te vrede. Als je besteld komt het heel snel binnen.

Uitstekende service!

Ik had van een product twee stuks besteld.Bij levering bleek dat een ervan had gelekt tijdens transport. Ik heb gevraagd om een tegemoetkoming. Ik heb de bestelling nog eens kosteloos ontvangen. Dit is meer dan ik verwacht had. Dikke pluim!

Aanschaf verliep anders dan verwacht

Tondeuse besteld. Betaald. Daarna niks. Contact opgenomen met Haarwereld, zij gingen het uitzoeken, probleem bleek bij dhl te liggen. Vlot opgelost, bezorging volgende dag.

Makkelijk bestellen en snelle verzending

Makkelijk bestellen en snelle verzending

Hoi! Bedankt voor je mooie review :)

Snelle levering, prima product

Het werd snel verzonden en product is naar tevredenheid.

Top Rianne, veel plezier van je producten!

snelle vlotte levering

Fijne online website met vlotte levering.

Hoi Lorraine, bedankt voor je review! Veel plezier van je producten :)

Blij met mijn bestelling

Snelle levering en ook nog leuk kadootje erbij

Geniet van je producten en het cadeautje!

Fijne producten voor een goede prijs

Haarhersteller van Calmare besteld. Fijn product, snelle levering

Top product inderdaad! Geniet ervan.

Goede snelle service

Kan niet beter perfect

Perfect en keurig geleverd

Op tijd geleverd en keurig verpakt, zeer tevreden.

Bedankt voor je review!

Snelle nette levering

De produkten die ikbij mijn kapper kocht maar een stuk goedkoper .

We doen ons best om een zo'n laag mogelijke prijs aan te bieden!

Het is goed gegaan ik heb besteld u heeft het snel verstuurd. Vriendelijke bedankt

verzending mag beter

op website staat vandaag besteld morgen bezorgd, maar vandaag besteld is vandaag zending aangemeld maar pas volgende dag/avond in bezit van dhl. En helaas maakt DHL er een zootje van dus bestelling na 10 dagen ontvangen.

Mooie producten voor een goede prijs!

Supersnel geleverd en makkelijke site met hele mooie producten en leuke acties

Slecht

Normaal super tevreden over jullie. Maar mijn laatste bestelling is leeg bij mij aangekomen. Het pakket was onderweg opengegaan of opengemaakt. Ik heb meerdere mails gestuurd, maar geen respons gekregen. Ik hoop dat jullie dit alsnog gaan rechtzetten. Anders is het de laatste keer dat ik wat bij jullie bestel.

Alle producten van keune die ik gebruik hebben jullie in het assortiment, vaak met leuke actieprijzen. En dan ook nog snel bezorgd. Een fantastisch bedrijf. Ga vooral zo door!

Goede, fijne service

Altijd tevreden met de levering. Goeie service!

Gebruiksgemak website, snelle levering en proper verpakt!

Zeer gebruiksvriendelijke website, handig om te zoeken per categorie en vlotte werking. De producten zijn zijn mooi gerangschikt in een passende doos met extra lucht kussens toegevoegd om de verschillende maten van flesjes op hun plaats te houden. Super!

Correcte en snelle service

Mijn produkten werden zeer snel en correct geleverd. Reeds vele malen besteld op deze site en steeds zeer tevreden

Supertevreden

Mijn eerste ervaring met Haarwereld, er was een product niet leverbaar (nergens trouwens) het credit bedrag stond 3 dagen na de levering al op mijn rekening, ik ga zeker nog bestellen bij jullie. MVG Marie

Goed assortiment en snelle service