Slecht

Normaal super tevreden over jullie. Maar mijn laatste bestelling is leeg bij mij aangekomen. Het pakket was onderweg opengegaan of opengemaakt. Ik heb meerdere mails gestuurd, maar geen respons gekregen. Ik hoop dat jullie dit alsnog gaan rechtzetten. Anders is het de laatste keer dat ik wat bij jullie bestel.

Alle producten van keune die ik gebruik hebben jullie in het assortiment, vaak met leuke actieprijzen. En dan ook nog snel bezorgd. Een fantastisch bedrijf. Ga vooral zo door!

Goede, fijne service

Altijd tevreden met de levering. Goeie service!

Gebruiksgemak website, snelle levering en proper verpakt!

Zeer gebruiksvriendelijke website, handig om te zoeken per categorie en vlotte werking. De producten zijn zijn mooi gerangschikt in een passende doos met extra lucht kussens toegevoegd om de verschillende maten van flesjes op hun plaats te houden. Super!

Correcte en snelle service

Mijn produkten werden zeer snel en correct geleverd. Reeds vele malen besteld op deze site en steeds zeer tevreden

Supertevreden

Mijn eerste ervaring met Haarwereld, er was een product niet leverbaar (nergens trouwens) het credit bedrag stond 3 dagen na de levering al op mijn rekening, ik ga zeker nog bestellen bij jullie. MVG Marie

Goed assortiment en snelle service

Gewoon goed

Snel en makkelijk

Snelle levering en netjes verpakt

Goede service en snelle levering! Groot assortiment ben er blij mee!!

Vlotte service

Groot aanbod, leuke prijzen, tijdige levering

Super service, fijne producten en zeer ruime keus

Haarwereld heeft alle producten die ik zou willen voor de verzorging van mijn haar en het haar van m’n gezin. Ik ben zeer tevreden over de service, levering is altijd vlot en zoals beloofd. Ik blijf klant!

Je ziet de resultaten

Een mooi apparaat die doet wat je wilt

Verkeerde producten waren geleverd , echter na een telefoontje had ik enkele dagen daarna de juiste spullen met retour label voor de verkeerde . En daarbij als compensatie nog een gratis conditioner. Netjes opgelost

Van bestellen tot afleveren TOP

Na het bestellen is alles vanaf ontvangst bericht tot aan de levering van de producten snel en goed gegaan.

Vandaag besteld en morgen in huis. Goede service.

Het is uitstekend .

Graag wil ik jullie laten weten dat de vriendelijkheid van de medewerkers van Haarwereld super is .En alle benodigdheden wat ik heb gebruikt voor mijn haren subliem zijn . Marja

Super snelle levering, leuke nieuwsbrief met regelmatig mooie aanbiedingen

Altijd erg behulpzaam

Als er producten niet aanwezig zijn worden die kosteloos zsm opgestuurd en had laatst een super toffe tas cadeau gekregen!

Betrouwbaar bedrijf en snelle levering

Mijn producten altijd op voorraad .. vaak leuke acties en snelle levering. En een betrouwbare webshop.. ook niet onbelangrijk.

Goede en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

Goede website, scherpe prijzen en artikelen snel geleverd

Gewoon goed!

Snelle levering, fijne prijzen, duidelijke communicatie

Prima producten voor een goede prijs!!!

Alle producten zijn goed te vinden op de site; leuke acties dus goed betaalbaar en snel geleverd Een zeer tevreden klant!!

Grote Markt 46 7711 CZ Nieuwleusen