Altijd erg behulpzaam

Als er producten niet aanwezig zijn worden die kosteloos zsm opgestuurd en had laatst een super toffe tas cadeau gekregen!

Betrouwbaar bedrijf en snelle levering

Mijn producten altijd op voorraad .. vaak leuke acties en snelle levering. En een betrouwbare webshop.. ook niet onbelangrijk.

Goede en snelle levering

Duidelijke website, snelle levering

Goede website, scherpe prijzen en artikelen snel geleverd

Gewoon goed!

Snelle levering, fijne prijzen, duidelijke communicatie

Prima producten voor een goede prijs!!!

Alle producten zijn goed te vinden op de site; leuke acties dus goed betaalbaar en snel geleverd Een zeer tevreden klant!!

Adequaat in het reageren

Er zijn een paar keer dingen beschadigd binnen gekomen . Dit is door het vervoeren gebeurd. Maar dit wordt gelijk op gelost . Door weer nieuwe op te sturen . Ik werk alleen . Maar dit voelt niet zo voor mij . Ik heb het gevoel gesteund te worden als ik die nodig mocht hebben . Ik voel mij hier dus welkom . En dat kan ik niet zeggen van alle groothandels!

Duidelijke website en vlotte bezorging

Wederom haarproducten vlot kunnen bestellen met korting en ze waren snel bezorgd. Heel fijn!

Goede producten en snelle bezorgservice.

Ik gebruik deze conditioner al jaren samen met de shampoo, echt perfect. Geen haar uitval meer, dikker haar. Het ziet er gezond en glanzend uit. Ik wil niks anders meer

Ik heb om 17.45 besteld en de volgende ochtend om 11.30 heb ik het pakket ontvangen! En tegen de beste prijs voor dit wasparfum. Dank jullie wel!

Haarwereld helpt me online helder en snel aan spullen voor mijn haarwereld

Geen ingewikkelde handelingen, maar snel vinden wat je zoekt. Als vaste klant kwestie van inloggen, klikken, betalen via Ideal en klaar is Kees. Via mailtjes word je op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling en in no time ligt het in de brievenbus. Top!

Snelle bezorging en zeer goede producten

Kwaliteits producten en snel geleverd

+ fijne producten + acties + snelle levering - anders dan vermeld, niet alles op voorraad + ze stuurde hierover gelijk een mail + met kortingscode voor volgende bestelling als excuus (twv verzendkosten) - niet te combineren met andere actiecodes - had helaas net een grote bestelling gedaan

Goede snelle service

Service is snel en altijd goed. Ik had wat vragen, maar daar had ik heel snel antwoord op. Producten snel in huis. Producten van goede kwaliteit. Dus overall geweldig.

Service impeccable

Article correspondant parfaitement et envoyé rapidement. Aucun soucis.

Hele fijne ervaring vanwege de snelle service en de duidelijke website.

Heel erg overzichtelijke website, die ervoor zorgt dat ik mijn gewenste product snel had gevonden. Ook het verder afhandelen met het betalen ging heel goed en snel. Groot aanbod en overzichtelijk. Product kwam ook netjes stevig verpakt aan.

Voordelig en snel

Precies wat ik zocht, voordelig en snel bezorgd. Toppie!

Prima service, snelle bezorging

Produkten voor een lagere prijs dan elders gekocht. Snelle verzending. Zeer tevreden!

Betrouwbaar

Duidelijke site met goede uitleg over de producten. Mooie kortingen. Goede service en snel geleverd.

Fijne webwinkel, goed geregeld!

Altijd duidelijk en snel met versturen!

Goed, eenvoudig en snel

Ik kon mijn bestelling eenvoudig plaatsen, toen ik toch nog een vraag had, kreeg ik eenvoudig persoonlijk contact en werd goed geholpen. Vervolgens had ik mijn bestelling snel in huis

Hoi tijdje terug hebben jullie al heel goed geholpen. Als weer iets dan bel ik gewoon ff is mij makelijker. Bedankt voor de goede hulp . Groetjes Danielle Ullers uit zaandam

Goed en professioneel geholpen

Had enkele vragen, daar goede en duidelijke antwoorden op gehad, blij met snelle ontvangst:)

Grote Markt 46

7711 CZ Nieuwleusen